П/П Велика Писарівка-Козинки
Новые сообщения
Количество постов 2
Автор
Сообщение

Информация для перевозчиков контробандитский переход.это раз, дорога ужасная,аж лапы на прицепах отлетают это два ,поборы это три ,и вообще лучше не связываться это четыре.


Еще

А Ви не платіть їм хабарі. За що Ви їм платите? Я та мої водії не платимо хабарі вже більше 2 -х років. Звичайно проблем є куча, але принцип є принцип. Вони теж пасують, коли бачать достойний відпор. Вивчайте нормативні документи і будете знати чим їх крити. Ось мій водій тиждень назад на переході "знаменитому" Платонове - Дубосари приїхав,цілу дорогу чистив сіточку на автономку, фільтри міняв, підкачував насосом, дійсно вся машина і він був просякнутий солярою, а йому еколог каже, що напишу протокол за забруднення навколишнього середовища і штраф заплатиш відповідний. Прийшлось прочитати екологу лекцію по законодавству - відстав. Зразу ж пристав фітосанітар - теж 200 грн. штрафу збирався намалювати. Пять хвилин розмови і мій водій поїхав далі без проблем. І так ми їздимо вже через цей перехід більшн року і не платимо нічого. В Росошанах еколог написав протокол, тобто я його заставив написати протокол, бо він ним лякав про підтікання солярки на баку і знайшов якусь каплю ДП під баком. То закінчилося ця історія в Кельменецькій прокуратурі, справа була на контролі в Генеральній прокуратурі. Дядя еколог отримав по руках - вже моїх не чіпає, зі мною чемненько здоровкається. Так само закінчилась історія з фітосанітарним контролем на п/п Росошани, з СМАП Мамалига і т.п. Приблизно така сама ситуація і на Укр-польському переході. Просто всі міжнародні перевізники мають знати, що після закінчення митного оформлення на внутрішній митниці задача всіх служб на п/п тільки одна - зафіксувати вивіз даного товару. Все крапка. Я маю відлповідні відповіді з відповідних відомств та міністерств, де чітко вказано, що при експорті всі служби не мають права вимагати Ж О Д Н И Х Д О Д А Т К О В И Х документів чи щось подібне.Це є апротизаконним. За груз вже все сплачено, всі митні та інші збори, на експорт вантажу дав добро Київ. Все, що ще треба? І то,що екологи вимагають якісь там сертифікати і деруть по 100 грн. це все видумки, а наші ведуться на все це. Я осорбисто возив бривети з Запоріжжя на Польщу і еколог в Краківці не пускав мене без сертифікату. Я його попросив поставити печатку, що він затримує автомобіль по причині відсутності сертифікату і всі питання булт зняті. А зі мною їхало 8 машин з таким самим вантажем і вони всі віддали по 100 грн. Кому цікаво дзвоніть мені. Посилайте їх всіх культурно. Удачі!


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0