Створення Ассоціації Вантажних Перевізників Рівненщини
Новые сообщения
Количество постов 27
Автор
Сообщение

Сьогодні 3/02/09 відбулася ПОПЕРЕДЖУВАЛЬНА БЕЗСТРОКОВА акція протесту перевізників Рівненщини в підтримку акцій перевізників у їнших містах України.
Також підтримуємо вимоги ООО "АСОЦІАЦІЯ ВАНТАЖНИХ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЛЬВІВЩИНИ" та приєднуємось до них.

В акції прийняли участь 45 вантажівок , багато бусів та ще більше легкових авто. Акція була юридично зареєстрована, представники страйкували біля податкової інспекції та будівлі Нацбанку з різними вимогами.

Вимоги до податкової:
-негайно офіційно визнати скасованою Постанову КМ України від 20.12.2008р. за №1118, якою зобов’язати ДПІ повернути "єдинщикам"
свідоцтва платників податку на додану вартість,
-визнавати "нульові" декларації,
-не підвищувати ставку єдиного податку до 500грн та взагалі не збільшувати податкове навантаження на населення країни и суб`єктів підприємницької діяльності.


Вимоги до НАЦБАНКУ:
-вчинити ВСІ дії по врегулюванню ситуації, яка склалась на ринку банківських послуг,заставити здійснювати їхню діяльність згідно чинного законодавства.

Основні вимоги Вантажних Перевізників:

-КМ України прийняти Постанову,якою встановити мінімальні та максимальні тарифи на вантажні автоперевезення відповідно до вантажопідйомності транспорту.Установити граничні мінімальні та максимальні тарифи на перевезення вантажів вантажним автомобільним транспортом по теріторії України відповідно до вартості палива.

вантажопідйомність мін макс
до 500 кг 0.4 0.75
від 500 до 5000 0.5 0.95
від 5000 до 10000 0.6 1.1
від 10000 до 15000 0.8 1.5
від 15000 до 22000 1.1 2.0

- ввести обов`язкове лицензування экспедиційної діяльності на умовах обов`язкової наявності у ліцензіата власного, діючого парку вантажних автомобілів і грошового фонду для оплати послуг задіяного транспорту.

-Верховній Раді України не приймати Законів, якими передбачено збільшення ставок податків та зборів з власників автотранспортних засобів.

-Президенту України, Кабінету Міністрів України, Міністерству закордонних справ України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації, яка склалась при отриманні перевізниками службових віз на в’їзд та перебування в країнах Шенгенської зони спрямованих на спрощення системи отримання багаторазових службових віз, збільшення термінів дії віз (не менше 1 року) та строків перебування в країнах Шенгенської зони (не менше 180 днів).

-Президенту України, Кабінету Міністрів України зобов’язати виробників та реалізаторів нафтопродуктів здійснювати продаж дизельного пального за цінами, які повинні зменшуватись адекватно до цін на нафту на світових ринках. Проводити систематичні перевірки якості дизельного пального.

-Київській міській раді прийняти відповідні рішення, спрямовані на безперешкодний в’їзд вантажними автотранспортними засобами до м.Києва з 07-00 до 19-00 та негайно скасувати всі та будь-які рішення, якими ці заборони введені.

-приведення до нормального стану автошляхів України.

Враховуючи те, що наведені вище проблеми вантажних перевізників, які створені органами державної влади призвели до скорочень перевезення вантажів по території України та за її межі, і як наслідок впала дохідність транспортних перевезень, що на сьогоднішній день межує із збитковістю, що в свою чергу унеможливлює повернення кредитів, також вимагаємо :
Верховній раді України, Президенту України, Кабінету Міністрів України, Національному Банку України вчинити всі дії по врегулюванню ситуації, яка склалась на ринку банківських послуг. Зокрема, зобов’язати комерційні банки надати перевізникам, які отримали кредити в банківських установах, кредитні канікули шляхом:
-відміни нарахування пені та штрафних санкцій,
-здійснення валютних кредитних платежів по курсу, який був зафіксований на момент укладання кредитної угоди, без додаткових комісій,
-заборонити підвищення кредитних ставок за укладеними угодами та зменшити вартість кредитів,
-заборонити банкам в односторонньому порядку відчужувати майно,
-зупинити зловживання зі сторонибанківських та інших фінансових установ щодо заставного майна громадян,
-запровадити кредитні канікули по сплаті тіла кредиту з нулевою відсотковою ставкою,
-збільшити термін дії укладених кредитних угод.



