Для международных перевозок должен быть в наличии МСТО (международный сертификат технического осмотра). ...
МСТО это сертификат соответствия экологическим нормам.В постсоветском пространстве нужен перевозчикам работающим на Казахстан и Беларусь. По России МСТО не применяется,по этому и требовать его значит совершать противоправные действия.
Как выше уже писалось в ПДД РФ есть п.7,14 ,где указаны документы которые должен иметь водитель и предьявлять ГБДД ,а именно водительское удостоверение и техпаспорт(свидетельство о регистрации ТС) без никаких там МСТО и талонов техосмотра.Самому несколько раз приходилось вести разъяснительную работу среди сотрудников ГБДД,главное спокойный тон и настойчивость
Вы наверное что то путаете.
МСТО - перевожу по словам - международный сертификат технического осмотра.
Загляните в п.6 этого документа - "Цей документ видано на автотранспортний засіб, ... , який відповідає на дату, зазначену у позиції 5, Припису, який додано до угоди 1997 року про прийняття єдиних умов періодичних оглядів колісних транспортних засобів і про взаємне визняння таких оглядів" ...
Если не сложно, подскажите источник информации, откуда Вы взяли, что на Россию этот сертификат не нужен и что этот документ исключительно для стран СНГ???
Кроме того, согласно этого же договора (от 1997 года) по международным правилам, необходимо иметь - "ECMT Certificate of Roadworthiness Test for Motor Vehicles and Trailers" - перевожу - ЄКМТ сертифікат придатності до експлуатації автомототранспортних засобів та причепів"
А то, что именно эти сертификаты в странах СНГ не требуют, дает возможность их не оформлять. Но это не значит, что их быть не должно и уж тем более - требование наличия этих документов - это противоправные действия ...
Не надо желаемое подводить под действительное ...
Ну и для полной информации - первоисточник:
Відповідно до Віденської угоди 1997 року та наказу Мінтрансзв’язку України від 09.01.2009 № 8 «Про заходи щодо забезпечення виконання Віденської Угоди 1997 року» Центр технічного огляду колісних транспортних засобів – ДП «ДержавтотрансНДІпроект» забезпечує видачу українським автомобільним перевізникам Міжнародних сертифікатів технічного огляду колісних транспортних засобів (МСТО) за їх заявами.
До переліку країн, в яких Віденська Угода 1997 року набрала чинності і які можуть вимагати наявності МСТО у перевізників-нерезидентів, входять: Королівство Нідерландів, Молдова, Республіка Албанія, Республіка Бєларусь, Республіка Болгарія, Республіка Естонія, Республіка Угорщина, Республіка Фінляндія,
Російська Федерація, Румунія, Україна. Підписали Віденську угоду 1997 року, але поки що не ратифікували: Австрія, Бельгія, Кіпр, Республіка Чехія, Данія, Франція, Грузія, Німеччина, Греція, Ірландія, Італія, Португалія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Сполучене Королівство, Словаччина.
Вимоги Припису №1, доданого до Віденської Угоди 1997 року, поширюються на вантажні автомобілі категорій N2, N3 і автобуси категорій М2 (масою понад 3500 кг) і М3 і стосуються шуму і викидів забруднюючих речовин з відпрацьованими газами. Інструментальна перевірка охоплює визначення димності відпрацьованих газів автомобілів з дизелями і визначення вмісту оксиду вуглецю у відпрацьованих газах автомобілів, обладнаних бензиновими двигунами.
Для проведення перевірки колісних транспортних засобів (КТЗ) на відповідність вимогам Припису №1, доданого до Віденської Угоди 1997 року, перевізники повинні надати КТЗ у одну із регіональних випробувальних лабораторій Атестаційної служби України. За позитивними результатами перевірки ДП «ДержавтотрансНДІпроект» оформлює МСТО, який за вибором заявника може бути виданий йому Центром технічного огляду чи випробувальною лабораторією, яка здійснювала перевірку, або направлений йому поштою.
Для автомобілів, які щорічно проходять перевірку на відповідність вимогам Європейської Конференції Міністрів транспорту (ЄКМТ), МСТО може бути оформлений на підставі чинного сертифіката придатності до експлуатації на термін його дії.
Термін дії МСТО – 1 рік з дати перевірки КТЗ, після закінчення цього терміну сертифікат може бути продовжений на підставі чергової перевірки шляхом внесення відповідного запису у той же бланк.