Добрый день!
Естественно, не отрицаю, что я блондинка.
В сфере перевозок продуктов опыт маленький, совсем маленький)))
Может я и в логистике не сильна(хотя оч надеюсь на обратное)
Помогите понять, почему никто не хочет ехать на Москву…
Загрузка на складе, до 20т, груз пакетирован, выгрузка тоже на складе…
Нал на выгрузке. Ну согласна… расчёт с «мейд ин нэнаша» и это единственная проблема?
Рефи - спеціалізовані н/причіпи, які коштують не маленькі гроші (в порівнянні з тентами), і степінь відповідальності перевізника (який займається рефрижераторними перевезеннями) перед замовником, як мінімум в два рази вищий, ніж в порівнянні у перевізника, який в парку має тільки тентовані н/причіпи.
Це по-перше, а по-друге на даний момент кількість вантажу, який "проситься", щоб його перевезли

трошки більше, ніж самих автомобілів, які можуть його перевезти

(що звичайно радує).
Але як то кажуть: "Санки готуй літом, а ... ".
Починаючи з другої половини листопада і до березня місяця "спокон віків" завжди бракувало рефів, а тим більше тірованих!