Почему молчим!!! Солярка 11.50!!!Что случилось нужны деньги на выборы!!!Причина поднятие цены!Сколько будем терпеть это беспредельные выходки!!!Если майдан смог!!!Может и мы будем пробовать что то делать!!!
Посмотрите на "курс" Доллара.
Всегда "исторически" - кто то "грел руки" на Революциях и прочих Заварух.
В стране пока нет Полного Конституционного порядка.
Только "Панические" заявления-отдельных граждан и приводят к нестабильности.
Перевозки - это рынок.
Стоимость фрахтов - тоже сам рынок и "регулирует"
Другое дело - качество выполненных услуг и финансовые гарантии расчетов.
Мы сами Своей "неграмотностью и не компетентностью" порадели в этом рынке (грузоперевозок) Мошенников Кидал и прочее.
Если перевозчик знает себе цену- то за 3 рубля даже домой Он не поедет.
Дешевле "пустым" но не "опушенным экспедитором" возвращаться.
Потому есть предложение- хватит "языки разминать"-работать нужно "правильно".
Без догрузиков,сборнячков,и попуток,
К стати .
Костюченко предложили должность Министра Инфраструктуры Украины.
И что Вы думаете?
Костюченко "проводит Консультации". Вот интересно с кем из Перевозчиков он консультируется.
Вот и не "МОЛЧИТЕ" а консультируйте ЕГО как квоты убрать и как ставки поднять.
PS
Костюченко Леонід Михайлович
БІОГРАФІЯ
Член Політради НДП.
Народився 14 вересня 1955 р. у с. Ягідне Новомосковського р-ну Дніпропетровської області.
Освіта вища. Закінчив Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту у 1978 р., інженер-електромеханік; Харківський автомобільно-дорожній інститут у 1993 р., інженер-економіст. Кандидатська дисертація "Удосконалення ходових частин рухомого складу комбінованого транспорту" (Східноукраїнський державний університет, 2000 р.)
У 1972-1973 рр. - слюсар Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу.
У 1973-1978 рр. - студент Дніпропетровського інституту інженерів залізничного транспорту.
У 1978-1980 рр. - майстер, технолог.
У 1980-1982 рр. - секретар комсомольської організації Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу.
У 1982-1987 рр. – заступник директора, директор молодіжного табору "Джерело".
У 1987-1990 рр. – заступник директора автобази № 2 м. Дніпропетровська.
З 1990 р. - голова Індустріальної райради і виконкому м. Дніпропетровська.
З 01.1996 р. по 06.1997 р. – заступник міністра.
З 06.1997 р. по 10.1999 р. - 1-й заступник міністра Міністерства транспорту України.
З 04.1994 р. по 04.1998 р. - народний депутат України 2 скликання висунутий трудовим колективом. Голова підкомітету з питань зв'язку Комітету з питань паливно-енергетичного комплексу, транспорту і зв'язку. Член групи МДГ (до цього - групи “Єдність”).
З 05.10.1999 р. по 29.05.2001 р. - міністр транспорту України, член Урядового комітету економічного розвитку з 17.02.2000 р.