trucksnearme
негабаритные перевозки
Новые сообщения
Количество постов 14
Автор
Сообщение

предложения к законодательству(http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1136.877.0) о перевозке негабаритных грузов


Еще
"СПЛ-Украина"


предложения к законодательству(http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1136.877.0) о перевозке негабаритных грузов

Прочитавши Постанову Кабінету міністрів № 879 від 27 червня 2007 року і прорахувавши тарифи які прив’язані до Євро валюти за використання українських доріг негабаритно-ваговим транспортом і самою системою отримання дозволу на Рух прийшли до висновку що ця постанова не має економічного обґрунтування,
По перше це ціна, яка завищена в 10раз,(42т экскаватор при ввідстані у 500км
Затрати на дозвол встановлюють приблизно 30000гр. жоден замовник не заплатить таку ціну (крім олігархів)
По друге це втрата часу ,(ДОЗВОНИТИСЯ ДО ВАТ’’ДАК’’-,отримати зворотній факс (ще до цього треба звернутися в іншу установу для обслідування доріг
Хоча володіти станом всіх доріг повинна одна організація) отримання дозволу в ДАЇ (Для чого) ,Перевірити загальну массу навантаження на вісь в більшості регіонах України не можливо.
І втрете при зменшені ціни і єдиній прозорій системі отриманні Дозволів для всіх перевізників Державний Бюджет отримає мільйоні прибутки які так необхідні в Час економічної кризи.
Найліпша система отримання дозволів це Великобританія та Німеччина які можна Адаптувати до України.



Еще
"СПЛ-Украина"

http://www.tbu.com.ua/download/Pr_Ukravtodor-MVS_219.doc
ЭТО ТОЖЕ ОДИН ИЗ ЗАКОНОВ ,,РЕКЕТ НА ДОРОГЕ,,


Еще
"СПЛ-Украина"


перевозчики,,,, экспедиторы ....строители и все остальные, связанные с перевозкой негабаритных грузов, неужели Вам нравиться быть в шкуре Страуса.
То есть. Эта птица очень напоминает или похожа на Вас или Вы ею и являетесь.

Хотите знать почему ???????


Еще
"СПЛ-Украина"

З 20 жовтня на автодорогах загального користування працюють пересувні вагові комплекси
04.11.2008

