Ліцензування та побудова професійних правовідносин між учасниками ринку автоперевезень
Новые сообщения
Количество постов 22
Автор
Сообщение

Пропоную в даній темі ставити питання і отримувати відповіді на всі питання,
які у нас виникають у такому складному, ризикованому і не дуже вже "грошовитому бізнесі.

Зараз активний інтерес викликає тема ліцензування.
Я особисто згоден з тим, що не може будь-хто,
без необхідних знань і освіти займатися перевезеннями

Є дуже багато специфічних моментів, без знання яких неможливо "заробляти на перевезеннях"B)

Правила необхідні завжди і у всьму,
у футболі,
в банківських ділах,
на сцені....
НА ПОЛЮВАННІ,
за столом сидимо, і то дотримуємося правил:
(старшому - перший тост! за жінок - стоячи! вилку в праву руку, ніж - в ліву і т. д.)

А в автоперевезеннях - ТАК ТИМ БІЛЬШЕ!!!

Дуже багато нас топчеться на цьому "п'ятачку",
і всі ми різні
і по функціям,
і по виду діяльної участі,
і по характеру кінцевої вигоди.
Тут і власники транспорту,
і орендарі,
і посередники,
і справжні логісти,
і водії,
і власники вантажів ,
і транспортники....
і просто "любітєлі костра і вєтра:D

Так от ,
ліцензування повинно навести порядок у цьому бізнесі,
як не навести повністю, то хоч спрямувати до порядку,
бо без наведення порядку тут працює просто "закон джунглєй"

Ну не правильно це, коли "хто-попало", "з поля вєтєр" ,
маючи на руках тільки посвідчення водія і недобиту "таратайку"
вважатися повноцінним учасником ринку автоперевезень!!
Так?
Чи ні?

З повагою Григорій Іванович.


Еще

Ну, хоч би і в ось такій ситуації,
повинні існувати якісь правила для перевізника?



Бої за Україну на трасі Львів – Прага

Тишу в пасажирському автобусі несподівано перервали гучні викрики і стрілянина
Оксана Пеленська
10.12.2015
(Рубрика «Точка зору»)

Вечоріло, рівно за графіком вирушив пасажирський автобус зі Львова до Праги. Звичайний автобус із тих, якими щоденно їздять переважно заробітчани до Чехії і якими вони повертаються додому. Переважали молоді люди, але були й старші за віком пасажири, не всі місця в автобусі були зайняті..
І біля мене було вільне місце, зраділа, можна буде зручніше розташуватись на ніч, адже попереду 1000 кілометрів, непроста, навіть тяжка дорога з двома кордонами – українським і польським, із перевірками паспортів, багажу, зупинками посеред ночі.
Кордони минули спокійно, лише двічі довелось вийти з автобуса для перевірки паспортів, поляки і українці тепер звіряють відбитки пальців. Але і це позаду, нарешті можна налаштуватись на відпочинок, подрімати...
З цього спокою мене несподівано вирвали гучні викрики і стрілянина. Спочатку не могла збагнути, що діється, за хвильку втямила: по автобусному телевізору показують фільм, страшний фільм про війну.
З телевізора голосно стріляли, лунали гучні погрози і крик: «Ми вас сєйчас накроєм!», «Ґади, нє уйдьотє, паложим всєх!» і подібна страшна риторика, звернена до ворога, яким, судячи з фільму, були чи то чеченці, чи якісь інші ворожі Росії народи.

Серед цієї страшної стрілянини раптом почула плач. Плакала сусідка поруч, через прохід, яка досі тихесенько з кимось російською мовою розмовляла по «мобільнику». Вона плакала і крізь сльози голосно, на весь автобус просила водіїв і провідницю автобуса зняти цей фільм. «Заберіть, прошу вас, цей фільм, наші помирають на війні, а ви показуєте фільм про російську армію. Благаю, зупиніть цей фільм!» – крізь сльози просила жінка.

