"Сюрпризы" от ВР продолжаются(((
Новые сообщения
Количество постов 13
Автор
Сообщение

Зарегистрированый вчера проект(7458 від 13.12.2010) сегодня начал свое продвижение - "передано на розгляд..." вот так "тишком-нишком" :(

...еще есть время отказаться от единого


Проект
Вноситься
народним депутатом України
А.М. Павловським

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати»
(нова редакція)

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

Внести зміни до Закону України «Про встановлення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати» (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., № 4, ст. 19), виклавши його в такій редакції:

«ЗАКОН УКРАЇНИ
Про встановлення прожиткового мінімуму
та мінімальної заробітної плати

Цей Закон спрямований на встановлення розміру прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати, що забезпечить належний соціальний захист кожного громадянина України .

Стаття 1. Встановити у 2011 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2011 року - 1430 гривень, з 1 квітня - 1458 гривень, з 1 жовтня – 1494 гривні, з 1 грудня - 1525 гривень та для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення:

дітей віком до 6 років: з 1 січня 2011 року - 1306 гривень, з 1 квітня - 1331 гривень, з 1 жовтня – 1365 гривень, з 1 грудня - 1392 гривень;

дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2011 року - 1563 гривні, з 1 квітня - 1595 гривень, з 1 жовтня – 1635 гривні, з 1 грудня – 1667 гривень;

працездатних осіб: з 1 січня 2011 року - 1506 гривень, з 1 квітня – 1536 гривень, з 1 жовтня – 1576 гривень, з 1 грудня - 1606 гривень;

осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2011року - 1200 гривень, з 1 квітня - 1222 гривні, з 1 жовтня - 1254 гривні, з 1 грудня - 1280 гривень.

Розміри державних соціальних гарантій, що визначаються залежно від прожиткового мінімуму, встановлюються відповідними законами та нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України.

Стаття 2. Встановити у 2011 році такий розмір мінімальної заробітної плати: з 1 січня 2011 року - 1506 гривень, з 1 квітня – 1536 гривень, з 1 жовтня – 1576 гривень, з 1 грудня - 1606 гривень.

Стаття 3. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2011 року.

2. Кабінету Міністрів України при підготовці та доопрацюванні проекту закону про Державний бюджет України на 2011 рік врахувати розміри прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати, передбачені цим Законом.



Голова Верховної Ради України


Еще

для кого-то хорошо, для кого-то плохо... Неоднозначная бумажко.


Еще
С уважением,
Сергей
--------------------
Мы просто обязаны оберегать и защищать самое ценное, что подарил нам Всевышний
Блог о тахографах для людей! :)

П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про прийняття за основу
проекту Закону України про внесення
змін до деяких законодавчих актів України
щодо усунення надмірного державного
регулювання у сфері автомобільних перевезень


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Прийняти за основу проект Закону України про внесення змін
до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного
державного регулювання у сфері автомобільних перевезень (реєстр.
N 8397), поданий Президентом України Януковичем В.Ф.

2. Доручити Комітету Верховної Ради України з питань
законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності доопрацювати
зазначений законопроект з урахуванням зауважень і пропозицій
суб'єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд
Верховної Ради України у другому читанні.


Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН

м. Київ, 31 травня 2011 року
N 3434-VI



ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у
сфері автомобільних перевезень"


