Протокол за прожектора
Новые сообщения
Автор
Сообщение

Добрый день! В полтавской области гаишник составил протокол на 400 грн за наличие прожекторов (сверху на кабине Магнума, 6 штук). Якобы дополнительное световое оборудование и т.д. Сколько ездим- такое 1й раз, дело было днём, были не включены. Такие прожектора стоят у многих, просто не нашёл больше к чему прицепиться? Стоит ли судиться, или шансов ноль?


Еще

Добрый день! В полтавской области гаишник составил протокол на 400 грн за наличие прожекторов (сверху на кабине Магнума, 6 штук). Якобы дополнительное световое оборудование и т.д. Сколько ездим- такое 1й раз, дело было днём, были не включены. Такие прожектора стоят у многих, просто не нашёл больше к чему прицепиться? Стоит ли судиться, или шансов ноль?

такая же ситуация была в Запорожской области, мы судились и выиграли, если интересуют подробности звоните 0509757645


Еще

МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАІНИ
НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЦЕНТР 3 БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

Виявлення працівниками Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу

Останнім часом на вулично-дорожній мережі України з'явилася численна кількість транспортних засобів, водії яких при експлуатації застосовують різноманітні світлодіоди широкого спектра кольорів для підсвічування окремих частин і деталей кузова автомобіля. У фарах транспортних засобів використовуються лампи з різнокольоровим світінням. Установлюються інші зовнішні світлові прилади, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу. Все це дезорінтує та засліплює водіїв у нічний час доби і, як наслідок, негативно впливає на безпеку дорожнього руху. В цьому році з причини порушення правил користування освітлювальними приладами скоєно 106 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 17 та отримали поранения 125 чоловік, а з причини несправності освітлювальних приладів скоєно 39 таких пригод, у яких загинуло 6 та отримали поранения різного ступеня тяжкості 46 чоловік.

Цими методичними рекомендациями узагальнюються досвід і навички роботи працівників Державтоінспекції МВС України (далі - ДАІ) з виявлення фактів застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, та інформація про нормативно-правове забезпечення контролю даного напрямку діяльності ДАІ.

1. Способи застосування водіями зовнішніх світлових приладів, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу.

Сьогодні на дорогах України склалася ситуація, коли ряд водіїв, бажаючи прикрасити свій автомобіль, вдаються до використання різних засобів для підсвічування окремих частин, деталей кузова (що не передбачено конструкцією), змінюють колір вогнів тощо. Найбільш поширені способи застосування таких прикрас:

встановлення у фари ламп різного кольору (червоних, жовтогарячих, синіх, зелених та ін.);
заповнення фар різнобарвною рідиною;
встановлення ламп різного кольору в габаритні ліхтарі (особливо це поширено на автобусах);
підсвічування діодами різного кольору склообмивачів, антен, склоочисників, заднього номерного знака;
підсвічування днища кузова;
використання додаткових ліхтарів різного кольору замість передніх та задніх протитуманних фар, передбачених конструкцією автомобіля та Правилами дорожнього руху.
2. Нормативне забезпечення кольору зовнішніх світлових приладів транспортних засобів.

Державним стандартом України ДСТУ UN/ECE R 48-02:2002 "Єдині технічні приписи щодо офіційного затвердження дорожніх транспортних засобів стосовно встановлення засобів освітлення та світлової сигналізації" (Правила ЕЭК ООН № 48-02:2001, IDT) регламентовано кольори вогнів автомобіля. Згідно з підрозділом 5.15 вказаного ДСТУ та доповненнями до нього вони повинні мати колір:

фара дальнього світла – білий;

фара ближнього світла – білий;

передня протитуманна фара – білий та жовтий;

ліхтар заднього ходу – білий;

покажчик повороту – автожовтий, позаду допускається червоний;

аварійний сигнал – автожовтий, позаду допускається червоний;

стоп-сигнал – червоний;

ліхтар освітлення заднього номерного знака – білий;

підфарник – білий;

задній габаритний ліхтар – червоний;

задня протитуманна фара – червоний;

стоянковий вогонь – білий попереду, червоний позаду, автожовтий, якщо він поєднаний з боковими покажчиками повороту чи боковими габаритними ліхтарями;

боковий габаритний ліхтар – автожовтий; проте крайній позаду боковий габаритний ліхтар може бути червоним, якщо він згрупований, комбінований чи поєднаний з заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою чи стоп-сигналом, згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім світловідбиваючим пристроєм;

контурний вогонь – білий попереду, червоний позаду;

денний ходовий вогонь – білий;

задній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – червоний;

задній світловідбиваючий пристрій трикутної форми – червоний;

передній світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – ідентичний аварійному вогню;

боковий світловідбиваючий пристрій нетрикутної форми – автожовтий; проте крайній позаду боковий світловідбиваючий пристрій може бути червоним, якщо він згрупований чи частково має спільну світловипромінювальну поверхню із заднім габаритним ліхтарем, заднім контурним вогнем, задньою протитуманною фарою, стоп-сигналом чи крайнім позаду боковим габаритним ліхтарем червоного кольору.