На виконання урядової постанови від 27.06.2007 р. № 879 та наказу «Укравтодору» від 17.07.2007 р. ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», як повноважна структура з організації та проведення габаритно - вагового контролю, закупило 26 пересувних комплексів виробництва Великобританії. Ці вагові комплекси будуть задіяні на всіх дорогах загального користування і в першу чергу державного значення. Цілком можливо, що на автошляхах, де велика інтенсивність руху автотранспорту, працюватиме по два-три вагові комплекси.
Пересувні ваги складаються з двох платформ: вагового індикатора (блоку управління і обробки інформації), комплексу вирівнюючих доріжок, програмного забезпечення, зарядного пристрою батареї. Для правильного вимірювання вагових параметрів у всіх регіонах будуть споруджені відповідні майданчики.
Слід зазначити, що згідно з встановленим законодавством порядком, вони пройшли державну метрологічну атестацію (повірку засобів вимірювальної техніки) та сертифікацію.
Використання пересувних вагових комплексів в Україні – справа нова. А ось в Румунії в основному застосовують саме такі ваги, оскільки вони є дешевшими за стаціонарні. Крім того, вони мобільніші. В Росії переважно використовуються стаціонарні вагові комплекси.
Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів, що здійснюють як міжнародні, так і внутрішні перевезення вантажів на автошляхах, будуть проводити фахівці дочірніх підприємств ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» спільно з працівниками наряду підрозділу ДПС наступним чином. Співробітник ДПС у разі виникнення в нього підозри щодо можливого перевищення транспортним засобом нормативних та/або габаритних параметрів, зупиняє цей транспортний засіб. Начальник пересувного пункту зважування разом з працівником наряду перевіряє наявність дозволу на рух та параметри транспортного засобу, що задекларовані в ньому.
Якщо відсутній дозвіл на рух або виникла підозра щодо перевищення параметрів, які задекларовані в дозволі, транспортний засіб направляється на проходження контролю тих параметрів, що викликали підозру. В залежності від характеру підозри транспортний засіб направляється або на ваги, або до зони вимірювання габаритних параметрів.
У випадку наявності дозволу або відсутності порушень транспортний засіб продовжує подальший рух. Якщо при перевірці виявиться, що у перевізника немає дозволу або він є, але габаритні та вагові показники не відповідають зазначеним, на пункті роздруковують осьові габаритні та вагові параметри, складається акт про порушення і розрахунок плати за проїзд. Перевізник платитиме за проїзд у подвійному розмірі, проте лише за частину пройденого маршруту.
У випадку необхідності подальшого узгодження руху транспортний засіб відправлятиметься на спеціальний майданчик. Якщо в області є стаціонарний комплекс, то автомобіль затримується у його межах, якщо немає, то транспорт знаходитиметься на спец майданчику з відповідною охороною.
На сьогодні загальна кількість проведених зважувань по країні -258.В АР Крим, Дніпропетровській, Закарпатській, Миколаївській, Тернопільській областях роботи з габаритно-вагового контролю будуть розпочати після проведення чергової повірки вагового обладнання.
В Івано-Франківській області ГВК працюватиме з 10.11.2008 року. В Запорізькій області роботи з ГВК почнуться після приведення ділянок для розміщення місця для зважування у відповідність до існуючих вимог

спл-украина


Еще
"СПЛ-Украина"

Шановний Пане Президент ,
До Вас звертається колектив приватного підприємства” СПЛ-Україна” який хоче
працювати чесно в своїй державі.
Просимо Вас терміново Звернути Увагу на закони, які не відповідають і не мають економічного підґрунтя ,а тільки посилять корупцію та хабарництво на дорогах з боку ДАЇ та Укравтодору, а також не є прозорими, а лише направлені на руйнацію економіки України. Також цей закон прийнятий в не найліпші часи для багатьох галузей таких як будівництво, машинобудування та сільське господарство
При звернені до ДАК “Автомобільні дороги України” З заявою на отримання дозволу
На перевезення екскаватора масою 49т.по маршруту м.Долішній Шепіт-м.Луганськ
Який виконував роботу по ліквідації наслідків повені в Ченівецкій обл.
Ціна дозволу коштувала 6.06Євро за один кілометр ,якщо помножити на відстань
То загальна сума дорівнює 9900Євро або 89100 гр. плюс рахунок за обстеження
Мостів на суму 24256.45гр виставлений ДП “Укрголовмостоекспертиза”
Плюс інші виплати і даремний час витрачений на узгодження отримання дозволу
(три тижні в Україні) для довідки 1 година в Великобританії або доба в Європі,
Після цього ми повідомили Замовника перевезення о сумі яку треба заплатити
в державні установи і ціну фрахту яка складала 30000гр.
Як ми і припускали замовник отримав шок .
Ми його добре розуміємо бо ціна дозволу в 120000гр. перевищила здоровий глузд.
Можна на свій розсуд ризикнути і здійснювати такі перевезення платити хабарі,
Тратити нерви –але чи на довго вистачить людини від спілкування з працівниками ДАЇ,
Які радіють від цього законодавства( бо по суті заплатити перевізнику або замовнику
за дозвіл немає можливості ), займаючись законним РЕКЕТОМ.
Другими словами ці (закони)підписували не читавши або підробленні під Окремі
Угрупування .І якби зробити доступні тарифи та прозору систему в отриманні дозволів
То виграла від цього тільки держава а не (рекет в погонах який побачивши вантажівку
З негабаритним вантажем потирає руки набиваючи свої кишені)
А перевізнику було би вигідніше сплачувати гроші до Держави.
1.Постанова від 27 червня 2007 року № 879
2.Наказ від 07.05.2008 №219/198 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
1 вересня 2008 р. за № 799/15490


