trucksnearme
Викликають в податкову у звязку з винекненням розбіжностей в задекларованих доходах
Новые сообщения
Количество постов 46
Автор
Сообщение

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 08.06.2013 16:43):
ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.


А яку пораду Ви хочете почути? В даній ситуації другого виходу нема, не будете платити - дістануть! Щоб не платити кожен місяць - на загальну систему.


Щоб не платити кожен місяць - на загальну систему-----це зрозуміло, але цікавить саме той варіант, і за що платити? коли не працюєш, який мудрий пише ці закони?



А когда на пенсию выйдете, Вам ее тоже платить надо будет? Вы же не работете? Или может тоже платить, в этом месяце работали в прошлом, получите пенсию, а в следующем не работали раньше, нет Вам и пенсии.
И опять же, кто Вас за руки держит? Почему в этом месяце работал, а в следующем не работал?
Работайте как все и платите пенсионный, а потом получайте пенсию.

И совсем не понятно, при чем тут система налогообложения. Общая или единый. Если Вы трудитесь, платите пенсионный, если безработный, становитесь на учет по безработице, получайте пособие.



Ви хоть самі зрозуміли, що написали?



А Вы?


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 08.06.2013 20:55):
ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 08.06.2013 16:43):
ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.


А яку пораду Ви хочете почути? В даній ситуації другого виходу нема, не будете платити - дістануть! Щоб не платити кожен місяць - на загальну систему.


Щоб не платити кожен місяць - на загальну систему-----це зрозуміло, але цікавить саме той варіант, і за що платити? коли не працюєш, який мудрий пише ці закони?



А когда на пенсию выйдете, Вам ее тоже платить надо будет? Вы же не работете? Или может тоже платить, в этом месяце работали в прошлом, получите пенсию, а в следующем не работали раньше, нет Вам и пенсии.
И опять же, кто Вас за руки держит? Почему в этом месяце работал, а в следующем не работал?
Работайте как все и платите пенсионный, а потом получайте пенсию.

И совсем не понятно, при чем тут система налогообложения. Общая или единый. Если Вы трудитесь, платите пенсионный, если безработный, становитесь на учет по безработице, получайте пособие.



Ви хоть самі зрозуміли, що написали?



А Вы?


А когда на пенсию выйдете, Вам ее тоже платить надо будет? Вы же не работете? Или может тоже платить, в этом месяце работали в прошлом, получите пенсию, а в следующем не работали раньше, нет Вам и пенсии-------??????


Еще

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 08.06.2013 20:55):
ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 08.06.2013 16:43):
ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.


А яку пораду Ви хочете почути? В даній ситуації другого виходу нема, не будете платити - дістануть! Щоб не платити кожен місяць - на загальну систему.


Щоб не платити кожен місяць - на загальну систему-----це зрозуміло, але цікавить саме той варіант, і за що платити? коли не працюєш, який мудрий пише ці закони?



А когда на пенсию выйдете, Вам ее тоже платить надо будет? Вы же не работете? Или может тоже платить, в этом месяце работали в прошлом, получите пенсию, а в следующем не работали раньше, нет Вам и пенсии.
И опять же, кто Вас за руки держит? Почему в этом месяце работал, а в следующем не работал?
Работайте как все и платите пенсионный, а потом получайте пенсию.

И совсем не понятно, при чем тут система налогообложения. Общая или единый. Если Вы трудитесь, платите пенсионный, если безработный, становитесь на учет по безработице, получайте пособие.



Ви хоть самі зрозуміли, що написали?



А Вы?


А когда на пенсию выйдете, Вам ее тоже платить надо будет? Вы же не работете? Или может тоже платить, в этом месяце работали в прошлом, получите пенсию, а в следующем не работали раньше, нет Вам и пенсии-------??????


И что Вам тут не понятного?
Вопрос сложно составлен, надо как то проще?
Короткими простыми предложениями? Или что?


Еще
Александр

ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.

Так закрой предпринимательство. устройся на работу (если специалист. и если возьмут) и все .это будут проблемы твоего работодателя морочить людям головы тупыми вопросами.


. морочить людям головы тупыми вопросами.[/quote]---не говори что мне делать, и я не скажу куда тебе идти,я спрашиваю может кто-то сталкивался с этой проблемой, и обращался не к тебе лично, а форум для этого и существует,а ты начинаешь умничать, умник.


Еще

ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.

Так закрой предпринимательство. устройся на работу (если специалист. и если возьмут) и все .это будут проблемы твоего работодателя морочить людям головы тупыми вопросами.


