trucksnearme
Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.
Новые сообщения
Количество постов 43
Автор
Сообщение

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.


1. Боротьба з перегрузами (так як замість однієї машини яка перевозить 40-60 т можуть їхати 2-3 машини які можуть вести по 20 т), що призведе до збільшення попиту на транспорт. Для цього є пропозиція щоб внести зміни до закону про автомобільний транспорт і перекласти відповідальність за перегруз на замовника, а не на перевізника. Як в більшості випадків перевізник беручи заявку 20-22т перевозить усі 23-25т навіть не усвідомлюючи цього, так як це безпосередньо залежить від замовника і від дотримання ним технологій і виробництва своєї продукції, а особливо до таких вантажів відноситься: кірпіч, жбі, дошка, газоблок і т.п.
2. Повернення до ліцензії (тому що всеодно найближчим часом вони будуть введенні державою), але не на тих умовах що були раніше, (що велика фірма, яка має 10-100 машин, і приватний підприємець у якого є 1 машина сплачує однакові суми за ліцензію), а платною має бути ліцензійна картка на кожну одиницю техніки, а не сама ліцензія, що призведе до урівняння прав малих підприємців та великих фірм,тобто чим більше машин , тим більша плата.
3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км, 6-10тон 5 грн/км, 15-21тона 8грн/км) які би були законно затверджені та регулювалися відповідно до економічнї ситуації,це дало б можливість захистити нашу працю,яка є не легкою але на даний момент дармовою, також це дало б можливість замовникам заздалегіть прораховути вартість перевезення та вартість товару, та викорінити схеми обману (що фактично замовник платить 5000 грн. ,але через треті руки до перевізника доходить лише 4000-4500грн)
4. Давайте об»єднуватись і щось робити. Якщо ми не зробимо самі. За нас ніхто не зробить.


Еще

пітримуемо а кому і хто їх мае вносити


Еще

пітримуемо а кому і хто їх мае вносити

+

но боюсь А.Ю. Херсонский не одобрит...


Еще

Це все стара та дуже болюча тема, потрібно шо б були стандартні тарифи, як в цивілізованих країнах, де жодний перевізник не може знизити ставку з перевезення. З нашим Українським менталітетом цього ми ніколи не діб"ємось. Коли везуть 25 тон за ставкою 7-ми тонника, який замовних погодиться платити після цього нормальну ціна. він краще найде перевізника за копійкипро що тут говорити чи писати, на мою думку таких людей "перевізників" потрібно взагалі викорінювати, їдуть до тих пір поки машина не зламається, коли зламалась беруть кредити на ремонт тому, що від своїх поїздок лишається на хліб з чаєм без масла, а потім знову в рейс відбивати кредити 10-тками років. перевізники котрі мають маршрут з закордону забирають попутно вантаж чи обратно за вартістю пального, а навіщо?????? Ви взяли груз з оплатою по кругорейсу. значить їдьте назад пустим чи беріть щоб вистачило не тільки на пальне, а ще на хліб та масло, навіщо з Харкова везтли на Львів 22 тонни за 1800грн? Ви відвезли раз, наступного разу вантажовідправник шукатиме не за більшу вартість а так само чи навіть дешевше!
Невже не можна порахувати собівартість 1-го км. та додати прибуток, нічого вічного не бувае, все рано чи пізно зношується та ламається.

СХАМЕНІТЬСЯ ВИ САМІ СОБІ ЗНИЖУЕТЕ ЦІНУ, ЦИМ САМИМ ЗМЕНШУЄТЕ СВІЙ ДОХІД та загоните перевізників в глухий кут. завжди з всякої ситуації є вихід. Наприклад:
Коли зима. та більшість грачів на своїх огризках з лисими колесами сидять дома замовники платять нормальну ціну за перевезення, коштів на перевезення в них вистачає хто може має сумніви чи іншу думку?

Окрема тема диспетчера. Я погоджуюсь найти клієнта з вантажем не так просто. да й домовитись з перевізником, уточнити та вирішити всі нюанси, за це потрібно брати грошову винагороду, але вибачте мене такса 5% мінімум 50 грн чи сто це нормально. а от коли вже до 40-50% від фракту це не занадто?

Кожен перевізник має взяти себе в руки, та диктувати свої умови замовникам та експедиторам, а не навпаки!!!


Еще

пітримуемо а кому і хто їх мае вносити

вносити-це не проблема,для початку потрібно дізнатись яка група людей це підтримує .


Еще

[quote name=’Воронюк О. В., ЧП’ firm_id=’10044575794’ post=’549500’ date=’26.03.2014 21:29’] Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.