1. Обгрунтування необхідності прийняття Закону
За чинним Законом України "Про дорожній рух" усі транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, а також причепи (напівпричепи) до них підлягають обов'язковому державному технічному огляду в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України
Відповідно до цього Закону державний технічний огляд транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, здійснюється підрозділами Державтоінспекції, а перевірка технічного стану таких транспортних засобів під час проведення державного технічного огляду – уповноваженими суб'єктами господарювання на підставі дозволу, виданого Державтоінспекцією у порядку і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Як свідчить досвід, чинна система технічного огляду не дозволяє забезпечити реальний контроль за технічним станом транспортних засобів.
Це зумовлено тим, що у більшості випадків (за оцінками експертів, близько 90 %) власники транспортних засобів отримують талон про проходження технічного огляду без здійснення перевірки, за допомогою налагоджених корупційних схем. За оцінками експертів, щороку обсяг таких неофіційних платежів становить близько мільярда гривень.
Разом із тим проведений МВС України аналіз причин аварійності на автошляхах України показує, що в існуючій ситуації на автошляхах дорожньо-транспортні пригоди здебільшого відбуваються не через неналежний технічний стан автомобілів, а з інших причин.
Як свідчить статистика, основними причинами дорожньо-транспортних пригод у 2010 році були порушення правил маневрування (39,5 %), недодержання дистанції (20 %), перевищення швидкості руху (17,3 %), порушення правил проїзду перехресть (6,7 %), виїзд на смугу зустрічного руху (3 %), керування у нетверезому стані (2,5 %). Несправність же транспортних засобів зумовила менше 0,3 % дорожньо-транспортних пригод.
Наведене свідчить, що існуючий механізм обов'язкового технічного огляду всіх транспортних засобів, який є надзвичайно витратним і тривалим для автовласників (а щороку техогляд проходить понад 6 млн транспортних засобів), безпосередньо не впливає на безпеку дорожнього руху.
З іншого боку, очевидно, що для автовласника значно більшим стимулом для того, щоб утримувати власний легковий автомобіль у справному стані, є забезпечення безпеки власного життя та здоров'я, ніж нав'язана державою формальна процедура.
До того ж чинним законодавством запроваджено певні механізми запобігання участі у дорожньому русі несправних автомобілів, які становлять ризик для інших учасників дорожнього руху.
Так, законодавством забороняється експлуатація транспортних засобів у разі наявності технічних несправностей (наприклад, несправності гальмової системи, рульового керування, зовнішніх світлових приладів) чи невідповідності автомобіля вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху (наприклад, автомобіль неналежно переобладнано), а також неукомплектованості автомобіля відповідно до призначення.
У випадку ж виявлення транспортного засобу з відповідними технічними несправностями або не укомплектованих належним чином інспектор Державтоінспекції вправі заборонити його подальший рух.
Таким чином, на сьогодні назріла нагальна потреба і є об'єктивна можливість скасувати бюрократичну, фінансово обтяжливу процедуру проходження державного технічного огляду принаймні для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційній діяльності.
Поряд із проблемою неефективного та корумпованого механізму проходження державного технічного огляду транспортних засобів від соціалістичної правової системи України успадкувала і низку вкрай обтяжливих вимог у сфері автомобільних перевезень, що давно застаріли і не відповідають вимогам сьогодення.
До таких слід віднести, наприклад, вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на управління транспортним засобом. Доцільність таких вимог наразі є досить сумнівною. Розвинуті держави з багатоукладною економікою давно відмовилися від їх застосування.
Вбачається, що і Україна може відмовитись від застарілих вимог щодо передачі права управління та користування транспортним засобами.
Останнім часом також поширилася практика безпідставних перевірок працівниками підрозділів Державтоінспекції автомобілів, що належать фізичним та юридичним особам. Такі дії порушують права і свободи громадян. Зумовлені ж вони відсутністю в законі вичерпного переліку підстав для зупинки працівником міліції транспортного засобу.
Тож, очевидно, що і це питання потребує невідкладного реагування з боку держави.

2. Мета та завдання проекту Закону
Мета проекту Закону полягає в усуненні надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень, що передбачає:
скасування обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях;

суттєве спрощення порядку проходження обов'язкового технічного контролю для інших транспортних засобів;
усунення Державтоінспекції МВС України від проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів та передачу цих повноважень суб'єктам господарювання;
скасування вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на керування транспортним засобом.