Мабуть, у неї хтось загинув в АТО, стрілянина і крики вояків російської армії у російському фільмі про війну були для неї безмежною мукою. Не перестаючи плакати, вона крізь сльози просила, молила, благала провідницю і водіїв зняти цей фільм. При цьому вона перейшла на українську мову, сподівалась, мабуть, на більше порозуміння і відгук у співгромадян.

Не допомогло, хоча до прохання цієї пані долучилось ще кілька людей в автобусі, переважно жінок старших віком. Тепер гуртом вони просили провідницю, щоб вона зараз, у час АТО, українсько-російської війни, яка забрала і забирає життя тисяч українських вояків, зняла з автобусного прокату фільм про війну ворожої армії. Але провідниця була невблаганна: адже це тільки фільм, це лиш уявна російська армія.

Стрілянина і крики вояків з екрану не вщухали, пані поруч не переставала схлипувати, рятуючись, вона затуляла руками вуха і крізь сльози далі просила забрати цей російський фільм. «Покажіть інший російський, але не про війну! У нас там гинуть хлопці! У вас що, нікого на війні немає?!» – зверталась з болем у голосі вона до сусідів-подорожніх. Дехто з пасажирів її підтримав, але переважна більшість лиш мовчки спостерігала за «боєм» в автобусі.

Аж тут наша креативна провідниця вигадала ще одну форму захисту. Вхопивши посеред ночі мікрофон, вона голосно, на весь автобус оголосила, що відбудеться голосування. І хоча моя сусідка крізь плач просила цього не робити, все ж голосування, правда, з малою кількістю учасників відбулося.

Нещасна пані зі своїм гірким особистим переживанням війни і ще невелика група її однодумців таки здобули в автобусному АТО перемогу над російським фільмом про російську армію і війну. На екрані автобусного телевізора замерехтів інший російський фільм, з тихою музикою і сміхом.

Нарешті в автобусі запанував спокій, без сліз, стрілянини і криків. Ще щось намагався пояснити пасажирам водій автобуса, на черговій зупинці він твердив, що в дорозі людям більше подобаються фільми про війну, а не про мир і що українських фільмів у прокаті взагалі немає, та його вже ніхто не слухав.

Не знаю, чи існують для українських фірм, автобусних перевізників, затверджені правила, що регулюють, які фільми придатні для показу пасажирам у виснажливій, у 1000 кілометрів дорозі. Всі, хто в нашому автобусі просив «милості» у водія і провідниці, щоб не показувати російський фільм про російську армію, неодноразово наголошували, що вони не проти російських фільмів, а тільки проти фільмів, які прославляють російську зброю в час, коли в Україні від тієї зброї гинуть люди.

І нині вирушать до Чехії з України автобуси, і там, мабуть, бездумно запустять по автобусному телевізору російські фільми про війну і переможну російську армію. Незважаючи на АТО, на багатотисячні жертви українських вояків, на потребу боротись із російською пропагандою. І будуть в автобусі страждати ті, в кого ці фільми відгукуються сльозами і болем у серці. І знову замість спокою в пасажирському автобусі на трасі Львів – Прага, Київ – Варшава, Прага – Івано-Франківськ будуть крики, суперечки, плач, буде бій за Україну.

На вокзалі в Празі пасажири швидко, не попрощавшись, покидали автобус. Лише пані, та, що плакала, виходячи, тихо промовила: «Дякую за підтримку».

Оксана Пеленська – дослідниця, співробітниця Радіо Свобода

Звичайно, цей приклад прямого відношення до вантажних перевезень не має,
але все ж таки на пасажирських перевозках проблеми схожі.
Минулого тижня по дорозі з Дніпра до Києва мені особисто прийшлося переривати
"сольний концерт С. Михайлова та І. Алегрової"


Еще

Ну, хоч би і в ось такій ситуації,
повинні існувати якісь правила для перевізника?



