Веса обнаглели
Количество постов 75
Автор
Сообщение

Внимание по дороге Харьков - Киев в Полтаве стоит передвижной габаритно-весовой контроль. Что самое удивительное он стоит там круглые сутки и днем и ночью. Все разрешаюшие документы на него есть.Взвешивание происходит круглые сутки.


Еще

Внимание по дороге Харьков - Киев в Полтаве стоит передвижной габаритно-весовой контроль. Что самое удивительное он стоит там круглые сутки и днем и ночью. Все разрешаюшие документы на него есть.Взвешивание происходит круглые сутки.





http://www.youtube.com/watch?v=Ettx4Ozu9uE


Еще
Артем

Успех обычно приходит к тем, кто слишком занят, чтобы искать его

Внимание по дороге Харьков - Киев в Полтаве стоит передвижной габаритно-весовой контроль. Что самое удивительное он стоит там круглые сутки и днем и ночью. Все разрешаюшие документы на него есть.Взвешивание происходит круглые сутки.





http://www.youtube.com/watch?v=Ettx4Ozu9uE

Если б я был весовщик,то работал бы 25 часов в сутки. Вот такой я трудолюбивый человек. Гг


Еще
Мир вам. с ув.Шостак Н.В.

Внимание по дороге Харьков - Киев в Полтаве стоит передвижной габаритно-весовой контроль. Что самое удивительное он стоит там круглые сутки и днем и ночью. Все разрешаюшие документы на него есть.Взвешивание происходит круглые сутки.

если круглые сутки а почему я их не видел и меня не остоновили и не взвесили


Еще

Внимание по дороге Харьков - Киев в Полтаве стоит передвижной габаритно-весовой контроль. Что самое удивительное он стоит там круглые сутки и днем и ночью. Все разрешаюшие документы на него есть.Взвешивание происходит круглые сутки.

если круглые сутки а почему я их не видел и меня не остоновили и не взвесили


НЕ ПОВЕЗЛО... :unsure:


Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 30.05.2011 00:28):
Внимание по дороге Харьков - Киев в Полтаве стоит передвижной габаритно-весовой контроль. Что самое удивительное он стоит там круглые сутки и днем и ночью. Все разрешаюшие документы на него есть.Взвешивание происходит круглые сутки.

если круглые сутки а почему я их не видел и меня не остоновили и не взвесили


НЕ ПОВЕЗЛО... :unsure:



Да! Действительно не повезло! Ну ничего, время лечит, тем более ,что чуть ли не каждый день между Полтавой и Харьковом стоит два пункта! Гы.:)


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

Ситуація з вагами в Україні - це верх ідіотизму. В нормальній і цивілізованій країні перевізник після завантаження завжди має змогу зважити своє авто і провірити навантаження на кожну вісь або
безпосередньо на місці завантаження, або в населеному пункті, де відбувалось завантаження
(як правило в кожному населенному пункті таких ваг, щонайменше з десяток).
Що маємо в неньці - Україні? Навіть самий законослухняний перевізник, завантаживши своє авто
не має, як правило, можливості провірити вищевказані параметри, змушений вирушати в дорогу і
проїхавши, скажімо 1000 км, і попавши на ваги раптом дізнається. що він круто попав!!!Складається
враждення, що закони в Україні створені для стада баранів і для знімання бабла з цього стада!!!
PS:в усіх цивілізованих країнах ваги на дорогах слугують провірці, чи не змістився раптом вантаж
по кузову, і тільки в Україні - це" развод на лоха" перевізника,що обмежений в своїх знаннях і правах!

Ігор


Еще

Игорь, ты безнадёжный, неисправимый идеалист. Забыл в какой стране живёшь? Цивилизованные перевозчики и в Цивилизованных странах и в Украине не будут возить 25тонн по цене 10ти тонника. Водитель должен следить за погрузкой и расположением груза. А десяток весов в каком-то Пищедрыщинске тебе никто не поставит.


Еще

25 тон по ціні 10-тонника - це дещо інша тема. Хоча надіюсь, що ніхто собі в збиток не працює.
А на рахунок, що "водитель должен следить за погрузкой и расположением груза" виникає питання: як це
зробити, якщо немає можливості провірити вагові параметри при загрузці. Водій на око не визначить
навантаження на кожну вісь. Тому я ще раз повторююсь, що нормальною була б практика, коли б
існувала сітка вагових комплексів( як це є в цивілізованих країнах) і кожен бажаючий міг здійснити
ваговий контроль на початковому етапі, а не після 500-1000 км з відповідними штрафами.





Ваги повинні слугувати для самоконтролю перевізника, а не для "развода на лоха" і знімання бабла.

Ігор


Еще

25 тон по ціні 10-тонника - це дещо інша тема. Хоча надіюсь, що ніхто собі в збиток не працює.
А на рахунок, що "водитель должен следить за погрузкой и расположением груза" виникає питання: як це
зробити, якщо немає можливості провірити вагові параметри при загрузці. Водій на око не визначить
навантаження на кожну вісь. Тому я ще раз повторююсь, що нормальною була б практика, коли б
існувала сітка вагових комплексів( як це є в цивілізованих країнах) і кожен бажаючий міг здійснити
ваговий контроль на початковому етапі, а не після 500-1000 км з відповідними штрафами.





Ваги повинні слугувати для самоконтролю перевізника, а не для "развода на лоха" і знімання бабла.

Ігор


Мысль правильная, но не для нашей страны!!!!!!!!!!!!


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

А чим наша країна така унікальна???

Ігор


Еще

А чим наша країна така унікальна???

Ігор

Игорь, будто не знаеш?


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

Знаю! А поговорить??? :)

Ігор


Еще

Знаю! А поговорить??? :)

Ігор


Уважаю честные ответы, склоняют к общению! НО, пережовывать прошлогоднее сено нет смысла!!! Потому как, в Еропе иШтатах свое болото, а у нас свое,
и если мы с тобой еще в нашем болоте я усматриваю ТРИ варианта
1. НЕТ денег чтоб переехать.
2. ВСЕ устраивает!!!
3. ПРОСТО РОДНОЕ БЛИЖЕ, А ТАМ НАС НЕ ЖДУТ!!!!!:)


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

Справа в тому, що за кордоном вагові комплекси заробляють гроші на зважуванні автотранспорту.
В підсумку всі задоволені: перевізник за символічну плату має можливість самоконтролю, а вагові
комплекси в зв"язку з великим попитом мають непоганий бізнес.І, як правило, до штрафів ніколи не
доходить.Чому б не перейняти даний досвід? І не говоріть, що це не можливо в Україні...

Ігор


Еще

Справа в тому, що за кордоном вагові комплекси заробляють гроші на зважуванні автотранспорту.
В підсумку всі задоволені: перевізник за символічну плату має можливість самоконтролю, а вагові
комплекси в зв"язку з великим попитом мають непоганий бізнес.І, як правило, до штрафів ніколи не
доходить.Чому б не перейняти даний досвід? І не говоріть, що це не можливо в Україні...

Ігор


Так потому,наше болото имеет другой запах!!!!!!! :D


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

Пора болото перетворювати в оазис!!!


Еще

Пора болото перетворювати в оазис!!!


С чего начнем?


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

Пора болото перетворювати в оазис!!!


С чего начнем?


Кожен почне з себе:victory:


Еще

Пора болото перетворювати в оазис!!!


С чего начнем?


Кожен почне з себе:victory:


ОТВЕТ РАСПЛЫВЧАТЫЙ!!! Начал полста лет назад и что?


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0