Прошу Вас надати відповідь і розібратися на яких підставах Укравтодор прив’язав
Ціни в Євро і підвищив ставки В 100 разів які є найбільші в Світі. Так само в межах
Всієї України на тисячі перевізників є тільки один телефонний номер по якому можна отримати дозвіл це Державна акціонерна компанія“Автомобільні дороги України”
Т.8044-287-72-92
Заздалегідь дякую.




Колектив приватного підприємства
СПЛ-Україна.


"СПЛ-Украина"


Еще
"СПЛ-Украина"

Шановний Пане Міністр,
До Вас звертається колектив приватного підприємства” СПЛ-Україна” який хоче
працювати чесно в своїй державі.
Просимо Вас терміново Звернути Увагу на закони, які не відповідають і не мають економічного підґрунтя ,а тільки посилять корупцію та хабарництво на дорогах з боку ДАЇ та Укравтодору, а також не є прозорими, а лише направлені на руйнацію економіки України. Також цей закон прийнятий в не найліпші часи для багатьох галузей таких як будівництво, машинобудування та сільське господарство
При звернені до ДАК “Автомобільні дороги України” З заявою на отримання дозволу
На перевезення екскаватора масою 49т.по маршруту м.Долішній Шепіт-м.Луганськ
Який виконував роботу по ліквідації наслідків повені в Ченівецкій обл.
Ціна дозволу коштувала 6.06Євро за один кілометр ,якщо помножити на відстань
То загальна сума дорівнює 9900Євро або 89100 гр. плюс рахунок за обстеження
Мостів на суму 24256.45гр виставлений ДП “Укрголовмостоекспертиза”
Плюс інші виплати і даремний час витрачений на узгодження отримання дозволу
(три тижні в Україні) для довідки 1 година в Великобританії або доба в Європі,
Після цього ми повідомили Замовника перевезення о сумі яку треба заплатити
в державні установи і ціну фрахту яка складала 30000гр.
Як ми і припускали замовник отримав шок .
Ми його добре розуміємо бо ціна дозволу в 120000гр. перевищила здоровий глузд.
Можна на свій розсуд ризикнути і здійснювати такі перевезення платити хабарі,
Тратити нерви –але чи на довго вистачить людини від спілкування з працівниками ДАЇ,
Які радіють від цього законодавства( бо по суті заплатити перевізнику або замовнику
за дозвіл немає можливості ), займаючись законним РЕКЕТОМ.
Другими словами ці (закони)підписували не читавши або підробленні під Окремі
Угрупування .І якби зробити доступні тарифи та прозору систему в отриманні дозволів
То виграла від цього тільки держава а не (рекет в погонах який побачивши вантажівку
З негабаритним вантажем потирає руки набиваючи свої кишені)
А перевізнику було би вигідніше сплачувати гроші до Держави.
1.Постанова від 27 червня 2007 року № 879
2.Наказ від 07.05.2008 №219/198 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
1 вересня 2008 р. за № 799/15490


Прошу Вас надати відповідь і розібратися на яких підставах Укравтодор прив’язав
Ціни в Євро і підвищив ставки В 100 разів які є найбільші в Світі. Так само в межах
Всієї України на тисячі перевізників є тільки один телефонний номер по якому можна отримати дозвіл це Державна акціонерна компанія“Автомобільні дороги України”
Т.8044-287-72-92
Заздалегідь дякую.




Колектив приватного підприємства
СПЛ-Україна.