. морочить людям головы тупыми вопросами.
---не говори что мне делать, и я не скажу куда тебе идти,я спрашиваю может кто-то сталкивался с этой проблемой, и обращался не к тебе лично, а форум для этого и существует,а ты начинаешь умничать, умник.[/quote]

В пенсионный фонд нужно платить по-любому за каждый месяц года. Вы же с этих взносов себе пенсию на будущее так сказать собираете. А если не заплатите всрок, потом будете платить с пеней. Закон такой и никто его менять не будет в пенсионном дефицит :)


Еще

ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.

Так закрой предпринимательство. устройся на работу (если специалист. и если возьмут) и все .это будут проблемы твоего работодателя морочить людям головы тупыми вопросами.


. морочить людям головы тупыми вопросами.
---не говори что мне делать, и я не скажу куда тебе идти,я спрашиваю может кто-то сталкивался с этой проблемой, и обращался не к тебе лично, а форум для этого и существует,а ты начинаешь умничать, умник.


В пенсионный фонд нужно платить по-любому за каждый месяц года. Вы же с этих взносов себе пенсию на будущее так сказать собираете. А если не заплатите всрок, потом будете платить с пеней. Закон такой и никто его менять не будет в пенсионном дефицит :)
[/quote]


Не задавай вопрос, если не знаешь, что делать с ответом, если ответ тебе не подходит ...


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 10.06.2013 13:50):
ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.

Так закрой предпринимательство. устройся на работу (если специалист. и если возьмут) и все .это будут проблемы твоего работодателя морочить людям головы тупыми вопросами.


. морочить людям головы тупыми вопросами.
---не говори что мне делать, и я не скажу куда тебе идти,я спрашиваю может кто-то сталкивался с этой проблемой, и обращался не к тебе лично, а форум для этого и существует,а ты начинаешь умничать, умник.


В пенсионный фонд нужно платить по-любому за каждый месяц года. Вы же с этих взносов себе пенсию на будущее так сказать собираете. А если не заплатите всрок, потом будете платить с пеней. Закон такой и никто его менять не будет в пенсионном дефицит :)



Не задавай вопрос, если не знаешь, что делать с ответом, если ответ тебе не подходит ...
[/quote]


с этим все понятно, но как всегда бывают какие то лазейки, ведь все законы пишут люди, В этой стране дожить до пенсии проблематично, и никто не делает ставку на ихние подачки, ты плотишь и получаеш минимальную пенсию, а бомж не работает и получит ту же минимальную пенсию, и просто не понятно куда идут наши деньги


Еще

ЦитатаЦитата (, ):
но как всегда бывают какие то лазейки

http://antontroyan.com.ua/esv.html

ЦитатаЦитата (, ):
Обязан ли ФЛП платить ЕСВ
Не смотря на то, что с момента вступления в законную силу Закона Украины "О сборе и учёте единого взноса на обязательное государственное социальное страхование" (далее - Закон) прошло уже довольно много времени, у физических лиц-предпринемателей (ФЛП), избравших упрощённую систему налогообложения, и осуществлящих свою деятельность без привлечения наёмных работников (т.е. попадающих под определение п.4 ч.1 ст.4 Закона) - продолжает остро стоять вопрос - обязаны ли они платить единый социальный взнос (ЕСВ) при отсутствии дохода?
Пример: ФЛП на едином налоге без наёмных работников предоставляет услуги, оплата за которые производится поквартально, или по факту предоставления за период в несколько месяцев. Договор заключен 01 января, деятельность по предоставлению услуг осуществляется на протяжении девяти месяцев, оплата по договору производится в октябре. Т.е. - девять месяцев деятельности без дохода. Обязан ли ФЛП платить ЕСВ за эти девять месяцев?
Давайте разберёмся окончательно с данным вопросом с точки зрения буквы закона.
Согласно ч.11 ст 6 Закона ЕСВ "для платників, зазначених у пунктах 4 та 5 частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у розмірі 34,7 відсотка визначеної пунктами 2 та 3 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску."
В соответствии с п.3 ч.1 ст.7 Закона "база нарахування єдиного внеску для платників, зазначених у пункті 4 частини першої статті 4 цього Закону, які обрали спрощену систему оподаткування, - на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе та членів сім'ї, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу."
Исходя из этой нормы, ФЛП вправе самостоятельно определить - какую минимальную сумму ЕСВ он заплатит. При этом закон устанавливает, что эта сумма не может быть меньше минимального страхового взноса.
Тут мы имеем так называемую бланкетную норму закона - указание на "минимальный страховой взнос" отсылает нас к другой норме закона, которая определяет значение этого термина.
Итак, понятие "минимальный страховой взнос" чётко установлено п.5 ст.1 Закона:
"мінімальний страховий внесок - сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця".
Таким образом, минимальный размер ЕСВ равен 34,7% от размера минимальной заработной платы (МЗП), установленной на месяц, в котором начислен доход.
Что мы имеем? А то, что если в январе по нашему примеру доход не начислялся, то значение МЗП в формулу рассчёта ЕСВ просто не существует. То есть - размер ЕСВ за месяц, в котором не начислен доход, не представляется возможным рассчитать, поскольку - простым языком говоря - нет месяца, для которого нужно взять размер МЗП.
Говоря математическим языком - формула рассчёта ЕСВ при отсутствии дохода становится уравнением с одной неизвестной - МЗП - область значений которой является пустым. Решить такое уравнение невозможно.
Таким образом, ФЛП на едином налоге без наёмных работников НЕ МОЖЕТ (не путать с "не хочет";) оплатить ЕСВ за месяц, в котором нет дохода, поскольку рассчитать значение минимального страхового взноса не представляется возможным - не по вине плательщика.
Кроме того, ч.2 ст.9 Закона установлено, что "обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу)" - что также делает невозможным рассчёт ЕСВ при отсутствии документов, подтверждающих доход, если такого дохода нет.
Также хочется напомнить, что в соответствии с ч.2 ст.19 Конституции Украины органы государственной власти, их должностные лица обязаны действовать исключительно на основании, в пределах полномочий и способом, установленным Конституцией и законами Украины. Поэтому любые претензии должностных лиц подразделений Пенсионного фонда Украины о неуплате ЕСВ ФЛП на едином налоге без наёмных работников за период, в котором не начислялся доход, - являются незаконными и подлежат обжалованию в порядке, установленном Кодексом административного судопроизводства Украины.


