А можете розповісти як саме Ви виявляєте "хорошого Магнума" ? Обїхавши майже всі торгові майданчики це ж напевно не 20шт. бачили , що в них не так , що Вам не сподобалось ? Наперед Дякую.
Виходжу з того, що не так важливий автопоїзд як одна штука - як важливий МОТОРЕСУРС цього ТЗ .
Тобто купую скоріше моторесурс , який визначається вже на відстані 5 метрів від авто. Авто має бути "живе, збите в кучу , не уставше".
Кажуть що на МАГНУМАХ не можна "відмотати" мотогодини , бо кілометраж мотають за 20 дол. а народ ведеться (можна замінити тахограф - і вуаля кілометраж буде той що на тахографі). 676тис пробігу на авто де 9.5тис мотогодин і на іншому такому самому авто 14.5тис. мотогодин - викликає посмішку. Але народ це хаває !
Сідло , втулки передніх ресор , задній кронштейн полуресори (на ДХІ коштує 500дол) - можуть розказати хто де як і скільки їздив ... Заводити лише на холодну ... Двугун дихає чи ні , сапун який ... Багато по чому можна визначити рівень "усталості" авто .
Короче , це ціла наука - вибирати правильного тягача. Я поки навчився їх вибирати то теж ...
З.І.
Із найсмішнішого : вибирав Преміум ДХІ машина була дуже гарна, з мінусів - датчик температури повітря "за бортом" брехав і в магнітофон треба було ввести код, вирішив що то фігня можна брати бо машина реально "живенька".
Ітого : по приїзду до дому взнав що датчик температури за бортом стоїть в пасажирському дзеркалі і його дані впливають на "расход ДТ" - 700грн оригінал при курсі 8 .
Магнітофон лише світився і ні який код він не приймав - 500грн. новий .
З.З.І.І.
І ще вивів таку закономірність : Гарний тягач не продається на гарній резині.
Або - або ...