а если загружали продукт одинаковой температуры?
Я сам , особисто, возив кавуни з Лазурного, що під Скадовськом, у Щецин паралельно двома машинами.
На мерсі мій водій, Максим, а на Рено я сам.
Дві мої машини грузилися з одного поля в один день при одній температурі повітря... але...
Але у Мерс загрузили кавуни з буртів, які були накатані два дні тому, а в Рено вантажили практично , як кажуть, "з корня".
Разом їхали, разом проходили кордон, разом приїхали!
Результат - Рено розвантажили в склад без проблем, а мерс розвантажували вночі і вивезли весь кавун, як сказали поляки: "До лясу!".
Бо він увесь запінився і стояв уже запах браги!
Та добре, що завідуючий базою , пан Генріх, як виявилося, колись служив на сусідній з моєю дільниці Балтійського кордону
(правда у різному зі мною чині, він підполковником у 1977-му році був, а я матросом) і, свого часу навіть відвідав з делегацією наш корабель, тому віднісся з розумінням і притензій до перевізника не виставив, а поклав усе на відправника... але то вже інша історія.
Цікава, доречі, історія, але інша.