Піднять кабіну завести двигун , дочекатись коли виключиться муфта обдува (1-2хв.) . З пасажирської сторони на рамі є з"єднувальна фішка провода що йде до муфти.
Муфта працює "на розрив цепі "
Роз"єднали фішку - включився обдув , з"днали він має виключитись. Це буде корректна робота
В жмуті йде п"ять чи шість проводків , в нас було таке що вони почали перетератись ( зломалась кліпса що тримає цей жмут в районі дифузора і поток повітря від вентилятора його теліпав ) тоді авто починає "матюкатись", татож проводки що йдуть до муфти теж можуть відламуватись в тому місці де входять в корпус муфти- це теж лічиться але на довго не вистачає.
Як правило лише купівля нової муфти.
Якщо нічого цього немає , то до комп"ютерщика...
Спасибо.
А может обрыв проводов на муфте, как то влиять на работу двигателя? Почему мотор сразу "тупит"?
На муфту идет 5 проводов: три на Датчик Хола(частота вращения муфты) и два на ел-клапан. Все идут с EDC(блок упр.двиг). EDC включает муфту при :
1. проблема с датчиком темп.охлаж.жидкости (чтобы не перегреть двиг.муфта ПОСТОЯННО молотит)
2. проблемы с проводами на датчик Холла (тот же эффект)
3. проблема с датчиком скорости (также не видя скорости, защищаясь от перегрева - вкл. вентилятор) - такого на DCI не замечал.
4. если есть запрос от кондиционера .
Если включается редко как у Вас - проблема скорее всего в проводах в самой муфте, нужно снимать и смотреть(дергать проводки

)
Выше говорили насчет фишки: это через нее идут провода с ЭБУ на датчик Холла в самой муфте, разьединили фишку = обрыв цепи на датчик => не видим оборотов муфты и чтоб не перегреть => подаем максимальный потенциал(напряжение) на ел.клапан в муфте заставляя ее крутится.