Добрий вечір.Допоможіть будь-ласка розібратись у ситуації. Хто винен і повинен відповідати за перевантаження на вісь? На які документи можна посилатись,окрім ПДР п.22.1
А по-конкретнее ситуацию можете расписать?
Тип прицепа, что за груз?
Одно дело, когда это паллетированный груз с четким весом,или когда это 20--и тонный механизм,который правильно никак не разместить.
характер вантажу 14пакетів ясеневих пиломатеріалів (19780) і 1 пакет дубових(1260). тентований напівпричіп.
Машину на завантаженні не зважували. маршрут україна -естонія(транзит рф).на виході з рф водія оштрафували за перегруз на 2 вісь,різниця в 1090кг
Странно, что на въезде в РФ его не оштрафовали за перевес.Весы то он проходил.
Варианта два- 1-й развлекаются россияне(было такое- подкручивали весы и требовали 5000 и более рублей)
Вариант 2- таки водитель виноват-не настоял на взвешивании авто.Попробуйте взвеситься в Эстонии- если груза реально больше- требуйте с грузоотправителя компенсации.Если вес в норме- решайте сами.
авто в естоніі зважили до і після.реальна вага 22060. вага авто 16120(незнаю правда яка вага по техпаспорту,виступаємо у ролі експедитора).просто хочу розібратись у ситуації.так як на мене та тонна,яка не сходиться може бути і відсотком вологості яку втягнуло дерево.чи я помиляюсь? Але як на мене то слідкувати за розміщенням вантажу повинен водій.Мої водіі наприклад добре знають,що питати потім будуть з них якщо будуть проблеми з осями.Звичайно якщо є загальний перегруз,то тут зрозуміло що також і буде перегруз на ось полюбому. Але в даній ситуаціі загально перегрузу небуло.
Ну що тут скажеш?...
Під час завантаження авто треба керуватися не паспортною вагою пустого т/з,
а технічною характеристикою автомобіля, це по-перше.
По-друге, якщо ви не будете підганяти (через жлобство і жадібність) фактичну вагу завантаженого автопотяга під 40т., ви ніколи не попадете в халепу з осями, зуб даю!.

І по-третє, звісно, що за розміщення і за кріплення вантажу відповідальний водій ( насправді, власник т/з),
тому вимагайте від замовника чіткого виконання вказівок водія (і про це дуже чітко прописано у ПДР, якщо хтось колись їх читав)!
І наостанок: шановні перевізники, зверніть увагу на той факт, що зараз заявки на ЛАРДІ, в більшості своїй крутяться навкруг 22-ух тон!
Це вже стало як за законне правило, а це , насправді, чисте жлобство і дурня!
То ж не ведіться, і не буде вам халепи з осями!
Всіх з Різдвом і Новим роком!