Напевно ніде !?!
1. Всі звертаються до паливщиків коли починає троїти ті перевіряють форсунки на злив,усувають дефект притиранням і о чудо машина працює і поїхала дальше.Вартість такого ремонту до 2500,00 грн.з усім.
2.Або круті паливщики міняють все і результат зрозуміло є.Вартість такого ремонту до 15000-25000 грн.
3.Але!!!
4.Як правило після 1 ремонту результат не довготривалий і переважно у всіх піднімається розхід палива і коли звертаєшся знову до цих майстрів всі говорять що проблема в якості палива.Теорія про заміну розпилювача розбивається ними як "це майже вічна деталь тому що він працює зовсім інакше чим в простому дизелі і якщо ми його замінимо то можливо результату і не буде (по розходу) тому можете міняти тільки на свій страх і ризик "(вартість одного розпилювача 470-600 грн.+ робота).Коли ж Ви вирішили всетаки розпилювачі замінити тоді вартість ремонту суттєво піднімається до меж описаних в пункті 2.
5.В 2 ремонті ситуація погіршується тим що це реально майже завжди це "розвод" на гроші оскільки не мені Вам розказувати як сьогодні заробити такі суми які вони хочуть за ремонт,а при дефектовці форсунки і перевірці її на стенді ніхто тобі не скаже ми замінимо тільки ропилювач або шток і все буде в нормі,а зроблять все ,щоб зняти з себе будь які випадковості і вдолблять тобі в голову що повна заміна середини це та сама нова форсунка і зрозуміло Ви ж солідний клієнт і гроші в Вас знайдуться.Причому коли в них запитуєш хто в вас робив хоча б з твоєї області дані майже надсекретні і це тільки з дозволу директора, а директор такого дозволу не дає.В середину цеху ніхто тебе не впускає, а відповідно звідки ти знаєш,що там міняли і яке поставили.
А ситуація насправді смішна до непристойності.Коли телефонуєш в Харків вони говорять ,що ніхто крім нас.коли зв язуєшся з Львівськими спецами ті говорять,що в Харкові роблять те ж саме що вони,а при розмові з паливщиком який це може просто зняти і поставити,але не може собі позволити купити обладнання бо працює в іншого пана якого ці системи не цікавлять констатує свою правду - ставив харківські,львівськ,київські .... ремонтовані форсунки і всі не так працюють,а я сам віддаю на ремонт в Польшу але там велика черга і можна передавати тільки за місяць на перед.Говорить ,що перші такі форсунки ставили 3 роки назад і зараз цей чоловік робив двигун і перевіряв одразу форсунки показало,що все в нормі.В загальному проблема одна - для ремонту паливної DCI 420 потрібна якісна компютерна діагностика оскільки ця паливна в комплексі працює з великою кількістю датчиків та клапанів і після такої діагностики на 90% можна констатувати факт несправності паливної.
Отже скажемо так якщо є такі сервісні станції то поділіться бо я також вже 2 роки пробую знайти і результату немає.