trucksnearme
И снова веса...
Новые сообщения
Количество постов 13
Автор
Сообщение

Сегодня перед Броварами,взвесили авто-общая 37055т,перегруз на ось 449кг,когда зашла речь о том,что согласно Постановлению КМУ от 27,06,2077г.№879 данное взвешивание является предварительным,точное должно проводиться на стационарных-весощики упали на мороз и перевели стрелки на Киев 044 287 0431,куда дозвониться не реально.Штраф выписали 49евро вроде лучше заплатить,но почему мы нарушили,а весовщики нет???


Еще

Про організацію та проведення габаритно-вагового контролю за проїздом транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування України
М. Ю. Голяка, начальник відділу вагового та габаритного контролю

ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»


Проблема збереження автомобільних доріг від руйнування при проїзді великовагових та великогабаритних транспортних засобів уже неодноразово висвітлювалась на сторінках нашого журналу. І сьогодні питання габаритно-вагового контролю дуже актуальне.


Постановою Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» від 27.06.2007 № 879, дія якої поширюється на вітчизняних та іноземних перевізників, що здійснюють перевезення вантажів територією України, затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та відповідну ставку плати за проїзд.



Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів здійснюється Службою міжнародних автомобільних перевезень Мінтрансзв’язку в пунктах пропуску через державний кордон та уповноваженими Укравтодором дорожніми підприємствами й організаціями разом із відповідними підрозділами МВС на автомобільних дорогах загального користування. Відповідно до Наказу Державної служби автомобільних доріг України від 17.07.07 № 377 «Про організацію та забезпечення контролю за проїздом великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування» повноваження з організації та проведення габаритно-вагового контролю за проїздом автомобільними дорогами загального користування великогабаритних і великовагових транспортних засобів, крім великовагових транспортних засобів, загальна вага яких перевищує 60 тонн та/або осьове навантаження перевищує 15 тонн, передано ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».



З метою виконання наказу ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» закуплено 26 пересувних пунктів габаритно-вагового контролю (ППВК), які в установленому порядку пройшли первинну державну метрологічну атестацію. На кожному з них є сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки, а чергова їх перевірка проводиться в установлені законодавством терміни.





Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на ППВК здійснюється відповідно до вищеназваної постанови Кабінету Міністрів України та спільного Наказу Державної служби автомобільних доріг України й Міністерства внутрішніх справ України від 07.05.08 № 219/198, зареєстрованого Міністерством юстиції України 01.09.08 за № 799/1549, «Про затвердження Порядку взаємодії дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування та Технологічного регламенту здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування».



Відповідно до зазначених документів габаритно-ваговий контроль на ППВК дочірніми підприємствами ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» включає:

- проходження контролю вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу на ППВК шляхом проведення зважування (вимірювання) такого транспортного засобу;

- видачу довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю (якщо за результатами контролю встановлено, що параметри транспортного засобу не перевищують нормативних, він продовжує рух, якщо перевищують більш ніж на 2% (пункт 22.5 Правил дорожнього руху), транспортний засіб уважається великоваговим та/або великогабаритним;


Для довідки – витяг із Правил дорожнього руху, п. 22.5: за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один із їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги – 4 м (для контейнеровозів на встановлених маршрутах – 4,35 м), за довжиною – 22 м (для маршрутних транспортних засобів – 25 м), фактична маса понад 38 т, навантаження на одиночну вісь – 11 т (для автобусів, тролейбусів – 11,5 т), здвоєні осі – 16 т, строєні–- 22 т (на встановлених Мінтрансзв’язку і Державтоінспекцією маршрутах – 40 т, для контейнеровозів на встановлених маршрутах – 44 т, навантаження на одиночну вісь – 11 т, здвоєні осі – 18 т, строєні – 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.


