

Вопрос.Кто платить будет за нижний ряд?Баночек пшикнутых всего лишь 53 шт.
А хто так складував?

Відправник може сказати, що складав по дві упаковки. А по 4 переклав вже водій. Як довести, що ні?
А якщо серйозно, то вантажовідправник зобов'язаний підготувати вантаж до перевезення з урахуванням необхідності забезпечення транспортабельності та збереження його в процесі перевезення і має право застрахувати вантаж у порядку, встановленому законодавством.
Відправник повинен пред'явити у встановлений строк вантаж, який підлягає перевезенню, в належній тарі та (або) упаковці; вантаж має бути також замаркований відповідно до встановлених
вимог.
Перевізник
має право відмовитися від прийняття вантажу, що поданий у тарі та (або) упаковці, які не відповідають встановленим вимогам, а також у разі відсутності або неналежного маркування вантажу.
В даному випадку вантаж був поданий в неналежній упаковці, яка явно не забезпечувала його збереження в процесі перевезення. Перевізник мав право відмовитися від перевезення вантажу в такій упаковці.
Однак, як видно, не відмовився.
Відповідальність перевізника за збереження вантажу виникає з моменту прийняття вантажу до перевезення. Перевізник відповідає за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві, якщо не доведе, що втрата, нестача, псування або пошкодження вантажу, багажу, пошти сталися
внаслідок обставин, яким перевізник не міг запобігти та усунення яких від нього не залежало.
В даному випадку вбачається вина перевізника.
Якщо перевізник попереджає про небезпеку пошкодження вантажу, а відправник наполягає на перевезенні, я б радив отримувати від відправника акт (з підписом уповноваженої особи та печаткою) про те, що про можливість пошкодження вантажу його попереджено і у нього, у випадку такого пошкодження, не буде претензій до перевізника і всю відповідальність, в тому числі перед отримувачем, він бере на себе.