Весы
Новые сообщения
Количество постов 1 855
Автор
Сообщение


у мене машина 6 т повна маса. Мене намагались загнати на ваги. Заїжджати я відмовився посилаючись на те що мають право зважувати вище 12 т по старому закону на стаціонарних вагах.А то вони заганяють на ваги навіть до 3,5 т. Мені показували закон про те що весь грузовий транспорт від 3,5 т має проходити через ваговий контроль. На протязі години я стояв на своєму і все таки я не заїхав на ваги і вони віддали техпаспорт. Було декілька таких випадків, наприклад в Радивилові і мотив був той самий і я на ваги також не заїжджав. Підскажіть будьте ласка, хто знає, до якої повної маси автодор має право відправляти транспорт на ваги? Чи я правильно мотивуюсь?



Ви повнісьтю правильно мотивуєтесь. Це також стосується і авто повною вагаю до 17 тонн з причепом у техпаспорті.





Еще


 

Україна понад усе!


Олександр

ЦитатаЦитата (ЧП "Регина", 04.08.2010 15:46):


у мене машина 6 т повна маса. Мене намагались загнати на ваги. Заїжджати я відмовився посилаючись на те що мають право зважувати вище 12 т по старому закону на стаціонарних вагах.А то вони заганяють на ваги навіть до 3,5 т. Мені показували закон про те що весь грузовий транспорт від 3,5 т має проходити через ваговий контроль. На протязі години я стояв на своєму і все таки я не заїхав на ваги і вони віддали техпаспорт. Було декілька таких випадків, наприклад в Радивилові і мотив був той самий і я на ваги також не заїжджав. Підскажіть будьте ласка, хто знає, до якої повної маси автодор має право відправляти транспорт на ваги? Чи я правильно мотивуюсь?



Ви повнісьтю правильно мотивуєтесь. Це також стосується і авто повною вагаю до 17 тонн з причепом у техпаспорті.






Александр Юльевич! Поделитесь, пожалуйста, с народом ссылочкой.


Еще
Анатолий


П О С Т А Н О В А
від 10 жовтня 2001 р. N 1306
Київ

Про Правила дорожнього руху
......................................................................................................................................................

22.5. За спеціальними правилами здійснюється дорожнє
перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх
составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною
2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів
на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35
м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25
м), фактичну масу понад 38 т (на встановлених Укравтодором і
Державтоінспекцією маршрутах - до 40 т; для контейнеровозів -
понад 44 т, на встановлених для них маршрутах - до 46 т),
навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів -
11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів
навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні
- 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного
засобу більш як на 2 м. { Абзац перший пункту 22.5 в редакції
Постанов КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008, N 76
( 76-2009-п ) від 11.02.2009 }

Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між
ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

22.6. Транспортні засоби, що здійснюють дорожнє перевезення
небезпечних вантажів, повинні рухатися з увімкненим ближнім
світлом фар, задніми габаритними ліхтарями та встановленими
розпізнавальними знаками, передбаченими пунктом 30.3 цих Правил, а
великовагові та великогабаритні транспортні засоби - також з
увімкненим проблисковим маячком (проблисковими маячками)
оранжевого кольору.
{ Пункт 22.6 в редакції Постанови КМ N 634 ( 634-2008-п ) від
09.07.2008 }


Короче говоря, все что не выступает за эти параметры (22х2,6х4,0) не есть "великоваговим та великогабаритним", следовательно не подлежит измерению. Почему они меряют только вес, а не, скажем, длину или ширину? Если в товарках указан вес и он не превышает допустимые пареметры (вес в товарках+вес автопоезда из техпаспорта = не более 38 тонн) на передвижные весовые комплексы нужно не заезжать. Аргумент - не принадлежность автопоезда к категории "великовагових та великогабаритних". Я уже не говорю о десятитонниках, пятерках и т.д. и т.п. Обнаглели ведь до предела, иногда даже бусы трясут по полной, скоты.
Ведь "великовагові та великогабаритні" ездят по спецразрешениям, а кто у кого хоть раз спросил о таковом?
Дальше заинтересованным лицам предлагаю ознакомиться с некими правилами КМУ со времен г.Ю.Еханурова, вернее несколькими цитатами:

П О С Т А Н О В А
від 18 січня 2001 р. N 30
Київ

Про проїзд великогабаритних та великовагових
транспортних засобів автомобільними дорогами,
вулицями та залізничними переїздами

{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1306 ( 1306-2001-п ) від 10.10.2001
N 523 ( 523-2002-п ) від 12.04.2002
N 1457 ( 1457-2002-п ) від 26.09.2002
N 879 ( 879-2007-п ) від 27.06.2007
N 76 ( 76-2009-п ) від 11.02.2009
N 516 ( 516-2009-п ) від 21.05.2009 }


З метою забезпечення безпеки руху великовагових та
великогабаритних транспортних засобів Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:

1. Затвердити Правила проїзду великогабаритних та
великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами,
вулицями та залізничними переїздами (додаються).

2. Внести зміни, і доповнення до Правил дорожнього руху,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 31 грудня
1993 р. N 1094 ( 1094-93-п ) (ЗП України, 1994 р., N 5, ст. 119),
з наступними змінами і доповненнями, що додаються.


Перший
віце-прем’єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ

Інд. 21

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 січня 2001 р. N 30

ПРАВИЛА
проїзду великогабаритних та великовагових транспортних
засобів автомобільними дорогами, вулицями та
залізничними переїздами

( У тексті Правил слова "управлінням Державтоінспекції МВС"
і "управліннями Державтоінспекції головних управлінь"
замінено відповідно словами "департаментом Державтоінспекції
МВС" і "управліннями (відділами) Державтоінспекції головних
управлінь" згідно з Постановою КМ
N 1457 ( 1457-2002-п ) від 26.09.2002 )

Загальні положення

1. Ці Правила встановлюють єдині вимоги до проїзду
великогабаритних та великовагових транспортних засобів з вантажем
або без нього автомобільними дорогами, вулицями та залізничними
переїздами.

Якщо міжнародним договором України встановлено інші правила,
ніж ті, що передбачені цими Правилами, застосовуються правила
міжнародного договору.

2. Транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу
вважається великогабаритним, якщо його габарити перевищують хоча б
один з параметрів, зазначених у пункті 22.5 Правил дорожнього
руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
31 грудня 1993 р. N 1094 ( 1094-93-п ).

3. Транспортний засіб чи автопоїзд з вантажем або без вантажу
вважається великоваговим, якщо максимальна маса або осьова маса
перевищує хоча б один з параметрів, зазначених у пункті 22.5
Правил дорожнього руху.
..........................................................................

Вот пускай и взвешивают свои самосвалы, зерновозы, контейнера...
Еще хочу предоставить Вашему вниманию сам "порядок здійснення габаритно-вагового контролю...", который нарушается сплошь и рядом. Текста, конечно много, но кому нужно, тот изучит:
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2007 р. N 879

ПОРЯДОК
здійснення габаритно-вагового контролю
та справляння плати за проїзд автомобільними
дорогами загального користування транспортних
засобів та інших самохідних машин і механізмів,
вагові та/або габаритні параметри яких
перевищують нормативні


Загальні питання

1. Цей Порядок визначає механізм здійснення
габаритно-вагового контролю великовагових та/або великогабаритних
транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів
(далі - великовагові та/або великогабаритні транспорті засоби), що
використовуються на автомобільних дорогах загального користування.