у разі встановлення на ППВК того, що транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним, на підставі відповідної довідки начальником пересувного пункту складається акт про перевищення нормативних вагових параметрів та/або акт про перевищення нормативних габаритних параметрів; співробітником ДАІ складається в установленому порядку акт про адміністративне правопорушення;

надання водію (особі, яка супроводжує транспортний засіб) розрахунку плати за проїзд (у тому числі й подвійної за пройдену частину маршруту);

після перерахування перевізником плати за проїзд – видача погодження маршруту руху з місця виявлення порушення до кінцевого місця призначення;

на підставі погодження маршруту проїзду великовагового транспортного засобу (ВВТЗ) співробітники підрозділу ДАІ МВС України видають дозвіл на рух. З моменту його отримання ВВТЗ може продовжувати проїзд за визначеним у дозволі маршрутом.


При виявленні порушення Правил проїзду ВВТЗ рух транспортного засобу забороняється до отримання відповідного дозволу. Протягом цього часу він повинен перебувати на стаціонарному ваговому комплексі або на спеціально облаштованому майданчику для відстою.

Щоб недопукати порушення прав перевізників, у зв’язку з тим, що на даний час в областях відсутні стаціонарні вагові комплекси (технічний стан їх не відповідає нормативним вимогам) та спеціально облаштовані місця для відстою ВВТЗ, Укравтодор надав тимчасові рекомендації. Згідно з ними якщо в області немає стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю або спеціально облаштованих майданчиків для відстою ВВТЗ, співробітник відповідного підрозділу ДАІ забороняє подальший рух транспортного засобу за встановленим маршрутом і дозволяє його рух до Служби автомобільних доріг в області, де виявлено порушення. При прибутті водій (особа, яка супроводжує транспортний засіб) надає особі, відповідальній за проведення габаритно-вагового контролю в області, документи, отримані на ППВК, які надсилаються факсом або електронною поштою до відділу вагового та габаритного контролю компанії. На їх підставі відділ робить розрахунок плати за проїзд ВВТЗ, у тому числі й подвійної, за пройдену частину маршруту з порушеннями правил проїзду і рахунок оплати послуг за видачу погодження на маршрут проїзду ВВТЗ та надсилає ці документи факсимільним або електронним зв’язком перевізнику (особі, яка супроводжує транспортний засіб) до регіональної служби автомобільних доріг. Перевізник (особа, яка супроводжує транспортний засіб) вносить в установленому законодавством порядку плату за проїзд та сплачує рахунок, виставлений за видачу погодження маршруту руху ВВТЗ. Копії цих платіжних документів надаються уповноваженому дорожньому підприємству (організації) факсимільним або електронним зв’язком. Після цього перевізник отримує погодження маршруту руху та дозвіл на подальший проїзд.

Разом із тим, власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або уповноважена ним особа має право впорядкувати габаритно-вагові параметри транспортного засобу відповідно до встановлених нормативів шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або в будь-який інший спосіб. У такому разі плата за проїзд розраховується та стягується в подвійному розмірі лише за пройдену частину маршруту. Після впорядкування габаритно-вагових параметрів відповідно до встановлених нормативів (підтверджується довідкою про результати здійснення габаритно-вагового контролю) та внесення плати за проїзд транспортний засіб може продовжити подальший рух.

Звертаємо увагу на те, що у 2009 році у всіх областях України, де здійснюється габаритно-ваговий контроль, будуть облаштовані спеціально відведені місця для відстою великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів. І в такому разі, при виявленні на ППВК факту порушення Правил проїзду великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, транспортний засіб буде спрямований на майданчик для відстою, на якому й буде перебувати до отримання дозволу на подальший рух.

Для запобігання порушенню договірних відносин перевізників та збільшення їх витрат на суму подвійної плати за проїзд рекомендується останнім завчасно погоджувати маршрут руху великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів в установленому порядку.


Заявки на погодження маршруту руху великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, а також звернення перевізників приймаються за т/ф. у м. Київ: 8 (044) 287-92-72, 287-04-31.
http://dorogy.com.ua/readarchivearticle.php?archive_id=53&year=



Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

ЦитатаЦитата (ЧП "Регина", 03.06.2010 12:27):

Про організацію та проведення габаритно-вагового контролю за проїздом транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування України
М. Ю. Голяка, начальник відділу вагового та габаритного контролю

ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»


Проблема збереження автомобільних доріг від руйнування при проїзді великовагових та великогабаритних транспортних засобів уже неодноразово висвітлювалась на сторінках нашого журналу. І сьогодні питання габаритно-вагового контролю дуже актуальне.


