Експедитори - для кого ми, перевізники, працюємо ?
Новые сообщения
Количество постов 6
Автор
Сообщение

Останнім часом примітив, що дуже багато експедицій володіють мінімумом інформації про вантаж, маршрут, місця замитнення та розмитнення - тобто тією інформацією, без якої тяжко якісно та швидко виконати перевезення. Багато хто з них починають нервуватись, коли починаєш вникати в деталі. Ось сьогодні, наприклад, мене "вбила" одна експедиція.-ТОВ "АСКО ПЛАСТ" (Дніпро). Її працівник Олена (067)641-73-51виставила перевезення по маршруту м. Люблін - м. Київ. Там довантаження 1,5 тн,5 є.п. і чомусь спосіб завантаження верхній. Для Польщі це є нетиповий спосіб завантаження. Я хотів скомпонувати даний вантаж з ще одним і подзвонив Олені. На моє запитання Олена відповіда, що "це є бажання клієнта, а вона лишніх питань клієнту не ставить". Тупо і конкретно !!! Тоді виникає наступне питання - а де ж ми, перевізники ??? Для кого ця інформація, для кого можливі варіанти - все, щоб виконати перевезення.  Я ж хотів обговорити можливі різні варіанти, а тут...Тобто ми, перевізники, нічого не маємо знати - або так, або ніяк ! Я усвідомлюю, що замовник має таке право, але ж і ми перевізники (див. вище).Я так зрозумів, що Олена працює виключно на клієнта, але ж з нами ! А яку інформацію Олена донесе нам ?
     Я рахую, що так не повинно бути - експедитор, це звязкова ланка між клієнтом та перевізником, важлива ланка, а не просто посередник з отримання коштів.
Прошу долучитись та висловити свої думки з цього приводу. Дякую !


Еще

Вы путаете экспедиторов с табуретками.


Еще

а еще часто любят указывать что "РЕФ" и загрухка "ВЕРХ, БОК" , на вопрос об процессе погрузки отвечают " а за сколько поедете ?" , да как я могу сказать за сколько , если не знаю тонкостей погрузки . Скажу Вам так , в этом бизнесе все больше делетантов и меньше профессионалов


Еще

Иногда люди не знают даже,по какой загрузке звонят, у меня была загрузка на автоцистерну,звонит диспетчер и говорит,а у меня тент, вам подойдет?


Еще

Вы путаете экспедиторов с табуретками.


Еще

Вы путаете экспедиторов с табуретками.
        Так їх же і справді важко відрізнити одне від одного!
А причина дуже проста, і полягає вона у тому, що в них немає ознак , які відрізняють їх між собою.
Усі ці "дєятєлі" підпадають під одне поняття, наперсточники!

          Натомість, справжню експедицію виявити дуже просто за однією прикметою.
Справжня експедиція має всі підстави, можливості, повноваження і бажання позначати себе у провізних документах ( у графі "відправник" , а "не перевізник"  ЦМР або ТТН) та угодах з перевізником або в якості замовника, або ж відправника вантажу. Найкраще, коли у ролі експедитора виступає перевізник, у якого просто не вистачає ВЛАСНОГО транспорту для забеспечення усіх своїх замовлень.  Перевіряється це дуже просто, наявністю власного транспорту і ліцензії на виконання перевезень.
          Коли кожне нещастя, окрім власника транспортного засобу, прописує себе у графі "Перевізник" це не є законним, і його не має права бути взагалі!
У ролі перевізника має право позначатися лише той суб'єкт, який має ліцензію на перевезення та відповідно зареєстрований транспорт.  Звертайте на це увагу, перевізники!

      Вся ж решта, це у кращому випадку, дівчатка з "мишкою" або телефоном в одній руці і плачучою грудною дитиною у другій.
    Або ж набір ФОПів, типу Огризки, Валєрі, Прокопенки та інше сміття, яке зібрав якийсь пронирливий щипач, типу "перевізника року Льоушкіна"  під один дах, і намагаються рулити на ринку перевезень!


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0