"СПЛ-Украина"


Еще
"СПЛ-Украина"

Все кто прочитает это сообщение могут дополнить ,начиная «Это те которые»

Эти два письма были отправлены ещё перед Новым Годом а ответа нет и досе,
Вывод один -чиновники кроме как грабить собственный народ ,разваливать экономику Украины не чего не умеют .
Натуральные бандюги которые не как не нужны нашему государству, так что делаем выводы.
Это те самые Оборотни которые кричали что Л.Д.КУЧМА плохой а оказалось совсем наоборот в тысячу раз,
Это те которые- кричали Милиция с Народом а теперь сами менты стали рэкетом того же народа,
Это те которые- кричали Бандюгам тюрьмы а теперь сами стали Паханами.
Это те которые-поддержали Частные предприниматели а взамен
отблагодарили поднятием налогов, отмены ЧП быть плательщиком НДС,
Это те которые- Это те которых -поддержали Частные предприниматели а взамен
отблагодарили поднятием налогов, отмены ЧП быть плательщиком НДС
Это те которые -тратят деньги на памятники, автомобили, яхты и вилы за бюджетные деньги когда в стране люди лазят по мусорникам ,дети на уроках физкультуры умирают от недоедания,
Это те которые -



"СПЛ-Украина"


Еще
"СПЛ-Украина"


Все кто прочитает это сообщение могут дополнить ,начиная «Это те которые»

Эти два письма были отправлены ещё перед Новым Годом а ответа нет и досе,
Вывод один -чиновники кроме как грабить собственный народ ,разваливать экономику Украины не чего не умеют .
Натуральные бандюги которые не как не нужны нашему государству, так что делаем выводы.
Это те самые Оборотни которые кричали что Л.Д.КУЧМА плохой а оказалось совсем наоборот в тысячу раз,
Это те которые- кричали Милиция с Народом а теперь сами менты стали рэкетом того же народа,
Это те которые- кричали Бандюгам тюрьмы а теперь сами стали Паханами.
Это те которые -


"СПЛ-Украина"

Извините, все что вышеуказано не читала, но знаю, что перевоз негабарита (все лето тягали комбайны) это золотое дно для ментов.Платишь больше-едешь дольше. Наверное этот рэкет решили поставить типа на гос.уровень.чтобы мол, в казну все шло?Смешно, как и все,. что творится в нашей "ГОЛОВЕ"


Ольга Коваленко


Еще
Ольга Коваленко

Творення суспільної довіри
Віктор Андрусів
Українська правда
16 января 2009 года
Ми об’єднані! Вперше з часів референдуму за незалежність понад 80% українців мають спільні позиції та бачення.

Незалежно від регіону, мови, зовнішньополітичних пріоритетів, віросповідання – українці об’єднані недовірою до влади, негативною оцінкою її діяльності, непідтримкою існуючих політичних лідерів та їхніх проектів.

Ми об’єднанні розумінням необхідності кардинальних змін, застосування інноваційних підходів, народження нових ідей, появи альтернативної еліти. Ми об’єднані проти безвідповідальності та неспроможності чинної еліти. Але якщо ми об’єднанні проти влади, то на чому вона тримається?

Українська Республіка, створена в Радянському Союзі, остаточно вичерпала строки своєї придатності.

Заржавілі інститути влади, підточені кланами жуків-олігархів, підгризені мишами-корупціонерами, ось-ось обваляться під тиском внутрішніх і зовнішніх проблем. Некомпетентність в регулюванні валютного курсу, неспроможність у веденні газової війни – щодня нагадують нам про аварійно-небезпечний стан нашої держави.

Коридорами цієї "потрісканої хрущовки" української влади блукає дискредитована чужа суспільству політична еліта. Політики без підтримки народу, перетворились на незаконних мешканців, які живуть в очікуванні свого виселення. Вони не мають жодних інструментів самозахисту.

Армія деморалізована постійним дерибаном та приниженням солдатської гідності, міліція прогнила корупцією та клієнтелізмом, суди розкладаються аморальністю. Вони не мають жодної підтримки закордоном.