Постановою Кабінету Міністрів України «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» від 27.06.2007 № 879, дія якої поширюється на вітчизняних та іноземних перевізників, що здійснюють перевезення вантажів територією України, затверджено Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні, та відповідну ставку плати за проїзд.



Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів здійснюється Службою міжнародних автомобільних перевезень Мінтрансзв’язку в пунктах пропуску через державний кордон та уповноваженими Укравтодором дорожніми підприємствами й організаціями разом із відповідними підрозділами МВС на автомобільних дорогах загального користування. Відповідно до Наказу Державної служби автомобільних доріг України від 17.07.07 № 377 «Про організацію та забезпечення контролю за проїздом великовагових та великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування» повноваження з організації та проведення габаритно-вагового контролю за проїздом автомобільними дорогами загального користування великогабаритних і великовагових транспортних засобів, крім великовагових транспортних засобів, загальна вага яких перевищує 60 тонн та/або осьове навантаження перевищує 15 тонн, передано ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України».



З метою виконання наказу ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» закуплено 26 пересувних пунктів габаритно-вагового контролю (ППВК), які в установленому порядку пройшли первинну державну метрологічну атестацію. На кожному з них є сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки, а чергова їх перевірка проводиться в установлені законодавством терміни.





Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів на ППВК здійснюється відповідно до вищеназваної постанови Кабінету Міністрів України та спільного Наказу Державної служби автомобільних доріг України й Міністерства внутрішніх справ України від 07.05.08 № 219/198, зареєстрованого Міністерством юстиції України 01.09.08 за № 799/1549, «Про затвердження Порядку взаємодії дорожніх організацій і підприємств та підрозділів Державтоінспекції МВС України при проведенні габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування та Технологічного регламенту здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування».



Відповідно до зазначених документів габаритно-ваговий контроль на ППВК дочірніми підприємствами ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» включає:

- проходження контролю вагових та/або габаритних параметрів транспортного засобу на ППВК шляхом проведення зважування (вимірювання) такого транспортного засобу;

- видачу довідки про результати здійснення габаритно-вагового контролю (якщо за результатами контролю встановлено, що параметри транспортного засобу не перевищують нормативних, він продовжує рух, якщо перевищують більш ніж на 2% (пункт 22.5 Правил дорожнього руху), транспортний засіб уважається великоваговим та/або великогабаритним;


Для довідки – витяг із Правил дорожнього руху, п. 22.5: за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один із їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги – 4 м (для контейнеровозів на встановлених маршрутах – 4,35 м), за довжиною – 22 м (для маршрутних транспортних засобів – 25 м), фактична маса понад 38 т, навантаження на одиночну вісь – 11 т (для автобусів, тролейбусів – 11,5 т), здвоєні осі – 16 т, строєні–- 22 т (на встановлених Мінтрансзв’язку і Державтоінспекцією маршрутах – 40 т, для контейнеровозів на встановлених маршрутах – 44 т, навантаження на одиночну вісь – 11 т, здвоєні осі – 18 т, строєні – 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.


у разі встановлення на ППВК того, що транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним, на підставі відповідної довідки начальником пересувного пункту складається акт про перевищення нормативних вагових параметрів та/або акт про перевищення нормативних габаритних параметрів; співробітником ДАІ складається в установленому порядку акт про адміністративне правопорушення;

надання водію (особі, яка супроводжує транспортний засіб) розрахунку плати за проїзд (у тому числі й подвійної за пройдену частину маршруту);

після перерахування перевізником плати за проїзд – видача погодження маршруту руху з місця виявлення порушення до кінцевого місця призначення;

на підставі погодження маршруту проїзду великовагового транспортного засобу (ВВТЗ) співробітники підрозділу ДАІ МВС України видають дозвіл на рух. З моменту його отримання ВВТЗ може продовжувати проїзд за визначеним у дозволі маршрутом.


