Как правильно оформлять документы на перевозки.
Новые сообщения
Количество постов 19
Автор
Сообщение

Подскажите пож. Как правильно оформлять документы на перевозки. ( Какие бланки нужно вести) Какие договора нужно заключать и что нужно хранить по официальным накладным для отчёта в налоговую. У меня есть свой авто. по доверенности ( нужно ли составлять договор аренды с владельцем авто) + со мной хотят работать другие водителя (какие документы мне нужно с ними оформить)
Чп я оформил по 3-й категории.
Заранее спасибо.


Еще

Подскажите пож. Как правильно оформлять документы на перевозки. ( Какие бланки нужно вести) Какие договора нужно заключать и что нужно хранить по официальным накладным для отчёта в налоговую. У меня есть свой авто. по доверенности ( нужно ли составлять договор аренды с владельцем авто) + со мной хотят работать другие водителя (какие документы мне нужно с ними оформить)
Чп я оформил по 3-й категории.
Заранее спасибо.


Чуть ниже по списку разделов форума есть резюме бухгалтеров - Вам туда.


Еще


Чп я оформил по 3-й категории.
Заранее спасибо.


Чуть ниже по списку разделов форума есть резюме бухгалтеров - Вам туда.

Алла, по третьей ему главно карточку в банке заиметь...;)



Еще


 

Україна понад усе!


Олександр

ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 18.01.2013 22:20):

Чп я оформил по 3-й категории.
Заранее спасибо.


Чуть ниже по списку разделов форума есть резюме бухгалтеров - Вам туда.

Алла, по третьей ему главно карточку в банке заиметь...;)




По 3-й и наличку можно официально брать, без карточки :)

Что тогда главное?


Еще

Главное - душой не стареть.


Еще
С уважением,
Сергей
--------------------
Мы просто обязаны оберегать и защищать самое ценное, что подарил нам Всевышний
Блог о тахографах для людей! :)

Документи наступні:
1. заявка від особи на перевезення;
2. договір перевезення між вами і замовником;
3. рахунок (тут вже дивлячись - або авнсом або після виконаного перевезення);
3. акт наданих послуг.
Що стосується безпосередньо перевізних документів, то згідно з п. 11.1 Правил перевезення вантажу автомобільним транспортом основними документами на перевезення вантажів є
товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля.
Залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей до основних документів додаються інші (ветеринарні, санітарні та якісні - сертифікати, свідоцтва, довідки, паспорти тощо), що визначається правилами перевезень зазначених вантажів.
Крім того відповідно до Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні, затвердженого постановою КМУ № 207 від 25.02.09 р.
1. Для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах:
- фотокопія ліцензії, засвідчена автомобільним перевізником, або ліцензійна картка;
- товарно-транспортна накладна;
- посвідчення на право керування транспортним засобом
відповідної категорії
- реєстраційний документ на транспортний засіб або інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження транспортним засобом;
- талон про проходження державного технічного огляду;
- поліс (сертифікат) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Для водія юридичної особи необхідним є також дорожній лист з відмітками про проведення передрейсових медичного огляду водія та огляду технічного стану транспортного засобу.
Для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення для власних потреб:
- накладна або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж;
- посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії;
- реєстраційний документ на транспортний засіб або інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження транспортним засобом;
- талон про проходження державного технічного огляду;
- поліс (сертифікат) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Для водія юридичної особи необхідним є також дорожній лист з відмітками про проведення передрейсових медичного огляду водія та огляду технічного стану транспортного засобу.