Еще

Попередні збори перевізників відбудуться у четвер 05.02.09р.
Місце та час буде відомо у середу після обіду, за тел.:
ПЕТРОВ СЕРГІЙ 80506480345
Сергій 80681084078
Тарас 80682308080
Ірина 80964104040
Віктор 80979012651
Микола 80673624843
Олександр 90977420808


Еще

Перевізники не будьте байдужі!!!!!!
ПРИЄДНУЙТЕСЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Еще


Перевізники не будьте байдужі!!!!!!
ПРИЄДНУЙТЕСЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Мне кажеться,всем понятна система "веника" - все вместе-СИЛА!!!И вот,как понять,специально смотрю на выставленный транспорт по всем областям,в т.ч и по Ровенской и честное слово - УДИВЛЯЮСЬ!!!!!!


Еще

5 ЛЮТОГО ВСІ ДО КИЇВА, МОЖНА БЕЗ АВТО, ПРИ СОБІ МАТИ ЛОТОК ЯЄЦЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЗАКИДАЄМО ЇХ ШАПКАМИ ТА ЯЙЦЯМИ


Еще


5 ЛЮТОГО ВСІ ДО КИЇВА, МОЖНА БЕЗ АВТО, ПРИ СОБІ МАТИ ЛОТОК ЯЄЦЬ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ЗАКИДАЄМО ЇХ ШАПКАМИ ТА ЯЙЦЯМИ

так вопросы не решают. смотрите, чтобы Вас случайно не закидали резиновыми (не дай Бог свинцовыми) пулями и слезоточивым газом...

________________________
С уважением коллектив ЧП Химтрансзбут


Еще
________________________
С уважением коллектив ЧП Химтрансзбут

Збори по створенню Ассоціації Вантажних Перевізників Рівненщини відбудуться у четверг 05 лютого у палаці ХІМІК (малий зал) Зал орендуємо з16-00.Прохання не запізнюватись!!!!
Телефони для довідок:
ПЕТРОВ СЕРГІЙ 80506480345
Корнєєв Сергій 80681084078
Боришкевич Тарас 80682308080
ПаридудаІрина 80964104040
Віктор 80979012651
Сливка Микола 80673624843
Олександр 90977420808


Еще

05/02/09h відбулися попередні збори, обговорювалися різні питання, пропозиції, до 50 перевізників вже готові створити Асоціацію Вантажних Перевізників Рівненщини, а не лише страйкувати..
Щоби добитися чогось конкретно ми мусимо організовуватися та створювати такі громадські організації в кожному регіоні-області...проблеми в усіх майже однакові ...маємо збиратися усі та радитися як вибиритись з цієї ЯМИ найменшими втратами.


Еще

УСІ МОЛОДЦІ ХТО ПІДТРИМАВ АКЦІЮ ПРОТЕСТУ!!!!!


Еще

Колеги! До страйкових вимог треба додати ще "зміни до закону про штрафи за перевантаження" штраф мають платити власники вантажу, а не в якому разі не водій. Часто ми просто не маємо змоги проконтролювати вагу того що нам пхнуть в причеп.


Еще


Колеги! До страйкових вимог треба додати ще "зміни до закону про штрафи за перевантаження" штраф мають платити власники вантажу, а не в якому разі не водій. Часто ми просто не маємо змоги проконтролювати вагу того що нам пхнуть в причеп.

А зачем брать перегрузы? Пусть платит и хозяин груза и хозяин машины. Диспетчера и заказчики очень умно считают 4 машины по 25 тн 1 фрахт на карман положили. Пусть за негабариты и тяжеловесные грузы и ставки будут негабаритными и тяжеловесными для заказчика перевозки. А вот если договорились за 20 тн а подходит зав.склад и предлагает сверхук ещё 5 тн кинуть за 300-500грн и водитель соглашается а хозяин машины даже не знает об этом. Так что просто перегрузы нечего брать.

Анатолий


Еще
Анатолий.



Колеги! До страйкових вимог треба додати ще "зміни до закону про штрафи за перевантаження" штраф мають платити власники вантажу, а не в якому разі не водій. Часто ми просто не маємо змоги проконтролювати вагу того що нам пхнуть в причеп.