3. Загальна характеристика та основні положення проекту Закону
Законопроектом передбачається внесення змін до Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт", "Про міліцію", "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про страхування", а також до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення.
А. Змінами до Закону України "Про дорожній рух" пропонується:
1) заміна існуючого архаїчного державного технічного огляду на обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, який передбачає спрощену та прозору процедуру його проходження лише окремими категоріями автомобілів;
2) звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю:
легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім автомобілів таксі та тих, що використовуються у комерційних цілях), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби – незалежно від строку експлуатації;
легкові автомобілі, що використовуються у комерційних цілях, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.¬
Отже, громадяни, юридичні особи, які є власниками зазначених транспортних засобів, вже не сплачуватимуть будь-яких коштів, не вистоюватимуть черги заради одержання талона про проходження державного технічного огляду, який за нинішньої системи проходження технічного огляду не є гарантією технічної справності автомобіля.
Слід наголосити, що пропоноване звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю жодним чином не стосуватиметься транспортних засобів, що використовуються для автомобільних перевозок людей, вантажів, зокрема небезпечних.
Так, для інших категорій автомобілів передбачається на законодавчому рівні визначити таку періодичність проходження обов'язкового технічного контролю:
для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки¬ – кожні два роки;
для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни,
причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік;
3) просту процедуру одержання права на проведення обов'язкового технічного контролю – будь-якими суб'єктами господарювання, які мають обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища (суб'єкти обов'язкового технічного контролю).
При цьому для одержання суб'єктами обов'язкового технічного контролю (це будуть суб'єкти підприємницької діяльності) відповідного права необхідно буде лише подати документи, що підтверджуватимуть наявність у них на праві власності або користування обладнання, що дозволяє перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
У такий спосіб буде ліквідована існуюча система уповноваження суб'єктів господарювання на проведення обов'язкового технічного контролю, яка передбачає складну і непрозору процедуру.
Отже, кожен суб'єкт підприємницької діяльності, який має належне обладнання, після набрання чинності Законом, про проект якого йдеться, зможе одержати право на проведення обов'язкового технічного контролю;
4) законодавче визначення вичерпного переліку елементів автомобіля, які перевірятимуться під час проведення обов'язкового технічного контролю. Це:
системи гальмового і рульового керування;
зовнішні світлові прилади;
пневматичні шини та колеса;
світлопропускання скла;
газобалонне обладнання (за наявності);
інші елементи у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
Елементи автомобіля, які жодним чином не пов'язані з безпекою дорожнього руху та охороною навколишнього середовища, під час проведення обов'язкового технічного контролю перевірятися не будуть;
5) покладення на Кабінет Міністрів України визначення порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів;
6) запровадження (замість нині чинного талону про проходження державного технічного огляду) складення суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю на кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, протоколу перевірки його технічного стану, який видаватиметься водієві транспортного засобу.
Для здійснення контролю за проходженням, проведенням обов'язкового технічного контролю законопроектом пропонується запровадити загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів. Передбачається, що ця база формуватиметься на підставі інформації від суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю (про результати перевірки технічного стану транспортних засобів) та від страховиків (про укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю). Формування бази покладається на Державтоінспекції.
Забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю бланками названих вище протоколів, а також доступом до зазначеної загальнодержавної бази даних здійснюватиметься на платній основі.
Визначення порядку забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю зазначеними бланками, доступом до загальнодержавної бази даних та розміру плати за надання таких послуг пропонується віднести до компетенції Кабінету Міністру України;
7) позбавлення Державтоінспекції невластивих їй функцій і обмеження її повноважень у сфері технічного контролю транспортних засобів лише веденням реєстру суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю та формуванням загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.
Б. Пропонованими змінами до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт" пропонується скасувати:
існуючий на сьогодні обов'язок водія (якщо він не є власником транспортного засобу) мати при собі нотаріально посвідчену довіреність на право керування таким автомобілем
вимогу для водіїв автомобілів, що здійснюються транспортні перевозки, щодо обов'язкової наявності дорожнього (маршрутного) листа і документів на вантаж, що перевозиться.
Пропонується застосувати сучасний світовий підхід до вирішення цього питання – для керування автомобілем водієві буде достатньо мати при собі посвідчення водія та реєстраційний документ на автомобіль.
В. Змінами до Закону України "Про страхування" передбачається зобов'язати страховиків укладати договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, лише за умови проходження зазначеними транспортними засобами обов'язкового технічного контролю, якщо вони згідно з протоколом перевірки технічного стану визнані технічно справними. Таким чином, вони стають складовою механізму забезпечення проходження обов'язкового технічного контролю тими автомобілями, для яких це є обов'язковим.
Іншою складовою цього механізму є положення законопроекту, за яким договори обов'язкового страхування можуть укладатимуться на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух".
Водночас пропонованими змінами до Кодексу про адміністративні правопорушення України встановлюється відповідальність посадових осіб страховиків за укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, та видачу спеціального знака державного зразка без відповідного документа про технічну справність транспортного засобу.
Г. Змінами до Закону України "Про міліцію" встановлюється детальний вичерпний перелік підстав для зупинення працівниками міліції транспортних засобів, що унеможливлює його суб'єктивне трактування.
При цьому передбачається зобов'язання для працівника підрозділу міліції обов'язково повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Правові відносини у даній сфері регулюються Цивільним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законами України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт", "Про міліцію", "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про страхування".

5. Фінансово-економічне обгрунтування проекту Закону
Реалізація Закону в разі його прийняття не потребуватиме додаткових витрат із Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків
Зазначений Закон має усунути корупцію у сфері державного технічного огляду транспортних засобів, скасувати неефективні та надмірні регуляторні норми, надати можливість ефективного використання сил та засобів органів внутрішніх справ, а також підвищити рівень довіри громадян.