Еще


а хіба зараз потрібна ліцензія


Еще

ЦитатаЦитата (Lawyertrasport, 21.01.2013 12:42):
Документи наступні:
1. заявка від особи на перевезення;
2. договір перевезення між вами і замовником;
3. рахунок (тут вже дивлячись - або авнсом або після виконаного перевезення);
3. акт наданих послуг.
Що стосується безпосередньо перевізних документів, то згідно з п. 11.1 Правил перевезення вантажу автомобільним транспортом основними документами на перевезення вантажів є
товарно-транспортні накладні та дорожні листи вантажного автомобіля.
Залежно від виду вантажу та його специфічних властивостей до основних документів додаються інші (ветеринарні, санітарні та якісні - сертифікати, свідоцтва, довідки, паспорти тощо), що визначається правилами перевезень зазначених вантажів.
Крім того відповідно до Переліку документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні, затвердженого постановою КМУ № 207 від 25.02.09 р.
1. Для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах:
- фотокопія ліцензії, засвідчена автомобільним перевізником, або ліцензійна картка;
- товарно-транспортна накладна;
- посвідчення на право керування транспортним засобом
відповідної категорії
- реєстраційний документ на транспортний засіб або інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження транспортним засобом;
- талон про проходження державного технічного огляду;
- поліс (сертифікат) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Для водія юридичної особи необхідним є також дорожній лист з відмітками про проведення передрейсових медичного огляду водія та огляду технічного стану транспортного засобу.
Для водія юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що здійснює вантажні перевезення для власних потреб:
- накладна або інший документ, який підтверджує право власності на вантаж;
- посвідчення на право керування транспортним засобом відповідної категорії;
- реєстраційний документ на транспортний засіб або інший засвідчений в установленому порядку документ, що підтверджує право керування, користування чи розпорядження транспортним засобом;
- талон про проходження державного технічного огляду;
- поліс (сертифікат) обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Для водія юридичної особи необхідним є також дорожній лист з відмітками про проведення передрейсових медичного огляду водія та огляду технічного стану транспортного засобу.



Все ли помнят, что названия фирм зарегистрированных в нашей палате госрегистрации - только на украинском языке???
-------ни свидетельства, ни деятельности, ни оплаты!!! :skull:


Еще

Все ли помнят, что названия фирм зарегистрированных в нашей палате госрегистрации - только на украинском языке???
-------ни свидетельства, ни деятельности, ни оплаты!!! :skull:

Йа, йа, майн либе...
...но больше всего опасны сами советы неизвестного "просветлённого"!!!:stop::swoon:





Еще


 

Україна понад усе!


Олександр


а хіба зараз потрібна ліцензія

Так, на сьогодні вантажні перевезення (окрім перевезення небезпечних вантажів) не ліцензуються, але наш Кабмін це ще не зрозумів - тому і міститься в переліку така "єресь".


Еще

З приводу постів деяких "просвітлених" користувачів сайту - кожен з команди юристів Lawyertransport має більше 7 років юридичної практики, юристи представляли і представляють інтереси клієнтів у Вищому господарському суді, Вищому адміністративному суді, Вищому спеціалізованому суді та Верховному Суді України, мають значний позитивий досвід участі у транспортних спорах.
Дозвольте поцікавитися, яка з моїх порад є "опаcным советом"? :)


Еще

З приводу постів деяких "просвітлених" користувачів сайту - кожен з команди юристів Lawyertransport має більше 7 років юридичної практики, юристи представляли і представляють інтереси клієнтів у Вищому господарському суді, Вищому адміністративному суді, Вищому спеціалізованому суді та Верховному Суді України, мають значний позитивий досвід участі у транспортних спорах.
Дозвольте поцікавитися, яка з моїх порад є "опаcным советом"? :)

Лоер Транспорт, ЧП
Рейтинг надежности: 0.0




Слова... слова...

...позволите с традиционного - документы госрегистрации, конечно с разрешения главного управляющего выставите у СЕБЯ на странице?


Стационарный телефон "ужгородской филии" тоже в глубоком секрете?


И, просьба, если даёте советы, тем более юридические, подписывайтесь ПОЛНЫМИ ДАННЫМИ - ФИО, должность и т.д.


Если вас не затруднит...


Еще


 

Україна понад усе!


Олександр

ЦитатаЦитата (, ):
Лоер Транспорт, ЧП
Рейтинг надежности: 0.0


Слова... слова...

...позволите с традиционного - документы госрегистрации, конечно с разрешения главного управляющего выставите у СЕБЯ на странице?


Стационарный телефон "ужгородской филии" тоже в глубоком секрете?


И, просьба, если даёте советы, тем более юридические, подписывайтесь ПОЛНЫМИ ДАННЫМИ - ФИО, должность и т.д.


Если вас не затруднит...