Бої за Україну на трасі Львів – Прага

Оксана Пеленська – дослідниця, співробітниця Радіо Свобода

Звичайно, цей приклад прямого відношення до вантажних перевезень не має,
але все ж таки на пасажирських перевозках проблеми схожі.
Минулого тижня по дорозі з Дніпра до Києва мені особисто прийшлося переривати
"сольний концерт С. Михайлова та І. Алегрової"

Мое личное мнение-сказка все это. Как говорила моя бабушка-хороша брехенька,да маленька.
В последнее время вообще не езжу далеко общественным транспортом,но даже тогда,когда ездил водитель всегда спрашивал-нравиться ли фильм,или что нибудь другое включить. А тут прям какие то экстрималы. Голосование устраивать:blink:.


Еще

Ну, хоч би і в ось такій ситуації,
повинні існувати якісь правила для перевізника?



Бої за Україну на трасі Львів – Прага

Оксана Пеленська – дослідниця, співробітниця Радіо Свобода

Звичайно, цей приклад прямого відношення до вантажних перевезень не має,
але все ж таки на пасажирських перевозках проблеми схожі.
Минулого тижня по дорозі з Дніпра до Києва мені особисто прийшлося переривати
"сольний концерт С. Михайлова та І. Алегрової"

Мое личное мнение-сказка все это. Как говорила моя бабушка-хороша брехенька,да маленька.
В последнее время вообще не езжу далеко общественным транспортом,но даже тогда,когда ездил водитель всегда спрашивал-нравиться ли фильм,или что нибудь другое включить. А тут прям какие то экстрималы. Голосование устраивать:blink:.


:)
Ну, тут, Анатолій, питання не в тім, на стільки часто бувають випадки проблемного репертуару.
Я хотів наголосити на тому, що суб'єкт, який назвався терміном "ПЕРЕВІЗНИК", має

по-перше : дотримуватись якихось обов'язкових правил,

по-друге: повинен знати ці правила,

по-третє: сам по собі, як суб'єкт підприємницької діяльності, він повинен відповідати вимогам,
які пов'язані їз СПЕЦИФІКОЮ своєї конкретної діяльності.

Запровадити виконання таких вимог може і повинна саме ЛІЦЕНЗІЯ.

У ПЕРЕВЕЗЕННЯХ (ЯК, ДОРЕЧІ, І В ЕКСПЕДУВАННІ) не повинно бути
випадкових,
малоосвічених,
професійно не підготовлених
недисциплінованих,
нефахових учасників.

І тут річ не тільки про "репертуар аудіо- та відео-)
(Це, скоріше, стосується пасажироперевізників)
Це я, просто такий приклад навів.

Ліцензування потрібне для наведення загального порядку.



Еще

Господа! Вопрос необходимости лицензирования, за нас с вами, решило правительство. Теперь воспринимаем его, как снег зимой. Не хочется, но должен быть ...

Давайте лучше обсудим вопросы насущные и приземленные.

Какие документы надо подавать?

В каком виде?

Куда?

Очень ждем информации от первопроходцев. Кто уже ...

Лично меня интересуют вопросы арендных автомобилей и водителей. Надо ли обязательно сдавать список всех авто?

и какие документы нужны по водителям - мед.справки, св-ва водителей международников и пр.?


Что проку обсуждать божий промысел ...

P.S. Слышал из проверенных источников, что в ПВД уже скинули программу, в которой, при выдаче дозвола, вносится номер лицензии.
И если его нет ...
Как в злом анекдоте - не ножек, нет и варенья ...


Еще
Александр

Господа! Вопрос необходимости лицензирования, за нас с вами, решило правительство. Теперь воспринимаем его, как снег зимой. Не хочется, но должен быть ...

Давайте лучше обсудим вопросы насущные и приземленные.

Какие документы надо подавать?

В каком виде?

Куда?

Очень ждем информации от первопроходцев. Кто уже ...

Лично меня интересуют вопросы арендных автомобилей и водителей. Надо ли обязательно сдавать список всех авто?

