Ситуация с головдержинспекцией на автотранспорте
Новые сообщения
Количество постов 44
Автор
Сообщение

Добрый день уважаемые форумчане! Хочу рассказать о возникшей ситуации и услышать Ваше мнение. ФОП с наёмным водителем.

24,11,2010 на дороге Львов-Тернополь остановил сотрудник транспортной инспекции. Проверил документы и попросил показать где есть проставлен штампик врача - или на путевом листе (которого у водителя не было, согласно Приложению к постановлению Кабинета Министров Украины от 25.02.2009 г. № 207), или как он сказал *хотя бы в какой нибудь тетрадке*. Естественно тетрадки со штампиком врача тоже не было. Составил протокол об отсутствии штампа врача в отсутствующем путевом листе.
11,01,2011 вызывают в территориальное управление Глававтотрансинспекции в г. Киеве(по месту прописки) и вручают постанову про застосування фин. санкций на 100 необлагаемых минимумов - 1700грн. с формулировкой:"допущено порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абзацом третім частини першої статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт""
Цытирую третий абзац " надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; "
Встатье 39 говорится про пассажирские перевозки и мы её не рассматриваем.
Цытирую статью 48: "Стаття 48. Документи, на підставі яких виконують вантажні
перевезення

Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійсню-вати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для [col rgb='#nannannan'] юридичної особи[/col], що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, [col rgb='#nannannan']дорожній лист[/col], товарно-транспортна накладна або інший визначений зако-нодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством до-кумент на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
"
[col rgb='#nannannan']Мы видим, что путевой лист необходим только для юр. лица[/col], о чём я и сказал начальнику Головтрансинспекции в г. Киеве. Его ответ меня удивил:"Вы видите,что в статье написано "інші документи". Под іншими документами мы понимаем Закон Украины "Про дорожній рух" статья 16.""
Цытирую Закон Украины "Про дорожній рух" статья 16:
"Стаття 16. Основні права та обов'язки водія
транспортного засобу
...
Водій зобов'язаний:
мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії
військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб
військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби
правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки
посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують
право на керування транспортним засобом, а також [col rgb='#nannannan']дорожні
(маршрутні) листи[/col] і документи на вантаж, що перевозиться (крім
власників транспортних засобів, які використовують їх в
індивідуальних некомерційних цілях), а у випадках, передбачених
законодавством, страховий поліс (сертифікат) про укладання
договору обов'язкового страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних транспортних засобів та
ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі
надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів; ( Абзац другий
частини другої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законами
N 743-IV ( 743-15 ) від 15.05.2003, N 1961-IV ( 1961-15 ) від
01.07.2004, N 3370-IV ( 3370-15 ) від 19.01.2006 )
"
Я ещё ссылался на постановление 207 КМ, про перечень документов, необходимых водителю, но получил ответ, что закон главнее какого то постановления кабмина.
Хочу услышать Ваше мнение, форумчане. Стоит судиться или нет, тратить деньги и время. Если да то может кто то посоветует юриста. Кто судился по вышеизложенному вопросу - отзовитесь.
Заранее благодарен.
Андрей. Олег.


Еще

сам всегда даю постановление юлиного правительства иногда проходит иногда нет. а по поводу суда я бы лично получил бы ихнее постановление на оплату штрафа,а затем написал бы жалобу в суд с указанием постановления. а там как получилось бы


Еще

Я и обьясняю инспектору,если я нарушаю закон про дорожний рух ст 16,почему вы меня наказываете по ст 60 закона про автомобильный транспорт.Ответ один раз такой умный подавай на нас в суд.

Олег


Еще

Не нужно платить, они этот штраф не передадут в исполнительную, так как та не примит его у них к исполнению. А пока вам лицензия не нужна то и транспортная инспекцыя вам тоже не нужна.А сами на суд они не подадут, проиграют.


Еще

Добрый день уважаемые форумчане! Хочу рассказать о возникшей ситуации и услышать Ваше мнение. ФОП с наёмным водителем.