Перший заступник Глави
Адміністрації Президента України І.Акімова


Еще

П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про прийняття за основу
проекту Закону України про внесення
змін до деяких законодавчих актів України
щодо усунення надмірного державного
регулювання у сфері автомобільних перевезень





Тот же передел сфер, а для людей опять еще дороже. Но как кто то заметил "зато без очереди" ((


Еще

П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про прийняття за основу
проекту Закону України про внесення
змін до деяких законодавчих актів України
щодо усунення надмірного державного
регулювання у сфері автомобільних перевезень


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Прийняти за основу проект Закону України про внесення змін
до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного
державного регулювання у сфері автомобільних перевезень (реєстр.
N 8397), поданий Президентом України Януковичем В.Ф.

2. Доручити Комітету Верховної Ради України з питань
законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності доопрацювати
зазначений законопроект з урахуванням зауважень і пропозицій
суб'єктів права законодавчої ініціативи та внести його на розгляд
Верховної Ради України у другому читанні.


Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН

м. Київ, 31 травня 2011 року
N 3434-VI



ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у
сфері автомобільних перевезень"


1. Обгрунтування необхідності прийняття Закону
За чинним Законом України "Про дорожній рух" усі транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі, а також причепи (напівпричепи) до них підлягають обов'язковому державному технічному огляду в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України
Відповідно до цього Закону державний технічний огляд транспортних засобів, призначених для експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, здійснюється підрозділами Державтоінспекції, а перевірка технічного стану таких транспортних засобів під час проведення державного технічного огляду – уповноваженими суб'єктами господарювання на підставі дозволу, виданого Державтоінспекцією у порядку і за плату, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Як свідчить досвід, чинна система технічного огляду не дозволяє забезпечити реальний контроль за технічним станом транспортних засобів.
Це зумовлено тим, що у більшості випадків (за оцінками експертів, близько 90 %) власники транспортних засобів отримують талон про проходження технічного огляду без здійснення перевірки, за допомогою налагоджених корупційних схем. За оцінками експертів, щороку обсяг таких неофіційних платежів становить близько мільярда гривень.
Разом із тим проведений МВС України аналіз причин аварійності на автошляхах України показує, що в існуючій ситуації на автошляхах дорожньо-транспортні пригоди здебільшого відбуваються не через неналежний технічний стан автомобілів, а з інших причин.
Як свідчить статистика, основними причинами дорожньо-транспортних пригод у 2010 році були порушення правил маневрування (39,5 %), недодержання дистанції (20 %), перевищення швидкості руху (17,3 %), порушення правил проїзду перехресть (6,7 %), виїзд на смугу зустрічного руху (3 %), керування у нетверезому стані (2,5 %). Несправність же транспортних засобів зумовила менше 0,3 % дорожньо-транспортних пригод.
Наведене свідчить, що існуючий механізм обов'язкового технічного огляду всіх транспортних засобів, який є надзвичайно витратним і тривалим для автовласників (а щороку техогляд проходить понад 6 млн транспортних засобів), безпосередньо не впливає на безпеку дорожнього руху.
З іншого боку, очевидно, що для автовласника значно більшим стимулом для того, щоб утримувати власний легковий автомобіль у справному стані, є забезпечення безпеки власного життя та здоров'я, ніж нав'язана державою формальна процедура.
До того ж чинним законодавством запроваджено певні механізми запобігання участі у дорожньому русі несправних автомобілів, які становлять ризик для інших учасників дорожнього руху.
Так, законодавством забороняється експлуатація транспортних засобів у разі наявності технічних несправностей (наприклад, несправності гальмової системи, рульового керування, зовнішніх світлових приладів) чи невідповідності автомобіля вимогам правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху (наприклад, автомобіль неналежно переобладнано), а також неукомплектованості автомобіля відповідно до призначення.
У випадку ж виявлення транспортного засобу з відповідними технічними несправностями або не укомплектованих належним чином інспектор Державтоінспекції вправі заборонити його подальший рух.
Таким чином, на сьогодні назріла нагальна потреба і є об'єктивна можливість скасувати бюрократичну, фінансово обтяжливу процедуру проходження державного технічного огляду принаймні для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційній діяльності.
Поряд із проблемою неефективного та корумпованого механізму проходження державного технічного огляду транспортних засобів від соціалістичної правової системи України успадкувала і низку вкрай обтяжливих вимог у сфері автомобільних перевезень, що давно застаріли і не відповідають вимогам сьогодення.
До таких слід віднести, наприклад, вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на управління транспортним засобом. Доцільність таких вимог наразі є досить сумнівною. Розвинуті держави з багатоукладною економікою давно відмовилися від їх застосування.
Вбачається, що і Україна може відмовитись від застарілих вимог щодо передачі права управління та користування транспортним засобами.
Останнім часом також поширилася практика безпідставних перевірок працівниками підрозділів Державтоінспекції автомобілів, що належать фізичним та юридичним особам. Такі дії порушують права і свободи громадян. Зумовлені ж вони відсутністю в законі вичерпного переліку підстав для зупинки працівником міліції транспортного засобу.
Тож, очевидно, що і це питання потребує невідкладного реагування з боку держави.