А зачем брать перегрузы? Пусть платит и хозяин груза и хозяин машины. Диспетчера и заказчики очень умно считают 4 машины по 25 тн 1 фрахт на карман положили. Пусть за негабариты и тяжеловесные грузы и ставки будут негабаритными и тяжеловесными для заказчика перевозки. А вот если договорились за 20 тн а подходит зав.склад и предлагает сверхук ещё 5 тн кинуть за 300-500грн и водитель соглашается а хозяин машины даже не знает об этом. Так что просто перегрузы нечего брать.

Анатолий

Если грузится плитка сборная на поддонах проверить груз не реально. Хозяи далеко, а кладовщик представитель заказчика. Если ему есть резон наказать шефа, он предложет водителю лишак, а если нет то даже за деньги лишний кило не положет. Перегруз должен оплачивать заказчик.


Еще

Всім привіт
Не бачу ніякої свіжої інформації відносно подальших планів створення Асоціації. Можливо слід шукати в іншому місці? Чи просто ніхто нічого не пише? Дайте координати!


Еще

Повторні збори перевізників відбудуться у четвер 12.02.09р.
СЕРГІЙ 80506480345
Сергій 80681084078
Тарас 80682308080
Ірина 80964104040
Віктор 80979012651
Микола 80673624843


Еще

Шановні перевізники Рівненщини повідомляйте інших знайомих перевізників про збори,інформацію зможете почути за вище вказаними тел...вже є певні зрушення по виконанню наших вимог, зокрема кредитів..


Еще

Копия письма которое было отправлено АВПЛ 09.02 для координации действий:

СПД Капанадзе Р. В.


Сообщений: 483
Дата сообщения: 10.02.2009 15:11 цитировать | |

Вимоги,та основні цілі та задачі,які були прийняті на зборах коорденаційної ради обласних та міських об еднань вантажних автоперевізників України:



1) Зменшення фінансового навантаження , а саме :
-обмежити або зупинити нарахування пені та штрафних санкцій
- перевод валютних кредитних платежів на гривневі за курсом,який був зафіксований на момент укладання кредитної угоди,без додаткових комісій,
- надання кредитних канікул на час кризи з нульовою відсотковою ставкою,
- зменшення відсоткової ставки на кредити,
- пролонгація кредитних договорів на більший строк,
-заборонити в односторонньому порядку відчуження майна позичальника,
-у разі відчуження заставного майна за згодою сторін,рахувати зобов’язання позичальника повністю виконаними,
-відновити доступне кредитування з метою виводу економіки з кризи,
-зупинити зловживання зі сторони банківських та інших фінустанов щодо заставного майна громадян,
-укладені між банками,та позичальниками угоди повинні відображати взаємний баланс інтересів.

2) Створення єдиного логістичного центру по принципу УТЕПу
3) Встановлення твердих мінімальних тарифів на перевезення вантажів ( на автомобіли всіх вантажопід’ємностей ) *
4) Дозвіл руху автотранспорту через Київі денний час з 10.00 до 16.00 дозвіл заїзду вантажного транспорту в м.Київ для завантаження/розвантаження.
5) Створення служби технічної допомоги в дорозі по типу ADAC
6) Боротьба з каботажем
7) Поліпшення інфраструктури та якості доріг
8) Приняття єдиного пакета документів для нанятої рабочої сили ( шоферів ) та вантажів
9) Відповідальність експедицій за завантаження автотранспорту (контроль завантаження, розвантаження, руху вантажу під час його перевезення)
10) Юридичний супровід членів асоціации (консультації юриста, та юридична допомога)
11) Встановлення часових безкоштовних норм для завантаження/розвантаження автомобіля, та часу простою.
12) Встановлення поняття догрузів – обьєм та вага
13) транспортний сбір прив’язати до ціни палива ( при прийнятті мінімальних тарифів на перевезення вантажів ,це на рентабельності перевезень не відгукнеться )
14) Дозволити перевізникам які не являються членами Ас МАПУ получати акредитацію та свідоцтва в митних органах для можливості здійснення внутрішніх перевезень під митним контролем на митні термінали або склади по ЦМР,та здійснювати міжнародні перевезення по ЦМР не членам Ас МАПу.
15)на державному рівні розробити програму підтримки автомобільних вантажних перевезень як галузі (надання пільгових умов при купівлі нової техніки в лізінг,не більше 5% річних).