и какие документы нужны по водителям - мед.справки, св-ва водителей международников и пр.?


Что проку обсуждать божий промысел ...

P.S. Слышал из проверенных источников, что в ПВД уже скинули программу, в которой, при выдаче дозвола, вносится номер лицензии.
И если его нет ...
Как в злом анекдоте - не ножек, нет и варенья ...


У мене інформація від начальника відділення АсМАП Дніпропетровськ.

Пока відомо тільки те, що для тих перевізників, у яких ліцензія "безстрокова", потрібно тільки підтвердження її.
А для тих у кого була п'ятирічна, або не було ніякої, потрібно подавати увесь пакет документів.
Сам перелік пока уточнюється.


Еще



У мене інформація від начальника відділення АсМАП Дніпропетровськ.

Пока відомо тільки те, що для тих перевізників, у яких ліцензія "безстрокова", потрібно тільки підтвердження її.
А для тих у кого була п'ятирічна, або не було ніякої, потрібно подавати увесь пакет документів.
Сам перелік пока уточнюється.


В нас є безстрокова міжнародна ліцензія(отримали ще при бандитській владі :) ) , але зараз ми здійснюємо лише внутрішні вантажні перевезення . І на міжнародку виходити поки-що не плануємо .
Цікаво , нам треба її оновлювати, чи не треба !?

Внутрішні перевезення вантажів не підпадають під ліцензування ?


Еще



У мене інформація від начальника відділення АсМАП Дніпропетровськ.

Пока відомо тільки те, що для тих перевізників, у яких ліцензія "безстрокова", потрібно тільки підтвердження її.
А для тих у кого була п'ятирічна, або не було ніякої, потрібно подавати увесь пакет документів.
Сам перелік пока уточнюється.


В нас є безстрокова міжнародна ліцензія(отримали ще при бандитській владі :) ) , але зараз ми здійснюємо лише внутрішні вантажні перевезення . І на міжнародку виходити поки-що не плануємо .
Цікаво , нам треба її оновлювати, чи не треба !?

Внутрішні перевезення вантажів не підпадають під ліцензування ?



На стільки мені відомо, то ліцензуванню підлягають всі вантажні перевезення, і внутрішні і міжнародні.
Там є деякі зауваження по автомобілях, загальна маса, яких не перевищує 3.5 т.

В АсМАПі сказали, що уточнення буде уже в новому році.


Еще

А предыдущие несколько лицензирований пользы много принесли?


Еще

А предыдущие несколько лицензирований пользы много принесли?

это как бы не для регуляции рынка перевозок <_<, а для ассссоциации и очередных кредитов :rtfm:


Еще

А предыдущие несколько лицензирований пользы много принесли?
Конечьно много,но не пользы,а наших денег приближенным толстомордым.


Еще

А предыдущие несколько лицензирований пользы много принесли?



Хочу так сказати:

Чи багато користі принесло минуле ліцензування, точно не підраховував,
але точно знаю, що
відміна ліцензій шкоди принесла багато!
Аж дуже багато!

ДОРЕЧІ!!! ДОБРЕ ПАМ'ЯТАЮ ТОЙ ДЕНЬ, КОЛИ ОБ'ЯВИЛИ ПРО ВІДМІНУ ЛІЦЕНЗІЙ.
САМЕ В ТОЙ ДЕНЬ (якщо хто пам'ятає) У МАРГАНЦІ МАРШРУТКА З ПОЇЗДОМ ЗІТКНУЛАСЯ!
результат - 40 трупів!


Як би Кісєльов сказав: " Совпадєніє?!! Нє думаю..."