Я Вам відкрию очі - будь-яке підприємство щойно зареєстроване на даному сайті буде мати такий рейтинг надійності. І ваше ПП при реєстрації так само мало 0.0, що, однак, не стало перепоною для досягнення теперішнього рейтингу надійності. Пригадайте, після реєстрації на вас теж накидувалися старожили сайту з безпідставними зауваженями???
Ви самі приховали всю інформацію про себе - не можна подивитися ні Свідоцтво, ні будь-що інше, а мені це вказуєте як недолік.
Свідоцтво виставлю найближчим часом - не проблема.
Як давати поради я у вас питати не збираюся. Правила сайту вказаного вами не містять.
Стаціонарний телефон буде незабаром. Підприємство тільки-но розпочало діяльність.
Крім того ви так і не відповіли, чому мої консультації викликають у вас сумнів.


Еще

ЦитатаЦитата (, ):
Лоер Транспорт, ЧП
Рейтинг надежности: 0.0


Слова... слова...

...позволите с традиционного - документы госрегистрации, конечно с разрешения главного управляющего выставите у СЕБЯ на странице?


Стационарный телефон "ужгородской филии" тоже в глубоком секрете?


И, просьба, если даёте советы, тем более юридические, подписывайтесь ПОЛНЫМИ ДАННЫМИ - ФИО, должность и т.д.


Если вас не затруднит...


Я Вам відкрию очі - будь-яке підприємство щойно зареєстроване на даному сайті буде мати такий рейтинг надійності. І ваше ПП при реєстрації так само мало 0.0, що, однак, не стало перепоною для досягнення теперішнього рейтингу надійності. Пригадайте, після реєстрації на вас теж накидувалися старожили сайту з безпідставними зауваженями???
Ви самі приховали всю інформацію про себе - не можна подивитися ні Свідоцтво, ні будь-що інше, а мені це вказуєте як недолік.
Свідоцтво виставлю найближчим часом - не проблема.
Як давати поради я у вас питати не збираюся. Правила сайту вказаного вами не містять.
Стаціонарний телефон буде незабаром. Підприємство тільки-но розпочало діяльність.
Крім того ви так і не відповіли, чому мої консультації викликають у вас сумнів.

О чём тогда мы словословим?, выставите документы и сверимся рейтингами...

...но вопрос был не об ЭТОМ

- а о том, что не имеет морального права давать советы заведомый жулик без регистрационных документов!!!

Ведь вы же жулик - не так ли?


P.S. Напомните, пожалуйста, с какого раньше фэйка вам удалось так "хорошо" изучить правила сайта?


Еще


 

Україна понад усе!


Олександр

ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 22.01.2013 16:17):
ЦитатаЦитата (, ):
Лоер Транспорт, ЧП
Рейтинг надежности: 0.0


Слова... слова...

...позволите с традиционного - документы госрегистрации, конечно с разрешения главного управляющего выставите у СЕБЯ на странице?


Стационарный телефон "ужгородской филии" тоже в глубоком секрете?


И, просьба, если даёте советы, тем более юридические, подписывайтесь ПОЛНЫМИ ДАННЫМИ - ФИО, должность и т.д.


Если вас не затруднит...


Я Вам відкрию очі - будь-яке підприємство щойно зареєстроване на даному сайті буде мати такий рейтинг надійності. І ваше ПП при реєстрації так само мало 0.0, що, однак, не стало перепоною для досягнення теперішнього рейтингу надійності. Пригадайте, після реєстрації на вас теж накидувалися старожили сайту з безпідставними зауваженями???
Ви самі приховали всю інформацію про себе - не можна подивитися ні Свідоцтво, ні будь-що інше, а мені це вказуєте як недолік.
Свідоцтво виставлю найближчим часом - не проблема.
Як давати поради я у вас питати не збираюся. Правила сайту вказаного вами не містять.
Стаціонарний телефон буде незабаром. Підприємство тільки-но розпочало діяльність.
Крім того ви так і не відповіли, чому мої консультації викликають у вас сумнів.

О чём тогда мы словословим?, выставите документы и сверимся рейтингами...

...но вопрос был не об ЭТОМ

- а о том, что не имеет морального права давать советы заведомый жулик без регистрационных документов!!!