_______________________________________________________________________________________
Розрахунок вартості перевезення може бути здійснено виходячи з середньої ціни пального на даний час для автомобілів різної вантажопід’ємності за коефіцієнтом, якій для автомобілів дорівнює:

до 3 т = 0,5
до 6 т = 0,6
до 8 т = 0,7
до 10 т = 0,8
до 14 т = 0,9
до 16 т = 1,0
до 18 т = 1,1
до 20 т = 1,2

Помноживши вартість одного літра пального на коефіцієнт вантажопід’ємності конкретного автомобіля отримуємо вартість одного кілометра перевезення, тобто, якщо взяти для розрахунку ціну на дизпаливо 5,88 грн/літр, то отримуємо вартість перевезення в грн за км

до 3 т = 0,5 х 5,88= 2,94
до 6 т = 0,6 х 5,88= 3,53
до 8 т = 0,7 х 5,88= 4,12
до 10 т = 0,8 х 5,88= 4,70
до 14 т = 0,9 х 5,88= 5,29
до 16 т = 1,0 х 5,88= 5,88
до 18 т = 1,1 х 5,88= 6,47
до 20 т = 1,2 х 5,88= 7,06


Пусть власть просто даст экономике работать и меньший курс доллара и все заработает

Харьков как говорил Саша : Кто смотрит верховную раду тот в цирке не смеётся.

Анатолий


Анатолий


Еще
Анатолий.

[quote name=’ЧП "АртТрансСпед"’ firm_id=’11457648052’ post=’95013’ date=’10.02.2009 15:43’]
Копия письма которое было отправлено АВПЛ 09.02 для координации действий:

СПД Капанадзе Р. В.


Сообщений: 483
Дата сообщения: 10.02.2009 15:11 цитировать | |

Вимоги,та основні цілі та задачі,які були прийняті на зборах коорденаційної ради обласних та міських об еднань вантажних автоперевізників України:



1) Зменшення фінансового навантаження , а саме :
-обмежити або зупинити нарахування пені та штрафних санкцій
- перевод валютних кредитних платежів на гривневі за курсом,який був зафіксований на момент укладання кредитної угоди,без додаткових комісій,
- надання кредитних канікул на час кризи з нульовою відсотковою ставкою,
- зменшення відсоткової ставки на кредити,
- пролонгація кредитних договорів на більший строк,
-заборонити в односторонньому порядку відчуження майна позичальника,
-у разі відчуження заставного майна за згодою сторін,рахувати зобов’язання позичальника повністю виконаними,
-відновити доступне кредитування з метою виводу економіки з кризи,
-зупинити зловживання зі сторони банківських та інших фінустанов щодо заставного майна громадян,
-укладені між банками,та позичальниками угоди повинні відображати взаємний баланс інтересів.

2) Створення єдиного логістичного центру по принципу УТЕПу
3) Встановлення твердих мінімальних тарифів на перевезення вантажів ( на автомобіли всіх вантажопід’ємностей ) *
4) Дозвіл руху автотранспорту через Київі денний час з 10.00 до 16.00 дозвіл заїзду вантажного транспорту в м.Київ для завантаження/розвантаження.
5) Створення служби технічної допомоги в дорозі по типу ADAC
6) Боротьба з каботажем
7) Поліпшення інфраструктури та якості доріг
8) Приняття єдиного пакета документів для нанятої рабочої сили ( шоферів ) та вантажів
9) Відповідальність експедицій за завантаження автотранспорту (контроль завантаження, розвантаження, руху вантажу під час його перевезення)
10) Юридичний супровід членів асоціации (консультації юриста, та юридична допомога)
11) Встановлення часових безкоштовних норм для завантаження/розвантаження автомобіля, та часу простою.
12) Встановлення поняття догрузів – обьєм та вага
13) транспортний сбір прив’язати до ціни палива ( при прийнятті мінімальних тарифів на перевезення вантажів ,це на рентабельності перевезень не відгукнеться )
14) Дозволити перевізникам які не являються членами Ас МАПУ получати акредитацію та свідоцтва в митних органах для можливості здійснення внутрішніх перевезень під митним контролем на митні термінали або склади по ЦМР,та здійснювати міжнародні перевезення по ЦМР не членам Ас МАПу.
15)на державному рівні розробити програму підтримки автомобільних вантажних перевезень як галузі (надання пільгових умов при купівлі нової техніки в лізінг,не більше 5% річних).



