trucksnearme
ПЕРЕВОЗЧИКИ ПОДПИСАЛИ ТРЕБОВАНИЕ К ПРАВИТЕЛЬСТВУ
Новые сообщения
Количество постов 216
Автор
Сообщение

Ми,вантажні перевізники Львівщини,враховуючи:
- наявність фінансової кризи в Україні,в результаті чого скоротились перевезення вантажів по території України та за її межі,і як наслідок впала дохідність транспортних перевезень,що на сьогоднішній день межує із збитковістью,
- декларування органами влади України підтримки національного виробника та підприємця,
- забезпечення гарантованого Конституцією України прва на працю та на достатній життєвий рівень для себе та своєї сім,ї,
вимагаємо:

1.Кабінет Міністрів України,Національному Банку України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась на ринку банківських послуг.
Зокрема,зобов,язати комерційні банки надати перевізникам,які отримали кредити в банківських установах,кредитні канікули шляхом:

1.відтермінування строків кредитних договорів терміном на 6 місяців;
2.відтермінування сплати основного боргу за кредитом строком на 6 місяців;
3.відтермінувати сплати відсотків за користування кредитом строком на 6 місяців,переклавши їх пропорційно на наступні місяці до закінчення терміну дії кредитних договорів;
4.зафіксувати відсоткові ставки по кредитах на рівні тих,які були на момент укладання кредитних договорів,без права їх збільшення;
5.стабілізувати курс національної валюти до іноземних валют на рівні тих,що існували до жовтня 2008 року,враховуючи те,що дохід ми отримуємо в гривні,а кредити погошаються в іноземній валюті.

2.Президенту України,Кабінету міністрів України,Міністерству закордоних справ України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась при отриманні перевізниками службових віз на в,їзд та перебування в країнах Шенгенської зони спрямованих на спрощення системи отримання багаторазових службових віз,збільшення термінів дії віз (не менше 1 року) та строків перебування в країнах Шенгенської зони (не менше 180 днів).

3.Президенту України,Кабінету міністрів України зобов,язати виробників та реалізаторів нафтопродуктів здійснювати продаж дизельного пального за цінами,які повинні зменшуватись адекватно до цін на нафту на світових ринках.Проводити систематичні перевірки якості дизельного пального.


У випадку незадоволенні наших вимог до 20.01.2009 року,в силу ст.ст.39,44 Конституції України і ст.11 Конвенції про захист прав людини та основних свобод,яку Україна ратифікувала 17 липня 1997 р.,вимушені будемо проводити збори,мітинги,походи,демонстрації та страйки,про проведення яких Вас та інших осіб завчасно буде повідомлено.


Еще

Лёд тронулся
Молодцы!

Анатолий


Еще
Анатолий.

Наконец то.МОЛОДЦЫ.


Еще

однозначно молодцы. если текст ещё до конца не оформлен, я бы сюда добавил пункт про лицензирование экспедиторской деятельности. и деньги в бюджет и порядок какой-то может появится


Еще


однозначно молодцы. если текст ещё до конца не оформлен, я бы сюда добавил пункт про лицензирование экспедиторской деятельности. и деньги в бюджет и порядок какой-то может появится

Это должнобыть в обязательном порядке !!!!


Еще
Нет цены нет работы

Лицензирование транспортно-экспедиторской деятельности сделает бизнес автоперевозок более безопасным для перевозчика, и эту идею, несомненно, поддержат многие. А вот что касается расчетов с банками по кредитным договорам, то выдвинутые к правительству требования вмешаться в отношения заемщика и банка противоречат Гражданскому Кодексу, который является основным актом гражданского законодательства Украины. На уступки и изменение условий кредитного договора может пойти только банк, и лучше сразу это понять и пытаться договориться с банком. НЕ ПОРА ЛИ ВАМ, ПЕРЕВОЗЧИКИ, ПРИВЛЕЧЬ КВАЛИФИЦИРОВАННЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ К СОСТАВЛЕНИЮ ВАШИХ ПРОГРАММНЫХ ДОКУМЕНТОВ? ЭТО ПОМОЖЕТ СТАВИТЬ БОЛЕЕ ДОСТИЖИМЫЕ ЗАДАЧИ И НЕ ТЕРЯТЬ ВРЕМЯ ВПУСТУЮ.


Еще


НЕ ПОРА ЛИ ВАМ, ПЕРЕВОЗЧИКИ, ПРИВЛЕЧЬ КВАЛИФИЦИРОВАННЫХ СПЕЦИАЛИСТОВ К СОСТАВЛЕНИЮ ВАШИХ ПРОГРАММНЫХ ДОКУМЕНТОВ? ЭТО ПОМОЖЕТ СТАВИТЬ БОЛЕЕ ДОСТИЖИМЫЕ ЗАДАЧИ И НЕ ТЕРЯТЬ ВРЕМЯ ВПУСТУЮ.