24,11,2010 на дороге Львов-Тернополь остановил сотрудник транспортной инспекции. Проверил документы и попросил показать где есть проставлен штампик врача - или на путевом листе (которого у водителя не было, согласно Приложению к постановлению Кабинета Министров Украины от 25.02.2009 г. № 207), или как он сказал *хотя бы в какой нибудь тетрадке*. Естественно тетрадки со штампиком врача тоже не было. Составил протокол об отсутствии штампа врача в отсутствующем путевом листе.
11,01,2011 вызывают в территориальное управление Глававтотрансинспекции в г. Киеве(по месту прописки) и вручают постанову про застосування фин. санкций на 100 необлагаемых минимумов - 1700грн. с формулировкой:"допущено порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абзацом третім частини першої статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт""
Цытирую третий абзац " надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; "
Встатье 39 говорится про пассажирские перевозки и мы её не рассматриваем.
Цытирую статью 48: "Стаття 48. Документи, на підставі яких виконують вантажні
перевезення

Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійсню-вати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для [col rgb='#nannannan'] юридичної особи[/col], що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, [col rgb='#nannannan']дорожній лист[/col], товарно-транспортна накладна або інший визначений зако-нодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством до-кумент на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
"
[col rgb='#nannannan']Мы видим, что путевой лист необходим только для юр. лица[/col], о чём я и сказал начальнику Головтрансинспекции в г. Киеве. Его ответ меня удивил:"Вы видите,что в статье написано "інші документи". Под іншими документами мы понимаем Закон Украины "Про дорожній рух" статья 16.""
Цытирую Закон Украины "Про дорожній рух" статья 16:
"Стаття 16. Основні права та обов'язки водія
транспортного засобу
...
Водій зобов'язаний:
мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії
військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб
військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби
правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки
посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують
право на керування транспортним засобом, а також [col rgb='#nannannan']дорожні
(маршрутні) листи[/col] і документи на вантаж, що перевозиться (крім
власників транспортних засобів, які використовують їх в
індивідуальних некомерційних цілях), а у випадках, передбачених
законодавством, страховий поліс (сертифікат) про укладання
договору обов'язкового страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних транспортних засобів та
ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі
надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів; ( Абзац другий
частини другої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законами
N 743-IV ( 743-15 ) від 15.05.2003, N 1961-IV ( 1961-15 ) від
01.07.2004, N 3370-IV ( 3370-15 ) від 19.01.2006 )
"
Я ещё ссылался на постановление 207 КМ, про перечень документов, необходимых водителю, но получил ответ, что закон главнее какого то постановления кабмина.
Хочу услышать Ваше мнение, форумчане. Стоит судиться или нет, тратить деньги и время. Если да то может кто то посоветует юриста. Кто судился по вышеизложенному вопросу - отзовитесь.
Заранее благодарен.
Андрей. Олег.


Я не поняла как составлен протокол. В нарушениях указано что нет штампика врача ГДЕ? (если путевого листа вообще не было)

Что дословно там написано?

А на постанову 207 вообще ссылаться не надо.

Р.S. По сути замечание правомерно. Но от того как именно написано в протоколе - могут быть шансы.


Еще

Добрый день уважаемые форумчане! Хочу рассказать о возникшей ситуации и услышать Ваше мнение. ФОП с наёмным водителем.

24,11,2010 на дороге Львов-Тернополь остановил сотрудник транспортной инспекции. Проверил документы и попросил показать где есть проставлен штампик врача - или на путевом листе (которого у водителя не было, согласно Приложению к постановлению Кабинета Министров Украины от 25.02.2009 г. № 207), или как он сказал *хотя бы в какой нибудь тетрадке*. Естественно тетрадки со штампиком врача тоже не было. Составил протокол об отсутствии штампа врача в отсутствующем путевом листе.
11,01,2011 вызывают в территориальное управление Глававтотрансинспекции в г. Киеве(по месту прописки) и вручают постанову про застосування фин. санкций на 100 необлагаемых минимумов - 1700грн. с формулировкой:"допущено порушення законодавства про автомобільний транспорт, відповідальність за яке передбачена абзацом третім частини першої статті 60 Закону України "Про автомобільний транспорт""
Цытирую третий абзац " надання послуг з перевезень пасажирів та вантажів без оформлення документів, перелік яких визначений статтями 39 та 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; "
Встатье 39 говорится про пассажирские перевозки и мы её не рассматриваем.
Цытирую статью 48: "Стаття 48. Документи, на підставі яких виконують вантажні
перевезення

Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійсню-вати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.