_______________________________________________________________________________________
Розрахунок вартості перевезення може бути здійснено виходячи з середньої ціни пального на даний час для автомобілів різної вантажопід’ємності за коефіцієнтом, якій для автомобілів дорівнює:

до 3 т = 0,5
до 6 т = 0,6
до 8 т = 0,7
до 10 т = 0,8
до 14 т = 0,9
до 16 т = 1,0
до 18 т = 1,1
до 20 т = 1,2

Помноживши вартість одного літра пального на коефіцієнт вантажопід’ємності конкретного автомобіля отримуємо вартість одного кілометра перевезення, тобто, якщо взяти для розрахунку ціну на дизпаливо 5,88 грн/літр, то отримуємо вартість перевезення в грн за км

до 3 т = 0,5 х 5,88= 2,94
до 6 т = 0,6 х 5,88= 3,53
до 8 т = 0,7 х 5,88= 4,12
до 10 т = 0,8 х 5,88= 4,70
до 14 т = 0,9 х 5,88= 5,29
до 16 т = 1,0 х 5,88= 5,88
до 18 т = 1,1 х 5,88= 6,47
до 20 т = 1,2 х 5,88= 7,06


Пусть власть просто даст экономике работать и меньший курс доллара и все заработает

Харьков как говорил Саша : Кто смотрит верховную раду тот в цирке не смеётся.

Анатолий


Анатолий
[/quote
______________________________________________________________________
Не сприйміть як образу, але звучить як передвиборча програма. Звичайно, якщо вдалося б добитися всього того, що описано - всі перевізники були б задоволені. Але ж (знову це "але";) Скажіть будь-ласка, яким саме чином ви пропонуєте цього добиватися?
Якщо є певні плани - пропоную їх прописати (тут в Lardi) або десь в іншому місці, але так, щоб вони були доступними для всіх перевізників. Прочитавши цю інформацію кожен із нас зможе висловити свою думку, можливо щось додати. В інакшому випадку отримаємо "БАЛАГАН", який був присутній на минулих зборах. Ніхто не знав чого зібралися, а коли почали висловлювати свої думки - вийшло як в старій байці "Лебідь, Щука і Рак", хоча всі хочуть мати одне - роботу яка має оплачуватися гідно. Якщо ми зможемо цього добитися - це й буде нашою перемогою. Все інше (банки, відсотки, а тим більше відновлення кредитування - майже захмарні ідеї) але маючи роботу, яка буде оплачуватися належним чином, ми будумо в змозі боротися із негараздами в Україні та "допомогою наших чиновників підприємцям"...


Еще

Шановний ЧП Щур Ю. А. якщо Ви хочете інфи, то будь-ласка ПЕРЕДЗВОНІТЬ за вище викладеними тел-ми і поцікавтесь яким чином і що робиться...і про ""БАЛАГАН", який був присутній на минулих зборах" Ви хоча би один раз приєдналися до обговорення наших проблемних питань-завдань....запрошували кіл-ка разів УСІХ хто може чи хоче нам допомогти!!!
А з першого разу ніколи ідеально не буває!!!Наприклад, ті перевізники які телефонували мені інфу отримали...
Просто в нас НАРОД такий: "моя хата скраю"
А взагалі нові хороші цікаві ідеї завжди потрібні, і пара голів на добровільних засадах теж не заважатимуть!!!


Еще

Я не розумію причину чому ви ображаєтесь. На мою думку, я висуваю слушну пропозицію. Справа в тому, що всі не передзвонять, а прочитавши заплановані подальші дії, кожен зможе додати декілька своїх ідей, від чого виграють усі.
І ще одне, як би "моя хата була б з краю", як ви висловилися, я б не тратив свого та вашого часу. Так як я не байдужий до вирішення даної складної ситуації - пишу лист. Ви уявляєте собі ситуацію на зборах? Кожен почне запитувати те, що можна отримати без зборів.


Еще

Шановні перевізники збори Асоціації Вантажних Перевізників Рівненщини відбудуться в четвер 12.02.09р о 18-00год. в приміщенні БК ХІМІКА.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0