Поразки євроінтеграційних устремлінь та газовий тиск, доводять, що світ не рахується з українськими політиками. Сучасна політична еліта – безсила і квола. У неї немає знань, компетентності та досвіду в створені прогресивної демократичної держави. У неї немає цінностей, щоб відповідати за свої слова та діяльність. У неї немає відчуття належності до українського народу та співпереживання за його долю.

Однак, головна слабкість наших політичних верхів в їхній роз’єднаності. Декілька кланових пережитків 90-х продовжують свої розборки, тільки не за контроль над ринками, а над суспільством. Їх не лякає, що конструкція української держави вже надто крихка, і може поховати їх під собою.

Будучи обмеженими та вузькими людьми, вони мислять категоріями сьогоднішнього дня, швидкої наживи, легкого везіння. Всі свої зусилля вони кидають, щоб найдовше і безкарно доїти корову – суспільство.

Але корова одна, і боротьба за неї виснажує і ослабляє їх. Тим не менше, ці слабкі егоїстичні стратегічно-імпотентні купки політиків правлять нами – 46 мільйонним суспільством. І єдине чим вони утримують владу – це ще більшою слабкістю самих нас.

Ми безпорадні. Як і в ті злощасні 90-ті, мільйони людей були безпорадні перед невеликими групами районних криміналів. 10-15 чоловік могли контролювати цілі квартали, принижувати гідність простих громадян, диктувати свої правила та встановлювати свої закони.

Тепер невеликі групи спритних ділків на найвищому рівні ганьблять нашу честь і гідність на міжнародній арені, наживаються на наших заощадженнях, "розводять" нас щодо перспектив виходу з кризи. Ми знаємо, що вони слабкі, ми знаємо, що їх немає кому захищати, ми знаємо, що нас 80% тих, хто їм більше не вірить. Однак, ми нічого не можемо зробити, бо ми – недовіряємо один одному!

І двоє будуть правити там, де сто по одному. Це правило працює в нашій реальності. Ми недовіряємо українським політикам, але своєму сусідові, колезі по роботі, знайомому ми не довіряємо ще більше.

Наші будні минають в кухонних коментарях української політики та сподіваннях на позитивні зміни. Однак, тільки хтось пропонує якесь рішення чи проводить якусь акцію, як ми миттєво засуджуємо це.

Навіть коли це всього-на-всього натиснутий гудок. Ми переконані, що хтось це все проплатив, що ноги ростуть від когось з тих, що при владі. І хоча у нас часто немає жодних пропозицій, і самі ми в більшості ніколи нічого не ініціюємо – засудити ініціативу нам важливіше, ніж підтримати. І це природно. Бо ми не тільки недовіряємо один одному, ми ще й боїмося один одного.

Власне, взаємна недовіра – це неминучий бар’єр перехідних суспільств. Ми вийшли з режиму, де все було пронизано суцільною недовірою. Де залякування та розділення були основними інструментами державної політики.

В нашій пам’яті сусід, колега чи знайомий – потенційні агенти КГБ, а в сучасних реаліях – провокатори однієї з політичних сил. Ми живемо в Гобсовому світі "війни всіх проти всіх", але він є тільки продуктом нашої взаємної недовіри, продуктом самих нас.

Недовіра робить нас слабкими, неспроможними до жодних колективних дій. Вона породжує нездоровий егоїзм, коли добробут одного може здобуватись тільки за рахунок іншого. Вона виховує в нас неповагу один до одного, тому ми так часто стикаємося з взаємним хамством. В суспільстві, де всі чужі, ми часто створюємо свій маленький хороший світ, в якому все обов’язково буде добре і незалежно від інших громадян.

Але інші громадяни – це обов’язкова умова будь-чийого добробуту.

Чи можна довго добре жити, коли навколо одні бідні і злиденні люди?

Чи можна безпечно їхати по дорозі, знаючи, що права коштують 200 доларів?

