Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення
Новые сообщения
Количество постов 4
Автор
Сообщение

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_2?id=&pf3516=1047&skl=10

Верховна рада 11 вересня 2019 року ухвалила Закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» (№1047), метою якого є запобігання передчасному руйнуванню автомобільних доріг перевантаженими транспортними засобами.Про це повідомляє пресслужба ВРУ.Законом закріплено наступне:- можливість фіксації порушень, пов’язаних з відсутністю документів (дозволів) щодо узгодження умов та режимів перевезення в разі перевищення вагових або габаритних обмежень чи документу про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів, в автоматичному режимі в порядку, установленому Кабінетом Міністрів України;- передбачити, що за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм: від 5% до 10% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу накладається штраф у розмірі п’ятсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (8500 грн); від 10% до 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу – штраф у розмірі однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (17 тис. грн); понад 20% при перевезенні вантажу без відповідного дозволу – штраф у розмірі двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (34 тис. грн);- передбачити, що адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, передбачені частиною другою статті 1321 Кодексу України про адміністративні правопорушення буде нести відповідальна особа - фізична особа або керівник юридичної особи, за якою зареєстровано транспортний засіб, а в разі якщо до Єдиного державного реєстру транспортних засобів внесено відомості про належного користувача відповідного транспортного засобу, - належний користувач транспортного засобу, а якщо в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутні на момент запиту відомості про керівника юридичної особи, за якою зареєстрований транспортний засіб, - особа, яка виконує повноваження керівника такої юридичної особи;- передбачити, що адміністративно-господарські штрафи за порушення законодавства про автомобільний транспорт, передбачені абзацами чотирнадцятим-шістнадцятим частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» та адміністративні штрафи за порушення передбачені частиною другою статті 1222 та частиною другою статті 1321 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зараховуються до державного дорожнього фонду України;- встановити відповідальність за невиконання водіями транспортних засобів, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та/або вантажів вимог уповноважених посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики з питань безпеки на наземному транспорті та його територіальних органів, про зупинку транспортного засобу – накладення штрафу в розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 грн) або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.Відповідні зміни вносяться до Кодексу України про адміністративні правопорушення та законів «Про автомобільний транспорт», «Про джерела фінансування дорожнього господарства України».Законопроєкт, серед авторів якого є народний депутат від Житомирської області Дмитро Костюк, отримав 331 голос «за»


Еще

Я не розумію як можна так відноситися до перевізника ,хоча розумію поправка прийнята "під себе", у цій схемі є ще один учасник його величність ВІДПРАВНИК, який точно має знати вагу свого вантажу , невже ці люди які  розробляли і голосували не розуміють що автомобілі вагами не оснащені .Якщо приймати то приймати відповідальність на двох відправника і перевізника  от тоді буде толк. 


Еще

Заезд на весовую 50 грн, включите в сумму фрахта и вопрос отпал сам собой!


Еще

Заезд на весовую 50 грн, включите в сумму фрахта и вопрос отпал сам собой!
Во первых, весовая далеко не везде есть, иногда и 50 км надо проехать до нее, а весы за 50 грн??? Не хотите от 200 до 1500 грн!!!! И это в корне не правильно, грузит отправитель и он обязан контролировать количество груза и не перегружать, а у нас наебалово на каждом шагу: сколько раз было, 10 тонн, честное слово а грузят по 11-13 тонн как нефиг делать!! Я уже научил парочку таких!! Отправитель взвесил товар, и грузит сколько положено, а водитель должен только проконтролировать распределение по осям и все!!! А то всегда крайний перевозчик!! У нас в стране хороших дорог можно на пальцах рук перечислить и на них весы поставят....

Хотя я только за то что бы не было перегрузов... В 2-х-осную машину до 9 тонн, в 3-х-осную до 12 тонн и так далее, как положено!!


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0