Примітка 1. Автожовтий колір використовується виробниками автомобілів і відповідає жовтогарячому кольору.

Примітка 2. Передній світловідбиваючий пристрій називають також білим чи безкольоровим світловідбиваючим пристроєм.

3. Правові підстави для притягнення до відповідальності водіїв, які застосовують зовнішні світлові прилади, що не відповідають вимогам конструкції транспортних засобів, та посадових осіб за випуск на лінію такого автотранспорту.

Експлуатуючи транспортні засоби з зовнішніми світловими приладами, які не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу, у діях водіїв вбачаються ознаки порушення вимог пункту 31.4.3 (а) Правил дорожнього руху України:

"31.4. Забороняється експлуатація транспортних засобів згідно із законодавством за наявності таких технічних несправностей і невідповідності таким вимогам:

31.4.3. Зовнішні світлові прилади:

а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу".

Відповідальність для водіїв за дані правопорушення визначена частиною другою статті 121 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Випускаючи на лінію транспортний засіб, зовнішні світлові прилади якого не відповідають вимогам конструкції цього транспортного засобу, посадова особа підприємства, відповідальна за технічний стан, обладнання, експлуатацію транспортних засобів, здійснює правопорушення, відповідальність за яке визначена статтею 128 Кодексу України про адміністративні правопорушення.


Еще

ПДД на ету тему гласит:

31.4.3. Зовнішні світлові прилади:
а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;
б) порушено регулювання фар;
в) не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;
г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
ґ) на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.
Примітки: 1. Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби - двома.
Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною.


Еще

ПДД на ету тему гласит:

31.4.3. Зовнішні світлові прилади:
а) кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів не відповідають вимогам конструкції транспортного засобу;
б) порушено регулювання фар;
в) не горить лампа лівої фари в режимі ближнього світла;
г) на світлових приладах немає розсіювачів або використовуються розсіювачі і лампи, що не відповідають типу даного світлового приладу;
ґ) на розсіювачах світлових приладів нанесено тонування або покриття, що зменшує їх прозорість чи світлопропускання.
Примітки: 1. Мотоцикли (мопеди) можуть бути додатково обладнані однією протитуманною фарою, інші механічні транспортні засоби - двома.
Протитуманні фари повинні розміщуватися на висоті не менше 250 мм від поверхні дороги (але не вище фар ближнього світла) симетрично до поздовжньої осі транспортного засобу і не далі 400 мм від зовнішнього габариту за шириною.

то с таким успехом теперь и за гирлянду на борту будут в позу ставить?:o:o


Еще

Вы что первый день работаете?
один из принципов милиции - "был бы человек, статья найдется!"
и за грлянду на борту в позу поставят, если она не предусмотрена конструкцией Вашего ТС.

хотя, в ситуации Вамуш Н.С. доблестные стражи порядка на что-то расчитывали, и не получив того чего хотели составили протокол по банальной причине.


Еще

Вы что первый день работаете?
один из принципов милиции - "был бы человек, статья найдется!"
и за грлянду на борту в позу поставят, если она не предусмотрена конструкцией Вашего ТС.

хотя, в ситуации Вамуш Н.С. доблестные стражи порядка на что-то расчитывали, и не получив того чего хотели составили протокол по банальной причине.




Когда-то (примерно 3 года назад) ехал я на ДАФе ночью с включёнными верхними прожекторами по Варшавке. Остановили и хотели составить протокол. Вот только в ПДД мы не нашли ничего про ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ фары. Послал прапорщика подальше и уехал.


Еще
Иногда становится так классно от того, что стало так пофиг на то, что было так важно

http://www.rcxtrack.com.ua/

Вы что первый день работаете?
один из принципов милиции - "был бы человек, статья найдется!"
и за грлянду на борту в позу поставят, если она не предусмотрена конструкцией Вашего ТС.

хотя, в ситуации Вамуш Н.С. доблестные стражи порядка на что-то расчитывали, и не получив того чего хотели составили протокол по банальной причине.




Когда-то (примерно 3 года назад) ехал я на ДАФе ночью с включёнными верхними прожекторами по Варшавке. Остановили и хотели составить протокол. Вот только в ПДД мы не нашли ничего про ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ фары. Послал прапорщика подальше и уехал.

СЕВОДЯ НОЧЬЮ ЕХАЛ ПО ВАРШАВКЕ.ДОРОЖНЫИ РЕМОНТ ИДЕТ ПОЛНЫМ ХОДОМ


Еще

Вы что первый день работаете?
один из принципов милиции - "был бы человек, статья найдется!"
и за грлянду на борту в позу поставят, если она не предусмотрена конструкцией Вашего ТС.

хотя, в ситуации Вамуш Н.С. доблестные стражи порядка на что-то расчитывали, и не получив того чего хотели составили протокол по банальной причине.




