А для чого Вам?..
Я так, прочитав ваші відгуки,
і гадаю, що однією тільки притензією Ви не відмахаєтеся!
Треба щось " у консерваторії змінювати"

Пишу це без сарказму,
абсолютно серйозно.
А, щодо притензії, то пишеться вона у довільній формі, приблизно як заява,
з посиланням на усі існуючі по даному перевезенню документам (ЦМР, заявка, угода, акти, рахунки, банківські виписки ( у разі, коли проплата частково відбулася) і т. ін.)
Ну... і удачі Вам!
Ніколи не можна судити тільки на основі того, що написано, не знаючи самої суті.
Скільки є на Ларді "білих і пушистих" експедиторів, які мають декілька сотень позитивних відгуків - тільки негативні вони знімають, а як кидали перевізника так і далі кидають.
А скільки звонять і просять - давайте обміняємося відгуками, бо якщо ні - то оплата буде довго........
А своє питання я закрила, навіть і притензія не згодилася.
Ну............і удачі Вам теж!
Ну, от бачите, як виявилося,
правильно я Вам написав!
Справа вирішилася не шляхом пред'яви претензії, що і треба було довести!

А відносно відгуків, то для того, щоб правильно по ним робити висновки, їх треба просто уважно вивчати, наприклад:
читаєш відгук,
а в Вашому випадку він не один, а цілих п'ять, і всі приблизно одного характеру!
Потім реакцію та пояснення на відгук.
Після цього читаєш відгуки і реакції на того,
хто їх написав....
Можна ще робити висновок по кількості відгуків "НА" підприємство
та "ВІД" підприємства,
тут також, є над чим порозмислити!
Має значення одночасність подачі між двома авторами...
І бага-а-а-а--ато ще чого вивчаєш і аналізуєш,
і тільки після цього робиш висновки!
А, щодо претензій, то таки да,
ця форма дієва, і писати їх треба уміти,
тільки навчатися цьому на форумі, то, як мінімум, не серйозно.

... ото, десь приблизно, отак!