2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке
значення:

1) вимірювання (зважування) - процес визначення за допомогою
вимірювального (зважувального) обладнання габаритно-вагових
параметрів фактичної маси та навантаження на вісь (осі)
транспортного засобу, що проводяться згідно з методикою,
затвердженою спеціально уповноваженим центральним органом
виконавчої влади у сфері метрології;

2) великовагові та великогабаритні транспортні засоби -
транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких
перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса
або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у
пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою
Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. N 1306
( 1306-2001-п ) (Офіційний вісник України, 2001 р., N 41,
ст. 1852). При цьому транспортний засіб не може вважатися
великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не
перевищують нормативи більш як на 2 відсотки;

3) габаритно-ваговий контроль - контроль за проїздом
великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів
автомобільними дорогами загального користування, який включає
перевірку відповідності габаритно-вагових параметрів таких
транспортних засобів установленим законодавством параметрам і
нормам, наявності дозволу на рух за визначеними маршрутами, а
також дотримання визначених у дозволі умов та режиму руху
транспортних засобів;

4) дозвіл на рух - єдиний уніфікований документ, що видається
уповноваженим органом відповідно до Правил проїзду
великогабаритних та великовагових транспортних засобів
автомобільними дорогами, вулицями та залізничними переїздами,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня
2001 р. N 30 ( 30-2001-п ) "Про проїзд великогабаритних та
великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами,
вулицями та залізничними переїздами" (Офіційний вісник України,
2001 р., N 3, ст. 75), після внесення в установлених порядку і
розмірі плати за проїзд таких транспортних засобів автомобільними
дорогами загального користування, в якому визначаються умови
експлуатації транспортних засобів протягом певного часу за
встановленим маршрутом і який дає право на проїзд за таких умов;

5) вимірювальне і зважувальне обладнання - технічні засоби,
які застосовуються під час визначення габаритно-вагових параметрів
транспортних засобів і мають нормовані метрологічні
характеристики;

6) місце здійснення габаритно-вагового контролю - спеціально
облаштоване місце розташування стаціонарних або пересувних пунктів
габаритно-вагового контролю;

7) стаціонарний пункт габаритно-вагового контролю (далі -
стаціонарний пункт) - позначене відповідними дорожніми знаками та
розташоване поблизу проїзної частини дороги відокремлене місце для
здійснення контролю навантаження на вісь (осі) транспортних
засобів, загальна маса та/або габарити яких перевищують
установлені параметри, де розташовані спеціальні службові
приміщення, споруди з вимірювальним і зважувальним обладнанням, а
також майданчики для зберігання вантажів та стоянки транспортних
засобів;

8) пересувний пункт габаритно-вагового контролю (далі -
пересувний пункт) - спеціальний транспортний засіб, обладнаний
вимірювальною і зважувальною технікою для здійснення контролю.
Ділянка дороги на відстані 100 метрів до пересувного пункту,
50 метрів за пересувним пунктом та узбіччя дороги за напрямком
руху, де розташовано пункт, вважаються його межами. Місце
здійснення габаритно-вагового контролю позначається відповідними
тимчасовими дорожніми знаками;

9) попередній габаритно-ваговий контроль - визначення
параметрів великовагового та/або великогабаритного транспортного
засобу для встановлення наявності перевищення нормативів;

10) точний габаритно-ваговий контроль - визначення
габаритновагових параметрів транспортного засобу на стаціонарному
пункті;

11) повторне вимірювання і зважування - будь-яке наступне
вимірювання транспортного засобу, що перебуває в межах одного
стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю, з часу в’їзду
такого транспортного засобу на територію пункту до виїзду з неї.
Не є повторним вимірювання, яке проводиться через технічні перебої
в роботі вимірювального і зважувального обладнання, що не
суперечить вимогам затвердженої спеціально уповноваженим
центральним органом виконавчої влади у сфері метрології методики;

12) погодження маршруту великовагових та великогабаритних
транспортних засобів - документ, що видається дорожніми,
комунальними, залізничними та іншими підприємствами і
організаціями, який підтверджує можливість безпечного проїзду
маршрутом. Погодження маршруту великовагових та великогабаритних
транспортних засобів є підставою для видачі дозволу на рух.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному у Правилах
дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів
України від 10 жовтня 2001 р. N 1306 ( 1306-2001-п ) (Офіційний
вісник України, 2001 р., N 41, ст. 1852).

3. Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів
здійснюється:

у пунктах пропуску через державний кордон - Службою
міжнародних автомобільних перевезень Мінтрансзв’язку;

на автомобільних дорогах загального користування -
уповноваженими Укравтодором дорожніми підприємствами та
організаціями разом з відповідними підрозділами МВС.

4. Діяльність пунктів габаритно-вагового контролю
забезпечується службами автомобільних доріг в Автономній
Республіці Крим, областях та м. Севастополі і підприємствами,
визначеними в установленому законодавством порядку.

5. Укравтодор здійснює фінансування робіт з утримання,
обслуговування та забезпечення функціонування пунктів
габаритно-вагового контролю на підставі кошторису, який щороку
складається та затверджується Укравтодором, за рахунок коштів
спеціального фонду державного бюджету, передбачених для
будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних
доріг загального користування.

6. Габаритно-ваговий контроль здійснюється виключно в пунктах
габаритно-вагового контролю працівниками відповідних служб.

Вимоги до контрольно-вимірювального обладнання
та пунктів габаритно-вагового контролю

7. Місце розташування стаціонарного пункту та схема
організації дорожнього руху при під’їзді до пункту та виїзді з
нього визначаються службами автомобільних доріг в Автономній
Республіці Крим, областях та м. Севастополі і погоджуються з
відповідними підрозділами МВС та Укравтодору.

8. У темну пору доби місце здійснення габаритно-вагового
контролю повинне бути освітленим.

9. У стаціонарних пунктах, розташованих на автомобільних
дорогах загального користування, встановлюється цілодобовий режим
роботи. Режим роботи стаціонарних пунктів, розташованих у
морських, річкових портах, вантажних терміналах, місцях формування
вантажопотоків, відповідає режиму роботи таких об’єктів.

10. Місце заїзду до зони стаціонарного пункту та місце виїзду
з неї облаштовуються перехідно-швидкісними смугами, параметри яких
відповідають визначеним для даної категорії дороги, а також
стоянками для транспортних засобів, вагові та/або габаритні
параметри яких перевищують нормативні.

11. Режим роботи пересувного пункту встановлюється за
погодженням з Укравтодором. Забороняється експлуатація пересувних
пунктів у темну пору доби, крім випадків, коли такий пункт
розташовано у морських, річкових портах, вантажних терміналах,
місцях формування вантажопотоків.

12. Вимірювальне і зважувальне обладнання для здійснення
габаритно-вагового контролю повинне утримуватись у робочому стані;
періодично проводиться повірка (метрологічна атестація) такого
обладнання з подальшим клеймуванням (пломбуванням) та видачею
відповідного свідоцтва спеціально уповноваженим центральним
органом виконавчої влади у сфері метрології.

13. Під час здійснення габаритно-вагового контролю не
допускається використання вимірювального і зважувального
обладнання, періодична повірка (метрологічна атестація) якого не
проведена, а також обладнання, що перебуває у несправному стані.

14. Вимоги до облаштування та технічного оснащення пунктів
габаритно-вагового контролю визначаються Укравтодором.

Вимоги до габаритно-вагового контролю

15. Контроль за наявністю у водіїв великовагових та
великогабаритних транспортних засобів дозволу на рух здійснюють
відповідні підрозділи МВС, підприємства Укравтодору, які
здійснюють габаритно-ваговий контроль.

16. Габаритно-ваговий контроль включає попередній та/або
точний.

17. У разі виявлення під час здійснення попереднього
габаритно-вагового контролю факту перевищення установлених
габаритно-вагових параметрів здійснюється точний габаритно-ваговий
контроль.

18. За результатами точного габаритно-вагового контролю
водієві транспортного засобу видається довідка результатів
здійснення контролю із зазначенням часу і місця його проведення, а
на запит водія - міжнародний сертифікат зважування вантажних
транспортних засобів, якщо пункт габаритно-вагового контролю
уповноважений видавати такі сертифікати.

