Шановні Колеги, сказане вище цікаве, але є декілька моментів:
1. 0,8 євро на км - це, вибачте, "понти" для експедицій. При тарифі, який нижчий за 1,3 євро на км(для 20-ки) адекватному Перевізнику не варта заводити двигун!
2. Коли Вам називаю вартість - перша фраза: " ВІ ох@йелі"! Розраховуйте тариф правильно. Межа беззбитковості для перевізника це 30% вартості палива + додаткові витрати.
3. 17 000 грн. на Київ для фури з "прігранічних" районів означає: витрати на кордоні: 300 грн. наш кордон., при 1000 км витрати на паливо: 7600 грн., оплата праці - 1000км*2,5 грн= 2500 грн. тобто, лише прямі витрати становлять 11 400. Без амортизації заробіток становить: 17000-11400-5%(якщо ЄП) = 4750... або 186 долларів, або 0,18 цента на км....
Відповідно, табуреточки, ротик закрили, інвестували у фуру 100 000 євро і починаємо говорити про ціни!
Давайте розберемо по частинам Вами написане
1) значить на нашому ринку всі перевізники неадекватні. Поки Ваші конкуренти їздитимуть по 0.6-0-65 Евро/км (для Польщі), можете запихнути свої 1.3 собі....в вихлопну трубу. Я зараз не кажу про рентабельність, якщо замовникам ваші ж колеги возять по тарифу вдвічі меншим, чим ви заявляєте, вони і слухати не захочуть про підняття ставок. Замість того, щоб випорожнюватись на форумі своїми пустими коментарями, розберіться між собою. І пора вже відкрити очі на поточну ситуацію в країні.
2) дивлячись які ціни ви даєте. якщо вони кардинально відрізняються від ваших конкурентів, вам звісно скажуть, що " ВІ ох@йелі". Нікому не цікава ваша рентабельність, замовник хоче поїхати чим дешевше. А вина у таких ставках на самих перевізниках. Такщо, повторююсь, розберіться з "бомжами", а тоді направляйте словесний потік на форум
3) ну не 17, а 18-19 тисяч. Це по-перше. А по-друге, нагадаю, якщо ви неуважно читали, ця ціна була запропонована іншими перевізниками, а не зразу визначена нами. У ваших розрахунках ціна на пальне виходить 21 грн. Ви орієнтувались на вартість в українського ДП. Це ціна в роздріб на WOGу. Думаю адекватні перевізники, які зацікавлені у знижені собівартості так не заправлятимуться. Щоб далеко не ходити, візьмемо ціну закупівлі оптом з комерційної пропозиції, яка прийшла нам на електронку - 16.5грн/л. Щоб не травмувати Вашу психіку, візьмемо 18.5 за літр. На 1000 км - 0,36*18,5*1000=6700грн+300 на кордоні + 2500 грн з/п (по ваших цифрах). 9500 без амортизації. (18000-9500)/18000=47% без амортизації. При тому, що в Європі, в яку ми так прямуємо, 15-20% відсотків рентабельності це норма. 9 класів середньої освіти даються взнаки?
Як для власника 1.5-тонного авомобільчика, ви занадто багато говорите про 20-тки і про тариф в 1.3 евро/км.
Складається враження, що у наших доблесних перевізників є штатні "голуби", які тільки і займаються нальотами на форум і випорожненням в коментарях.