Когда-то (примерно 3 года назад) ехал я на ДАФе ночью с включёнными верхними прожекторами по Варшавке. Остановили и хотели составить протокол. Вот только в ПДД мы не нашли ничего про ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ фары. Послал прапорщика подальше и уехал.


ПДД п.31.4.3. "Зовнішні світлові прилади"

По поводу этого прапорщика который Вас остановил - это деградация, они (работники ДАИ) и сами толком не знают ПДД. Привыкли протоколы составлять по очевидным и банальным нарушениям - превышение скоростного режима, проезд на красный сигнал симафора, управление ТС в состоянии опьянения, проезд на запрещяющие знаки, итд. Мало среди них таких работников, котоые знают ПДД наизусть. И к томуже они расчитывают на бестолкового водителя

у меня тоже был забавный случай, в котором было доказано их некомпетентность (или же попытка развести лоха) :
Трёх рядная полоса на перекрестке. Стою на светофоре в крайнем левом ряду, первым. Установлен знак "поворот ліворуч заборонено"
Загорается зелёный сигнал, я разворачиваюсь. Догоняет меня с мигалками ДАИ, блокируют мне движение, обещают прав лишить за разворот на перекрестке и остальной бред.
Прослушал я их минут 10 и указываю та этот знак ("поворот ліворуч заборонено";) и говорю, что при запрете поворота налево разрешается разворот.
Уточняю по какой причине будет составлен протокол .
В ответ получил свои док-ты обратно, пожелания счастливого пути и вопрос: "Ты что дох??я ПДД знаешь?"

P.S. Неопытный ГАИшник - как импотент - хочет (придратся ) НО неможет !


Еще

Вы что первый день работаете?
один из принципов милиции - "был бы человек, статья найдется!"
и за грлянду на борту в позу поставят, если она не предусмотрена конструкцией Вашего ТС.

хотя, в ситуации Вамуш Н.С. доблестные стражи порядка на что-то расчитывали, и не получив того чего хотели составили протокол по банальной причине.




Когда-то (примерно 3 года назад) ехал я на ДАФе ночью с включёнными верхними прожекторами по Варшавке. Остановили и хотели составить протокол. Вот только в ПДД мы не нашли ничего про ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ фары. Послал прапорщика подальше и уехал.


ПДД п.31.4.3. "Зовнішні світлові прилади"

По поводу этого прапорщика который Вас остановил - это деградация, они (работники ДАИ) и сами толком не знают ПДД. Привыкли протоколы составлять по очевидным и банальным нарушениям - превышение скоростного режима, проезд на красный сигнал симафора, управление ТС в состоянии опьянения, проезд на запрещяющие знаки, итд. Мало среди них таких работников, котоые знают ПДД наизусть. И к томуже они расчитывают на бестолкового водителя

у меня тоже был забавный случай, в котором было доказано их некомпетентность (или же попытка развести лоха) :
Трёх рядная полоса на перекрестке. Стою на светофоре в крайнем левом ряду, первым. Установлен знак "поворот ліворуч заборонено"
Загорается зелёный сигнал, я разворачиваюсь. Догоняет меня с мигалками ДАИ, блокируют мне движение, обещают прав лишить за разворот на перекрестке и остальной бред.
Прослушал я их минут 10 и указываю та этот знак ("поворот ліворуч заборонено";) и говорю, что при запрете поворота налево разрешается разворот.
Уточняю по какой причине будет составлен протокол .
В ответ получил свои док-ты обратно, пожелания счастливого пути и вопрос: "Ты что дох??я ПДД знаешь?"

P.S. Неопытный ГАИшник - как импотент - хочет (придратся ) НО неможет !




Я конечно дико извиняюсь, но с каких это пор запрет поворота налево разрешает разворот ???? Может вот так правильнее: запрещающий знак разворота не запрещает поворот налево ???


Еще
Иногда становится так классно от того, что стало так пофиг на то, что было так важно

http://www.rcxtrack.com.ua/

Забавный Вы человек однако !!!!!
при знаке "поворот ліворуч заборонено " разрешается разворот !!!!

конкретнее :http://auto.meta.ua/autolaw/pdd_ukr/d1/
знак 3.23


Еще

Забавный Вы человек однако !!!!!
при знаке "поворот ліворуч заборонено " разрешается разворот !!!!

конкретнее :http://auto.meta.ua/autolaw/pdd_ukr/d1/
знак 3.23



Да. Давненько в них не заглядывал..;););)


Еще
Иногда становится так классно от того, что стало так пофиг на то, что было так важно

http://www.rcxtrack.com.ua/

Уважаемый СПД Щербань А.С., во избежание возникновения конфликтных ситуаций заране прошу прощения за фразу "Забавный Вы человек однако !!!!!" эсли она Вас чем-то обидела или задела !


Еще

Нет. В данном случае ни как не обидела. :):D


Еще
Иногда становится так классно от того, что стало так пофиг на то, что было так важно

http://www.rcxtrack.com.ua/

мы тоже судились по поводу верхних фар (прожекторов) суд выиграли .


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0