Это Вы о себе специалисте? Так внесите лепту- дополните текст, просто сейчас и сразу.


Еще


Ми,вантажні перевізники Львівщини,враховуючи:
- наявність фінансової кризи в Україні,в результаті чого скоротились перевезення вантажів по території України та за її межі,і як наслідок впала дохідність транспортних перевезень,що на сьогоднішній день межує із збитковістью,
- декларування органами влади України підтримки національного виробника та підприємця,
- забезпечення гарантованого Конституцією України прва на працю та на достатній життєвий рівень для себе та своєї сім,ї,
вимагаємо:

1.Кабінет Міністрів України,Національному Банку України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась на ринку банківських послуг.
Зокрема,зобов,язати комерційні банки надати перевізникам,які отримали кредити в банківських установах,кредитні канікули шляхом:

1.відтермінування строків кредитних договорів терміном на 6 місяців;
2.відтермінування сплати основного боргу за кредитом строком на 6 місяців;
3.відтермінувати сплати відсотків за користування кредитом строком на 6 місяців,переклавши їх пропорційно на наступні місяці до закінчення терміну дії кредитних договорів;
4.зафіксувати відсоткові ставки по кредитах на рівні тих,які були на момент укладання кредитних договорів,без права їх збільшення;
5.стабілізувати курс національної валюти до іноземних валют на рівні тих,що існували до жовтня 2008 року,враховуючи те,що дохід ми отримуємо в гривні,а кредити погошаються в іноземній валюті.

2.Президенту України,Кабінету міністрів України,Міністерству закордоних справ України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась при отриманні перевізниками службових віз на в,їзд та перебування в країнах Шенгенської зони спрямованих на спрощення системи отримання багаторазових службових віз,збільшення термінів дії віз (не менше 1 року) та строків перебування в країнах Шенгенської зони (не менше 180 днів).

3.Президенту України,Кабінету міністрів України зобов,язати виробників та реалізаторів нафтопродуктів здійснювати продаж дизельного пального за цінами,які повинні зменшуватись адекватно до цін на нафту на світових ринках.Проводити систематичні перевірки якості дизельного пального.


У випадку незадоволенні наших вимог до 20.01.2009 року,в силу ст.ст.39,44 Конституції України і ст.11 Конвенції про захист прав людини та основних свобод,яку Україна ратифікувала 17 липня 1997 р.,вимушені будемо проводити збори,мітинги,походи,демонстрації та страйки,про проведення яких Вас та інших осіб завчасно буде повідомлено.

прошу долучити до вашого звернення мій голос.


Еще
Еще не вечер...


Ми,вантажні перевізники Львівщини,враховуючи:
- наявність фінансової кризи в Україні,в результаті чого скоротились перевезення вантажів по території України та за її межі,і як наслідок впала дохідність транспортних перевезень,що на сьогоднішній день межує із збитковістью,
- декларування органами влади України підтримки національного виробника та підприємця,
- забезпечення гарантованого Конституцією України прва на працю та на достатній життєвий рівень для себе та своєї сім,ї,
вимагаємо:

1.Кабінет Міністрів України,Національному Банку України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась на ринку банківських послуг.
Зокрема,зобов,язати комерційні банки надати перевізникам,які отримали кредити в банківських установах,кредитні канікули шляхом:

1.відтермінування строків кредитних договорів терміном на 6 місяців;
2.відтермінування сплати основного боргу за кредитом строком на 6 місяців;
3.відтермінувати сплати відсотків за користування кредитом строком на 6 місяців,переклавши їх пропорційно на наступні місяці до закінчення терміну дії кредитних договорів;
4.зафіксувати відсоткові ставки по кредитах на рівні тих,які були на момент укладання кредитних договорів,без права їх збільшення;
5.стабілізувати курс національної валюти до іноземних валют на рівні тих,що існували до жовтня 2008 року,враховуючи те,що дохід ми отримуємо в гривні,а кредити погошаються в іноземній валюті.

2.Президенту України,Кабінету міністрів України,Міністерству закордоних справ України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась при отриманні перевізниками службових віз на в,їзд та перебування в країнах Шенгенської зони спрямованих на спрощення системи отримання багаторазових службових віз,збільшення термінів дії віз (не менше 1 року) та строків перебування в країнах Шенгенської зони (не менше 180 днів).