19. Регламент проведення вимірювання і зважування та технічні
параметри вимірювального і зважувального обладнання визначаються
Укравтодором згідно з методикою, затвердженою спеціально
уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері
метрології.

20. Працівник (інспектор-оператор) пункту габаритно-вагового
контролю визначає за результатами точного контролю, чи є
транспортний засіб великоваговим та/або великогабаритним.

Водії під час перебування в зоні стаціонарного пункту
габаритно-вагового контролю повинні виконувати вимоги працівників
цього пункту, які відповідають законодавству. { Абзац другий
пункту 20 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 516
( 516-2009-п ) від 21.05.2009 }

21. У разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового
та/або габаритного нормативного параметра більш як на 2 відсотки
подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати
за його проїзд автомобільними дорогами загального користування
(далі - плата за проїзд). Плата за проїзд великовагового та/або
великогабаритного транспортного засобу, що рухався без
відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за
пройдену частину маршруту по території України. { Абзац перший
пункту 21 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 516
( 516-2009-п ) від 21.05.2009 }

У разі здійснення руху з порушенням умов, визначених у
дозволі на рух, подвійний розмір застосовується в частині
перевищення фактичних показників над показниками, визначеними у
дозволі, за пройдену частину маршруту.

Довідка про здійснення габаритно-вагового контролю та/або
сертифікат зважування, або документ щодо внесення плати за проїзд
є чинними протягом усього маршруту. { Абзац третій пункту 21 в
редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від 21.05.2009 }

У разі наявності підозри щодо перевищення нормативних
габаритно-вагових параметрів транспортного засобу, працівники
пунктів габаритно-вагового контролю проводять його повторне
зважування.

22. Великоваговий транспортний засіб, подальший рух якого
заборонено, розміщується на стоянці в межах стаціонарного пункту
із застосуванням технічних засобів, що унеможливлюють подальший
рух, до внесення плати за проїзд, а великогабаритний транспортний
засіб - до отримання дозволу на рух. { Абзац перший пункту 22 в
редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від 21.05.2009 }

Про кожний такий випадок працівник (інспектор-оператор)
пункту габаритно-вагового контролю негайно складає акт і
повідомляє регіональну службу Укравтодору та відповідний підрозділ
МВС.

Порядок застосування технічних засобів, що унеможливлюють
подальший рух великовагового та/або великогабаритного
транспортного засобу, та форма акта про порушення правил проїзду
такого транспортного засобу затверджуються спільним наказом
Укравтодору і МВС.

У разі виявлення порушення правил проїзду великовагових
та/або великогабаритних транспортних засобів у межах пересувного
пункту такий транспортний засіб супроводжується до найближчого
стаціонарного пункту або до спеціально відведених місць патрульним
автомобілем відповідного підрозділу МВС. Рух зазначеного
транспортного засобу дозволяється після внесення плати за проїзд у
розмірі, визначеному відповідно до пункту 21 цього Порядку, або
отримання дозволу на рух. { Абзац четвертий пункту 22 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }

23. Власник великовагового та/або великогабаритного
транспортного засобу або уповноважена ним особа має право привести
габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність з
установленими нормативами шляхом часткового розвантаження,
перевантаження на інший транспортний засіб або у будь-який інший
спосіб.

24. Після приведення габаритно-вагових параметрів
транспортного засобу у відповідність з установленими нормативами і
внесення плати за проїзд такий засіб спрямовується для здійснення
повторного габаритно-вагового контролю. Якщо під час здійснення
повторного габаритно-вагового контролю фактів перевищення
габаритно-вагових параметрів не виявлено, транспортний засіб може
продовжити подальший рух.

25. У разі невиконання водієм транспортного засобу вимоги
щодо встановлення обмежень руху, внаслідок чого здійснення
габаритно-вагового контролю унеможливлюється, працівник
(інспектор-оператор) пункту габаритно-вагового контролю вносить
відомості про такий факт до спеціального реєстру, форма та порядок
ведення якого затверджуються Укравтодором за погодженням з
Держкомпідприємництвом, і повідомляє про це регіональну службу
Укравтодору та відповідний підрозділ МВС. За весь час перебування
транспортного засобу в межах стаціонарного пункту стягується
плата, порядок внесення та розмір якої встановлюються Укравтодором
за погодженням з Мінекономіки. Зазначена плата може бути включена
перевізником до вартості перевезень.
{ Пункт 25 в редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }

Плата за проїзд автомобільними дорогами
загального користування великовагових та/або
великогабаритних транспортних засобів

26. Кошти, стягнені за проїзд автомобільними дорогами
загального користування великовагових та/або великогабаритних
транспортних засобів, спрямовуються в установленому порядку до
державного бюджету.

27. Плата за проїзд автомобільними дорогами загального
користування справляється з транспортних засобів вітчизняних та
іноземних власників, у тому числі тих, що визначені у статті 5
Закону України "Про єдиний збір, який справляється у пунктах
пропуску через державний кордон України" ( 1212-14 ), справляється
у разі виявлення факту перевищення їх фактичних параметрів над
параметрами, які враховувалися під час встановлення розміру
єдиного збору в пунктах пропуску через державний кордон, де
відсутні вагові комплекси, та з транспортних засобів, які
виїжджають за межі України і на які в установленому порядку не
отримано дозвіл на рух або не внесено плату за проїзд. { Абзац
перший пункту 27 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 516 ( 516-2009-п ) від 21.05.2009 }

Плата за проїзд справляється в національній валюті.

28. Плата за проїзд автомобільними дорогами загального
користування великовагового та/або великогабаритного транспортного
засобу вноситься перевізником за затвердженими ставками виходячи з
вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу,
протяжності маршруту, кількості перевезень.

Перевізник має право на відшкодування вантажовідправником чи
замовником коштів, внесених у рахунок плати за проїзд
автомобільними дорогами загального користування великовагового
та/або великогабаритного транспортного засобу. { Пункт 28
доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }

Погодження маршруту видається після внесення в установленому
розмірі плати за проїзд. У разі прийняття рішення про відмову
перевізника від проїзду за погодженим маршрутом внесена плата за
проїзд не повертається.

29. Плата за проїзд великовагових та/або великогабаритних
транспортних засобів, що використовуються для перевезення вантажів
з метою запобігання чи ліквідації надзвичайних ситуацій або
наслідків стихійного лиха за узгодженими маршрутами, не
стягується.

30. Плата за проїзд великовагового та/або великогабаритного
транспортного засобу справляється за встановленими ставками
залежно від маси такого транспортного засобу, навантаження на вісь
(осі), габаритів та протяжності маршруту за формулою

П = (Рзм + Рнв + Рг) х В,

де П - розмір плати за проїзд;

Рзм - розмір плати за перевищення загальної маси
транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

Рнв - розмір плати за перевищення навантаження на вісь (осі)
(за одиничну + за здвоєну + за строєну) транспортного засобу за 1
кілометр проїзду;

Рг - розмір плати за перевищення габаритів (за висоту + за
ширину + за довжину) транспортного засобу за 1 кілометр проїзду;

В - відстань перевезення, кілометрів.

Осі вважаються здвоєними або строєними, якщо відстань між
зближеними (суміжними) осями не перевищує 2,5 метра.

31. При визначенні розміру плати за проїзд транспортних
засобів з осьовим сполученням більше трьох береться до рахунку
схема, що спричиняє більші руйнування доріг з комбінацій одно-,
двох- та трьохосьових сполучень, а найбільша сума навантаження на
суміжні осі припадає на максимальну колісну формулу.

Для строєних осей з одиночними шинами плата за перевищення
допустимих навантажень на вісь (осі) збільшується у два рази.

