Письмо ДМСУ про фрахты
Новые сообщения
Количество постов 9
Автор
Сообщение

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Л И С Т

26.05.2008 N 16/1-848-ЕП
...
У зв’язку із розглядом договорів з надання транспортно-експедиційних послуг на перевезення вантажів за зовнішньоекономічними операціями, виникають питання щодо включення до бази оподаткування імпортованих товарів сум комісійної винагороди експедитора, що є часткою загальних витрат на транспортування товарів до місця розвантаження, які оплачуються одержувачем таких послуг. Відповідно до п. 8 ПКМУ від 20.12.06 N 1766 для підтвердження транспортних витрат, які відповідно до МКУ включаються до ціни товару (витрати на транспортування оцінюваних товарів до аеропорту, порту або іншого місця ввезення на митну територію України), окрім іншого, декларант повинен надати в залежності від факту сплати або рахунок-фактуру або банківські платіжні документи про надання транспортно-експедиційних послуг.

Суть питання полягає в наступному: витрати на транспортування можуть бути розподілені до кордону та після безпосередньо перевізником. Експедитор же надає послуги на всій протяжності маршруту, тому доцільним при визначенні бази оподаткування буде включення всієї суми винагороди експедитора до витрат на транспортування, оскільки практично неможливо документально підтвердити експедиційні послуги, надані безпосередньо за межами території України.

Перевезення автомобільним транспортом

Жорстких тарифів на один кілометр відстані на сьогодні не існує через те, що складові (первинні затрати: страхування цивільної відповідальності, дозвіл на перетин кордону, ветеринарний або фітокарантинний контроль, екологічний контроль, карнет TIR, комплект накладних CMR, візові витрати, збитки із-за витрат часу на перетин кордону, завантаження (розвантаження), непередбачені витрати (ксерокопіювання документів, пошук коду вантажу, телефонні переговори), шляхові витрати: плата за проїзд шляхами іноземних держав), з яких формуються транспортні витрати перевізника постійно трансформуються.

При перевезеннях в (із) суміжні країни (Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія) система формування тарифів може відрізнятися від існуючої в Україні. При перевезенні товарів по території іноземної держави на відстань до 150 км від кордону застосовується фіксована ставка близько 400 Євро. Це пов’язано з тим, що прибуток з покілометрового розрахунку малий, а обов’язкові первинні витрати великі.

При перевезеннях на більші відстані застосовується договірний тариф від 0,7 до 1,25 Євро/км (чим більша відстань - тим дешевше). Тариф у 0,5 Євро може викликати звинувачення у демпінгу.

При перевезеннях у Західну Європу існує загально прийнята система ставок, якою користуються міжнародні транспортні експедиційні компанії та перевізники, без детальної градації по кілометрах. При цьому ставки різні на експорт та імпорт, наприклад:

Україна (центр) - Німеччина: від 1000 до 1500 Євро;
Німеччина - Україна (центр): від 2000 до 2500 Євро;
Україна - Італія: від 900 до 1500 Євро;
Італія - Україна: від 2450 до 3170 Євро;
Україна - країни Бенілюксу: від 900 до 1000 Євро;
країни Бенілюксу - Україна: від 2500 до 3000 Євро;
Україна - Франція - Україна: від 4090 до 4350 Євро;
Україна - Іспанія - Україна: від 5600 до 6650 Євро.

Ставки значною мірою залежать від сезону - у січні і на період літніх канікул (липень - серпень) знижуються, а в IV кварталі (особливо листопад-грудень) - зростають. Крім сезонного фактору значну роль відіграє наявність чи відсутність у транспортних організацій дозволів на вантажні перевезення шляхами Західної Європи, які надаються обмеженою кількістю (ліміт, квота) та діють обмежений період часу. Через це збільшується попит на транспортні засоби, які мають відповідний дозвіл, що дає підстави для зростання тарифів.

Розрахунок вартості перевезення може бути здійснено виходячи з середньої ціни пального на даний час для автомобілів різної вантажопід’ємності за коефіцієнтом, якій для автомобілів дорівнює:

до 3 т = 0,5 до 6 т = 0,6
до 8 т = 0,7 до 10 т = 0,8
до 14 т = 0,9 до 16 т = 1,0
до 18 т = 1,1 до 20 т = 1,2

Помноживши вартість одного літра пального на коефіцієнт вантажопід’ємності конкретного автомобіля отримуємо вартість одного кілометра перевезення, тобто, якщо взяти для розрахунку ціну на дизпаливо в Європі 1,2 Євро/літр, то отримуємо вартість перевезення

до 3 т = 0,6 Євро/км до 6 т = 0,7 Євро/км
до 8 т = 0,8 Євро/км до 10 т = 1,0 Євро/км
до 14 т = 1,1 Євро/км до 16 т = 1,2 Євро/км
до 18 т = 1,3 Євро/км до 20 т = 1,4 Євро/км

Відстані від окремих міст Європи до митного кордону України та Києва (найкоротші маршрути)
....
Місто Москва
Відстань до митного кордону України, км 640
Відстань до м. Києва, км 869
Пункт пропуску на митному кордоні України Сеньківка
.....

Згідно з порядком заповнення графи 17(а) відповідно до вимог наказу Держмитслужби України від 02.12.03 N 828 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2003 р. за N 1192/8513 "Про затвердження Порядку заповнення декларації митної вартості" якщо транспортування здійснювалося на безоплатній основі або за допомогою власних транспортних засобів покупця, то до митної вартості включається сума, розрахована на підставі тарифів на перевезення відповідним видом транспорту, що діяли на дату транспортування товару.

Якщо у переліку міст відсутній пункт з якого здійснюється перевезення товарів, то для визначення відстані між містами Європи та митного кордону України пропонуємо користуватися сайтом у мережі Інтернет: www.sit-trans.com, http//ati.su/Trace/.
Карта країн є на сайті www.paneuro.ru/main

ТАБЛИЦЯ відстаней до окремих міст від м. Києва + орієнтовна вартість перевезення 20 т вантажу

.....
Маршрут Москва
км 864
Євро 1209,60
.....


Максим, ООО "АльфаБизнес"


Еще

Это маленькая зацепка Профсоюзам и прочим.
Попробуйте найти хорошего юриста и выходите на антимономольный комитет и другие органы с антидемпинговыми лозунгами.

Максим, ООО "АльфаБизнес"


Еще

Круто Максим!!!
А у нас 30тон.(реф)=7грн/км.

"ТАН АЙРАН"


Еще
"ТАН АЙРАН"

если применять рекомендованный коэффециент 1.2, то наши 20-ки должны иметь фрахт 6.24 грн-км.


Еще
Еще не вечер...


если применять рекомендованный коэффециент 1.2, то наши 20-ки должны иметь фрахт 6.24 грн-км.


Еще

1,2евро это 9,19*1.2=11.02 грн км


Еще

коэфициент 1.2 применяется к цене на топливо. Дизель у нас сегодня 5.2грн-литр.
следовательно: 5.2*1.2=6.24

впрочем...я не против вашей версии.


Еще
Еще не вечер...

Ну вы наивные до не могу, а внутри Европы знаете какие ставочки? Если нет, то могу просветить, около одного евро. Так что не думайте, что где медом намазано, а тут нет.


Еще

сейчас в европе 0.24-0.8 евро по курсу 7.5 за 1 евро


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0