Заменил переключатель поворотов начали включатся дворники
Новые сообщения
Количество постов 10
Автор
Сообщение

Добрый день коллеги ! Поменял переключатель поворотов на рено премиуме 2005 года у спеца, так начали включатся дворники, он ни чего не придумал ,как поставить тумблер, может есть по интересней выход из этой ситуации. Заранее благодарен.


Еще

Привіт, якщо можна розкажіть більш детально : коли включаються щітки і куди поставлено тумблер. Якою була причина заміни ?


Еще

Привіт, якщо можна розкажіть більш детально : коли включаються щітки і куди поставлено тумблер. Якою була причина заміни ?
Привіт! Я купив машину слабкої комплектациї, не було протитуманок, коли поставив протитуманки, небуло чим їх вмикати, поміняв на перевмикач  з ціею функціею, і почалось,я ему повороти а він мені ще і двірники вмикае,справа в тому що вмикается тільки одна функция коли коли ричаг до гори вмикаеш ,він три рази махане і зупиняется. Так от спец цю функцию відключив. Він сказав там шось з "мозгами".


Еще

Для початку перевірте новий перемикач , для цього візьміть тестер і в режимі продзвонки(звуковий режим короткого замикання) продзвоніть кожну групу контактів на фішці підключення перемикача. При виключеному положенні перемикача жодні контакти не матимуть короткого замикання ! При включенні підсвітки вже буде коротке замикання у двох контактів , при включенні світла додається ще один контакт ( при переключенні Ближнє/дальнє цей контакт міняється з четвертим контактом) і т.д. І головне : якщо щітки включаються тільки при включенні поворотів то потрібно знайти на фішці три контакти які відповідають за включення поворотів , це три контакти ( один з них центральний а два інших це контакти які зєднані з правим та лівим поворотом авто ) При виключеному повороті центральний контакт не зєднаний із жодним із контактів , при включенні правого повороту зявляється КЗ з одним із контактів , при включенні лівого-з другим , при цьому КЗ з іншими контактами бути не повинно , інакше перемикач не справний , або не підходить , або не правильно розміщено контакти у його фішці. Для порівняння у Вас є старий(справний) перемикач, в новому перемикачі додано лише одну групу(два контакти для протитуманок) , всі інші контакти повинні перемикатись точно так як у вашому старому перемикачі !
 І ще одне , якщо зі старим перемикачем проблем такого характеру не було то "мозги" ту ні до чого !


Еще

Для початку перевірте новий перемикач , для цього візьміть тестер і в режимі продзвонки(звуковий режим короткого замикання) продзвоніть кожну групу контактів на фішці підключення перемикача. При виключеному положенні перемикача жодні контакти не матимуть короткого замикання ! При включенні підсвітки вже буде коротке замикання у двох контактів , при включенні світла додається ще один контакт ( при переключенні Ближнє/дальнє цей контакт міняється з четвертим контактом) і т.д. І головне : якщо щітки включаються тільки при включенні поворотів то потрібно знайти на фішці три контакти які відповідають за включення поворотів , це три контакти ( один з них центральний а два інших це контакти які зєднані з правим та лівим поворотом авто ) При виключеному повороті центральний контакт не зєднаний із жодним із контактів , при включенні правого повороту зявляється КЗ з одним із контактів , при включенні лівого-з другим , при цьому КЗ з іншими контактами бути не повинно , інакше перемикач не справний , або не підходить , або не правильно розміщено контакти у його фішці. Для порівняння у Вас є старий(справний) перемикач, в новому перемикачі додано лише одну групу(два контакти для протитуманок) , всі інші контакти повинні перемикатись точно так як у вашому старому перемикачі !
 І ще одне , якщо зі старим перемикачем проблем такого характеру не було то "мозги" ту ні до чого !
Д'якую!


Еще

Для початку перевірте новий перемикач , для цього візьміть тестер і в режимі продзвонки(звуковий режим короткого замикання) продзвоніть кожну групу контактів на фішці підключення перемикача. При виключеному положенні перемикача жодні контакти не матимуть короткого замикання ! При включенні підсвітки вже буде коротке замикання у двох контактів , при включенні світла додається ще один контакт ( при переключенні Ближнє/дальнє цей контакт міняється з четвертим контактом) і т.д. І головне : якщо щітки включаються тільки при включенні поворотів то потрібно знайти на фішці три контакти які відповідають за включення поворотів , це три контакти ( один з них центральний а два інших це контакти які зєднані з правим та лівим поворотом авто ) При виключеному повороті центральний контакт не зєднаний із жодним із контактів , при включенні правого повороту зявляється КЗ з одним із контактів , при включенні лівого-з другим , при цьому КЗ з іншими контактами бути не повинно , інакше перемикач не справний , або не підходить , або не правильно розміщено контакти у його фішці. Для порівняння у Вас є старий(справний) перемикач, в новому перемикачі додано лише одну групу(два контакти для протитуманок) , всі інші контакти повинні перемикатись точно так як у вашому старому перемикачі !
 І ще одне , якщо зі старим перемикачем проблем такого характеру не було то "мозги" ту ні до чого !
Д'якую! А щитки як вмикаються, може десь проводка пшкоджена. 


Еще

Із старим перемикачем щітки теж вмикались , чи це стало після заміни ?


Еще

Із старим перемикачем щітки теж вмикались , чи це стало після заміни ?
Із старим небуло! Після заміни може місяця через 2.


Еще

Якщо спочатку(після заміни) перемикач працював нормально і включались протитуманки то звичайно треба перевірити проводку(жгут який іде до блоку запобіжників) , можливо перетерлись проводи і коротять між собою ! В наших машинах таке буває !


Еще

Якщо спочатку(після заміни) перемикач працював нормально і включались протитуманки то звичайно треба перевірити проводку(жгут який іде до блоку запобіжників) , можливо перетерлись проводи і коротять між собою ! В наших машинах таке буває !
Д'якую!


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0