Ото, як тільки відмінили ліцензії, так і пішли теми на "Ларді":

Про дармовозів, (для тих , хто поняття не має про порядок оцінювання послуг по транспортуванню)
про "кожен сам по собі", (для тих, що вчаться техобслуговуванню автомобілів тільки по рації і в колєйці по принципу: "Мені колЄга розказував...";)
про "табуреток" (для тих, хто навіть уявлення не має про логістику, про ТТН, про ЕСТР... ну, і т. д.)
Це ті прості ази, які обов'язково треба знати, якщо ти вирішив займатися перевезеннями.

Коротше кажучи - "пирожки повинен пекти "пирожник!"
А для цього треба, як мінімум! БУТИ "ПІРОЖНІКОМ", а не "пЛІХмахером", як говорив старий рейсовик Микола Григорович:)

То вже зовсім інше питання, про корупцію при видачі ліцензій.
І зовсім інша розмова про те буде.

" Я так думаю!!" к. ф. "Міміно":D


Еще

А предыдущие несколько лицензирований пользы много принесли?



Хочу так сказати:

Чи багато користі принесло минуле ліцензування, точно не підраховував,
але точно знаю, що
відміна ліцензій шкоди принесла багато!
Аж дуже багато!

ДОРЕЧІ!!! ДОБРЕ ПАМ'ЯТАЮ ТОЙ ДЕНЬ, КОЛИ ОБ'ЯВИЛИ ПРО ВІДМІНУ ЛІЦЕНЗІЙ.
САМЕ В ТОЙ ДЕНЬ (якщо хто пам'ятає) У МАРГАНЦІ МАРШРУТКА З ПОЇЗДОМ ЗІТКНУЛАСЯ!
результат - 40 трупів!


Як би Кісєльов сказав: " Совпадєніє?!! Нє думаю..."

Ото, як тільки відмінили ліцензії, так і пішли теми на "Ларді":

Про дармовозів, (для тих , хто поняття не має про порядок оцінювання послуг по транспортуванню)
про "кожен сам по собі", (для тих, що вчаться техобслуговуванню автомобілів тільки по рації і в колєйці по принципу: "Мені колЄга розказував...";)
про "табуреток" (для тих, хто навіть уявлення не має про логістику, про ТТН, про ЕСТР... ну, і т. д.)
Це ті прості ази, які обов'язково треба знати, якщо ти вирішив займатися перевезеннями.

Коротше кажучи - "пирожки повинен пекти "пирожник!"
А для цього треба, як мінімум! БУТИ "ПІРОЖНІКОМ", а не "пЛІХмахером", як говорив старий рейсовик Микола Григорович:)

То вже зовсім інше питання, про корупцію при видачі ліцензій.
І зовсім інша розмова про те буде.

" Я так думаю!!" к. ф. "Міміно":D
Иванычь,та купють те ЦИРЮЛЬНИКИ лицензии. И шо дальше? А башки, посчитать аммортизацию и прочие расходы как небыло так и не будет. Они ж в расходы только соляру счытають.Так шо очередное введение лицензий ничего не даст.Только выкачька денег.В начале вот о чем надо задуматься. 24.12 Кривой Рог (Днепропетровская обл.) –
Дрогобыч (Львовская обл.)
маршрут комбикорм в мешках, 10т, загрузка задняя, выгрузка в понедельник 6000 грн., карта, на выгрузке 900 км


Еще

А предыдущие несколько лицензирований пользы много принесли?



Хочу так сказати:

Чи багато користі принесло минуле ліцензування, точно не підраховував,
але точно знаю, що
відміна ліцензій шкоди принесла багато!
Аж дуже багато!

ДОРЕЧІ!!! ДОБРЕ ПАМ'ЯТАЮ ТОЙ ДЕНЬ, КОЛИ ОБ'ЯВИЛИ ПРО ВІДМІНУ ЛІЦЕНЗІЙ.
САМЕ В ТОЙ ДЕНЬ (якщо хто пам'ятає) У МАРГАНЦІ МАРШРУТКА З ПОЇЗДОМ ЗІТКНУЛАСЯ!
результат - 40 трупів!


Як би Кісєльов сказав: " Совпадєніє?!! Нє думаю..."