Погодження маршруту та видача дозволу на рух

32. Перевізник, який має намір використовувати великоваговий
та/або великогабаритний транспортний засіб, зобов’язаний не
пізніше ніж за три доби звернутися до уповноважених Укравтодором
підприємств із заявою про видачу погодження маршруту. Дозвіл на
рух великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу
видається відповідним підрозділом МВС після надання погодження
маршруту.

У заяві про видачу погодження маршруту повинні міститися
відомості про характер і категорію вантажу, загальну масу
навантаження на вісь (осі), габарити, технічну характеристику
великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу,
строк перевезення і маршрут. У разі коли під час здійснення
габаритно-вагового контролю встановлено, що транспортний засіб є
великоваговим та/або великогабаритним, до заяви додаються довідка
про здійснення габаритно-вагового контролю та документи, на
підставі яких встановлюється маршрут проїзду такого транспортного
засобу з часу завантаження до часу здійснення габаритно-вагового
контролю.

33. З метою забезпечення безпеки руху і збереження
автомобільної дороги під час розроблення маршруту великовагового
та/або великогабаритного транспортного засобу беруться до уваги
стан дорожнього покриття, сезонні природно-кліматичні фактори,
несуча спроможність і габарити штучних споруд.

34. У разі затримки або відміни руху великовагового та/або
великогабаритного транспортного засобу з будь-яких причин
(погодно-кліматичні умови, несправність транспортного засобу тощо)
перевізник не менш як за добу до дати початку перевезення,
визначеної у погодженні маршруту такого засобу, звертається до
відповідних підрозділів МВС та уповноважених Укравтодором
підприємств, якими було надано погодження маршруту та дозвіл, щодо
перенесення строку. За відсутності такого звернення або у разі
пропущення встановленого для звернення строку вважається, що
великоваговий та/або великогабаритний транспортний засіб здійснив
проїзд, погодження використане, а плата за проїзд сплачена і не
підлягає поверненню.

35. Рух великовагових та/або великогабаритних транспортних
засобів може бути тимчасово обмежено або заборонено у разі
настання погодно-кліматичних умов, за яких експлуатація таких
транспортних засобів може призвести до значного пошкодження
автомобільних доріг або негативно позначитися на безпеці руху.
Можуть також встановлюватися сезонні обмеження на рух
великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів за
певними маршрутами чи на окремих ділянках автомобільних доріг за
такими маршрутами, про що Укравтодор повинен своєчасно інформувати
перевізників через засоби масової інформації або шляхом розміщення
відповідної інформації на визначеній веб-сторінці в Інтернет.

36. Послуги з розроблення оптимального маршруту
великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу,
проекту перевезення, проведення обстеження маршруту, дослідження
стану дорожнього покриття, інженерних споруд на маршруті, а також
проведення у разі потреби робіт з укріплення, підсилення
автомобільних доріг та інженерних споруд за маршрутом оплачуються
перевізником або уповноваженою ним особою відповідно до договорів,
укладених з виконавцями таких робіт. Вартість зазначених послуг
може бути включена до вартості перевезень.
{ Пункт 36 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 516
( 516-2009-п ) від 21.05.2009 }

Відповідальність учасників відносин
у сфері габаритно-вагового контролю

37. Учасники відносин у сфері габаритно-вагового контролю
несуть відповідальність згідно із законодавством.

38. Про випадки ухилення водія транспортного засобу від
здійснення габаритно-вагового контролю або про факт експлуатації
великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу з
порушенням умов, визначених у дозволі, Укравтодор офіційно
інформує Головну державну інспекцію на автомобільному транспорті.
{ Пункт 38 в редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }

39. Відповідальність за збереження великовагових та/або
великогабаритних транспортних засобів, рух яких заборонено, за
весь час з моменту заборони руху до його відновлення несе
перевізник, а в разі перевезення вантажу - вантажовідправник.
{ Пункт 39 в редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }

40. Відповідальність за збитки, завдані власникові
великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу чи
вантажу, а також третім особам у зв’язку із забороною руху
внаслідок невідповідності фактичної ваги вантажу даним, зазначеним
у товарно-транспортній документації, несе вантажовідправник.
{ Пункт 40 в редакції Постанови КМ N 516 ( 516-2009-п ) від
21.05.2009 }

41. Дії або бездіяльність учасників відносин у сфері
габаритно-вагового контролю можуть бути оскаржені в установленому
порядку.

42. Забороняється перевезення вантажів у контейнерах, які
завантажені з порушенням Міжнародної конвенції щодо безпечних
контейнерів.


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2007 р. N 879

СТАВКИ
плати за проїзд автомобільними дорогами
загального користування транспортних засобів
та інших самохідних машин і механізмів,
вагові та/або габаритні параметри
яких перевищують нормативні

------------------------------------------------------------------
|Вид транспортного засобу| Параметри | Ставка плати за |
| | | кожен кілометр |
| | | відстані, євро |
|------------------------+-------------------+-------------------|
|1. |Великовагові |від 38 до 40 тонн | 0,02 |
| |транспортні засоби |включно | |
| |(за загальну масу) |-------------------+-------------------|
| | |від 40 до 44 тонн | 0,1 |
| | |включно | |
| | |-------------------+-------------------|
| | |від 44 до 52 тонн | 0,2 |
| | |включно | |
| | |-------------------+-------------------|
| | |від 52 до 60 тонн | 0,27 |
| | |включно | |
| | |-------------------+-------------------|
| | |понад 60 тонн за | 0,78 |
| | |кожні наступні | |
| | |10 тонн | |
|---+--------------------+-------------------+-------------------|
|2. |Великовагові |до 5 відсотків | 0,05 |
| |транспортні засоби з|включно | |
| |перевищенням |-------------------+-------------------|
| |допустимих осьових |від 5 до 10 | 0,1 |
| |навантажень |відсотків включно | |
| | |-------------------+-------------------|
| | |від 10 до 20 | 0,27 |
| | |відсотків включно | |
| | |-------------------+-------------------|
| | |понад 20 відсотків | 0,15 |
| | |за кожні наступні | |
| | |5 відсотків | |
|---+--------------------+-------------------+-------------------|
|3. |Великогабаритні |за кожний параметр | 0,03 |
| |транспортні засоби з| | |
| |перевищенням | | |
| |установленої ширини,| | |
| |висоти, довжини | | |
------------------------------------------------------------------


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2007 р. N 879

ПОРЯДОК
тимчасового обмеження або заборони руху
транспортних засобів та інших самохідних машин
і механізмів на окремих ділянках автомобільних
доріг загального користування


Загальна частина

1. Цей Порядок визначає дії підрозділів МВС, підпорядкованих
Укравтодору служб автомобільних доріг в Автономній Республіці
Крим, областях та м. Севастополі або уповноважених ним підприємств
та організацій (далі - дорожні підприємства) у разі виникнення на
окремих ділянках автомобільних доріг загального користування умов,
що створюють загрозу безпеці дорожнього руху або можуть призвести
до пошкодження та руйнування автомобільних доріг.

2. Умовами, за яких створюється загроза безпеці дорожнього
руху або можуть бути пошкоджені та зруйновані автомобільні дороги
(далі - небезпечні умови), є:

природні явища (повінь, каменепад, землетрус, зсув ґрунту,
селеві потоки тощо);

несприятливі погодні умови (ожеледь, ожеледиця, сильний
снігопад, вітер, який спричиняє утворення снігових переметів на
проїзній частині, спека тощо);

перезволоження ґрунту, внаслідок якого конструкція земляного
полотна дороги втрачає несучу здатність;

підвищена температура повітря, внаслідок якої конструкція
дорожнього одягу під впливом динамічних навантажень може різко
втрачати несучу здатність;

деформація покриття (колійність, осідання тощо), земляного
полотна, елементів штучних споруд;

затори в дорожньому русі;

дорожньо-транспортні пригоди.

