Ціни на перевезення зернових???
Новые сообщения
Количество постов 16
Тема закрыта
Автор
Сообщение

Шановні форумчани-зерновози!
Цікавить інформація про те за якими цінами зараз працюють ваші автомобілі на збиранні урожаю, які ставки прописані в договорах.
Цікавлять ставки в ТКМ від 5 км і далі...хоча на короткі відстані здається там оплата за тону.
Запитую бо зараз формуємо розцінки на перевезення пізніх зернових, замовник говорить аби пропонували свої тарифи, рахую, називаю - очі шарами роблять..... відчуття що здираєш останнє. Сядеш перерахуєш - сенс їздити??? Та ще потім і платити не хотять....
Цікавлять різні варіанти: готівка, безнал, своя соляра, соляра замовника
Дякую.


Еще

Сашко

Шановні форумчани-зерновози!
Цікавить інформація про те за якими цінами зараз працюють ваші автомобілі на збиранні урожаю, які ставки прописані в договорах.
Цікавлять ставки в ТКМ від 5 км і далі...хоча на короткі відстані здається там оплата за тону.
Запитую бо зараз формуємо розцінки на перевезення пізніх зернових, замовник говорить аби пропонували свої тарифи, рахую, називаю - очі шарами роблять..... відчуття що здираєш останнє. Сядеш перерахуєш - сенс їздити??? Та ще потім і платити не хотять....
Цікавлять різні варіанти: готівка, безнал, своя соляра, соляра замовника
Дякую.

Очі шарами роблять = готівка
Очі шарами роблять +20% мінімум = безнал

Щодо своя соляра чи замовника - ціна палива сильно відрізняєтся?
В такій ситуації варто ще порахувати машина своя чи замовника :)


Еще

В, сезон уборки зерна цены на ЗЕРНОперевозки УЖАСНЫЕ!!! Может кто-то знает почему упала цены??..


Еще

Грузились у нас такі з місяць тому. Камази менше 60 тон не брали.
Говорю з одним колєгою мов: ну як воно з таким за спиною по наших дорогах????
Відповідає: я хазяїну сказав що документи вожу на шиї, не дай Бог що - відчиняю двері і вискакую на ходу :D :D
Да.... З такою оскомою згадую часи коли 25 тон для Камаза був страшенний перегруз...


Еще

Сашко

В, сезон уборки зерна цены на ЗЕРНОперевозки УЖАСНЫЕ!!! Может кто-то знает почему упала цены??..



Спробуйте возити не по 30-40 тон, а по 20, як положено.
Може воно і попусте?B)


Еще

Тенти возять по 20-ь тон. ДУЖЕ ПОМАГАЄ??! Долар росте, а ціна в порт падає, здається вже два тижні (по пару гривень в день), а Одеські їдуть. Не в тонажі питання, а в Українському менталітеті, БАРАНИ і нічого більше не скажеш. Десь в Європі, як тільки шось не правильно то зразу всі дружно стають, бастують, щось роблять. А в нас всім всьо в СРАЦІ. Повірте говорити, думати і робити можа, але було б з ким...


Еще

Доброго дня шановні форумчани, допоможіть дізнатись які зараз приблизні розцінки на перевезення зернових культур в Україні на короткі відстані (до 20 км) і на довгі (більше 150 км). Керівництво поставило завдання сформувати картину розцінок по Україні, а конкретики я так і не знайшов. Деякі компанії пропонують по 1,20 грн/т-км на відстань більше 150 км, а як бути з малими відстаннями? Буду дуже вдячний за відповідь.


Еще

Доброго дня шановні форумчани, допоможіть дізнатись які зараз приблизні розцінки на перевезення зернових культур в Україні на короткі відстані (до 20 км) і на довгі (більше 150 км). Керівництво поставило завдання сформувати картину розцінок по Україні, а конкретики я так і не знайшов. Деякі компанії пропонують по 1,20 грн/т-км на відстань більше 150 км, а як бути з малими відстаннями? Буду дуже вдячний за відповідь.



На маленькие расстояния до 20 км ,это приблизительно 5,0 грн/т-км


Еще

Для начала руководство должно было поинтересоваться - Какова себестоимость перевозки


Еще

На сьогодні нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. На цей час територіальними органами Укртрансбезпеки спільно із службами автомобільних доріг в областях та відповідними підрозділами Національної поліції України в областях розпочато здійснення заходів з габаритно-вагового контролю за допомогою пересувних габаритно-вагових комплексів.
Штрафи нараховують у євро. Ремонт та запчастини у євро. ПММ теж прив"язують до євро. Тож у нових реаліях починаємо змінювати тарифи на грузоперевізки, правильно оцінювати майстерність водіїв рухатися по глобальному українському бездоріжжю. Для зерновозів, спецтехніки тарифи повинні бути рентабельними, на сьогодні саме такі:[/b[/b]