Ведь вы же жулик - не так ли?


P.S. Напомните, пожалуйста, с какого раньше фэйка вам удалось так "хорошо" изучить правила сайта?


Змісту в подальшій дискусії я не бачу. На ваші безпардонні закиди і безпідставні претензії я більше не відповідатиму.


Еще

..лицензию отменили, подорожний лист отменили, командировку отменили!!! - что это за советы с того света?


Еще
Сергей

ЦитатаЦитата (, ):
.лицензию отменили, подорожний лист отменили, командировку отменили!!! - что это за советы с того света?

1. Про ліцензію писав.
2. Про відрядження не було ні слова. Не перетворюйте юридичну дискусію на побрехеньки.
3. Про дорожній лист - для тих, хто в танку:
Ст. 48 Закону України "Про автомобільний транспорт"
ЦитатаЦитата (, ):
Стаття 48. Документи, на підставі яких виконуються вантажні перевезення
Документами для здійснення внутрішніх перевезень вантажів є:
для автомобільного перевізника - документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством;
для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством/
І в Правилах перевезення вантажів автомобільним транспортом (п.11.1), і Переліком документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні, затвердженого постановою КМУ № 207 від 25.02.09 р. передбачено наявінсть дорожнього листа.
Відтак, законодавством передбачено його наявність. Хоч тепер ДАІ за його відсутність і не штрафують.

4. В аспекті того, що топікстарер насамперед просив поради щодо податковго аспекту.
Для ДАІ подрожні скасували. А для податкової – ні. Подорожній лист є обов'язковим первинним документом бухгалтерського обліку. І якщо не будете здійснюватися ведення правильно оформлених подорожніх листів, то матимете справу вже не з ДАІ, а з ДПІ. Чи не єдиим доказом належного списання ППМ для податкової були і залишаються подорожні листи. А там з ДПі масштаби неприємностей вже зовсім інші.


Еще

Для правильного оформления своих отношений с остальными участниками предпринимательства, лучше всё-таки сходить в налоговую и письменно получить ответ как правильно требует именно ваша налоговая, а не неизвестный предприниматель из Ужгорода, не считающий нужным выставлять своё ФЛП на странице, даже тайно...


...штрафовать то Вас будут, а не неизвестного железнодорожника!!!:WhiteVoid_1:




Еще


 

Україна понад усе!


Олександр

ЦитатаЦитата (, ):
Щодо врахування у складі витрат підприємства витрат на придбання палива і мастильних матеріалів

Первинним документом для списання фактично витрачених пально-мастильних матеріалів є подорожній лист.
Форму подорожнього листа для легкових автомобілів визначено Наказом Держкомстату України від 17.02.98 р. №74 «Про затвердження типової форми первинного обліку роботи службового легкового автомобіля та Інструкції про порядок її застосування».
Форму подорожнього листа для вантажних автомобілів затверджено спільним Наказом Мінтранспорту України, Мінстату України від 29.12.95 р. №488/346 «Про затвердження типових форм первинного обліку роботи вантажного автомобіля».
Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті затверджено наказом Мінтранспорту України від 10.02.98 р. №43 «Про затвердження Норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті».
Отже, списання пально-мастильних матеріалів здійснюється виходячи з даних про пробіг автомобіля, визначених на підставі подорожнього листа, та норм витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті.
Для нових моделей (модифікацій) автомобілів та автомобілів оригінальної конструкції, що не увійшли до наказу №43, обладнання, що встановлюється на колісних транспортних засобах, технологічних машин і механізмів, автомобілів при виконанні спеціальної роботи або здійсненні перевезень у специфічних умовах експлуатації, виконанні технологічних операцій встановлюються тимчасові та тимчасові індивідуальні, базові, базові лінійні та диференційовані норми витрат палива з уточненням, за необхідності, коефіцієнтів їх коригування, які розробляються головним інститутом Мінінфраструктури України, ДП «ДержавтотрансНДІпроект» за заявками заводів-виробників чи підприємств — власників автомобілів на договірних засадах (пп. 2.1.5 ст. 2 наказу №43).
Матеріали «гарячої лінії» за участю заступника директора Департаменту — начальника Управління адміністрування податку на прибуток та податкових платежів Департаменту оподаткування юридичних осіб ДПС України Н. Хоцянівської http://news.dtkt.ua/taxation/profits-tax/18589