3. Обмеження або заборона руху на окремих ділянках
автомобільних доріг загального користування (далі - ділянки
автомобільних доріг) встановлюються відповідно до Законів України
"Про дорожній рух" ( 3353-12 ) та "Про міліцію" ( 565-12 ).

Дії підрозділів МВС і дорожніх
підприємств у разі виникнення небезпечних
умов на ділянках автомобільних доріг

4. У разі надходження інформації про виникнення небезпечних
умов на ділянці автомобільної дороги відповідні підрозділи МВС і
дорожні підприємства, що обслуговують зазначену ділянку, вживають
заходів для перевірки інформації, повідомляють відповідні
підрозділи МВС в Автономній Республіці Крим, областях та м.
Севастополі і служби автомобільних доріг в Автономній Республіці
Крим, областях та м. Севастополі, які приймають рішення про
обмеження або заборону руху на такій ділянці відповідних категорій
транспортних засобів, підрозділи МНС, органи виконавчої влади,
органи місцевого самоврядування та інші заінтересовані органи.

5. Працівники дорожнього підприємства залежно від прийнятого
рішення (обмеження або заборона руху, організація об’їзду тощо)
негайно облаштовують ділянку автомобільної дороги, на якій виникли
небезпечні умови, технічними засобами організації дорожнього руху
згідно з установленими вимогами та забезпечують їх належне
утримання. Дорожні знаки та технічні засоби організації дорожнього
руху, які використовуються при цьому, повинні відповідати
встановленим вимогам.

6. У разі неможливості негайного облаштування ділянки
автомобільної дороги, на якій виникли небезпечні умови, технічними
засобами організації дорожнього руху для її позначення
використовуються штатні засоби, а також підручні матеріали, якими
укомплектовано патрульні автомобілі МВС. При цьому на зазначеній
ділянці до моменту облаштування її всіма необхідними технічними
засобами організації дорожнього руху несуть службу працівники
відповідних підрозділів МВС.

7. Про виникнення на ділянках автомобільних доріг небезпечних
умов, унаслідок яких рух транспортних засобів обмежується або
забороняється більш як на годину, служби автомобільних доріг в
Автономній Республіці Крим, областях та м. Севастополі
повідомляють керівництву Укравтодору та місцевим органам
самоврядування, а відповідні підрозділи МВС в Автономній
Республіці Крим, областях та м. Севастополі - Державтоінспекції
МВС.

Про обмеження або припинення руху транспортних засобів на
автомобільних дорогах державного значення Укравтодор інформує МНС,
МВС та Мінтрансзв’язку.

Обмеження або заборона руху на
ділянках автомобільних доріг, де
виникли небезпечні умови

8. У разі коли небезпечні умови або робота з ліквідації їх
наслідків триватимуть більше доби, рішення про обмеження або
заборону руху на цій ділянці приймається керівником служби
автомобільних доріг в Автономній Республіці Крим, областях та
м. Севастополі за погодженням з відповідними підрозділами МВС в
Автономній Республіці Крим, областях та м. Севастополі, про що
повідомляються відповідно до Закону України "Про дорожній рух"
( 3353-12 ) місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого
самоврядування та МВС.

Одночасно дорожні підприємства і відповідні підрозділи МВС із
залученням у разі потреби представників місцевих органів
виконавчої влади та органів місцевого самоврядування обстежують та
визначають можливі маршрути об’їзду. За результатами обстеження
складається відповідний акт та у разі потреби вживаються заходи
для приведення доріг, якими будуть проходити маршрути об’їзду, в
належний технічний стан.

При цьому служби автомобільних доріг в Автономній Республіці
Крим, областях та м. Севастополі розробляють згідно з
установленими вимогами індивідуальні схеми організації дорожнього
руху, які погоджуються з відповідними підрозділами МВС та
затверджуються місцевими органами виконавчої влади в установленому
порядку.

9. Про обмеження або заборону руху на ділянках автомобільних
доріг, наявні стоянки, що охороняються, і об’єкти дорожнього
сервісу служби автомобільних доріг в Автономній Республіці Крим,
областях та м. Севастополі інформують учасників дорожнього руху,
населення через засоби масової інформації та шляхом установлення
відповідних інформаційних щитів на перехрестях доріг, біля
адміністративних споруд дорожньо-експлуатаційних організацій та в
інших місцях зосередження транспортних засобів.

10. Режим обмеження або заборони руху може вводитися на строк
дії небезпечних умов, пов’язаних з несприятливими погодними
умовами, перезволоженням ґрунту, підвищеною температурою повітря,
деформацією покриття (колійність, осідання тощо), земляного
полотна, елементів штучних споруд та інших пошкоджень, що
призводять до втрати несучої здатності конструктивних елементів
автомобільних доріг.

11. Контроль за дотриманням учасниками дорожнього руху режиму
обмеження або заборони руху на автомобільних дорогах здійснюється
працівниками відповідних підрозділів МВС шляхом патрулювання.

Контроль за відповідністю облаштування таких ділянок
технічними засобами організації дорожнього руху здійснюється
відповідними підрозділами МВС і служб автомобільних доріг в
Автономній Республіці Крим, областях та м. Севастополі.

12. Після відновлення фізико-технічних характеристик дороги
або закінчення дії несприятливих умов рух транспорту
відновлюється. При цьому технічні засоби організації дорожнього
руху, які встановлено на період дії обмеження або заборони руху,
негайно демонтуються відповідними дорожніми підприємствами.


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2007 р. N 879

ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України


1. У Правилах проїзду великогабаритних та великовагових
транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями та
залізничними переїздами, затверджених постановою Кабінету
Міністрів України від 18 січня 2001 р. N 30 ( 30-2001-п )
(Офіційний вісник України, 2001 р., N 3, ст. 75; 2002 р., N 16,
ст. 865, N 40, ст. 1860):

1) доповнити пункт 4 абзацом такого змісту:

"Допускається перевищення вагових параметрів над визначеними
у пункті 22.5 Правил дорожнього руху на 2 відсотки (величина
похибки) без оформлення відповідного дозволу та плати за проїзд.";

2) пункт 9 викласти в такій редакції:

"9. У разі коли маршрут великогабаритних та великовагових
транспортних засобів (далі - маршрут) проходить автомобільними
дорогами загального користування кількох областей та Автономної
Республіки Крим, перевізник зобов’язаний погодити його з
Укравтодором або уповноваженими ним підприємствами. Якщо маршрут
не виходить за межі однієї області чи Автономної Республіки Крим,
він погоджується з відповідним підприємством Укравтодору в області
чи Автономній Республіці Крим.".

2. У Правилах дорожнього руху, затверджених постановою
Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. N 1306
( 1306-2001-п ) (Офіційний вісник України, 2001 р., N 41,
ст. 1852; 2005 р., N 2, ст. 86, N 27, ст. 1569; 2007 р., N 14,
ст. 522):

1) доповнити пункт 1.10 після абзацу шістнадцятого новим
абзацом такого змісту:

"габаритно-ваговий контроль - перевірка габаритних і вагових
параметрів транспортного засобу (в тому числі механічного
транспортного засобу), причепу і вантажу на предмет відповідності
встановленим нормам щодо габаритів (ширина, висота від поверхні
дороги, довжина транспортного засобу) та щодо навантаження
(фактична маса, осьове навантаження), яка проводиться відповідно
до встановленого порядку на стаціонарних або пересувних пунктах
габаритно-вагового контролю;".

