А есть разница оплаты км. пустого и км. под грузом?
по Европе платим на 10коп меньше чем с грузом, если на подачу идет машина.
Я имел ввиду то, что машина стоять не будет совсем, как например приехавший где то в Харьков или Донецк тент, соответственно водитель будет проезжать немало + отсутствие погрузок/разгрузок в одну сторону упрощает работу водителя
--
Александр
То есть Вы считаете, что на пустой машине меньше нужно переключаться, поэтому и дешевле?
Чьё мнение Вас интересует:
1 Водителя
2 Хозяина
3 Грузоотправителя, грузополучателя.
Оплату праці своїх водіїв (НЕ ЗАЛЕЖНО ВІД ТИПУ РУХОМОГО СКЛАДУ) намагаюся розраховувати таким чином, щоб водій був зацікавлений у кінцевому результаті роботи а/м, а не в накручуванні "дурних" кілометрів.
Розраховувати з/п покілометрово, так само, як і оцінювати перевезення тільки за кілометри вважаю помилковим.
По з/п водія вважаю більш-менш справидливим розрахунком - це % від фрахту.
А по оплаті за перевезення (БУДЬ-ЯКИХ) вантажів:
транспортування - покілометрово.
завантаження/розвантаження, замитнення/розмитнення - погодинно.
З повагою та побажанням успіху, Євдомаха Г. І.