Документами для [col rgb='#nannannan'] юридичної особи[/col], що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, [col rgb='#nannannan']дорожній лист[/col], товарно-транспортна накладна або інший визначений зако-нодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:

для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством до-кумент на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.
"
[col rgb='#nannannan']Мы видим, что путевой лист необходим только для юр. лица[/col], о чём я и сказал начальнику Головтрансинспекции в г. Киеве. Его ответ меня удивил:"Вы видите,что в статье написано "інші документи". Под іншими документами мы понимаем Закон Украины "Про дорожній рух" статья 16.""
Цытирую Закон Украины "Про дорожній рух" статья 16:
"Стаття 16. Основні права та обов'язки водія
транспортного засобу
...
Водій зобов'язаний:
мати при собі та на вимогу працівників міліції, а водії
військових транспортних засобів на вимогу посадових осіб
військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби
правопорядку у Збройних Силах України передавати для перевірки
посвідчення, реєстраційні та інші документи, що підтверджують
право на керування транспортним засобом, а також [col rgb='#nannannan']дорожні
(маршрутні) листи[/col] і документи на вантаж, що перевозиться (крім
власників транспортних засобів, які використовують їх в
індивідуальних некомерційних цілях), а у випадках, передбачених
законодавством, страховий поліс (сертифікат) про укладання
договору обов'язкового страхування цивільно-правової
відповідальності власників наземних транспортних засобів та
ліцензійну картку на автомобільний транспортний засіб у разі
надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів; ( Абзац другий
частини другої статті 16 із змінами, внесеними згідно із Законами
N 743-IV ( 743-15 ) від 15.05.2003, N 1961-IV ( 1961-15 ) від
01.07.2004, N 3370-IV ( 3370-15 ) від 19.01.2006 )
"
Я ещё ссылался на постановление 207 КМ, про перечень документов, необходимых водителю, но получил ответ, что закон главнее какого то постановления кабмина.
Хочу услышать Ваше мнение, форумчане. Стоит судиться или нет, тратить деньги и время. Если да то может кто то посоветует юриста. Кто судился по вышеизложенному вопросу - отзовитесь.
Заранее благодарен.
Андрей. Олег.


Я не поняла как составлен протокол. В нарушениях указано что нет штампика врача ГДЕ? (если путевого листа вообще не было)

Что дословно там написано?

А на постанову 207 вообще ссылаться не надо.

Р.S. По сути замечание правомерно. Но от того как именно написано в протоколе - могут быть шансы.


А составили точно ПРОТОКОЛ или АКТ?

Делов том, что на протокол пишут постанову про админ штраф. А у Вас постанова про застосування фин. санкций.


Еще

Составил протокол об отсутствии штампа врача в отсутствующем путевом листе.

))))))))))))


Еще

Составлен акт в котором записано что в отсуцтвующем путевом листе отсуцтвует печать мед работника.Начальник который выдавал постановление говорит что наш инспектор немного перемудрил.

Олег


Еще

Вчера обратились в ОБЩЕСТВЕННЫЙ ПРОЕКТ ДОРОЖНЫЙ КОНТРОЛЬ
Руководитель юридического отдела Антон Лысенюк 0937840483,сбросили все доки -обещали помочь.
К ним можно обращаться по всем спорным вопросам!