1. Боротьба з перегрузами (так як замість однієї машини яка перевозить 40-60 т можуть їхати 2-3 машини які можуть вести по 20 т), що призведе до збільшення попиту на транспорт. Для цього є пропозиція щоб внести зміни до закону про автомобільний транспорт і перекласти відповідальність за перегруз на замовника, а не на перевізника. Як в більшості випадків перевізник беручи заявку 20-22т перевозить усі 23-25т навіть не усвідомлюючи цього, так як це безпосередньо залежить від замовника і від дотримання ним технологій і виробництва своєї продукції, а особливо до таких вантажів відноситься: кірпіч, жбі, дошка, газоблок і т.п.
2. Повернення до ліцензії (тому що всеодно найближчим часом вони будуть введенні державою), але не на тих умовах що були раніше, (що велика фірма, яка має 10-100 машин, і приватний підприємець у якого є 1 машина сплачує однакові суми за ліцензію), а платною має бути ліцензійна картка на кожну одиницю техніки, а не сама ліцензія, що призведе до урівняння прав малих підприємців та великих фірм,тобто чим більше машин , тим більша плата.
3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км, 6-10тон 5 грн/км, 15-21тона 8грн/км) які би були законно затверджені та регулювалися відповідно до економічнї ситуації,це дало б можливість захистити нашу працю,яка є не легкою але на даний момент дармовою, також це дало б можливість замовникам заздалегіть прораховути вартість перевезення та вартість товару, та викорінити схеми обману (що фактично замовник платить 5000 грн. ,але через треті руки до перевізника доходить лише 4000-4500грн)
4. Давайте об»єднуватись і щось робити. Якщо ми не зробимо самі. За нас ніхто не зробить.
[/quot

Да конечно все это верно и правильно.Но все согласятся с тем, что это кроме нас никому не надо, и вводить эти правила ник-то не будет, до того момента пока не почувствуют острую потребность в транспорте. [b]Единственный выход - это забастовка!!!


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.

3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км,

Приклади у вас якісь ....:D

5и тонником по трояку?.....а чё так многА?...давай по 1.50... а 20у пустим по 4.50...

П.С. Ох уж эти рЭформаторы...


Еще

Кто без стука войдёт - тот без звука вылетит...
БАЛУ (Александр)

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.

3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км,

Приклади у вас якісь ....:D

5и тонником по трояку?.....а чё так многА?...давай по 1.50... а 20у пустим по 4.50...

П.С. Ох уж эти рЭформаторы...


Вот-вот... в жизни не пущу машину 5т по 3 грн., потом свои еще доплачивать??..... По 4,5 - 5 грн. в круг, и по 7 грн. в одну сторону примерно-реально для 5т.


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.

3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км,

Приклади у вас якісь ....:D

5и тонником по трояку?.....а чё так многА?...давай по 1.50... а 20у пустим по 4.50...

П.С. Ох уж эти рЭформаторы...


Вот-вот... в жизни не пущу машину 5т по 3 грн., потом свои еще доплачивать??..... По 4,5 - 5 грн. в круг, и по 7 грн. в одну сторону примерно-реально для 5т.

Пример для того и существует,что-бы с его помощью дойти до истины.


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.



2. Повернення до ліцензії (тому що всеодно найближчим часом вони будуть введенні державою), але не на тих умовах що були раніше, (що велика фірма, яка має 10-100 машин, і приватний підприємець у якого є 1 машина сплачує однакові суми за ліцензію), а платною має бути ліцензійна картка на кожну одиницю техніки, а не сама ліцензія, що призведе до урівняння прав малих підприємців та великих фірм,тобто чим більше машин , тим більша плата.

4. Давайте об»єднуватись і щось робити. Якщо ми не зробимо самі. За нас ніхто не зробить.
У меня есть международная лицензия на перевозку опасного груза - бессрочная.... Получил на всякий случай, потому что была возможность, нужна была для внутренних перевозок. Интересно мне про мою судьбу? Может поведаете? Была в том году в Донецке конференция Укртрансинспекции так на мой вопрос "Что будете делать со мной, если вернётся лицензирование грузоперевозок?" - Пожали плечами.....


Еще
Перевозка опасного груза. Приходите по баяним.

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.

3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км,

Приклади у вас якісь ....:D

5и тонником по трояку?.....а чё так многА?...давай по 1.50... а 20у пустим по 4.50...

П.С. Ох уж эти рЭформаторы...