Є така думка. ;) Вона є цікавою з точки зору дискусії, яка виникла в даній темі.
Однак, на мій погляд використання такої позиції закінчиться судовою тяганиною з ПФУ з вірогідним негативним наслідком для ФОП.


Еще
lawyer-transport.com
Мы знаем как!

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 10.06.2013 13:50):
ДОБРОГО ДНЯ, ХТО ДАСТЬ ПОРАДУ ЯК ПОСТУПАТИ З ПЕНСІЙНИМ ,3 категорія+5%, з податковою зрозуміло, заробив --заплатив, а в пенсійний , працював-не працював 400гр. кожного місяця потрібно платити, абсурд, на моє запитання де брати кошти коли не працюєш?в пенсійному відповіли, що це не їхні проблеми, закони не пенсійний фонд приймає, (виходить, що потрібно йти і красти), я розумію це так, пішов в магазин купив продукти на касі розрахувався, не купив нічого -допобачення. Дайте будьте-добрі пораду, може хто вже зусирічався з подібною ситуацією, чи в цій правовій державі вже потрібно платити за все.

Так закрой предпринимательство. устройся на работу (если специалист. и если возьмут) и все .это будут проблемы твоего работодателя морочить людям головы тупыми вопросами.


. морочить людям головы тупыми вопросами.
---не говори что мне делать, и я не скажу куда тебе идти,я спрашиваю может кто-то сталкивался с этой проблемой, и обращался не к тебе лично, а форум для этого и существует,а ты начинаешь умничать, умник.


В пенсионный фонд нужно платить по-любому за каждый месяц года. Вы же с этих взносов себе пенсию на будущее так сказать собираете. А если не заплатите всрок, потом будете платить с пеней. Закон такой и никто его менять не будет в пенсионном дефицит :)



Не задавай вопрос, если не знаешь, что делать с ответом, если ответ тебе не подходит ...



с этим все понятно, но как всегда бывают какие то лазейки, ведь все законы пишут люди, В этой стране дожить до пенсии проблематично, и никто не делает ставку на ихние подачки, ты плотишь и получаеш минимальную пенсию, а бомж не работает и получит ту же минимальную пенсию, и просто не понятно куда идут наши деньги[/quote]


Есть добровольное пенсионное страхование, или накопление.
Открываете счет в уполномоченных организациях и сами себе собираете на пенсию.
Но тогда к государству никаких претензий...

Радуйтесь, что у нас не как в Туркменистане. Там Туркменбаши однажды заявил, что пенсии будут выплачиваться до 70 лет. А дальше? - спросили люди. А дальше дети помогут. А у кого детей нет, то и не хер ...
Потом правда отменил это ноу хау, но идея витает в воздухе.
И у нас в Украине уже слышны робкие идеи вообще пенсионное страхование отменить. Дескать, пусть люди сами себе накапливают, и еще и государству с этого налоги платят.
Так что поживем увидим...