Чи можна сподіватись на оздоровлення в лікарні, знаючи, що диплом лікаря продається?

Чи можна сподіватись на об’єктивність в суді, знаючи, скільки коштує рішення?

Незалежно від статку, в країні, де ви недовіряєте і не поважаєте інших, ви не зможете проїхати по рівній дорозі, відпочити на хорошому курорті, і, зрештою, спокійно заснути, не переживаючи за своє добро. Тому інший громадянин – це не "чужий", це той кому ми маємо і можемо довіряти. Але як цього досягнути?

Питання творення взаємної довіри є первинним по відношенню до будь-яких спроб щось змінити в цій країні. Адже навіть маленький крок потребує об’єднання зусиль незнайомих людей. А завдання перед нами стоять глобальні. Ми не можемо щось змінити майданними пікетами та бунтами.

Перед нами стоїть виклик будівництва нового дому української держави. Нам потрібні нові ідеї, нові цінності, і нова еліта, яка зможе їх реалізувати. Однак, недостатньо просто створити черговий новий проект і пропонувати його всім до уваги.

Важливо, щоб участь в його створені взяла якомога більша кількість представників різних громадських груп. Бо тільки так можна забезпечити відповідальність суспільства за майбутню державу.

Єдиним місцем, де в демократичних державах, формується альтернативне середовище ідей, цінностей та лідерів є громадянський рух.

Хоча в Україні до цього відносяться як до нездорових проявів альтруїзму, насправді, громадська діяльність є чистої води вмотивований егоїзм. Де ще можна знайти широке середовище однодумців? Де ще можна отримати цікавий особистий досвід, коли більшість часу доводиться відсиджувати в офісі? Зрештою, громадська діяльність виступає свого роду соціальним страхуванням від зловживання збоку сильніших чи впливовіших груп.

Слабкі громадські організації доби незалежності нав’язали суспільству ряд стереотипів. Багато українців схильні ототожнювати громадську діяльність з грантоїдством та закордонними проектами.

Проте, насправді, громадська діяльність виникає там, де організована група людей щось робить для суспільства відповідно до своїх інтересів. Якщо ви любите футбол, то чому б вам не організувати турнір серед шкіл на призи? Якщо ви любите квіти, то чому б вам не прикрасити газони вашого району?

Якщо ви юрист, лікар, економіст, журналіст, бармен тощо, чому б вам не присвятити 1-2 години на тиждень тому, що подобається на користь суспільству? Це маленькі конкретні кроки, але вони можуть переростати у великі.

Ми можемо спробувати розробити цілу державну програму турнірів серед шкіл, ми можемо розробити спеціальну систему засадження газонів, у кожній із сфер своїх інтересів ми можемо створювати інновації, нові унікальні рішення, які ставатимуть цінними не тільки для нас, а можливо для всього світу. Хіба від цього не виграють всі включно з нами?

Громадська діяльність протиставляє вмотивований егоїзм нездоровому. Вона пропонує створити більше для всіх, а не забрати в когось. В ній криється багато особистих і суспільних переваг.

Однак, найбільшою її перевагою є створення і поширення взаємної довіри. Маленькі громадські заходи знайомлять людей між собою і, заодно, перевіряють на "вшивість".

Ті, хто справді зацікавлені і намагаються щось зробити отримують як бонус гарну репутацію. Колеги по команді чи просто однодумці бачать кому можна довіряти, а кому ні, у кого є цінність відповідальності, а хто тільки майстерний оратор.

Ми також отримуємо нові імена, дізнаємося про таланти нових людей. Звичайний офісний клерк може стати впливовим в певному середовищі, він може розкрити в собі унікальні можливості, залишаючись на тій самій роботі і посаді. Створена довіра між громадянами є ключем до успіху в переході від маленьких до великих кроків. Ми стаємо організованими і ефективними, оскільки знаємо хто чого вартий, і з ким можна "йти в розвідку".

З чого почати? Громадська діяльність – це добре, але куди йти і що робити?