У зв’язку з цим абзаци сімнадцятий - шістдесят дев’ятий
вважати відповідно абзацами вісімнадцятим - сімдесятим;

2) доповнити Правила пунктами 2.4-1 та 2.4-2 такого змісту:

"2.4-1. У місці здійснення габаритно-вагового контролю на
вимогу працівника пункту габаритно-вагового контролю або
працівника МВС водій вантажного автомобіля (в тому числі
механічного транспортного засобу) повинен зупинитися з дотриманням
вимог цих Правил, а також:

а) передати для перевірки документи, зазначені в підпунктах
"а", "б" і "г" пункту 2.1 цих Правил;

б) надати транспортний засіб та причіп (за наявності) для
вагового та/або габаритного контролю відповідно до встановленої
процедури.

2.4-2. У разі виявлення під час здійснення габаритно-вагового
контролю невідповідності фактичних вагових та/або габаритних
параметрів установленим нормам і правилам рух такого транспортного
засобу та/або причепу забороняється до отримання в установленому
порядку дозволу на проїзд автомобільними дорогами транспортних
засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують
нормативні, про що складається відповідний акт.".


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2007 р. N 879

Особенно умиляет пункт 40 этого документа, а ведь платят за все перевозчики, нарушая тем самым этот пунктик.

Не далее как вчера хотели загнать на пвк Ровенскую пятерочку (в Тернопольской обл. возле Дружбы), водитель переписал номер жетона и данные удостоверения гаишника и сказал, что на веса заезжать не будет (аргументы вначале), давайте понятых и пишите протокол, а завтра в суде и прокуратуре разберемся, на что гаишник ответил: "Грамотный, да?" Затем отдал доки и водила уехал. Но машин они собрали там немеряно. Хочу сказать, что диалог тот происходил на повышенных тонах, эмоционально (со слов водилы), но закончился быстро и без негативных последствий.
Вот так-то, господа перевозчики, как никогда актуален девиз Александра Юльевича : "В единстве наша сила!!!", другими словами "Перевозчики усіх крайов - ляпісь до кучі!" Не бойтесь спорить и отстаивать свои права на дорогах!
С уважением!






Читающие форум, в частности эту тему уже поняли масштабы преступного рэкета на дорогах неньки под прикрытием вроде бы государства. В дополнение хочу предоставить телефон коллеги-перевозчика из Киева, ЧП Владимир http://www.lardi-trans.com/user/?uid=52948 , который ни при каких обстоятельствах никогда не заезжает на веса, т.к. его машина (20/86) не подпадает в категорию большегрузных/негабаритных, вплоть до составления протокола за непослушание, впрочем, до этого никогда не доходило : 066 7127430. Этот водитель назубок знает ПДД, а ведь это руководство к действию не только для инспектора гаи, но и для водителей. По его (Владимира) словам еще ни разу никто не заставил его наехать на весы, нет такого закона. Заинтересованных лиц, остро нуждающихся в консультации непосредственного участника событий, милости просим (Владимир разрешил) звонить в рабочее время.
С уважением!






Еще


 

Україна понад усе!


