Привет. Часто сталкиваюсь с мнением что посредники это самые презренные люди в нашей сфере. Хотелось бы узнать почему? Я как ни старался смог придумать несколько пунктов почему перевозчики так негативно отзываются о коллегах:
1. Меньше денег доходит до прямого перевозчика т.к. посредник забирает долю.
Однако перевозчика никто не заставляет брать именно этот груз. Если перевозчик посчитает цену
неприемлимой он всегда может уйти искать другие варианты.
2. Невозможность развести малоопытного клиента, так как нет к нему прямого доступа, а посредник, зачастую обладает более обширными знаниями и развести его невозможно или практически невозможно.
3. Постоянный контроль и санкции в случае нарушения договора, в котором зачастую прописаны все возможные прегрешения, в отличие от менее опытных фирм на рынке грузоперевозок.
Надеюсь вы сможете дополнить список причин, так как, на мой взгляд, ненависть абсолютно необоснованна
Доброго дня
Щоб не говорили, у всьому є правда. В кожного свій досвід, та погляд на речі.
Посередники, як було сказано вище є всюди. Часи такі що виживають "найпристосованіші". Але працював декілька років і з 10 дзвінків 1 більш-менш розуміючий, що відбувається. Виходить 85-90% на ринку людей, які "хочуть освоїтись за 2 дні))" Як в народі називають "табуретки" розуміють свою діяльність
- Найти "зірочку"
- Перекенути на інші транс-ресурси
- Найти перевізника
- Передати номера "зірочці"
- Забрати диспетчерські
Все)))
Але це далеко не все. 4-х осіб знаю, які вчились на логістів, а толку мало... Цього навчитись можна тільки досвідом. Посередники, які користуються повагою, та є потрібними. ШУКАЮТЬ замовників, по інтернету, їздять по установах, домовляються про закриття гарантованого об*єму. Платять своїми коштами, якщо терміни великі, та чекають свої. Здійснюють "холодний обзвін" 100 фірм, чують в день 99 посилань і 1 можливу перспективу, протягом багатьох місяців. Працюють з провіреними людьми. Знають собівартість продукту і послуги. Домовляються про ціну яка підходить перевізнику (він є ціноутворювачем, не замовник) та з своєю маржею домовляються з замовником (відповідь більше не плотЮть, це відноситься до 85-90%). Транспорні біржі в інтернеті, це швидше дошки оголошень, не більше. Серйозні компанії працюють по СПРАВЖНІХ контрактах, та гарантіями.
Професійна людина, будь де буде цінуватись, якщо маєте намір чогось досягнути. Ви маєте освоїти ДУЖЕ багато, та КОЖЕН день вчитись, роками, правила гри, закони, реалії, змінюються кожен день.
Для початку, це на 1-2 дні освоїти
- Утворення собівартості продукту, послуг
- Розуміти первину документацію
- Вирішувати проблеми, вони будуть і не раз "діалогом"
- Рекомендувати, а не "думати" що правила диктуються кимось 1. До всіх треба прислухатись
- Розуміти що таке "Рахунок-інвойс", "АКТ", "Договір", "Заявка", "СМR", "СМR-страхування", "TIR", "ADR 1-9", "Перехід", "Кордон", "Митниця", "Перегруз", "Перегруз на ось", "Вага бруто-нетто", "Розміри авто" і тд...
Це тільки чуть поверхневого. Тоді ви будете корисним і потрібним.
"Табуретки" відсіюються 2-3 конкретними питаннями, які вганяють їх в ступор, або "Сейчас узнаю у водителя". Але імено вони створють проблеми, там, де їх навіть не передбачалось....
ТОМУ вчіться, це займе не 1 рік.... Але тоді ви будете потрібний