2. Мета та завдання проекту Закону
Мета проекту Закону полягає в усуненні надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень, що передбачає:
скасування обов'язкового технічного огляду для легкових автомобілів, що не використовуються у комерційних цілях;

суттєве спрощення порядку проходження обов'язкового технічного контролю для інших транспортних засобів;
усунення Державтоінспекції МВС України від проведення обов'язкового технічного контролю транспортних засобів та передачу цих повноважень суб'єктам господарювання;
скасування вимоги щодо обов'язкової наявності у водія дорожнього (маршрутного) листа та нотаріально посвідченої довіреності на керування транспортним засобом.

3. Загальна характеристика та основні положення проекту Закону
Законопроектом передбачається внесення змін до Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт", "Про міліцію", "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про страхування", а також до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення.
А. Змінами до Закону України "Про дорожній рух" пропонується:
1) заміна існуючого архаїчного державного технічного огляду на обов'язковий технічний контроль транспортних засобів, який передбачає спрощену та прозору процедуру його проходження лише окремими категоріями автомобілів;
2) звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю:
легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім автомобілів таксі та тих, що використовуються у комерційних цілях), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби – незалежно від строку експлуатації;
легкові автомобілі, що використовуються у комерційних цілях, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – зі строком експлуатації до двох років.¬
Отже, громадяни, юридичні особи, які є власниками зазначених транспортних засобів, вже не сплачуватимуть будь-яких коштів, не вистоюватимуть черги заради одержання талона про проходження державного технічного огляду, який за нинішньої системи проходження технічного огляду не є гарантією технічної справності автомобіля.
Слід наголосити, що пропоноване звільнення від проходження обов'язкового технічного контролю жодним чином не стосуватиметься транспортних засобів, що використовуються для автомобільних перевозок людей, вантажів, зокрема небезпечних.
Так, для інших категорій автомобілів передбачається на законодавчому рівні визначити таку періодичність проходження обов'язкового технічного контролю:
для легкових автомобілів, що використовуються у комерційних цілях, вантажних автомобілів незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепів до них зі строком експлуатації понад два роки¬ – кожні два роки;
для вантажних автомобілів вантажопідйомністю більше 3,5 тонни,
причепів до них та автомобілів таксі незалежно від строку експлуатації – щорічно;
для автобусів та спеціалізованих транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі, незалежно від строку експлуатації – двічі на рік;
3) просту процедуру одержання права на проведення обов'язкового технічного контролю – будь-якими суб'єктами господарювання, які мають обладнання, що дає змогу перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища (суб'єкти обов'язкового технічного контролю).
При цьому для одержання суб'єктами обов'язкового технічного контролю (це будуть суб'єкти підприємницької діяльності) відповідного права необхідно буде лише подати документи, що підтверджуватимуть наявність у них на праві власності або користування обладнання, що дозволяє перевіряти технічний стан транспортних засобів на відповідність вимогам безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
У такий спосіб буде ліквідована існуюча система уповноваження суб'єктів господарювання на проведення обов'язкового технічного контролю, яка передбачає складну і непрозору процедуру.
Отже, кожен суб'єкт підприємницької діяльності, який має належне обладнання, після набрання чинності Законом, про проект якого йдеться, зможе одержати право на проведення обов'язкового технічного контролю;
4) законодавче визначення вичерпного переліку елементів автомобіля, які перевірятимуться під час проведення обов'язкового технічного контролю. Це:
системи гальмового і рульового керування;
зовнішні світлові прилади;
пневматичні шини та колеса;
світлопропускання скла;
газобалонне обладнання (за наявності);
інші елементи у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього середовища.
Елементи автомобіля, які жодним чином не пов'язані з безпекою дорожнього руху та охороною навколишнього середовища, під час проведення обов'язкового технічного контролю перевірятися не будуть;
5) покладення на Кабінет Міністрів України визначення порядку проведення обов'язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів;
6) запровадження (замість нині чинного талону про проходження державного технічного огляду) складення суб'єктом проведення обов'язкового технічного контролю на кожний транспортний засіб, що пройшов обов'язковий технічний контроль і визнаний технічно справним, протоколу перевірки його технічного стану, який видаватиметься водієві транспортного засобу.
Для здійснення контролю за проходженням, проведенням обов'язкового технічного контролю законопроектом пропонується запровадити загальнодержавну базу даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів. Передбачається, що ця база формуватиметься на підставі інформації від суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю (про результати перевірки технічного стану транспортних засобів) та від страховиків (про укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю). Формування бази покладається на Державтоінспекції.
Забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю бланками названих вище протоколів, а також доступом до зазначеної загальнодержавної бази даних здійснюватиметься на платній основі.
Визначення порядку забезпечення суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю зазначеними бланками, доступом до загальнодержавної бази даних та розміру плати за надання таких послуг пропонується віднести до компетенції Кабінету Міністру України;
7) позбавлення Державтоінспекції невластивих їй функцій і обмеження її повноважень у сфері технічного контролю транспортних засобів лише веденням реєстру суб'єктів проведення обов'язкового технічного контролю та формуванням загальнодержавної бази даних про результати обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.
Б. Пропонованими змінами до Цивільного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт" пропонується скасувати:
існуючий на сьогодні обов'язок водія (якщо він не є власником транспортного засобу) мати при собі нотаріально посвідчену довіреність на право керування таким автомобілем
вимогу для водіїв автомобілів, що здійснюються транспортні перевозки, щодо обов'язкової наявності дорожнього (маршрутного) листа і документів на вантаж, що перевозиться.
Пропонується застосувати сучасний світовий підхід до вирішення цього питання – для керування автомобілем водієві буде достатньо мати при собі посвідчення водія та реєстраційний документ на автомобіль.
В. Змінами до Закону України "Про страхування" передбачається зобов'язати страховиків укладати договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, лише за умови проходження зазначеними транспортними засобами обов'язкового технічного контролю, якщо вони згідно з протоколом перевірки технічного стану визнані технічно справними. Таким чином, вони стають складовою механізму забезпечення проходження обов'язкового технічного контролю тими автомобілями, для яких це є обов'язковим.
Іншою складовою цього механізму є положення законопроекту, за яким договори обов'язкового страхування можуть укладатимуться на строк, що не перевищує строку чергового проходження транспортним засобом обов'язкового технічного контролю відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух".
Водночас пропонованими змінами до Кодексу про адміністративні правопорушення України встановлюється відповідальність посадових осіб страховиків за укладення договорів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, та видачу спеціального знака державного зразка без відповідного документа про технічну справність транспортного засобу.
Г. Змінами до Закону України "Про міліцію" встановлюється детальний вичерпний перелік підстав для зупинення працівниками міліції транспортних засобів, що унеможливлює його суб'єктивне трактування.
При цьому передбачається зобов'язання для працівника підрозділу міліції обов'язково повідомити водієві про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання
Правові відносини у даній сфері регулюються Цивільним кодексом України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, Законами України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт", "Про міліцію", "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів", "Про страхування".