Олег


Еще

Скорее всего это проверка по согласно Постановления від 8 листопада 2006 р. N 1567 " Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті "

"Оскарження постанов про застосування фінансових санкцій
32. Скарга на постанову про застосування фінансових санкцій може бути подана до вищого за підпорядкуванням органу державного контролю.
Скарга на постанову подається протягом 10 днів після її винесення. У разі пропуску зазначеного строку з поважних причин за заявою уповноваженої особи суб'єкта господарювання, щодо якого винесена постанова, строк може бути поновлений керівником органу державного контролю за умови надання заявником документів, що підтверджують наявність поважних причин несвоєчасного подання скарги в установлений строк (тимчасова непрацездатність, засвідчена в установленому порядку, або перебування у відрядженні).
33. Подання в установлений строк скарги зупиняє виконання постанови до розгляду скарги по суті.
34. Під час розгляду скарги на постанову перевіряється законність і обґрунтованість її винесення та у десятиденний строк після надходження скарги приймається одне з таких рішень:
постанова залишається без зміни, а скарга без задоволення;
постанова скасовується і матеріали подаються на повторний розгляд;
змінюється розмір стягнення в межах, передбачених Законом ( 2344-14 ), проте не в бік збільшення. "

Если так не получится, тогда в суд.

Но я еще раз говорю, что замечание правомерно и надежда только на "красоту" составления - готовье правильные аргументы ( а не так как было).

Да и еще, там кажись срок взыскания только 6 месяцев (переспросите у юристов).


Еще

Спасибо! Я так и предполагал что у меня 10 дней .Еще раз СПАСИБО что откликнулись.

Олег


Еще



Добрый день . Олег ! Вохзможно я и торможу , но не могу вспомнить, каким нормативным актом предусмотрено
наличие штампика мед работника для ФЛП ? если кто знает дайте человеку ссылку ! Возможно в этом есть выход.


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

Буду рад любой иформации.Сейчас готовим скаргу в главное управление инспекции на транспорте.Как будут развиваться события,буду информировать.Тема старая,а четкого ответа нет.Еще раз всем спасибо.Согласен с Александром-В ЕДИНСТВЕ НАША СИЛА.

Олег


Еще


Вопрос . В акте, он ссылался на выше указанное Вами постановление?


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

Я Вас не понял?

Олег


Еще

Толко что завозил скаргу по адресу пр-т Перемоги 14 г.Киев.
Знаменитое Министерство транспорта и связи,тамже находится Головна державна інспекція на автомобільному транспорті.Попасть внутрь здания не реально.После 20 минут общения по внутреннему телефону смог добиться чтобы девочка из канцелярии приняла и зарегистрировала мои документы.Ответ звоните через 5 дней ,может будет что то известно.ВОТ КАК РАБОТАЕТ ДЕРЖСЛУЖБА ДЛЯ ЛЮДЕЙ.


Олег


Еще

Получил ответ от 21,01,2011г.

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ*ЯЗКУ УКРАЇНИ
ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ

ФО-П Троцький О.М.
02097, м. Київ, вул. Бальзака, 77, кв. 44
Головна державна інспекція на автомобільному транспорті розглянула Вашу скаргу від 17.01.2011 щодо винесеної постанови про застосування фінансових санкцій від 11.01.2011 № 121246 та повідомляє наступне.
Кабінетом Міністрів України 25 лютого 2009 року за № 207 прийнято постанова «Про затвердження Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні».
У подальшому положення цієї постанови Кабінету Міністрів України повинні бути втілені в життя шляхом прийняття відповідного закону про внесення змін до ліцензійного та автомобільного законодавства.
Такий законопроект розроблено Мінтрансзв'язку, прийнято як проект Кабінетом Міністрів України та направлено на розгляд Верховної Ради України.
Разом з тим інформуємо, що до прийняття відповідних змін до законів України «Про автомобільний транспорт» та «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» державні інспектори Головавтотрансінспекції та її територіальних управлінь в областях, АР Крим, м.м. Києві та Севастополі зобов'язані при здійсненні перевірок щодо наявності необхідних документів у водія вантажного автомобіля користуватись вимогами встановленими статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон).
Відповідно до статті 34 Закону автомобільний перевізник повинен забезпечити проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв.
Разом з цим, відповідно до пункту 11.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року № 363, дорожній лист вантажного автомобіля є документом, без якого перевезення вантажів не допускається.
Дорожній лист - первинний документ про облік вантажних автомобільних перевезень, що всебічно характеризує роботу автомобіля і водія з моменту їх виїзду з автотранспортного підприємства і до повернення на підприємство.
Відповідно до пункту 5.1 Положення про медичний огляд кандидатів у водіїв та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 05.06.2000 № 124/345 (далі - Наказ), щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів підприємств, установ та організацій до їх виїзду на зміну. Згідно пункту 5.3 цього Наказу результат проведеного щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів фіксується в Журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, після чого в дорожньому листі ставиться штамп з висновком про придатність до керування транспортом.
Враховуючи викладене, керуючись п. 34 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 постанова про застосування фінансових санкцій від 11.01.2011 № 121246 залишається без зміни, а скарги в частині скасування постанови - без задоволення.