Розвиток громадянського руху в Україні дуже слабкий. Ви можете спробувати знайти існуючу організацію і долучитись до неї, якщо це дієва організація і вона відповідає вашим інтересам. Однак, краще створюйте свої команди або приєднуйтесь до свого середовища.

Непотрібно одразу щось очолювати і битись за посаду. Потрібно знайомитись з людьми, вести діалог, розробляти з ними спільні принципи і завдання.

Аналізуйте ситуацію у своїй сфері, вивчайте шляхи покращення і, звичайно, проводьте маленькі конкретні заходи. Наступний крок набагато важливіший: нам необхідно створити коло довіри між існуючими дієвими командами і організаціями.

Це означає, що ми маємо познайомитись, дізнатись про існування один одного незалежно від сфер зайнятості. Для цього ми повинні контактувати, інформувати один одного про діяльність, підтримувати спільні заходи. Ніхто не очолюватиме коло довіри, воно дає можливість навчитись довіряти і виробити спільні принципи взаємодії, поваги та участі. І тільки після того, як взаємна довіра досягне необхідно рівня ми зможемо перейти до спільних великих кроків.

Скільки на це піде часу? Залежить від нас. Однак, швидкі та легкі рішення – це риси відмираючої епохи. Не варто вірити в швидкі зміни в наслідок бунтів. Стару беззахисну еліту зовсім не складно викинути з недоруйнованих розвалин нашої держави.

Але що далі? Чи можна щось змінити в пронизаних корупцією та аморальністю коридорах влади? Ні. Ми мусимо збудувати новий спільний український дім.

Не треба боятись. Нас 80% тих, хто більше не вірить цій владі. Хтось думає, що нічого змінити не можна і так буде завжди. Але це неправда!

Навіть раби колись отримали волю. Хтось може думати, що його це не стосується. Але це неправда! Подивіться на своїх дітей.

Невже ви хочете, щоб когось з них збив п’яний мажор, а суд його виправдав?

Невже ви хочете, щоб ваша дитина з дипломом вузу доглядала старих закордоном?

Невже ви хочете постійно жити в непевності щодо майбутнього?

Ситуація не залишає нам вибору. Ми мусимо щось робити. Навіть якщо це будуть маленькі конкретні кроки.

Ми об’єднані! У нас є спільні інтереси та позиції. Давайте знайомитись, контактувати, вести діалоги та дискусії, ділитись досвідом.


"СПЛ-Украина"


Еще
"СПЛ-Украина"

Как по мне если и дальше так будут издеватся над народом то придется выехать с Украины


Еще


Шановний Пане Президент ,
До Вас звертається колектив приватного підприємства” СПЛ-Україна” який хоче
працювати чесно в своїй державі.
Просимо Вас терміново Звернути Увагу на закони, які не відповідають і не мають економічного підґрунтя ,а тільки посилять корупцію та хабарництво на дорогах з боку ДАЇ та Укравтодору, а також не є прозорими, а лише направлені на руйнацію економіки України. Також цей закон прийнятий в не найліпші часи для багатьох галузей таких як будівництво, машинобудування та сільське господарство
При звернені до ДАК “Автомобільні дороги України” З заявою на отримання дозволу
На перевезення екскаватора масою 49т.по маршруту м.Долішній Шепіт-м.Луганськ
Який виконував роботу по ліквідації наслідків повені в Ченівецкій обл.
Ціна дозволу коштувала 6.06Євро за один кілометр ,якщо помножити на відстань
То загальна сума дорівнює 9900Євро або 89100 гр. плюс рахунок за обстеження
Мостів на суму 24256.45гр виставлений ДП “Укрголовмостоекспертиза”
Плюс інші виплати і даремний час витрачений на узгодження отримання дозволу
(три тижні в Україні) для довідки 1 година в Великобританії або доба в Європі,
Після цього ми повідомили Замовника перевезення о сумі яку треба заплатити
в державні установи і ціну фрахту яка складала 30000гр.
Як ми і припускали замовник отримав шок .
Ми його добре розуміємо бо ціна дозволу в 120000гр. перевищила здоровий глузд.
Можна на свій розсуд ризикнути і здійснювати такі перевезення платити хабарі,
Тратити нерви –але чи на довго вистачить людини від спілкування з працівниками ДАЇ,
Які радіють від цього законодавства( бо по суті заплатити перевізнику або замовнику
за дозвіл немає можливості ), займаючись законним РЕКЕТОМ.
Другими словами ці (закони)підписували не читавши або підробленні під Окремі
Угрупування .І якби зробити доступні тарифи та прозору систему в отриманні дозволів
То виграла від цього тільки держава а не (рекет в погонах який побачивши вантажівку
З негабаритним вантажем потирає руки набиваючи свої кишені)
А перевізнику було би вигідніше сплачувати гроші до Держави.
1.Постанова від 27 червня 2007 року № 879
2.Наказ від 07.05.2008 №219/198 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
1 вересня 2008 р. за № 799/15490