При виявленні порушення Правил проїзду ВВТЗ рух транспортного засобу забороняється до отримання відповідного дозволу. Протягом цього часу він повинен перебувати на стаціонарному ваговому комплексі або на спеціально облаштованому майданчику для відстою.

Щоб недопукати порушення прав перевізників, у зв’язку з тим, що на даний час в областях відсутні стаціонарні вагові комплекси (технічний стан їх не відповідає нормативним вимогам) та спеціально облаштовані місця для відстою ВВТЗ, Укравтодор надав тимчасові рекомендації. Згідно з ними якщо в області немає стаціонарного пункту габаритно-вагового контролю або спеціально облаштованих майданчиків для відстою ВВТЗ, співробітник відповідного підрозділу ДАІ забороняє подальший рух транспортного засобу за встановленим маршрутом і дозволяє його рух до Служби автомобільних доріг в області, де виявлено порушення. При прибутті водій (особа, яка супроводжує транспортний засіб) надає особі, відповідальній за проведення габаритно-вагового контролю в області, документи, отримані на ППВК, які надсилаються факсом або електронною поштою до відділу вагового та габаритного контролю компанії. На їх підставі відділ робить розрахунок плати за проїзд ВВТЗ, у тому числі й подвійної, за пройдену частину маршруту з порушеннями правил проїзду і рахунок оплати послуг за видачу погодження на маршрут проїзду ВВТЗ та надсилає ці документи факсимільним або електронним зв’язком перевізнику (особі, яка супроводжує транспортний засіб) до регіональної служби автомобільних доріг. Перевізник (особа, яка супроводжує транспортний засіб) вносить в установленому законодавством порядку плату за проїзд та сплачує рахунок, виставлений за видачу погодження маршруту руху ВВТЗ. Копії цих платіжних документів надаються уповноваженому дорожньому підприємству (організації) факсимільним або електронним зв’язком. Після цього перевізник отримує погодження маршруту руху та дозвіл на подальший проїзд.

Разом із тим, власник великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу або уповноважена ним особа має право впорядкувати габаритно-вагові параметри транспортного засобу відповідно до встановлених нормативів шляхом часткового розвантаження, перевантаження на інший транспортний засіб або в будь-який інший спосіб. У такому разі плата за проїзд розраховується та стягується в подвійному розмірі лише за пройдену частину маршруту. Після впорядкування габаритно-вагових параметрів відповідно до встановлених нормативів (підтверджується довідкою про результати здійснення габаритно-вагового контролю) та внесення плати за проїзд транспортний засіб може продовжити подальший рух.

Звертаємо увагу на те, що у 2009 році у всіх областях України, де здійснюється габаритно-ваговий контроль, будуть облаштовані спеціально відведені місця для відстою великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів. І в такому разі, при виявленні на ППВК факту порушення Правил проїзду великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, транспортний засіб буде спрямований на майданчик для відстою, на якому й буде перебувати до отримання дозволу на подальший рух.

Для запобігання порушенню договірних відносин перевізників та збільшення їх витрат на суму подвійної плати за проїзд рекомендується останнім завчасно погоджувати маршрут руху великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів в установленому порядку.


Заявки на погодження маршруту руху великовагових та/або великогабаритних транспортних засобів, а також звернення перевізників приймаються за т/ф. у м. Київ: 8 (044) 287-92-72, 287-04-31.
http://dorogy.com.ua/readarchivearticle.php?archive_id=53&year=




Спасибо.


Еще

Добрий день.Хто може просвітити мене за якими нормами здійсюютьваговий контроль для маленьких машин.5 т.,7т.,10 т. Дякую.


Еще


Сегодня перед Броварами,взвесили авто-общая 37055т,перегруз на ось 449кг,когда зашла речь о том,что согласно Постановлению КМУ от 27,06,2077г.№879 данное взвешивание является предварительным,точное должно проводиться на стационарных-весощики упали на мороз и перевели стрелки на Киев 044 287 0431,куда дозвониться не реально.Штраф выписали 49евро вроде лучше заплатить,но почему мы нарушили,а весовщики нет???