Є. Зіневич
/
Дане рішення може бути оскаржене у судовому порядку.
Заступник начальника
Вик. Григор 'єв ВВ. Тел. 271 4742

Начали за здравие - кончили за упокой.
Андрей


Еще

Получил ответ от 21,01,2011г.

МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ*ЯЗКУ УКРАЇНИ
ГОЛОВНА ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ

ФО-П Троцький О.М.
02097, м. Київ, вул. Бальзака, 77, кв. 44
Головна державна інспекція на автомобільному транспорті розглянула Вашу скаргу від 17.01.2011 щодо винесеної постанови про застосування фінансових санкцій від 11.01.2011 № 121246 та повідомляє наступне.
Кабінетом Міністрів України 25 лютого 2009 року за № 207 прийнято постанова «Про затвердження Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні».
У подальшому положення цієї постанови Кабінету Міністрів України повинні бути втілені в життя шляхом прийняття відповідного закону про внесення змін до ліцензійного та автомобільного законодавства.
Такий законопроект розроблено Мінтрансзв'язку, прийнято як проект Кабінетом Міністрів України та направлено на розгляд Верховної Ради України.
Разом з тим інформуємо, що до прийняття відповідних змін до законів України «Про автомобільний транспорт» та «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» державні інспектори Головавтотрансінспекції та її територіальних управлінь в областях, АР Крим, м.м. Києві та Севастополі зобов'язані при здійсненні перевірок щодо наявності необхідних документів у водія вантажного автомобіля користуватись вимогами встановленими статтею 48 Закону України «Про автомобільний транспорт» (далі - Закон).
Відповідно до статті 34 Закону автомобільний перевізник повинен забезпечити проведення медичного контролю стану здоров'я водіїв.
Разом з цим, відповідно до пункту 11.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року № 363, дорожній лист вантажного автомобіля є документом, без якого перевезення вантажів не допускається.
Дорожній лист - первинний документ про облік вантажних автомобільних перевезень, що всебічно характеризує роботу автомобіля і водія з моменту їх виїзду з автотранспортного підприємства і до повернення на підприємство.
Відповідно до пункту 5.1 Положення про медичний огляд кандидатів у водіїв та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства внутрішніх справ України від 05.06.2000 № 124/345 (далі - Наказ), щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів підприємств, установ та організацій до їх виїзду на зміну. Згідно пункту 5.3 цього Наказу результат проведеного щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів фіксується в Журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, після чого в дорожньому листі ставиться штамп з висновком про придатність до керування транспортом.
Враховуючи викладене, керуючись п. 34 Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 № 1567 постанова про застосування фінансових санкцій від 11.01.2011 № 121246 залишається без зміни, а скарги в частині скасування постанови - без задоволення.

Є. Зіневич
/
Дане рішення може бути оскаржене у судовому порядку.
Заступник начальника
Вик. Григор 'єв ВВ. Тел. 271 4742

Начали за здравие - кончили за упокой.
Андрей


Я ж говорила, что не надо на постанову 207 ссылаться!


Еще

З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про автомобільний транспорт
( Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, N 22, ст.105 ) ( В редакції Закону N 3492-IV від 23.02.2006, ВВР, 2006, N 32, ст.273 ) ( Із змінами, внесеними згідно із Законами N 586-VI від 24.09.2008, ВВР, 2009, N 10-11, ст.137 N 2608-VI від 19.10.2010 )

Стаття 48. Документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення
Автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення.
Документами для юридичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:
для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, дорожній лист, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є:
для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.


Еще

Вся проблема в наших законах:под фразу інші документи,передбачені законодавством України-можно приплести все что угодно!

Олег


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0