5. Фінансово-економічне обгрунтування проекту Закону
Реалізація Закону в разі його прийняття не потребуватиме додаткових витрат із Державного бюджету України.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків
Зазначений Закон має усунути корупцію у сфері державного технічного огляду транспортних засобів, скасувати неефективні та надмірні регуляторні норми, надати можливість ефективного використання сил та засобів органів внутрішніх справ, а також підвищити рівень довіри громадян.


Перший заступник Глави
Адміністрації Президента України І.Акімова

А я думаю,что должны были сделать все гораздо проще-наладить надлежащее лицензирование в стране.И получать эти лицензии должен настоящий СПЕЦИАЛИСТ,обладающий специфическими определенными знаниями и опытом,ну,и соответственно материально-технической базой.Это я все к тому,что : если лицензию на проведение технического контроля и ремонтных работ будет иметь обычное частное СТО,каких великое множество сейчас,но у каких в своем большинстве нет лицензий на осуществление данной предпринимательской деятельности,а так же у большинства персонала отсутствуют необходимые документы и знания,то ЛЮБОМУ АВТОЛЮБИТЕЛЮ достаточно будет заключения договора с этим лицензированным СТО на обслуживание и сервис своего "железного коня"!Но для этого их надо учить быть мастерами и ассами!А по окончании учебы дать возможность приобрести навыки и опыт!А затем наскрести первичный капитал на помещение,оборудование,инструмент и лишь тогда,получив соответствующую лицензию-в "бой"!Но никак иначе!Лишь тогда будет налажен в таком случае периодическая диагностика и осмотр,а при необходимости и ремонт,и все проблемы по тех.состоянию вашего ТС лягут на плечи настоящих специалистов,производителей а/м,страховщиков и ...ваш карман!А вот задача государства сделать так,что бы таких СТО было бы,как можно больше,а соответственно увеличилась бы занятость и достаток населения,а самое главное,что смертей на дороге из-за чего-то разгильдяйства стало бы меньше!Ведь,если в намеченный период,не происходит диагностика ТС,то увеличивается вероятность аварийности!А если сюда приплюсовать еще отсутствие ЕДИНОГО СТАНДАРТА КАЧЕСТВА деталей а/м(а качество запчастей сейчас просто УГРОЖАЮЩЕ ОПАСНОЕ!!!),то картина УЖАСНАЯ!И иначе-НИКАК,если мы хотим называться ЦИВИЛИЗОВАННОЙ НАЦИЕЙ,а не племенем "тумба-юмба"!И главное, помните-дорога разгильдяйства не прощает!На ней ВСЕ РАВНЫ!А от безопасного состояния вашего а/м зависит чья-то жизнь!Надеюсь на понимание проблемы всеми ЗДРАВОМЫСЛЯЩИМИ ЛЮДЬМИ!:victory:


Еще

П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про прийняття за основу
проекту Закону України про внесення
змін до деяких законодавчих актів України
щодо усунення надмірного державного
регулювання у сфері автомобільних перевезень





Тот же передел сфер, а для людей опять еще дороже. Но как кто то заметил "зато без очереди" ((

Зачем изобретать свой велосипед - есть опыт европы который нужно использовать без всяких своих НОУ=ХАУ


Еще

П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про прийняття за основу
проекту Закону України про внесення
змін до деяких законодавчих актів України
щодо усунення надмірного державного
регулювання у сфері автомобільних перевезень





Тот же передел сфер, а для людей опять еще дороже. Но как кто то заметил "зато без очереди" ((

Зачем изобретать свой велосипед - есть опыт европы который нужно использовать без всяких своих НОУ=ХАУ
Так я об этом и говорю:пекарю-пекарево,а лекарю-лекарево.Всего-то надо:навести ЭЛЕМЕНТАРНЫЙ ПОРЯДОК!и допустить к проведению работ и дать работать и зарабатывать-СПЕЦИАЛИСТАМ!И так во всех отраслях промышленности.Что бы гинеколог-НИКОГДА В РУКИ НЕ БРАЛ МАСТЕРОК строителя,а строитель,только строил,а не лечил людей!И тогда все будет хорошо!:victory:


Еще

П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про прийняття за основу проекту Закону України
про внесення змін до Податкового кодексу України
та деяких інших законодавчих актів України
щодо спрощеної системи оподаткування, обліку
та звітності суб'єктів малого підприємництва


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Прийняти за основу проект Закону України про внесення змін
до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів
України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності
суб'єктів малого підприємництва (реєстр. N 8521), поданий
Кабінетом Міністрів України.

2. Доручити Комітету Верховної Ради України з питань
фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики
доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням зауважень і
пропозицій суб'єктів права законодавчої ініціативи та внести його
на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.


Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН

м. Київ, 16 червня 2011 року
N 3536-VI



ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України" (щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва)
................................................................
ТАК БУЛО:

Стаття 139. Витрати, що не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку
139.1. Не включаються до складу витрат:

139.1.12. витрати, понесені у зв’язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи – підприємця, що сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв’язку із придбанням робіт, послуг у фізичної особи – платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації);
Стаття 139. Витрати, що не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку

ТАК БУДЕ :

139.1. Не включаються до складу витрат:

139.1.12 Виключити


http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=40402


Еще

П О С Т А Н О В А
ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ

Про прийняття за основу проекту Закону України
про внесення змін до Податкового кодексу України
та деяких інших законодавчих актів України
щодо спрощеної системи оподаткування, обліку
та звітності суб'єктів малого підприємництва


Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

1. Прийняти за основу проект Закону України про внесення змін
до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів
України щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності
суб'єктів малого підприємництва (реєстр. N 8521), поданий
Кабінетом Міністрів України.

2. Доручити Комітету Верховної Ради України з питань
фінансів, банківської діяльності, податкової та митної політики
доопрацювати зазначений законопроект з урахуванням зауважень і
пропозицій суб'єктів права законодавчої ініціативи та внести його
на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.