Теперь ждите штраф из Глававтотрансинспекции,в размере 1700,00 грн за нарушение лицензионных соглашений,а именно за проезд с превышением весовых параметров без спецразрешения,+штраф гривен 600 на водителя за нарушение ПДД. А 49 евро-это Укравтодору:)
Всё это уже пройденный этап.


Еще

Наверное скоро психану и обращусь в админсуд с иск.заявлением о запрете использования "пересувних пунктів габаритно-вагового контролю" в областях,где отсутствуют стационарные,а то получается нарушаются наши права,в т.ч.на свободу перемещения,накладываются огромные штрафы,а мы даже не имеем возможности оспорить данные передвижных пунктов на стационарных.У меня не было перегрузов, а потому нет документов, которые составляются при перегрузе.Если у кого-то есть,вышлите в электронном виде для подготовки и подачи соответствующего заявления.А может кто-нибудь уже пошёл по этому пути,то напишите результаты.Уточняю,что я не содействую и не поощряю перегрузы,а хочу прекратить этот БЕСПРЕДЕЛ,который творится на передвижных пунктах.

Валера.


Еще

Так может кто нибудь дать ответ по поводу "загона" на веса авто 3т.,5т.,10т. и др. Эти машины ну ни как не попадают под "великовагови". И что может быть при отказе от взвешивания этой категории авто .
Очень кажется что это произвол гайсов с весовщиками !


Еще
Игорь


Так может кто нибудь дать ответ по поводу "загона" на веса авто 3т.,5т.,10т. и др. Эти машины ну ни как не попадают под "великовагови". И что может быть при отказе от взвешивания этой категории авто .
Очень кажется что это произвол гайсов с весовщиками !


Еще

Покапайся в форуме эта тема уже поднималась. И документы там были интересные.


Еще


Так может кто нибудь дать ответ по поводу "загона" на веса авто 3т.,5т.,10т. и др. Эти машины ну ни как не попадают под "великовагови". И что может быть при отказе от взвешивания этой категории авто .
Очень кажется что это произвол гайсов с весовщиками !

http://www.lardi-trans.com/forum/index.php?action=show_mess&topic_id=39183


Еще

Борьба с лишним весом на дорогах. Опасные грузоперевозки

Борьбу с «лишним весом» ведёт одесский профсоюз грузоперевозчиков. На дорогах Украины процветают нарушения норм максимально допустимой массы грузовых автомобилей. Спаренные контейнеры на одной платформе порой достигают 60-70 тонн. Увеличивается количество ДТП и разбитых дорог.

Проверка показала: только за одну смену работы «контрольно-весового комплекса» можно зафиксировать до десятка нарушений. От власти помощи нет, поэтому профсоюзу грузоперевозчиков приходится проводить проверки собственными силами.

Своим злейшим врагом на дорогах профсоюз грузоперевозчиков считает машины с двумя двадцатифутовыми контейнерами на одной платформе. Как правило, автомобиль, гружённый спаренными контейнерами, значительно превышает максимально допустимую в Украине массу автопоезда в сорок четыре тонны. Машины с общим весом в пятьдесят, шестьдесят и более тонн — потенциальные инициаторы ДТП.

Денис Шкурупий, член профсоюзного комитета грузоперевозчиков Одесского региона: всё-таки водители должны понимать, когда они берут груз на автомобиль — они полностью за него отвечают и отвечают за безопасность движения. Автомобиль, который общей массой 60-70 тонн — это практически неуправляемый снаряд. Который может заехать, который может наделать беды, и в первую очередь от этого пострадает сам водитель и его автомобиль.

Аварий, связанных с «перегрузом», на украинских дорогах много. Для переворота «фуры» достаточно лопнувшего ската или большой выбоины на дороге. Кстати, качество дорог напрямую зависит от массы проезжающих по ним машин. Под воздействием большого веса и высокой температуры асфальт начинает расплываться.