3.Президенту України,Кабінету міністрів України зобов,язати виробників та реалізаторів нафтопродуктів здійснювати продаж дизельного пального за цінами,які повинні зменшуватись адекватно до цін на нафту на світових ринках.Проводити систематичні перевірки якості дизельного пального.


У випадку незадоволенні наших вимог до 20.01.2009 року,в силу ст.ст.39,44 Конституції України і ст.11 Конвенції про захист прав людини та основних свобод,яку Україна ратифікувала 17 липня 1997 р.,вимушені будемо проводити збори,мітинги,походи,демонстрації та страйки,про проведення яких Вас та інших осіб завчасно буде повідомлено.

прошу долучити до вашого звернення мій голос.


Еще
Еще не вечер...

Мы в теме.... Если потребуется наш голос, подключайте нас.


Еще
________________________________________
мой сайт:
http://mbravo.nethouse.ru/

Приват Банк каникул не дал. Сказали:"Платите, а после Нового года посмотрим". Куда смотреть? Платить уже нечем, даже процеты.


Еще

Я с Донецкой области, машина в кредите в баксах, второй месяц не могу заплатить проценты по кредиту. Написал письмо в Приватбанк, письмо ушло как в бездну, или едет на волах........ Просил отсрочку по кредиту, но.....
Ответ не получил


Еще

Я с Донецкой области, машина в кредите в баксах, второй месяц не могу заплатить проценты по кредиту. Написал письмо в Приватбанк, письмо ушло как в бездну, или едет на волах........ Просил отсрочку по кредиту, но.....
Ответ не получил


Еще


Ми,вантажні перевізники Львівщини,враховуючи:
- наявність фінансової кризи в Україні,в результаті чого скоротились перевезення вантажів по території України та за її межі,і як наслідок впала дохідність транспортних перевезень,що на сьогоднішній день межує із збитковістью,
- декларування органами влади України підтримки національного виробника та підприємця,
- забезпечення гарантованого Конституцією України прва на працю та на достатній життєвий рівень для себе та своєї сім,ї,
вимагаємо:

1.Кабінет Міністрів України,Національному Банку України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась на ринку банківських послуг.
Зокрема,зобов,язати комерційні банки надати перевізникам,які отримали кредити в банківських установах,кредитні канікули шляхом:

1.відтермінування строків кредитних договорів терміном на 6 місяців;
2.відтермінування сплати основного боргу за кредитом строком на 6 місяців;
3.відтермінувати сплати відсотків за користування кредитом строком на 6 місяців,переклавши їх пропорційно на наступні місяці до закінчення терміну дії кредитних договорів;
4.зафіксувати відсоткові ставки по кредитах на рівні тих,які були на момент укладання кредитних договорів,без права їх збільшення;
5.стабілізувати курс національної валюти до іноземних валют на рівні тих,що існували до жовтня 2008 року,враховуючи те,що дохід ми отримуємо в гривні,а кредити погошаються в іноземній валюті.

2.Президенту України,Кабінету міністрів України,Міністерству закордоних справ України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась при отриманні перевізниками службових віз на в,їзд та перебування в країнах Шенгенської зони спрямованих на спрощення системи отримання багаторазових службових віз,збільшення термінів дії віз (не менше 1 року) та строків перебування в країнах Шенгенської зони (не менше 180 днів).

3.Президенту України,Кабінету міністрів України зобов,язати виробників та реалізаторів нафтопродуктів здійснювати продаж дизельного пального за цінами,які повинні зменшуватись адекватно до цін на нафту на світових ринках.Проводити систематичні перевірки якості дизельного пального.


У випадку незадоволенні наших вимог до 20.01.2009 року,в силу ст.ст.39,44 Конституції України і ст.11 Конвенції про захист прав людини та основних свобод,яку Україна ратифікувала 17 липня 1997 р.,вимушені будемо проводити збори,мітинги,походи,демонстрації та страйки,про проведення яких Вас та інших осіб завчасно буде повідомлено.


Еще

Поддерживаем! Молодцы! Лицензирование экспедиторской деятельности - ОБЯЗАТЕЛЬНО!


Еще


однозначно молодцы. если текст ещё до конца не оформлен, я бы сюда добавил пункт про лицензирование экспедиторской деятельности. и деньги в бюджет и порядок какой-то может появится

Что, на ваш взгляд, может дать лицензирование экспедиторской деятельности?

