Ну растолкуй грошы дам
Ну подскажи как денег дам
Будеш должен. Читай уважно:
Деякі моделі рено йшли з заводськими масльонками для змащування .

Беремо зняті кронштейни кабіни рено преміум та дві масльонки , сверлимо отвори в кронштейні , нарізаємо різьбу та вкручуємо масльонку .
Для того щоб підшипник змащувався , після того коли в кронштейн забиті підшипники - тоненьким сверлом на 2-3мм. в обоймі підшипника просверлюємо отвір через який і буде змащуватись підшипник.
Основна помилка при встановленні масльонок - це правильно вибрати місце для їх встановлення - щоб при підйомі кабіни їх не зрізало.
Підшипник про який йде мова , це
Подшипник ГАЗ-2217 оси маятникового рычага, стає один в один якщо втулки не просажені . Якщо кронштейн треба проточити на координатці, або втулку поправити - то підшиник не підійде.
Ходять вони звісно краще бронзових з реновських РМК -вони не для наших доріг і їх вистачає на пів року , тоді як пішипники ходять більше року .
Але найкраще зарекомендували себе капралонові втулки самостійно виточені токарем . Матеріал : капралон (ходить краще бронзи і підшипників і з 2006 року штатно ставиться на рено заводом)