Шановні Перевізники Ви думаєте ,якщо ліцензують чи заборонять експедиційну діяльність то Вам заказчики почнуть краще платити???? Я дуже сомніваюсь.Особисто в Нашій компанії на даний момент триває неменше 3 суда.Замовники не платять кошти, серед них : Ютам,ООО, також Маркет-Плейс,ООО, Изобуд та ін.Перевізникам ми опл.свої кошти.
А якщо б Ви шановні перевізники працювали напряму , Ви б займалися судами, а потім, після того ,як можливо виграєте суд (якщо будуть усі документи акт,договір,ТТП чи СМР), то ще мінімум 3-5 років будете намагатися через нашу дорогу виконавчу владу забрати хоть щось. Ми маємо таку практику.Звичайно є багато нечесних експедицій,які просто кидають перевізників,це правда і нікуди від цього не дітися.Але аналогічно є і перевізники такі як Галс-Транс (вони ж Фастівщук), які крадуть вантажі, а потім ми-експедиції, платимо за вантаж свої кошти замовникам.
Тому важко сказати, хто виграє ,якщо дійсно приймуть закон про ліцензування.Тим паче цей крок піде на руку нормальним експедиціям, які платять кошти перевізникам.
Принаймі велика кількість людей залишится без роботи.
А Вам шановні перевізники все рівно прийдеться перевіряти, як експедицію так і замовни( так ,як робить це наша компанія)ка, бо в нашій країні "кидки" це нормальне явище, яке на превеликий жаль присутнє в кожній сфері .
Прошу вважати даний лист, це особиста думка Іванюк Василя, представника компанії Тов IMVI Транс.