Так называемые "молодые, динамично развивающиеся транспортно-экспедиционные компании", ответы, типа: и 100-а гривень хватит!, или а за простой нужно еще и платить? можете здесь не писать.
Особо жадных учасников рынка, которые только и мечтают поспать на выгрузке да еще и получать за это по несколько тысячь в сутки, тоже прошу удержаться от коментариев.
Собівартість +фонд зарплати
а в цифрах приблизно так :
фонд зарплати-(зарплата водія 4000/25=160грн + командіровочні 50грн)
собівартість : визначаємо як процент по банківському депозиту від ціни машини і добавимо поточні річні витрати (страхівки, постійні стоянки , сертифікати ,дозвола ліцензії , оплата мобільного звязку, оплата ларді і інші.) розділені на 365днів
Тобто автопоїзд 2000р вартістю 300 000грн по депозиту 20% річних =165грн
(обовязкова страхівка 700грн,ТТН(СМР) страхівка-4000грн,стоянки 2400грн,сертифікати 700грн,інтернет+моб .телефон1200грн,Ларді-780грн,оренда офіса 6000грн)=45грн
Тобто
мінімальний простой за добу включаючи вихідні 410грн при перевезеннях в межах України .
Для міжнародних перевезень не менше 100доларів США за добу.