ЦитатаЦитата (, ):
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 28.02.2012 р. N 3535/6/15-1415
Державна податкова служба України за дорученням Міністерства фінансів України від 07.02.2012 р. N 31-08130-05-18/2706 розглянула лист редакції газети української бухгалтерії "Бухгалтерія" стосовно підтвердження витрат платників податку на прибуток на придбання пально-мастильних матеріалів та повідомляє.
Пунктом 138.2 ст. 138 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. N 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - Кодекс), визначено, що витрати, які враховуються для визначення об'єкта оподаткування, визнаються на підставі первинних документів, що підтверджують здійснення платником податку витрат, обов'язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та інших документів, встановлених розділом II цього Кодексу.
Витрати на придбання пально-мастильних матеріалів можуть бути віднесені до складу витрат платника податку. При цьому у податковому обліку витрати класифікуються залежно від використання основних засобів, зокрема, придбання пально-мастильних матеріалів (загальновиробничі, адміністративні, витрати на збут) (пп. "г" пп. 138.8.5 п. 138.8, пп. "в" пп. 138.10.2, пп. "є" та пп. "ж" пп. 138.10.3 п. 138.10 ст. 138 Кодексу).
Наказом Держкомстату України від 17.02.98 р. N 74, який зареєстровано в Мін'юсті України 05.03.98 р. за N 149/2589, затверджено типову форму N 3 "Подорожній лист службового легкового автомобіля" та Інструкцію про порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля та обліку транспортної роботи (далі - Інструкція).
Ця Інструкція встановлює єдиний порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля типової форми N 3 (далі - Подорожній лист форми N 3) при виконанні службових поїздок, а також для обліку транспортної роботи службових легкових автомобілів. Виконання положень Інструкції обов'язкове для всіх підприємств, установ і організацій незалежно від відомчого підпорядкування та форми власності: які надають службові легкові автомобілі для транспортного обслуговування юридичних осіб на комерційній основі або використовують їх у службових поїздках за власними потребами; для яких за їх замовленням здійснюється транспортне обслуговування службовими легковими автомобілями (пп. 1.1 п. 1 Інструкції).
Подорожній лист форми N 3 є для перевізника підставою для обліку транспортної роботи та списання витраченого пального на загальний пробіг службових легкових автомобілів, а також для взаєморозрахунків між перевізником і замовником за надання транспортних послуг (пп. 1.3 п. 1 Інструкції).
Згідно з пп. 2.1 п. 2 Інструкції перевізники, які експлуатують службові легкові автомобілі - власні або орендовані (без водія), зобов'язані при випуску автомобіля з гаража видати водієві оформлений відповідно до вимог цієї Інструкції Подорожній лист форми N 3. Застосування будь-яких інших форм подорожніх листів для обліку роботи службових легкових автомобілів не допускається.
Подорожній лист форми N 3 оформлюється тільки на один робочий день (зміну) і видається за умови здачі водієм подорожнього листа за попередній день роботи. На більший строк Подорожній лист форми N 3 видається у випадках транспортного обслуговування у міжміському сполученні понад одну добу відповідно до наказу чи розпорядження перевізника. Видача Подорожнього листа форми N 3 реєструється у диспетчерському журналі за такими реквізитами: дата видачі, номер подорожнього листа, прізвище та ініціали водія, його підпис при одержанні подорожнього листа, дата повернення подорожнього листа, підпис відповідальної особи.
Враховуючи зазначене, у випадках, коли підприємство надає автомобіль для використання у службових цілях більше ніж на добу, то підставою для врахування витрат на придбання пально-мастильних матеріалів є Подорожний лист форми N 3, оформлений відповідно до вимог Інструкції про порядок застосування подорожнього листа службового легкового автомобіля та обліку транспортної роботи, та наказ чи розпорядження керівника підприємства-перевізника.
Заступник Голови
А. Ігнатов

:pioneer: :to_become_senile:


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0