Олександр

Не секрет, что многим украинским автоперевозчикам в последнее время всё чаще приходиться сталкиваться с так называемым «габаритно-весовым контролем» (далее – ГВК) транспортных средств. Если ещё несколько месяцев назад «чаша сия» коснулась лишь большегрузных (свыше 38 т) автомобилей, то на данный момент не миновала она и перевозчиков на КамАЗах, ЗИЛах (без прицепов) и «Газелях». Возникает закономерный вопрос: что это за «пошесть» такая и можно ли с ней бороться? Вначале небольшая предыстория вопроса. Итак, в 2007 году украинское правительство решило «ударить по бездорожью» введением габаритно-весового контроля над транспортными средствами (далее – ТС) на автодорогах. С этой целью было принято Постановление КМУ от 27 июня 2007 г. № 879, которым утверждён «ПОРЯДОК осуществления габаритно-весового контроля и взимание платы за проезд автомобильными дорогами общего пользования транспортных средств и других самоходных машин и механизмов, весовые и/или габаритные параметры которых превышают нормативные». Прошу обратить внимание на словосочетание в названии вышеуказанного Порядка: «весовые и/или габаритные параметры которых превышают нормативные», в дальнейшем мы к нему вернёмся. Позднее Укравтодор совместно с МВД Украины спешно принимает «Технологический регламент осуществления габаритно-весового контроля транспортных средств и других самоходных машин и механизмов на автомобильных дорогах общего пользования» от 07.05.2008 N 219/198, зарегистрирован в Министерстве юстиции Украины 1 сентября 2008 г. под N 800/15491. Полным ходом проходит закупка передвижных комплексов весового контроля (далее по тексту – ПКВК) и разворачивается программа «борьбы» с несанкционированным проездом автодорогами Украины крупногабаритных транспортных средств. Задумка вроде бы неплохая: везёшь «негабарит» - соответственно и плати за то, что больше разрушаешь дорогу. Всё бы хорошо, НО… Наши люди всегда бросаются из крайности в крайность и пытаются «нажиться» при любом удобном случае. Так получилось и в этом случае. Несовершенная законодательная база, коллизии между Постановлением КМУ от 27 июня 2007 г. № 879 и принятых с целью исполнения последнего нормативных подзаконных актов дали возможность сотрудникам ГАИ совместно с дорожными службами «обдирать» ни в чём не повинных водителей «Газелей», «ЗИЛов» и т.п.. Давайте рассмотрим, каким образом те же самые коллизии в законодательстве помогут «бороться» с произволом в осуществлении ГВК: 1. Постановлением КМУ от 27 июня 2007 г. № 879 и «Технологическим регламентом осуществления габаритно-весового контроля транспортных средств и других самоходных машин и механизмов на автомобильных дорогах общего пользования» от 07.05.2008 N 219/198, регламентируется лишь проведение ГВК транспортных средств, «весовые и/или габаритные параметры которых превышают нормативные». Какие же ТС попадают в категорию большегрузных и/или крупногабаритных? Ответ на этот вопрос дают п. 1.3 Технологического регламента осуществления ГВК и п. 22.5 Правил дорожного движения (утверждённых Постановлением КМУ от 10 октября 2001 г. N 1306) - большегрузным ТС является то, у которого фактическая масса превышает 38 т, нагрузка на одиночную ось – 10 т, сдвоенную – 16 т, строенную – 22 т . При этом пункт 2 Порядка осуществления габаритно-весового контроля и взимание платы за проезд автомобильными дорогами общего пользования транспортных средств и других самоходных машин и механизмов, весовые и/или габаритные параметры которых превышают нормативные гласит, что «транспортное средство не может считаться тяжеловесным и/или крупногабаритным, если его параметры не превышают нормативы более чем на 2 процента». Исключение составляют утверждённые Минтрансом Украины и согласованные с ГАИ маршруты, на которых допустимая масса составляет 40 т . Перечень этих маршрутов можно найти на официальном сайте Укравтодора (http://ukravtodor.gov.ua/clients/ukrautodor.nsf/0/4501122CB2BD58D7C22572510046E195). Поэтому, если Ваше ТС, полная снаряжённая масса которого по паспорту не достигает 38 т (например, Газель, Форд-Транзит и т.п.) останавливают на ПКВК с требованием пройти весовой контроль, то попросите предоставить ссылку на нормативно-правовой документ, регламентирующий проведение весового контроля ТС, «весовые и/или габаритные параметры которых НЕ превышают нормативные». Такого документа в данное время не существует и действия сотрудников ГАИ и дорожников, которые принуждают водителя в подобных случаях пройти ГВК являются НЕЗАКОННЫМИ и могут быть обжалованы в Прокуратуре и суде. 2. Обратите внимание на температуру «за боротом», при которой осуществляется ГВК, т.к. «мозги» большинства из закупленных компьютеров для ПКВК согласно паспорта завода-изготовителя рассчитаны на работу при температуре окружающей среды от – 50С до +350С. Если температурные параметры выходят за рамки указанных – смело требуйте от работников ПКВК паспорт завода-изготовителя с целью убедиться, что имеет место нарушение правил эксплуатации весового оборудования. Тогда у Вас будет «козырь» - при несоответствии фактических погодных условий заявленным изготовителем, как правило, весовое оборудование выдаёт неправильный (в сторону увеличения) результат, что также является поводом к обжалованию в суде неправомерных действий работников ПКВК. 3. Согласно п. 2.4.1. Технологического регламента осуществления ГВК «Измерительное и весовое оборудование передвижного пункта габаритно-весового контроля должно быть аттестовано на проведение измерений и иметь соответствующее свидетельство специально уполномоченного органа в сфере метрологии. Компетентные государственные органы Украины осуществляют аккредитацию передвижного пункта габаритно-весового контроля, а также последующий контроль за его деятельностью.» Поэтому Вы вправе потребовать сертификат и свидетельство органа метрологии о прохождении периодической (1 раз в год) поверки на весовое оборудование. Если такового на ПКВК не оказалось, или оно просрочено – взвешивание является неправомерным. 4. Если всё же после проведения взвешивания на передвижном пункте ГВК обнаружили превышение допустимой массы или нагрузки на ось Вашего ТС– не отчаивайтесь, выход есть! В этом случае нужно воспользоваться нормой п.п. 9-10 Постановления КМУ от 27 июня 2007 г. № 879, которые гласят, что ГВК осуществляемый на передвижном ПГВК является предварительным (!!!), после чего необходимо осуществить точный ГВК. А точный ГВК осуществляется исключительно на стационарном ПГВК. Если Ваше транспортное средство остановили на дороге для габаритно-весового контроля на передвижном пункте и обнаружили превышение нормативных параметров, то Вас обязаны направить для точного контроля на стационарный. В случае, когда Вас принуждают заплатить за превышение габаритно-весовых параметров ТС, помните, что действия сотрудников ГАИ и работников ПКВК являются незаконными и могут быть обжалованы в Прокуратуре и суде (с компенсацией материального и морального вреда). 5. В последнее время на передвижных пунктах габаритно-весового контроля применяют блокираторы колес, что также незаконно. Применение блокираторов регламентирует все тот же «Порядок осуществления габаритно-весового контроля и взимание платы за проезд автомобильными дорогами общего пользования транспортных средств и других самоходных машин и механизмов, весовые и/или габаритные параметры которых превышают нормативные», утверждённый Постановлением КМУ от 27 июня 2007 г., п. 22 которого гласит (цитата): «Тяжеловесное и/или крупногабаритное транспортное средство, дальнейшее движение которого запрещено, размещается на стоянке в пределах стационарного пункта с применением технических средств, предотвращающих дальнейшее движение. О каждом таком случае работник (инспектор-оператор) пункта габаритно-весового контроля немедленно составляет акт и сообщает региональной службе Укравтодора и соответствующее подразделение МВД. Порядок применения технических средств, которые делают невозможным дальнейшее движение большегрузного и / или крупногабаритного транспортного средства, и форма акта о нарушении правил проезда такого транспортного средства утверждаются совместным приказом Укравтодора и МВД ... » Вышеуказанного Порядка на сегодняшний день не существует в природе, а блокираторы применяются на стоянке в пределах СТАЦИОНАРНОГО, но не передвижного, пункта ГВК. Поэтому, если Вы столкнулись с одним из вышеперечисленных случаев, а не удаётся объяснить работникам передвижного пункта и сотрудникам ГАИ неправомерность их действий или же эти работники безграмотные, следуйте нижеизложенным рекомендациям: - в акте укажите своё мнение и опишите неправомерность действий работников передвижного пункта ГВК (ссылаясь на «Порядок осуществления габаритно-весового контроля и взимание платы за проезд автомобильными дорогами общего пользования транспортных средств и других самоходных машин и механизмов, весовые и/или габаритные параметры которых превышают нормативные», утверждённого Постановлением КМУ от 27 июня 2007 г. № 879 и «Технологический регламент осуществления габаритно-весового контроля транспортных средств и других самоходных машин и механизмов на автомобильных дорогах общего пользования» от 07.05.2008 N 219/198); - потребуйте выдачи Вам второго экземпляра акта о проведении ГВК, о применении «средств, которые препятствуют дальнейшему движению транспортных средств» (который ОБЯЗАТЕЛЬНО должен быть Вам вручен и так), во втором случае работники ПКВК обязаны указать время, на которое транспортное средство задерживалось; - постарайтесь найти свидетелей происходящего; воспользуйтесь средствами фото – видеофиксации (например, камера мобильного телефона), т.к. потом легче будет отстаивать свою позицию в Прокуратуре и/или суде. - с вышеуказанным актом о проведении ГВК (актом о применении «средств, которые препятствуют дальнейшему движению транспортных средств») смело отправляйтесь в суд по месту жительства и в порядке административного судопроизводства обжалуйте незаконные действия работников передвижного пункта ГВК. Вы имеете право на компенсацию причинённого Вам как материального вреда (порча груза, пеня за недоставленный вовремя товар, утраченная прибыль и т.д.), так и морального (переживания, вызванные незаконным ограничением свободы передвижения, снижение деловой репутации в связи с несвоевременной доставкой груза и т.д.). Материал подготовлен Алексеем Верешниковым, компания "Транс Авто №1" - грузоперевозки и любые переезды


Еще


Пока что их 9 штук. 2 в Крыму, днепропетровская обл, ровенская, житомирская, полтавская, черниговская, львовская и николаевская.

а еще Донецкая,Запорожская,ХерсонскаяЧеркасская и т.д.


Еще


не помню в каком постоновлении, но ваш автомобиль могут задержатль не более чем на 3 суток, не зависимо от хода решения постановления или прочих документов - это при условии если у Вас есть акт задержки автомобиля с точным указание даты и времени задержки, если такового нет, то на каком основании вас задержали (это же не штрафплащадка ГАИ), если таков есть с этим актом в прокуратуру. Если вам не дают акт и все время тупят, при первом открытии ворот смело выезжаете, а потом вас пусть ищут и доказывают обратное - Вам главное оттуда выехать (из площадки автодора). позвоните в автодор потребуйте акт задержки автомобиля. Мне знакомый раасказывал когда его задержали и сказали ехать на площадку, он отказался выключил двигатель, спустил воздух, закрыл машину и ушел! все что могли сделать это повесить блокираторы на колеса, которые ночью он смело спилил, выкинул на обочину и уехал. Прошло с тех пор 3 года, штраф который ему выписали он так и не заплатил.


Еще

То что вы предлагаете -- единственное решение. Себя надо защищать и бороться с ними только их методами.


Еще

Подскажите, кто знает! Поставили на выезде из Одессы на весы 10ку, общая масса - 18 т, всё нормально, а по задней оси пробило 11т. Мы говорим - готовы устранить на месте, груз переложим и готово. Нам отвечают - нет, платите штраф, а пока до утра на штрафплощадку.
Правомерны ли действия гаишников с автодором?


Еще

Подскажите, весовая в Херсоне до которого часа работает ?? Интересует летний график их "работы"!Тятьяна.


Еще


Подскажите, весовая в Херсоне до которого часа работает ?? Интересует летний график их "работы"!Тятьяна.



За інформацією, розміщеною на Урядовому порталі, Кабінетом Міністрів України 8 вересня 2010 року прийнята постанова №815 “Про внесення змін до Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні”.