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (, ):
но как всегда бывают какие то лазейки

http://antontroyan.com.ua/esv.html

ЦитатаЦитата (, ):
Обязан ли ФЛП платить ЕСВ
Не смотря на то, что с момента вступления в законную силу Закона Украины "О сборе и учёте единого взноса на обязательное государственное социальное страхование" (далее - Закон) прошло уже довольно много времени, у физических лиц-предпринемателей (ФЛП), избравших упрощённую систему налогообложения, и осуществлящих свою деятельность без привлечения наёмных работников (т.е. попадающих под определение п.4 ч.1 ст.4 Закона) - продолжает остро стоять вопрос - обязаны ли они платить единый социальный взнос (ЕСВ) при отсутствии дохода?
Пример: ФЛП на едином налоге без наёмных работников предоставляет услуги, оплата за которые производится поквартально, или по факту предоставления за период в несколько месяцев. Договор заключен 01 января, деятельность по предоставлению услуг осуществляется на протяжении девяти месяцев, оплата по договору производится в октябре. Т.е. - девять месяцев деятельности без дохода. Обязан ли ФЛП платить ЕСВ за эти девять месяцев?
Давайте разберёмся окончательно с данным вопросом с точки зрения буквы закона.
Согласно ч.11 ст 6 Закона ЕСВ "для платників, зазначених у пунктах 4 та 5 частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у розмірі 34,7 відсотка визначеної пунктами 2 та 3 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску."
В соответствии с п.3 ч.1 ст.7 Закона "база нарахування єдиного внеску для платників, зазначених у пункті 4 частини першої статті 4 цього Закону, які обрали спрощену систему оподаткування, - на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе та членів сім'ї, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу."
Исходя из этой нормы, ФЛП вправе самостоятельно определить - какую минимальную сумму ЕСВ он заплатит. При этом закон устанавливает, что эта сумма не может быть меньше минимального страхового взноса.
Тут мы имеем так называемую бланкетную норму закона - указание на "минимальный страховой взнос" отсылает нас к другой норме закона, которая определяет значение этого термина.
Итак, понятие "минимальный страховой взнос" чётко установлено п.5 ст.1 Закона:
"мінімальний страховий внесок - сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця".
Таким образом, минимальный размер ЕСВ равен 34,7% от размера минимальной заработной платы (МЗП), установленной на месяц, в котором начислен доход.
Что мы имеем? А то, что если в январе по нашему примеру доход не начислялся, то значение МЗП в формулу рассчёта ЕСВ просто не существует. То есть - размер ЕСВ за месяц, в котором не начислен доход, не представляется возможным рассчитать, поскольку - простым языком говоря - нет месяца, для которого нужно взять размер МЗП.
Говоря математическим языком - формула рассчёта ЕСВ при отсутствии дохода становится уравнением с одной неизвестной - МЗП - область значений которой является пустым. Решить такое уравнение невозможно.
Таким образом, ФЛП на едином налоге без наёмных работников НЕ МОЖЕТ (не путать с "не хочет";) оплатить ЕСВ за месяц, в котором нет дохода, поскольку рассчитать значение минимального страхового взноса не представляется возможным - не по вине плательщика.
Кроме того, ч.2 ст.9 Закона установлено, что "обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу)" - что также делает невозможным рассчёт ЕСВ при отсутствии документов, подтверждающих доход, если такого дохода нет.
Также хочется напомнить, что в соответствии с ч.2 ст.19 Конституции Украины органы государственной власти, их должностные лица обязаны действовать исключительно на основании, в пределах полномочий и способом, установленным Конституцией и законами Украины. Поэтому любые претензии должностных лиц подразделений Пенсионного фонда Украины о неуплате ЕСВ ФЛП на едином налоге без наёмных работников за период, в котором не начислялся доход, - являются незаконными и подлежат обжалованию в порядке, установленном Кодексом административного судопроизводства Украины.


Є така думка. ;) Вона є цікавою з точки зору дискусії, яка виникла в даній темі.
Однак, на мій погляд використання такої позиції закінчиться судовою тяганиною з ПФУ з вірогідним негативним наслідком для ФОП.



Я не зрозуміла для чого Ви розмістили тут цю, м'яко кажучи, дурню. Даруйте, але іншого визначення цьому "роз'ясненню" я не змогла знайти.
МЗП - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати, це знає кожний підприємець і не має ніякого відношення до того, чи отримував ФОП на єдиному податку дохід чи ні.
На мою думку Ви, як юрист, повинні були категорично відмовити підприємців спрощенців навіть від думки про те, що є якась там "лазівка", щоб не сплачувати ЄСВ. Ваш вислів: "вірогідним негативним наслідком для ФОП." Слово " вірогідним " тут є недоречним. Доречніше було б взагалі без нього.