Вот-вот... в жизни не пущу машину 5т по 3 грн., потом свои еще доплачивать??..... По 4,5 - 5 грн. в круг, и по 7 грн. в одну сторону примерно-реально для 5т.
Даже бусу 3 тоннику не выгодно сейчас ездить по 3 гр. Если у него расход 10.5-11 литров. С ценой топлива по 11.7 гр.


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.

3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км,

Приклади у вас якісь ....:D

5и тонником по трояку?.....а чё так многА?...давай по 1.50... а 20у пустим по 4.50...

П.С. Ох уж эти рЭформаторы...


Вот-вот... в жизни не пущу машину 5т по 3 грн., потом свои еще доплачивать??..... По - 5 грн. в круг, и по 7 грн. в одну сторону примерно-реально для 5т.
Даже бусу 3 тоннику не выгодно сейчас ездить по 3 гр. Если у него расход 10.5-11 литров. С ценой топлива по 11.7 гр.

Насколько я понимаю речь про минимальный тариф. То есть, если у кого то оплата на круг, то он может забрать назад попутный не ниже мин. тарифа. По моему автор про это.


Еще

У нас люди как то странно относятся к жизни. Вроде все взрослые, а вопросы и ответы детские. ""Мы бедные потому что дурные, а дурные потому что бедные"". У нас менталитет СССР. Кто то что то должен нам сделать. Пока каждый на своем месте не будет ехать за 3 копейки, при этом оправдываясь перед собой что кредиты ,дети,жены и многое другое, ничего не изменится. Пока мы не поймем что лучше постоять, и не ехать даром. ""Трехкопеечных придурков"" и глупых людей хватало во все времена ,даже тогда когда было работы много.


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантаж них перевезень.

3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км,

Приклади у вас якісь ....:D

5и тонником по трояку?.....а чё так многА?...давай по 1.50... а 20у пустим по 4.50...

П.С. Ох уж эти рЭформаторы...


Вот-вот... в жизни не пущу машину 5т по 3 грн., потом свои еще доплачивать??..... По 4,5 - 5 грн. в круг, и по 7 грн. в одну сторону примерно-реально для 5т.
Даже бусу 3 тоннику не выгодно сейчас ездить по 3 гр. Если у него расход 10.5-11 литров. С ценой топлива по 11.7 гр.

Во- первых не путайте пример с фактом,а предлагайте оптимальные цены на каждую категорию транспорта,во-вторых речь идет о равенстве минимальной оплаты со всех областей ,а не содной за один и тотже тонах платят 5-6 грн/км ,а другой только 2-3 грн/км.


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.


1. Боротьба з перегрузами (так як замість однієї машини яка перевозить 40-60 т можуть їхати 2-3 машини які можуть вести по 20 т), що призведе до збільшення попиту на транспорт. Для цього є пропозиція щоб внести зміни до закону про автомобільний транспорт і перекласти відповідальність за перегруз на замовника, а не на перевізника. Як в більшості випадків перевізник беручи заявку 20-22т перевозить усі 23-25т навіть не усвідомлюючи цього, так як це безпосередньо залежить від замовника і від дотримання ним технологій і виробництва своєї продукції, а особливо до таких вантажів відноситься: кірпіч, жбі, дошка, газоблок і т.п.
2. Повернення до ліцензії (тому що всеодно найближчим часом вони будуть введенні державою), але не на тих умовах що були раніше, (що велика фірма, яка має 10-100 машин, і приватний підприємець у якого є 1 машина сплачує однакові суми за ліцензію), а платною має бути ліцензійна картка на кожну одиницю техніки, а не сама ліцензія, що призведе до урівняння прав малих підприємців та великих фірм,тобто чим більше машин , тим більша плата.
3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км, 6-10тон 5 грн/км, 15-21тона 8грн/км) які би були законно затверджені та регулювалися відповідно до економічнї ситуації,це дало б можливість захистити нашу працю,яка є не легкою але на даний момент дармовою, також це дало б можливість замовникам заздалегіть прораховути вартість перевезення та вартість товару, та викорінити схеми обману (що фактично замовник платить 5000 грн. ,але через треті руки до перевізника доходить лише 4000-4500грн)
4. Давайте об»єднуватись і щось робити. Якщо ми не зробимо самі. За нас ніхто не зробить.

Вы хотите сказать, что когда были лицензии, не было дармовозов или копеечных ставок,бред,были.А моё мнение такое.Пока будут заявки типа 7,5 тон,517 км,800 грн,догрузом,толку не будет.Словосочетание догруз надо искоренить.Так как на каждый груз есть транспорт предназначенный для его перевозки.А то получается что работать могут только 20 ки,которые могут брать по четыре 5 ти тонных догрузика.Иначе всё кроме двадцаток надо убрать.


