Наш парк авто скоро загнется и то же евро 3 и евро 5 через год два вообще пускать в европу не будут.или сами станут не смогут оплатить расходы.
+100! Все к этому и идет...Думаю год -два и мы увидим колоссальные изменения...К примеру в ЕС Вольваки Е3-4 продают по 2500-4500 евро и никто в их сторону не смотрит...
Пару лет ...

- "Хочемо привернути Вашу увагу до того факту, що у ході проведення у 2017 – 2018 роках засідань Змішаних Комісій з питань міжнародних автомобільних перевезень з іноземними державами, особливо європейськими, нашими іноземними партнерами з кожним роком підвищуються вимоги до екологічного стану транспортних засобів.Відтак кількість дозволів, які надаються Україні, напряму залежить від вищенаведеного факторуВпродовж останніх років введені нові категорії дозволів – для транспортних засобів категорії
Євро-6, зокрема, з
Італією, Німеччиною та Швецією.Рішенням засідання Змішаної комісії з питань міжнародних автомобільних перевезень з
Великою Британією 1 січня поточного року встановлено бездозвільне виконання перевезень транспортними засобами категорій
Євро-5 та Євро-6.
Французька сторона виділила Україні на 2019 рік
багаторазові дозволи Євро-5. Протоколом засідання Змішаної українсько-французької Комісії також встановлено, що
з 1 січня 2020 року перевезення до Франції здійснюватимуться екологічними транспортними засобами виключно категорії
Євро-5 і Євро -6.
Австрійська сторона підкреслила у ході переговорів, що з 2020 року у землі
Тіроля буде заборонено в’їзд транспортних засобів категорії Євро-3.Цьогоріч дозволи для виконання перевезень
до Швеції надані на транспортні засоби не нижче Євро -4.
Також, якщо українська сторона звертається з проханням про надання додаткової кількості дозволів, то іноземні партнери, як правило, задовольняють такі прохання шляхом надання додаткових дозволів категорій Євро-5 і Євро-6 – приклади: у 2018 році надавались додаткові дозволи
Австрії, Італії, Німеччини, Польщі, Словаччини та Франції категорії Євро-5, а також додаткові дозволи Австрії категорії
Євро-6.Поряд з цим через брак дозволів ряду країн Мінінфраструктури вимушене йти на непопулярні кроки і щорічно встановлювати додаткові обмеження на використання іноземних дозволів: проводити їх оформлення на завантажені транспортні засоби, на певні види перевезень, на автомобілі, повна маса яких перевищує 10 тонн, на
автомобілі певних екологічних категорій. Зокрема на 2019 рік прийняте рішення щодо
видачі дозволів Республіки Польща на транспортні засоби не нижче Євро -3, враховуючи те, що польською стороною їх кількість зменшена з 200 тисяч до 160.Враховуючи викладене, просимо учасників Асоціації врахувати цю інформацію при плануванні подальшої роботи... "