Еще
Молюся за тебе, моя Україно, За кожного батька, за кожного сина,
За кожную матір, за кожну дитину, я Бога прошу - збережи Україну!

Діна

ЦитатаЦитата (, ):
но как всегда бывают какие то лазейки

http://antontroyan.com.ua/esv.html

ЦитатаЦитата (, ):
Обязан ли ФЛП платить ЕСВ
Не смотря на то, что с момента вступления в законную силу Закона Украины "О сборе и учёте единого взноса на обязательное государственное социальное страхование" (далее - Закон) прошло уже довольно много времени, у физических лиц-предпринемателей (ФЛП), избравших упрощённую систему налогообложения, и осуществлящих свою деятельность без привлечения наёмных работников (т.е. попадающих под определение п.4 ч.1 ст.4 Закона) - продолжает остро стоять вопрос - обязаны ли они платить единый социальный взнос (ЕСВ) при отсутствии дохода?
Пример: ФЛП на едином налоге без наёмных работников предоставляет услуги, оплата за которые производится поквартально, или по факту предоставления за период в несколько месяцев. Договор заключен 01 января, деятельность по предоставлению услуг осуществляется на протяжении девяти месяцев, оплата по договору производится в октябре. Т.е. - девять месяцев деятельности без дохода. Обязан ли ФЛП платить ЕСВ за эти девять месяцев?
Давайте разберёмся окончательно с данным вопросом с точки зрения буквы закона.
Согласно ч.11 ст 6 Закона ЕСВ "для платників, зазначених у пунктах 4 та 5 частини першої статті 4 цього Закону, встановлюється у розмірі 34,7 відсотка визначеної пунктами 2 та 3 частини першої статті 7 цього Закону бази нарахування єдиного внеску."
В соответствии с п.3 ч.1 ст.7 Закона "база нарахування єдиного внеску для платників, зазначених у пункті 4 частини першої статті 4 цього Закону, які обрали спрощену систему оподаткування, - на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе та членів сім'ї, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої цим Законом. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожну особу."
Исходя из этой нормы, ФЛП вправе самостоятельно определить - какую минимальную сумму ЕСВ он заплатит. При этом закон устанавливает, что эта сумма не может быть меньше минимального страхового взноса.
Тут мы имеем так называемую бланкетную норму закона - указание на "минимальный страховой взнос" отсылает нас к другой норме закона, которая определяет значение этого термина.
Итак, понятие "минимальный страховой взнос" чётко установлено п.5 ст.1 Закона:
"мінімальний страховий внесок - сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця".
Таким образом, минимальный размер ЕСВ равен 34,7% от размера минимальной заработной платы (МЗП), установленной на месяц, в котором начислен доход.
Что мы имеем? А то, что если в январе по нашему примеру доход не начислялся, то значение МЗП в формулу рассчёта ЕСВ просто не существует. То есть - размер ЕСВ за месяц, в котором не начислен доход, не представляется возможным рассчитать, поскольку - простым языком говоря - нет месяца, для которого нужно взять размер МЗП.
Говоря математическим языком - формула рассчёта ЕСВ при отсутствии дохода становится уравнением с одной неизвестной - МЗП - область значений которой является пустым. Решить такое уравнение невозможно.
Таким образом, ФЛП на едином налоге без наёмных работников НЕ МОЖЕТ (не путать с "не хочет";) оплатить ЕСВ за месяц, в котором нет дохода, поскольку рассчитать значение минимального страхового взноса не представляется возможным - не по вине плательщика.
Кроме того, ч.2 ст.9 Закона установлено, что "обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу)" - что также делает невозможным рассчёт ЕСВ при отсутствии документов, подтверждающих доход, если такого дохода нет.
Также хочется напомнить, что в соответствии с ч.2 ст.19 Конституции Украины органы государственной власти, их должностные лица обязаны действовать исключительно на основании, в пределах полномочий и способом, установленным Конституцией и законами Украины. Поэтому любые претензии должностных лиц подразделений Пенсионного фонда Украины о неуплате ЕСВ ФЛП на едином налоге без наёмных работников за период, в котором не начислялся доход, - являются незаконными и подлежат обжалованию в порядке, установленном Кодексом административного судопроизводства Украины.


Є така думка. ;) Вона є цікавою з точки зору дискусії, яка виникла в даній темі.
Однак, на мій погляд використання такої позиції закінчиться судовою тяганиною з ПФУ з вірогідним негативним наслідком для ФОП.