Ото, як тільки відмінили ліцензії, так і пішли теми на "Ларді":

Про дармовозів, (для тих , хто поняття не має про порядок оцінювання послуг по транспортуванню)
про "кожен сам по собі", (для тих, що вчаться техобслуговуванню автомобілів тільки по рації і в колєйці по принципу: "Мені колЄга розказував...";)
про "табуреток" (для тих, хто навіть уявлення не має про логістику, про ТТН, про ЕСТР... ну, і т. д.)
Це ті прості ази, які обов'язково треба знати, якщо ти вирішив займатися перевезеннями.

Коротше кажучи - "пирожки повинен пекти "пирожник!"
А для цього треба, як мінімум! БУТИ "ПІРОЖНІКОМ", а не "пЛІХмахером", як говорив старий рейсовик Микола Григорович:)

То вже зовсім інше питання, про корупцію при видачі ліцензій.
І зовсім інша розмова про те буде.

" Я так думаю!!" к. ф. "Міміно":D
Иванычь,та купють те ЦИРЮЛЬНИКИ лицензии. И шо дальше? А башки, посчитать аммортизацию и прочие расходы как небыло так и не будет. Они ж в расходы только соляру счытають.Так шо очередное введение лицензий ничего не даст.Только выкачька денег.В начале вот о чем надо задуматься. 24.12 Кривой Рог (Днепропетровская обл.) –
Дрогобыч (Львовская обл.)
маршрут комбикорм в мешках, 10т, загрузка задняя, выгрузка в понедельник 6000 грн., карта, на выгрузке 900 км



Є два заперечення, Віталійович.

Перше - "дармовоз" ніколи "не купить" ліцензію тому, що:
в нього не вистачить грошей, а ще тому,
що в нього не вистачить УМА , щоб її купити.

Друге - Ми з тобою, думаю, не одну ліцензію
отримували,
поновлювали,
підтверджували,
пролонговували.

І на вул. Горького в Києві,
і на пр-ті Перемоги, і в Дніпрі на Чернишевського.

Скажи, багато з нас там грошей брали?:D

З мене особисто - ні разу!
Голову, правда, морочили, це бувало!
Але грошей не требували.
Не знаю, може повезло, але я правду говорю.

Мені іще одна деталь запам'яталася:D (це вже до шутки-юмора можна віднести).
Колись один "кадр" (років під 55 йому було) в АсМАПі при отриманні ТІРу попросив дівчат замість нього заповнити бланк довіреності.
Йому відповіли : "Заповни сам."
Так він у графі П.І.Б. написав: " ...енко ВАЛІК:D
Дівчата посміялись, та вже заповнили йому ту довіреність.
Бо він сказав, що краще піде по шоколадці їм купить, ніж із цими бумажками морочитись!:lol:

От я і питаю, таке "чудо" можна до "сурйозного діла! допускать?
І ще одне, він зможе "купити" ліцензію"?

Не знаю, чи вдалася мені алегорія, ... але ось так!

На добраніч, хлопці!


Еще

Проїхався з Одеси до Дніпра по дорозі через Каховку, Нікополь і переконався -
лцензування потрібне!

А за порушення норм ліцензування - вилучати
права,
ліцензію,
машину
і закривати реєстрацію!..


Еще

Проїхався з Одеси до Дніпра по дорозі через Каховку, Нікополь і переконався -
лцензування потрібне!

А за порушення норм ліцензування - вилучати
права,
ліцензію,
машину
і закривати реєстрацію!..
Иванычь признавайся чего такого интересного увидел.


Еще

Проїхався з Одеси до Дніпра по дорозі через Каховку, Нікополь і переконався -
лцензування потрібне!

А за порушення норм ліцензування - вилучати
права,
ліцензію,
машину
і закривати реєстрацію!..
Иванычь признавайся чего такого интересного увидел.