Еще

Это никому не нужно

С сегодняшними ценами на дизтопливо

8 грн/км - уже не актуально, нужно 10 грн/км


Еще

1 груз - 1 автомобиль, соответствующий грузоподъемности или габаритам грузу, обязательно пломба.


Еще

Если требуют,пожалуйста.


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.


1. Боротьба з перегрузами (так як замість однієї машини яка перевозить 40-60 т можуть їхати 2-3 машини які можуть вести по 20 т), що призведе до збільшення попиту на транспорт. Для цього є пропозиція щоб внести зміни до закону про автомобільний транспорт і перекласти відповідальність за перегруз на замовника, а не на перевізника. Як в більшості випадків перевізник беручи заявку 20-22т перевозить усі 23-25т навіть не усвідомлюючи цього, так як це безпосередньо залежить від замовника і від дотримання ним технологій і виробництва своєї продукції, а особливо до таких вантажів відноситься: кірпіч, жбі, дошка, газоблок і т.п.
2. Повернення до ліцензії (тому що всеодно найближчим часом вони будуть введенні державою), але не на тих умовах що були раніше, (що велика фірма, яка має 10-100 машин, і приватний підприємець у якого є 1 машина сплачує однакові суми за ліцензію), а платною має бути ліцензійна картка на кожну одиницю техніки, а не сама ліцензія, що призведе до урівняння прав малих підприємців та великих фірм,тобто чим більше машин , тим більша плата.
3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км, 6-10тон 5 грн/км, 15-21тона 8грн/км) які би були законно затверджені та регулювалися відповідно до економічнї ситуації,це дало б можливість захистити нашу працю,яка є не легкою але на даний момент дармовою, також це дало б можливість замовникам заздалегіть прораховути вартість перевезення та вартість товару, та викорінити схеми обману (що фактично замовник платить 5000 грн. ,але через треті руки до перевізника доходить лише 4000-4500грн)
4. Давайте об»єднуватись і щось робити. Якщо ми не зробимо самі. За нас ніхто не зробить.


Я підтримую але ціна повинна регулюватись не тільки нормами за км. но і потрібно в першу чергу враховувати затрати на ДП якого ціна на даний час 11,30грн. і обіцяють що за місяць піднімиться до 14 грн.
Потрібно розробити цілу систему розрахунку перевезень.


Еще

Пропозиції щодо змін та реформ на ринку вантажних перевезень.


1. Боротьба з перегрузами (так як замість однієї машини яка перевозить 40-60 т можуть їхати 2-3 машини які можуть вести по 20 т), що призведе до збільшення попиту на транспорт. Для цього є пропозиція щоб внести зміни до закону про автомобільний транспорт і перекласти відповідальність за перегруз на замовника, а не на перевізника. Як в більшості випадків перевізник беручи заявку 20-22т перевозить усі 23-25т навіть не усвідомлюючи цього, так як це безпосередньо залежить від замовника і від дотримання ним технологій і виробництва своєї продукції, а особливо до таких вантажів відноситься: кірпіч, жбі, дошка, газоблок і т.п.
2. Повернення до ліцензії (тому що всеодно найближчим часом вони будуть введенні державою), але не на тих умовах що були раніше, (що велика фірма, яка має 10-100 машин, і приватний підприємець у якого є 1 машина сплачує однакові суми за ліцензію), а платною має бути ліцензійна картка на кожну одиницю техніки, а не сама ліцензія, що призведе до урівняння прав малих підприємців та великих фірм,тобто чим більше машин , тим більша плата.
3. Розробити єдиний мінімальний тариф грн/км по категоріям транспорту ( наприклад 1-5 тон 3 грн/км, 6-10тон 5 грн/км, 15-21тона 8грн/км) які би були законно затверджені та регулювалися відповідно до економічнї ситуації,це дало б можливість захистити нашу працю,яка є не легкою але на даний момент дармовою, також це дало б можливість замовникам заздалегіть прораховути вартість перевезення та вартість товару, та викорінити схеми обману (що фактично замовник платить 5000 грн. ,але через треті руки до перевізника доходить лише 4000-4500грн)
4. Давайте об»єднуватись і щось робити. Якщо ми не зробимо самі. За нас ніхто не зробить.


Я підтримую але ціна повинна регулюватись не тільки нормами за км. но і потрібно в першу чергу враховувати затрати на ДП якого ціна на даний час 11,30грн. і обіцяють що за місяць піднімиться до 14 грн.
Потрібно розробити цілу систему розрахунку перевезень.

11,90 УЖЕ


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0