Відповідно до цієї постанови пересувним пунктам зважування надані права аналогічні правам стаціонарних пунктів зважування (зміни відповідних пунктів - додаються). Зокрема дозволяється здійснювати точний ваговий контроль, здійснювати контроль у темну пору доби на освітлених ділянках доріг. За результатами точного габаритно-вагового контролю на стаціонарному або пересувному пункті водієві транспортного засобу видається довідка результатів здійснення контролю із зазначенням часу і місця його проведення, а на запит водія - міжнародний сертифікат зважування вантажних транспортних засобів, якщо пункт габаритно-вагового контролю уповноважений видавати такі сертифікати.

Просимо Вас врахувати зазначену інформацію під час здійснення перевезення великовагових транспортних засобів.

Департамент транспортної політики АсМАП України


Еще

ЦитатаЦитата (ЧП "Регина", 04.08.2010 15:46):


у мене машина 6 т повна маса. Мене намагались загнати на ваги. Заїжджати я відмовився посилаючись на те що мають право зважувати вище 12 т по старому закону на стаціонарних вагах.А то вони заганяють на ваги навіть до 3,5 т. Мені показували закон про те що весь грузовий транспорт від 3,5 т має проходити через ваговий контроль. На протязі години я стояв на своєму і все таки я не заїхав на ваги і вони віддали техпаспорт. Було декілька таких випадків, наприклад в Радивилові і мотив був той самий і я на ваги також не заїжджав. Підскажіть будьте ласка, хто знає, до якої повної маси автодор має право відправляти транспорт на ваги? Чи я правильно мотивуюсь?



Ви повнісьтю правильно мотивуєтесь. Це також стосується і авто повною вагаю до 17 тонн з причепом у техпаспорті.






Добрий день. Зайнялася вивченням цього питання. І ось що знайшла: відповідно до П О С Т А Н О В И від 10 жовтня 2001 р. N 1306 Про Правила дорожнього руху:
2.4. На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з
дотриманням вимог цих Правил, а також:
2.4-1. У місці здійснення габаритно-вагового контролю на
вимогу працівника пункту габаритно-вагового контролю або
працівника МВС водій вантажного автомобіля (в тому числі
механічного транспортного засобу) повинен зупинитися з дотриманням
вимог цих Правил, а також:
,,,,
б) надати транспортний засіб та причіп (за наявності) для
вагового та/або габаритного контролю відповідно до встановленої
процедури.
,,,,,

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1306-2001-%EF&p=1284621386704859


Еще

П О С Т А Н О В А
від 27 червня 2007 р. N 879 "Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування"
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 815 від 08.09.2010 )



22. У разі виявлення на стаціонарних або пересувних пунктах порушення правил проїзду великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів такий транспортний засіб тимчасово затримується згідно із статтею 265-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення.


23. Власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або уповноважена ним особа має право привести габаритно-вагові параметри транспортного засобу у відповідність з установленими нормативами шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або у будь-який інший спосіб.


24. Після приведення габаритно-вагових параметрів транспортного засобу у відповідність з установленими нормативами і внесення плати за проїзд такий засіб спрямовується для здійснення повторного габаритно-вагового контролю. Якщо під час здійснення повторного габаритно-вагового контролю фактів перевищення габаритно-вагових параметрів не виявлено, транспортний засіб може продовжити подальший рух.



АСМАП-ИНФОРМ_законодавство





Еще


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

П О С Т А Н О В А
від 8 вересня 2010 р. N 815
Київ

Про внесення змін до Порядку здійснення
габаритно-вагового контролю та справляння плати
за проїзд автомобільними дорогами загального
користування транспортних засобів та інших
самохідних машин і механізмів, вагові та/або
габаритні параметри яких перевищують нормативні


Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

Внести до Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та
справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального
користування транспортних засобів та інших самохідних машин і
механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують
нормативні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2007 р. N 879 ( 879-2007-п ) "Про заходи щодо
збереження автомобільних доріг загального користування" (Офіційний
вісник України, 2007 р., N 48, ст. 1978; 2009 р., N 39, ст. 1316),
зміни, що додаються.


Прем’єр-міністр України М.АЗАРОВ

Інд. 21


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 8 вересня 2010 р. N 815

ЗМІНИ,
що вносяться до Порядку здійснення габаритно-вагового
контролю та справляння плати за проїзд автомобільними
дорогами загального користування транспортних засобів
та інших самохідних машин і механізмів, вагові
та/або габаритні параметри яких перевищують
нормативні ( 879-2007-п )


1. У пункті 2:

1) підпункт 9 після слів "для встановлення наявності
перевищення нормативів" доповнити словами "на стаціонарних
пунктах";

2) підпункт 10 після слів "на стаціонарному" доповнити
словами "або пересувному";

3) підпункт 11 після слів "одного стаціонарного" доповнити
словами "або пересувного".

2. Пункт 11 після слів "коли такий пункт розташовано"
доповнити словами "на освітлених ділянках автомобільних доріг,".

3. Пункт 16 викласти у такій редакції:

"16. Габаритно-ваговий контроль на стаціонарних пунктах
включає попередній та/або точний контроль, на пересувних - точний
контроль.".

4. Пункт 17 після слів "попереднього габаритно-вагового
контролю" доповнити словами "на стаціонарних пунктах".

5. Пункт 18 після слів "точного габаритно-вагового контролю"
доповнити словами "на стаціонарному або пересувному пункті".

6. Абзац другий пункту 20 після слів "в зоні стаціонарного"
доповнити словами "або пересувного".

7. У пункті 22:

1) абзац перший викласти у такій редакції:

"22. У разі виявлення на стаціонарних або пересувних пунктах
порушення правил проїзду великовагових та/або великогабаритних
транспортних засобів такий транспортний засіб тимчасово
затримується згідно із статтею 265-2 Кодексу України про
адміністративні правопорушення." ( 80732-10 );

2) абзаци другий - четвертий виключити.



Всё о чём раньше можно было спорить...



Еще


 

Україна понад усе!


Олександр

да...
Азаров тоже имеет долю от автодора..


Еще
Еще не вечер...

Самое интересное, что введено это все в 2007 г. Когда у власти были другие люди. Теперешним, поле для деятельности, более чем достаточно....


Еще

а в мене вчора склалася така сама ситуація і це вжк втретє в машину загрузили 21.400 вес машини 16 т а ваги в ровно вибили шо загальна маса 39950 сорили спорили просили шоб машину знову переважили менти сказали ні платіть штраф 800 євро і все в нас законодавство і ми спираємося тільки на нього заплатили штраф машина їхала під пломбою приїхала на вигрузку вага зійшлася і що робити де шукати правду?


Еще

Точно такая же ситуация на передвижном за Ровно в сторону Киева, перегруз на 1 тонну-39200, две женщины-оператора заявляют, что им надо план,отстучали на Киев, вжарили на 2200 грн+ протокол ГАИ. Ничего не попишеш, больше нервов потеряеш и времени на поиски правды, удручает то, что водитель перед этим спрашивал по рации встречных и ему ответили, что всё чисто...
Но есть "НО". В Польше уже отменили процедуру взвешивания на дорогах, у многих странах Европы доп.общий вес составляет 40 т., у нас шкуродёры придумали нагрузку на ось отдельно от общей массы, в любом случае на заднюю ось тягача будет перегруз в "ИХ" 2 % пользу...
Этот бред принимали втихаря, лиш бы вжарить покрепче безхребетного перевозчика, причём расчёт в Евро? Терпение не бесконечно, рынок на грани вымирания, ну и ни чё, месяц быстро пролетает, у них зарплата идёт, а вы думайте , решайте... и платите. А смысл этой езды?


Еще

Скажіть буд-ласка, в мене Мерс повна маса 17000 кг, я маю право не заїжати на вагу? Дякую


Еще

Только остановиться рядом и купить пропуск , иногда (очень редко )даже пропуск непоможет....!


Еще

кто-то знает список дорог где контенеровоз может ехать с массой до 40 тонн


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 1