Я не зрозуміла для чого Ви розмістили тут цю, м'яко кажучи, дурню. Даруйте, але іншого визначення цьому "роз'ясненню" я не змогла знайти.
МЗП - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати, це знає кожний підприємець і не має ніякого відношення до того, чи отримував ФОП на єдиному податку дохід чи ні.
На мою думку Ви, як юрист, повинні були категорично відмовити підприємців спрощенців навіть від думки про те, що є якась там "лазівка", щоб не сплачувати ЄСВ. Ваш вислів: "вірогідним негативним наслідком для ФОП." Слово " вірогідним " тут є недоречним. Доречніше було б взагалі без нього.



Автор статті акцентує не на МЗП, а на тому, що в певному місяці відсутній дохід.
А щодо розміщення - людина шукала альтернативу з таким-сяким юридичним грунтом. Я таку альтернативу вказав. Тільки і всього.
І, я, як юрист, такий спосіб ухилення від сплати ЄСВ не рекомендував, про що якраз мій, як Ви назвали "вислів" і свідчить.


Еще
lawyer-transport.com
Мы знаем как!

МОЯ ВІДПОВІДЬ ПОДАТКОВІЙ:

ДПІ у Галицькому районі м.Львова



6 червня 2013 року мною було отримано ваш лист № 6387/17-119 від 01/06/2013 з вимогою про надання інформації та документів за період 2010-2013 рік. З приводу змісту надісланої вами вимоги повідомляю наступне.
По-перше, в якості правової підстави своєї вимоги ви посилаєтесь на «п.20.1 ст.2 розділу 1 Податкового кодексу України». Однак чинна редакція Податкового кодексу України не містить норми із такою нумерацією. Зокрема норма ст.2 розділу 1 Податкового кодексу України має наступний зміст: «Стаття 2. Внесення змін до Податкового кодексу України
2.1. Зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу.»

По-друге, у вашому запиті не вказано які саме розбіжності (сума, податковий період, податкова декларація, контрагент) виникли між наявною у Вас інформацією та задекларованими мною доходами. Відповідно відсутнє питання з приводу якого я повинен надати пояснення та обґрунтування.
При цьому слід зауважити що, стаття 85 Податкового кодексу України встановлює наступну норму: «Забороняється витребування документів від платника податків будь-якими посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби у випадках, не передбачених цим Кодексом.»
За таких обставин, вбачається відсутність правових підстав для надання запитуваної Вами інформації.
Однак, виходячи з задекларованих Міністерством доходів та зборів принципів партнерства, з метою уникнення непорозумінь вважаю за необхідне повідомити наступну інформацію.

Я, як фізична особа підприємець являюся платником єдиного податку (група 3) зі ставкою 5 процентів.
На даний час основний вид моєї діяльності згідно КВЕД 2010 року: 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту., до 1 червня 2012року згідно КВЕД 2005 року: 63.40.0 Організація перевезень вантажів, тобто надання послуг транспортного експедирування вантажів.
Відповідно до Закону України від 01.07.2004 N 1955-IV "Про транспортно-експедиторську діяльність" (далі - Закон N 1955-IV) транспортно-експедиторська діяльність визначена, як підприємницька діяльність із надання транспортно-експедиторських послуг з організації та забезпечення перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів.
Експедитор (транспортний експедитор) - суб'єкт господарювання, який за дорученням клієнта та за його рахунок виконує або організовує виконання транспортно-експедиторських послуг, визначених договором транспортного експедирування.
Клієнт - споживач послуг експедитора (юридична або фізична особа), який за договором транспортного експедирування самостійно або через представника, що діє від його імені, доручає експедитору виконати чи організувати або забезпечити виконання визначених договором транспортного експедирування послуг та оплачує їх, включаючи плату експедитору.
Перевізник - юридична або фізична особа, яка взяла на себе зобов'язання і відповідальність за договором перевезення вантажу за доставку до місця призначення довіреного їй вантажу, перевезення вантажів та їх видачу (передачу) вантажоодержувачу або іншій особі, зазначеній у документі, що регулює відносини між експедитором та перевізником.
За договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу.
Платою експедитору вважаються кошти, сплачені клієнтом експедитору за належне виконання договору транспортного експедирування.
У плату експедитору не включаються витрати експедитора на оплату послуг (робіт) інших осіб, залучених до виконання договору транспортного експедирування, на оплату зборів (обов'язкових платежів), що сплачуються при виконанні договору транспортного експедирування.
Таким чином, розбіжність між поданими мною податковими звітами та інформацією, що подається моїми контрагентами за формою 1-дф може виникнути внаслідок того, що вони у формі 1-дф відображають всю суму сплачених на мою користь коштів (яка включає оплату перевізникам та мою винагороду як агента).
Відповідно до п.292.4 ст.292 Податкового кодексу України від 02/12/2010 №2755-VI із змінами та доповненнями: У разі надання послуг, виконання робіт за договорами доручення, транспортного експедирування або за агентськими договорами доходом є сума отриманої винагороди повіреного (агента).

