Обережно, Deiv Express!! "Авторизована СТО", яка не відремонтує ваше авто, а цілком навпаки..
Новые сообщения
Количество постов 1
Автор
Сообщение

Звертались до цієї фірми задля ремонту автомобіля Iveco Eurocargo tector, оскільки вони "авторизований сервісний центр Iveco".
Потрібно було замінити задній правий гальмівний диск, та гальмівні колодки.
Ще підтікало масло з ступиці (була підозра на зношеність підшипників та сальніка).
Запчастини були придбані в іншого постачальника а саме: гальмівний диск, гальмівні колодки, 2 підшипника та сальнік.

Далі результати ремонту: 29.07.2017р. були виконані роботи по заміні гальмівного диска, заміна колодок (слюсар, що виконував роботу, поставив одну нову, одну стару колодку, так як не зміг нормально звести поршні супорта.), заміна підшипників та сальника.
Слюсар попередив, що супорт потрібно замінити, бо він підклинює. Важливим моментом по завершенню ремонту було питання водія про те, чи долив слюсар в ступицю масло. Відповідь - "Ні, не доливав, натече з картера моста". Були здивовані такою відповіддю, бо при ремонтах на інших СТО масло завжди доливалось. Поза як
людина працює на авторизованій СТО, довірились його думці, і так як інших зауважень не прозвучало, оплативши послуги залишили територію СТО. Авто ще по дорозі до дому (м. Андрушівка) завантажилось 2 тонами солі. По прибуттю на завантаження сіллю (м. Житомир) проконтролювали температуру правої ступиці, й вона була вищою, ні ж лівої, проте руку можна було втримати.
Подумали, що через часте гальмування (рух по місту), та нові колодки і гальмівний диск ця права ступиця має вищу температуру (порівняно з лівою). Після завантаження авто попрямувало в напрямку м. Андрушівка (вивантаження мало відбутись у с. Івниця). Проте до місця вивантаження в обумовлений час (до 19 години) не доїхали,
оскільки десь близько 17 - 17:15, знаходячись орієнтовно перед с. Іванків з заду авто під час руху почувся скрегіт (тобто проїхавши з виїзду з СТО близько 45 км.). Відповідно була виконана аварійна зупинка на узбіччі. При огляді було виявлено, що права ступиця нагрілась до дуже високої температури (при контакті з рідиною та миттєво випарувалась). Відповідно до ПДР, було прийнято рішення припинити подальший
рух авто до з'ясування природи скреготу і високої температури ступиці. Відповідно було поінформовано менеджера столу замовлень СТО, яка представилась Алою
(вона ж приймала замовлення на прийом авто на СТО) про ситуацію, яка склалась, й про те, що причиною вочевидь стало відсутність масла в ступиці, і про нагадування слюсарю водієм щодо масла, та його відповідь на те. Ала сказала, що "у вас зламаний супорт, він підклинює от і перегрів стався".
Далі вона передала трубку слюсарю, з ним розмова була про те ж, на що він сказав, що поняття не має, як і кудою в ту ступицю заливається масло, і далі в грубій і ультимативній формі вимагав надіслати MMS повідомленням фото заливної горловини, чи чогось подібного, на прохання не грубити відразу кинув трубку.
Зателефонувавши до Али, почули, що їдьте автівкою назад на СТО, будемо дивитись. На це було висловлено заперечення, адже в даній ситуації з підозрою на руйнування підшипників подальший рух авто неможливий! Ала відповіла, що як хочете, добирайтесь на СТО, чи самотужки, чи наймайте евакуатор. На пропозицію виїхати на місце поломки, сказала, що не має вільних авто для цього.
Все ж таки згодом після пояснення можливої помилки слюсаря Ала погодилась на допомогу автівці на місці поломки, себто майстри мають приїхати, та дивитись на місці причину скреготу та перегріву ступиці. Поки чекали приїзду автівки з майстрами, вирішили відкрутити піввісь, щоб хоч приблизно оцінити що трапилось (фото 1-2).
Було виявлено наявність стружкоподібних часточок металу, що стирчали з під ступічної гайки. Про це було повідомлено Алі, та вона й сама підтвердила, що вони подивились у технічній літературі, і там справді є заливна горловина, і те, що слюсар допустив помилку, не заливши масло в ступицю, та вибачилась за його грубий тон розмови. По приїзду слюсарі (прибули то й же ж слюсар, що виконував ремонтні роботи, ще один слюсар для допомоги) подивились на стан ступиці, й приступили до дорожнього ремонту. Вони привезли із собою новий комплект підшипників (2 шт.) і сальнік. Певний час слюсарі не могли зняти ступицю (щось не пускало), проте після кількох ударів молотком вона таки була знята (пізніше було виявлено невелику тріщину гальмівного диска). Після її зняття, було виявлено повну руйнацію переднього (той, що ближче до ступічної гайки) підшипника (ролики зім'яло та вони були посинівші, залишки обойми, що вже була у вигляді оплавлених шматочків різного розміру та товщини, деякі фрагменти були у вигляді стружки), та неповне пошкодження заднього підшипника (на роликах були вмятини в багатьох місцях). Зіпсовані запчастини були замінені (після закінчення ремонту слюсар забрав їх із собою), ступиця з новими запчастинами встановлена назад на чулок (щоправда теж не обійшлось без ударів молотком, бо не хотіла сідати на місце), залито масло. Опісля повідомлено слюсарем, що ступиця люфтить, на запитання про причину люфту дав відповідь, що люфт може бути через те, що потерта шайба (та, в яку закручується стопорний болт) і ступічна гайка не вжимає ступицю. І ще задав питання, про те, що хіба вам механік не казав, що ще на СТО був такий же ж люфт після встановлення наших нових деталей. На це відповіли запереченням, бо механік (який підходив до авто на початку ремонту, і говорив тільки про супорт, що він підклинює, і його варто б замінити) нічого подібного не говорив. Далі продовжили рух. Прибули на вивантаження, вивантажились та поїхали далі до дому в м. Андрушівка. На другий день (30.06.2017) було виявлено, що зі ступиці тече масло (фото 3). Зателефонував до Али, та прохав дати слухавку механіку, щоб проконсультував з приводу витікання масла, та люфта ступиці. Ала сказала, що як механік буде вільний - перетелефонує. В тей день дзвінка так і не дочекався. Зателефонував 03.07.2017 р. знову задля вияснення природи протікання масла до Али, вона відповідно передала трубку механіку, і на питання про причини протікання відразу заявив - потрібно міняти ступицю, і спитав, що хіба вам слюсар не казав про це, на що звісно отримав відповідь, що ні, не казав, від вас вперше чую . . . Подальші спроби вияснення такої дивної поведінки механіка, слюсаря в Али наштовхнулись на байдужість, не бажання далі розмовляти на цю тему, бо "нерви не витримують" (чомусь за наші нерви і переживання Алі глибоко байдуже) і кидання трубки. Результат - до всього того, ще й зіпсута ступиця... Некомпетентність, небажання працівників Deiv Express вирішити ситуацію що склалась. Відфутболювання один до одного, та не бажання відповідати за свої дії до кінця (підшипники і сальнік замінили, бо по їхній вині наші були зруйновані, а от те, що через перегрів та руйнацію підшипників пошкодилась ще й ступиця - вже ігнор)... БУДЬТЕ ВКРАЙ ОБЕРЕЖНІ З ЦІЄЮ (Deiv Express) "ФІРМОЮ" !!!


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0