Прошу Вас надати відповідь і розібратися на яких підставах Укравтодор прив’язав
Ціни в Євро і підвищив ставки В 100 разів які є найбільші в Світі. Так само в межах
Всієї України на тисячі перевізників є тільки один телефонний номер по якому можна отримати дозвіл це Державна акціонерна компанія“Автомобільні дороги України”
Т.8044-287-72-92
Заздалегідь дякую.




Колектив приватного підприємства
СПЛ-Україна.


"СПЛ-Украина"



Чего и следовало ожидать!!! Очень “Обнадеживающий” ответ с Cекретариата Президента .
Не вникая в суть проблемы , просто навсего переслали наше письмо в Минтранс, где так же не долго думая перепечатали ими же просунутую постанову від 27 червня 2007 року № 879 с маленьким комментарием как у них все Хорошо , и какие они хорошие.
Приведу несколько строк с письма Минтранса :

“Розмір встановлених ставок плати за проїзд великогабаритних та великовагових транспортних засобів є найменшими у порівнянні із країнами сусідами. Так у
Республіці Білорусь ставка плати за перевищення загальної маси транспортного
Засобу становить 0.03$ кожну повну тону перевищення на 1км відстані, тобто
При допустимій загальній масі 38т,ставка за проїзд транспортного засобу вагою
60т, становить 0.66$ за км або 0.5Є,що майже удвічі більше ніж в Україні.”

Ну и сравнение !!! Умалчивая о том, что есть, внутренние перевозки, где ставки
должны быть в гривне, так как мы живем в Украине, а не в Европе, где уровень
жизни, зарплат и. Всего далек от Европы, или находится на уровне 50х годов,
а менталитет чиновников на уровне Африканських стран где процветает
грабеж, коррупция и бандитизм.


"СПЛ-Украина"


Еще
"СПЛ-Украина"

[quote name=’ЧП "СПЛ-Украина"’ firm_id=’13746836260’ post=’85601’ date=’16.01.2009 19:25’]
Шановний Пане Президент ,
До Вас звертається колектив приватного підприємства” СПЛ-Україна” який хоче


Є іще один номер по якому можете звернутися за дозволом у габаритно ваговий відділ 80442870431


Еще

[quote name=’ЧП Гродий И.И.’ firm_id=’11531895037’ post=’103660’ date=’02.03.2009 15:41’]


Шановний Пане Президент ,
До Вас звертається колектив приватного підприємства” СПЛ-Україна” який хоче


Є іще один номер по якому можете звернутися за дозволом у габаритно ваговий відділ 80442870431



это номер бухгалтерии и там заявки на разрешения не принимают, разве что акт сверки можете послать. на этом функция этого телефона заканчивается

"СПЛ-Украина"


Еще
"СПЛ-Украина"
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0