За таких обставин, я готовий надати інформацію та документальне обґрунтування по кожному конкретному факту виявлених Вами розбіжностей. Для цього прошу повідомити по яких з контрагентів в якому періоді та на яку суму виникають такі розбіжності.



Крук Мирослав


Еще

МОЯ ВІДПОВІДЬ ПОДАТКОВІЙ:

ДПІ у Галицькому районі м.Львова



6 червня 2013 року мною було отримано ваш лист № 6387/17-119 від 01/06/2013 з вимогою про надання інформації та документів за період 2010-2013 рік. З приводу змісту надісланої вами вимоги повідомляю наступне.
По-перше, в якості правової підстави своєї вимоги ви посилаєтесь на «п.20.1 ст.2 розділу 1 Податкового кодексу України». Однак чинна редакція Податкового кодексу України не містить норми із такою нумерацією. Зокрема норма ст.2 розділу 1 Податкового кодексу України має наступний зміст: «Стаття 2. Внесення змін до Податкового кодексу України
2.1. Зміна положень цього Кодексу може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до цього Кодексу.»

По-друге, у вашому запиті не вказано які саме розбіжності (сума, податковий період, податкова декларація, контрагент) виникли між наявною у Вас інформацією та задекларованими мною доходами. Відповідно відсутнє питання з приводу якого я повинен надати пояснення та обґрунтування.
При цьому слід зауважити що, стаття 85 Податкового кодексу України встановлює наступну норму: «Забороняється витребування документів від платника податків будь-якими посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби у випадках, не передбачених цим Кодексом.»
За таких обставин, вбачається відсутність правових підстав для надання запитуваної Вами інформації.
Однак, виходячи з задекларованих Міністерством доходів та зборів принципів партнерства, з метою уникнення непорозумінь вважаю за необхідне повідомити наступну інформацію.

Я, як фізична особа підприємець являюся платником єдиного податку (група 3) зі ставкою 5 процентів.
На даний час основний вид моєї діяльності згідно КВЕД 2010 року: 52.29 Інша допоміжна діяльність у сфері транспорту., до 1 червня 2012року згідно КВЕД 2005 року: 63.40.0 Організація перевезень вантажів, тобто надання послуг транспортного експедирування вантажів.
Відповідно до Закону України від 01.07.2004 N 1955-IV "Про транспортно-експедиторську діяльність" (далі - Закон N 1955-IV) транспортно-експедиторська діяльність визначена, як підприємницька діяльність із надання транспортно-експедиторських послуг з організації та забезпечення перевезень експортних, імпортних, транзитних або інших вантажів.
Експедитор (транспортний експедитор) - суб'єкт господарювання, який за дорученням клієнта та за його рахунок виконує або організовує виконання транспортно-експедиторських послуг, визначених договором транспортного експедирування.
Клієнт - споживач послуг експедитора (юридична або фізична особа), який за договором транспортного експедирування самостійно або через представника, що діє від його імені, доручає експедитору виконати чи організувати або забезпечити виконання визначених договором транспортного експедирування послуг та оплачує їх, включаючи плату експедитору.
Перевізник - юридична або фізична особа, яка взяла на себе зобов'язання і відповідальність за договором перевезення вантажу за доставку до місця призначення довіреного їй вантажу, перевезення вантажів та їх видачу (передачу) вантажоодержувачу або іншій особі, зазначеній у документі, що регулює відносини між експедитором та перевізником.
За договором транспортного експедирування одна сторона (експедитор) зобов'язується за плату і за рахунок другої сторони (клієнта) виконати або організувати виконання визначених договором послуг, пов'язаних з перевезенням вантажу.
Платою експедитору вважаються кошти, сплачені клієнтом експедитору за належне виконання договору транспортного експедирування.
У плату експедитору не включаються витрати експедитора на оплату послуг (робіт) інших осіб, залучених до виконання договору транспортного експедирування, на оплату зборів (обов'язкових платежів), що сплачуються при виконанні договору транспортного експедирування.
Таким чином, розбіжність між поданими мною податковими звітами та інформацією, що подається моїми контрагентами за формою 1-дф може виникнути внаслідок того, що вони у формі 1-дф відображають всю суму сплачених на мою користь коштів (яка включає оплату перевізникам та мою винагороду як агента).
Відповідно до п.292.4 ст.292 Податкового кодексу України від 02/12/2010 №2755-VI із змінами та доповненнями: У разі надання послуг, виконання робіт за договорами доручення, транспортного експедирування або за агентськими договорами доходом є сума отриманої винагороди повіреного (агента).