Галина


Еще
Галина


Ми,вантажні перевізники Львівщини,враховуючи:
- наявність фінансової кризи в Україні,в результаті чого скоротились перевезення вантажів по території України та за її межі,і як наслідок впала дохідність транспортних перевезень,що на сьогоднішній день межує із збитковістью,
- декларування органами влади України підтримки національного виробника та підприємця,
- забезпечення гарантованого Конституцією України прва на працю та на достатній життєвий рівень для себе та своєї сім,ї,
вимагаємо:

1.Кабінет Міністрів України,Національному Банку України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась на ринку банківських послуг.
Зокрема,зобов,язати комерційні банки надати перевізникам,які отримали кредити в банківських установах,кредитні канікули шляхом:

1.відтермінування строків кредитних договорів терміном на 6 місяців;
2.відтермінування сплати основного боргу за кредитом строком на 6 місяців;
3.відтермінувати сплати відсотків за користування кредитом строком на 6 місяців,переклавши їх пропорційно на наступні місяці до закінчення терміну дії кредитних договорів;
4.зафіксувати відсоткові ставки по кредитах на рівні тих,які були на момент укладання кредитних договорів,без права їх збільшення;
5.стабілізувати курс національної валюти до іноземних валют на рівні тих,що існували до жовтня 2008 року,враховуючи те,що дохід ми отримуємо в гривні,а кредити погошаються в іноземній валюті.

2.Президенту України,Кабінету міністрів України,Міністерству закордоних справ України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації,яка склалась при отриманні перевізниками службових віз на в,їзд та перебування в країнах Шенгенської зони спрямованих на спрощення системи отримання багаторазових службових віз,збільшення термінів дії віз (не менше 1 року) та строків перебування в країнах Шенгенської зони (не менше 180 днів).

3.Президенту України,Кабінету міністрів України зобов,язати виробників та реалізаторів нафтопродуктів здійснювати продаж дизельного пального за цінами,які повинні зменшуватись адекватно до цін на нафту на світових ринках.Проводити систематичні перевірки якості дизельного пального.


У випадку незадоволенні наших вимог до 20.01.2009 року,в силу ст.ст.39,44 Конституції України і ст.11 Конвенції про захист прав людини та основних свобод,яку Україна ратифікувала 17 липня 1997 р.,вимушені будемо проводити збори,мітинги,походи,демонстрації та страйки,про проведення яких Вас та інших осіб завчасно буде повідомлено.


Еще

Выпускаемое в Украине дизтопливо должно быть высокого качества. Менты снова начинют проверку дымности.А печное топливо оно и в Африке печное топливо.


Еще



однозначно молодцы. если текст ещё до конца не оформлен, я бы сюда добавил пункт про лицензирование экспедиторской деятельности. и деньги в бюджет и порядок какой-то может появится

Что, на ваш взгляд, может дать лицензирование экспедиторской деятельности?

Галина

лицензирование эксп должно быть обязателным, тогда они будут нести ответственность за перевозку вместе с фирмой перевозчиком и все вопросы ,а также ответственность ляжет на их плечи, а дебильные вопросы и такие же ответы они уже задавать не будут.Если у эксп нет лицензии то заказчик не может с ней заключать договора и перечислять ей деньги. точно также и с перевозчиками. Заключается договор с ценой за 1 км и поехали,хоть с Востока на Запад, хоть с Запада на Восток все едино.


Еще



однозначно молодцы. если текст ещё до конца не оформлен, я бы сюда добавил пункт про лицензирование экспедиторской деятельности. и деньги в бюджет и порядок какой-то может появится

Что, на ваш взгляд, может дать лицензирование экспедиторской деятельности?

Галина

Многие заявки подтверждаются чужими печатями, особенно если перевод по оригиналам или по выгрузке (софт), а потом не "вызвонишь" этого экспа- он "испаряется" и его конечно же никто не знает. А ведь экспы-диспетчера несут за груз такую же материальную ответственность как и перевозчик (ГКУ ст. 14 Закон № 1955 от 01.07.2004г.), а что случись с грузом виноват последний. Это речь идёт о "чёрных" экспах, которые нигде не зарегистрированы, кроме Ларди, Дели и т. д. А налоговая, а другие фонды-пусть платят все налоги предусмотренные Законами Украины о транспортно-экспедиторской деятельности. Тогда и рынок грузоперевозок от "чёрных" экспов-беспредельщиков избавится и "кидалова" будет меньше. И ставки частично начнут подниматься, потому, что не только грузоотправители виноваты в том, что не хотят платить как раньше, и не перевозчики, что поставили себя в ранг "дармовозов", но и экспы, которые режут ставки 30%-50% от нормальных фрахтов.С уважением отношусь к добросовестным диспетчерам и экспедиторам, которые в своём деле профессионалы.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0