а если маслаетт больше значит хана
Віскомуфта в 420 Преміума починає гудіти (включається ) також при пориві проводки . Тобто якщо від"єднати фішку електропроводки віскомуфти (вона знаходиться з правого боку по ходу авто , на рамі ,на відстані 30-50 см від віскомуфти ) то віскомуфта має обов"язково включитись незалежно від температури двигуна і таке інше. Це буде її корректна робота.
В разі поломки механічної частини віскомуфта(до речі вона не ремонтується-лише заміна і коштує вона дорого

) має включитись і "гудіти" постійно - це якби конструктори потурбувались про те, щоб двигун не перегрівся.
Іноді , в районі дифузора лопають хомути які кріплять жмут проводів який іде до віскомуфти , і внаслідок цього провода в жмуті між собою перетераються від потоку повітря яке їх теліпає- тоді теж вона почне постійно "гудіти" . Це лічиться рулончиком ізолязції
Якось так...