Ой!
Тут без матюка і сльози не поясниш!
Я багато доріг бачив, і хороших, і поганих,
і вузеньких, і широких.
Але тут не підходить жодна із цих оцінок.
Тут треба говорити ( якщо вже точно) що дороги просто немає!
І тому завтра посилаю свою машину з Дніпра на Одесу - Кишенів через Мелітополь.

І за все це нам треба дякувати "суперперевізникам-беспридєльщикам" !
Це зарновози і контейнеровози.
Правду кажучи, на цьому маршруті ще постійно курсують якісь відкриті платформи з метало-болванками.
Мабуть, в Одеський порт пруть.
Підозрюю, що вони , так-само, не по 20 тон возять,
бо як легковиком роз'їжджаєшся з ними, так аж земля труситься під ногами.:o

Ну, просто, капєц!..


Еще

[quote name=’Евдомаха Г. И.,ФЛП’ firm_id=’15360967492’ post=’805961’ date=’25.12.2015 21:38’]

Проїхався з Одеси до Дніпра по дорозі через Каховку, Нікополь і переконався -
лцензування потрібне!

А за порушення норм ліцензування - вилучати
права,
ліцензію,
машину
і закривати реєстрацію!..
Иванычь признавайся чего такого интересного увидел.


Ой!
Тут без матюка і сльози не поясниш!
Я багато доріг бачив, і хороших, і поганих,
і вузеньких, і широких.
Але тут не підходить жодна із цих оцінок.
Тут треба говорити ( якщо вже точно) що дороги просто немає!
І тому завтра посилаю свою машину з Дніпра на Одесу - Кишенів через Мелітополь.

І за все це нам треба дякувати "суперперевізникам-беспридєльщикам" !
Це зарновози і контейнеровози.
Правду кажучи, на цьому маршруті ще постійно курсують якісь відкриті платформи з метало-болванками.
Мабуть, в Одеський порт пруть.
Підозрюю, що вони , так-само, не по 20 тон возять,
бо як легковиком роз'їжджаєшся з ними, так аж земля труситься під ногами.:o

Возят они так называемые "карандаши" с Карлаганки на Никопольский трубный раньще возили по 30-40 тонн,сейчас поставили на полуприцепы по 4 колеса на ось и возят по 50-60 тонн Пинчук с ментами все порешал их не останавливают скоро дороги на Никополь не будет


Еще

Проїхався з Одеси до Дніпра по дорозі через Каховку, Нікополь і переконався -
лцензування потрібне!

А за порушення норм ліцензування - вилучати
права,
ліцензію,
машину
і закривати реєстрацію!..
Иванычь признавайся чего такого интересного увидел.


Ой!
Тут без матюка і сльози не поясниш!
Я багато доріг бачив, і хороших, і поганих,
і вузеньких, і широких.
Але тут не підходить жодна із цих оцінок.
Тут треба говорити ( якщо вже точно) що дороги просто немає!
І тому завтра посилаю свою машину з Дніпра на Одесу - Кишенів через Мелітополь.

І за все це нам треба дякувати "суперперевізникам-беспридєльщикам" !
Це зарновози і контейнеровози.
Правду кажучи, на цьому маршруті ще постійно курсують якісь відкриті платформи з метало-болванками.
Мабуть, в Одеський порт пруть.
Підозрюю, що вони , так-само, не по 20 тон возять,
бо як легковиком роз'їжджаєшся з ними, так аж земля труситься під ногами.:o

Ну, просто, капєц!..
А теперь скажи, при чем здесь лицензии,это ты еще не ездил Кривой рог -Николаев.Которой вообще НЕТ. А виноваты в этом в первую очерель менты которые за полтинник закрывали глаза на проезд кукурузников с одуренным перегрузом.И почему все остальные перевозчики должны ехать по этому бездорожью благодаря заумным кукурузникам,или тому же трансервису,белтрансу,контейнерам,наливникам?


Еще

прикольно :)...

мерзавцы не дорогие :)...


Еще
СС :victory:
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0