Андрей Цыганко, корреспондент «АТВ»: пересечение улиц Грушевского и Пестеля — привычная для дальнобойщиков точка при выезде из города. Здесь особенно чётко виден вред, нанесённый дорожному полотну избыточным весом грузовых автомобилей. Подобные деформации дорог можно встретить везде, где проезжают грузовики.

Но разбитые дороги — лишь вершина айсберга. На мостах и эстакадах риск аварий возрастает вдвое — конструкции могут просто не выдержать вес автомобиля.

Николай Лазаренко, член профсоюзного комитета грузоперевозчиков Одесского региона: у нас просто все мосты, эстакады построены тридцать-сорок лет назад, когда вообще грузовых машин как таковых не было. Машина составляла веса там всего тонн двадцать, а сейчас ездят по 60-70 тонн — мне кажется, что со временем не выдержит никакой мост.

Бизнес по-человечески. Грузоперевозчики уверены — «лишний вес» на дорогах — это не только потенциально аварийная ситуация в нарушение закона, но и фактически воровство работы у коллег.

Николай Лазаренко, член профсоюзного комитета грузоперевозчиков Одесского региона: когда мы здороваемся на трассе друг другу на встречу — все мы братья, все мы хорошие. Когда на трассе стояли тоже — все были хорошие, а сейчас получается, чтобы каждый задумался и понял, что прежде чем загрузить на свою машину две «двадцатки» — он должен понимать, что одну двадцатку, один контейнер он забирает у своего товарища, коллеги по работе. То есть он эти деньги не доносит домой.

Исправить ситуацию профсоюз рассчитывает при помощи проверок работы контрольно-весовых комплексов, на которых осуществляется взвешивание подозрительных грузовиков.

Денис Шкурупий: вот находится два «блина» и чемодан, где находятся «мозги» так сказать, где находится всё оборудование по взвешиванию. То есть после того, как автомобиль проехал, все данные собираются здесь, обрабатываются. И, соответственно, сразу вылазит чек с полной распечаткой массы автомобиля, нагрузки по осям и всё остальное.

За первую неделю проверок ревизоры фиксировали до десятка нарушений за смену. Масса некоторых автомобилей порой доходила до семидесяти тонн, при положенных сорока четырех. Однако затем количество нарушений резко уменьшилось.

Николай Лазаренко: последние две недели это как-то упало, можно сказать, что как бы не проходит. С чем связано — предсказать невозможно. Потому что из порта они выходят, а на весовых комплексах они не появляются. Либо обходят объездными путями, либо ещё какими-то там мотивами.

«Другими мотивами» члены профсоюза называют широкие связи владельцев автомобилей. Зачастую машины принадлежат чиновникам, для которых добыть индульгенцию на свой грузовик — не проблема. Облегчает задачу и безразличие местной и центральной власти. С просьбой помочь профсоюз обращался в Одесскую облгосадминистрацию и Кабинет министров.

Денис Шкурупий: это было сделано ещё в мае месяце, практически это было только на бумаге — нам не поступали ответы. Если ответы и поступали — они были очень невразумительны и вот это дошло до августа месяца, когда нами было принято решение самим осуществлять контроль и самим включаться в эту борьбу.

Каждое зафиксированное правонарушение водителю автомобиля обходится в шестьсот гривен штрафа. За перегруз платят, конечно, владельцы фур. Суммы за нарушения доходят до шестизначных.

Денис Шкурупий: в случае если машина, не дай бог, попадёт в ДТП, каждый должен понимать: и водитель и хозяин автотранспорта — ни страховая компания не выплатит ему ущерба и плюс всё что с этим связано. Это он просто всё берет на себя — всю ответственность и все расходы он берет на себя. Он останется один на один со своей проблемой, ещё и без автотранспорта.
http://atv.odessa.ua/news/2009/08/29/opasnie_gruzoperevozki_7060.html


Без комментариев...


Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

В нашей стране собрано с водителей столько денег,что можно закатать все дороги 4-х метровым слоем асфальта.Не с теми боретесь козлы!У нас в Днепропетровске ремонтировали сволочи мосты,так просто повесили знак "движение грузовым запрещено" и весь ремонт.А кто-то миллионы в карман положил.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0