Голова Верховної Ради України В.ЛИТВИН

м. Київ, 16 червня 2011 року
N 3536-VI



ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України" (щодо спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва)
................................................................
ТАК БУЛО:

Стаття 139. Витрати, що не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку
139.1. Не включаються до складу витрат:

139.1.12. витрати, понесені у зв’язку із придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у фізичної особи – підприємця, що сплачує єдиний податок (крім витрат, понесених у зв’язку із придбанням робіт, послуг у фізичної особи – платника єдиного податку, яка здійснює діяльність у сфері інформатизації);
Стаття 139. Витрати, що не враховуються при визначенні оподатковуваного прибутку

ТАК БУДЕ :

139.1. Не включаються до складу витрат:

139.1.12 Виключити


http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=40402





Какая приятная новость!!!!!!!!!!!


Еще

Дата вступления изменений в силу - с 1июля 2011года. Источник: Урядовый курьер.
:)


Еще

Верховная Рада Украины (ВР) сегодня, 5 июля, приняла во втором чтении и в целом президентский законопроект, предусматривающий отмену обязательного технического осмотра для легковых автомобилей, которые не используются в коммерческих целях.

Соответствующий проект "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно устранения избыточного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок" (№ 8397 от 15.04.2011 г.), инициированный главой государства, поддержали 262 народных депутатов.

Принятый законодательный акт также отменяет требование обязательного наличия у водителя дорожного (маршрутного) листа и нотариально заверенной доверенности на управление транспортным средством; устраняет Госавтоинспекцию МВД Украины от проведения обязательного технического контроля транспортных средств и передачу этих полномочий субъектам хозяйствования; существенно упрощает порядок прохождения обязательного технического контроля для других транспортных средств.

Закон вступает в силу через 30 дней со дня его опубликования.

31 мая с.г. ВР приняла за основу проект "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно устранения избыточного государственного регулирования в сфере автомобильных перевозок" (№ 8397 от 15.04.2011 г.), тогда его поддержали 253 народных депутатов.

Напомним, 14 апреля 2011 г. Президент Украины Виктор Янукович предложил внести изменения в некоторые законы Украины с целью уменьшить государственный контроль автомобильных перевозок.

Тогда, представитель Президента в Конституционном суде Елена Лукаш заявила что "основной и главной инновацией проекта закона является отмена обязательного государственного техосмотра и талона о прохождении такого техосмотра...как известно, сегодня эти обязанности выполняют подразделения Госавтоинспекции, а в проекте закона предлагается, чтобы эти услуги оказывали субъекты хозяйства, которых на сегодня 1 тыс. 125".

По словам Лукаш, сейчас ежегодно 6 млн автовладельцев обращаются в подразделения Госавтоинспекции с целью прохождения ТО, "но как показывает опыт, 90% автовладельцев фактически покупают талоны о прохождении техосмотра...и объем таких коррупционных средств составляет около 1 млрд грн...поэтому в целях отмены таких коррупционных схем предлагаются упрощенная процедура прохождения ТО".

В свою очередь министр внутренних дел Анатолий Могилев заявлял, потери Министерства внутренних дел (МВД) от отмены техосмотра транспортных средств составят приблизительно 500 млн грн.

21 марта с.г. Янукович заявил, что требует немедленно пересмотреть перечень всех услуг, предоставляемых подразделениями Министерства внутренних дел, и в частности - Государственной автоинспекцией.

Президент также выразил мнение, что в грандиозную авантюру было преобразовано выполнении его поручения об упрощении технического осмотра транспортных средств, отмена путевых листов и доверенностей.
05.07.2011


Еще

Функции прохождения техосмотра грузового транспорта перейдут коммерческим структурам хозяйствования(только хозяива фирм из тех же структур,что и диагностических центров).Только стоимость уже будет коммерческая-не ''государственная''


Еще

ПОДПИСАН САМЫЙ ГЛАВНЫЙ ЗАКОН ДЛЯ ПРЕДПРИНИМАТЕЛЕЙ ЗА ПОСЛЕДНИЕ ПОЛГОДА

Сегодня нам стало известно, что Президент хотя и с некоторым запозданием, но все же подписал законопроект «О внесении изменений в Налоговый кодекс Украины и некоторые другие законодательные акты Украины относительно усовершенствования отдельных норм Налогового кодекса Украины» от 12.03.2011 г. № 8217 (далее — Законопроект № 8217).

На сайте Вверховной Рады Украины ему уже присвоен номер Закона и дата его принятия — № 3609-VI от 07.07.2011 г. но самого окончательного текста пока нет.

Теперь для обретения полного веса остается дело за малым — ждать официальной публикациии.

Напомним основные нововведения принятого Закона.

http://kchp.com.ua/novoe/podpisan-samuy-glavnuy-zakon-dlja-predprinimateley-za-poslednie-polgoda.html


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 4