За таких обставин, я готовий надати інформацію та документальне обґрунтування по кожному конкретному факту виявлених Вами розбіжностей. Для цього прошу повідомити по яких з контрагентів в якому періоді та на яку суму виникають такі розбіжності.



Крук Мирослав


+хорошо использовали опечатку налоговой


Еще

Так само як вони нас:за кожну неправильну кому домахуються .


Еще

Так само як вони нас:за кожну неправильну кому домахуються .

Миролкар кому жеыалраф тровлвека дамы девовитка даоыи шевтмпи


Еще
Госолка лотвка

Юстас-Алексу...Центр...Дайте кодировку:telephone:


Еще

Так само як вони нас:за кожну неправильну кому домахуються .

Миролкар кому жеыалраф тровлвека дамы девовитка даоыи шевтмпи




Бобер, ты выдыхай ... выдыхай ...


Еще
Александр

На дніх в суботу дзвонили з податкової, з приводу транспортно-експедиторської діяльності, з питанням: "Чому я задекларував доходів за 2012 на суму ХХХХ(умовно) а по їхній базі даних має бути умовно в 10 раз більше. Щоб їм дав пояснення, прийшов до них". Я їх по телефону пояснив, що по перше субота вихідний, і згідно ПКУ оподатковується тільки винагорода експедитора, і якщо хочуть мене бачити нехай висилають повідомлення, інспектору моя відповідь не сподобалась, але сказав що пришле по пошті повідомлення".
Вчора прислали,



Питання
1. Можливо, Вже когось з експедиторів по цьому питанню викликали?
2. І чи зобовязаний я до них нести та залишати всі документи?


З приводу надання документів - можете почитати http://minfin.com.ua/blogs/stepanov/31962/ . Досить гарно викладено.
Раджу по максимуму привести в порядок всі документи (наявність договорів, актів, проставлення підписів,печаток, відсутність розбіжностей).

Якщо припустити (чисто гіпотетично), що платник податків (підприємець-єдинщик) не може надати вищезгадані документи в ДПІ (по причині крадіжки, стихійного лиха тощо). Які наслідки можливі в такому випадку у відношенні до підприємця з боку податкової???:rtfm:


Еще

На дніх в суботу дзвонили з податкової, з приводу транспортно-експедиторської діяльності, з питанням: "Чому я задекларував доходів за 2012 на суму ХХХХ(умовно) а по їхній базі даних має бути умовно в 10 раз більше. Щоб їм дав пояснення, прийшов до них". Я їх по телефону пояснив, що по перше субота вихідний, і згідно ПКУ оподатковується тільки винагорода експедитора, і якщо хочуть мене бачити нехай висилають повідомлення, інспектору моя відповідь не сподобалась, але сказав що пришле по пошті повідомлення".
Вчора прислали,



Питання
1. Можливо, Вже когось з експедиторів по цьому питанню викликали?
2. І чи зобовязаний я до них нести та залишати всі документи?


З приводу надання документів - можете почитати http://minfin.com.ua/blogs/stepanov/31962/ . Досить гарно викладено.
Раджу по максимуму привести в порядок всі документи (наявність договорів, актів, проставлення підписів,печаток, відсутність розбіжностей).

Якщо припустити (чисто гіпотетично), що платник податків (підприємець-єдинщик) не може надати вищезгадані документи в ДПІ (по причині крадіжки, стихійного лиха тощо). Які наслідки можливі в такому випадку у відношенні до підприємця з боку податкової???:rtfm:


Якщо крадіжка - маєте бути заява в МВСі відповідно порушена кримінальна справа, якщо пожежа - довідка МНС про пожежу, якщо стихійне лихо - документальне підтвердження в залежності від ситуації.
Якщо документів нема взагалі - 5 % зі всієї суми отриманих коштів + штрафні санкції в розмірі 25 % від суми, яка не була включена в податкову декларацію і пеня (120 % річних облікової ставки НБУ, діючої на день заниження) за період заниження.



Еще
lawyer-transport.com
Мы знаем как!

Про розмір штрафних санкцій і пені можна докладніше?
Ігор


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0