УБОРКА урожая
км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 2,0 1500 550 2,0 1100 330 2,3 759
740 2,0 1480 540 2,0 1080 320 2,3 736
730 2,0 1460 530 2,0 1060 310 2,3 713
720 2,0 1440 520 2,0 1040 300 2,3 690
710 2,0 1420 510 2,0 1020 290 2,3 667
700 2,0 1400 500 2,0 1000 280 2,3 644
690 2,0 1380 490 2,0 980 270 2,3 621
680 2,0 1360 480 2,0 960 260 2,3 598
670 2,0 1340 470 2,04 959 250 2,3 575
660 2,0 1320 460 2,05 943 240 2,3 552
650 2,0 1300 450 2,06 927 230 2,3 529
640 2,0 1280 440 2,10 924 220 2,3 506
630 2,0 1260 430 2,10 903 210 2,3 483
620 2,0 1240 420 2,15 903 200 2,3 460
610 2,0 1220 410 2,20 902 190 2,3 437
600 2,0 1200 400 2,25 900 180 2,3 414
590 2,0 1180 390 2,25 878 170 2,4 408
580 2,0 1160 380 2,25 855 160 2,5 400
570 2,0 1140 370 2,25 833 150 2,62 393
560 2,0 1120 360 2,30 828 140 2,62 367
550 2,0 1100 350 2,30 805 130 2,62 341
340 2,30 782 120 2,62 314
110 2,62 288
100 2,62 262

ТАРИФ в один бік

км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 1,45 1088 550 1,45 798 330 1,67 551
740 1,45 1073 540 1,45 783 320 1,67 534
730 1,45 1059 530 1,46 774 310 1,67 518
720 1,45 1044 520 1,46 759 300 1,67 501
710 1,45 1030 510 1,47 750 290 1,67 484
700 1,45 1015 500 1,50 750 280 1,67 468
690 1,45 1001 490 1,53 750 270 1,67 451
680 1,45 986 480 1,56 749 260 1,67 434
670 1,45 972 470 1,59 747 250 1,67 418
660 1,45 957 460 1,62 745 240 1,67 401
650 1,45 943 450 1,65 743 230 1,67 384
640 1,45 928 440 1,65 726 220 1,67 367
630 1,45 914 430 1,67 718 210 1,67 351
620 1,45 899 420 1,67 701 200 1,67 334
610 1,45 885 410 1,67 685 190 1,67 317
600 1,45 870 400 1,67 668 180 1,67 301
590 1,45 856 390 1,67 651 170 1,67 284
580 1,45 841 380 1,67 635 160 1,67 267
570 1,45 827 370 1,67 618 150 1,9 285
560 1,45 812 360 1,67 601 140 1,9 266
350 1,67 585 130 1,9 247
340 1,67 568 120 1,9 228
110 1,9 209
100 1,9 190



Еще

Тенти возять по 20-ь тон. ДУЖЕ ПОМАГАЄ??! Долар росте, а ціна в порт падає, здається вже два тижні (по пару гривень в день), а Одеські їдуть. Не в тонажі питання, а в Українському менталітеті, БАРАНИ і нічого більше не скажеш. Десь в Європі, як тільки шось не правильно то зразу всі дружно стають, бастують, щось роблять. А в нас всім всьо в СРАЦІ. Повірте говорити, думати і робити можа, але було б з ким...
...


Еще

[quote name=’Наталия(Гончаренко О.В., ФОП)’ firm_id=’12324471244’ post=’851731’ date=’08.06.2016 10:21’]На сьогодні нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. На цей час територіальними органами Укртрансбезпеки спільно із службами автомобільних доріг в областях та відповідними підрозділами Національної поліції України в областях розпочато здійснення заходів з габаритно-вагового контролю за допомогою пересувних габаритно-вагових комплексів.
Штрафи нараховують у євро. Ремонт та запчастини у євро. ПММ теж прив"язують до євро. Тож у нових реаліях починаємо змінювати тарифи на грузоперевізки, правильно оцінювати майстерність водіїв рухатися по глобальному українському бездоріжжю. Для зерновозів, спецтехніки тарифи повинні бути рентабельними, на сьогодні саме такі:[/b[/b]

ВАШІ б розрахунки та у вуха замовникам транспорту


Еще

На сьогодні нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. На цей час територіальними органами Укртрансбезпеки спільно із службами автомобільних доріг в областях та відповідними підрозділами Національної поліції України в областях розпочато здійснення заходів з габаритно-вагового контролю за допомогою пересувних габаритно-вагових комплексів.
Штрафи нараховують у євро. Ремонт та запчастини у євро. ПММ теж прив"язують до євро. Тож у нових реаліях починаємо змінювати тарифи на грузоперевізки, правильно оцінювати майстерність водіїв рухатися по глобальному українському бездоріжжю. Для зерновозів, спецтехніки тарифи повинні бути рентабельними, на сьогодні саме такі:[/b[/b]

УБОРКА урожая
км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 2,0 1500 550 2,0 1100 330 2,3 759
740 2,0 1480 540 2,0 1080 320 2,3 736
730 2,0 1460 530 2,0 1060 310 2,3 713
720 2,0 1440 520 2,0 1040 300 2,3 690
710 2,0 1420 510 2,0 1020 290 2,3 667
700 2,0 1400 500 2,0 1000 280 2,3 644
690 2,0 1380 490 2,0 980 270 2,3 621
680 2,0 1360 480 2,0 960 260 2,3 598
670 2,0 1340 470 2,04 959 250 2,3 575
660 2,0 1320 460 2,05 943 240 2,3 552
650 2,0 1300 450 2,06 927 230 2,3 529
640 2,0 1280 440 2,10 924 220 2,3 506
630 2,0 1260 430 2,10 903 210 2,3 483
620 2,0 1240 420 2,15 903 200 2,3 460
610 2,0 1220 410 2,20 902 190 2,3 437
600 2,0 1200 400 2,25 900 180 2,3 414
590 2,0 1180 390 2,25 878 170 2,4 408
580 2,0 1160 380 2,25 855 160 2,5 400
570 2,0 1140 370 2,25 833 150 2,62 393
560 2,0 1120 360 2,30 828 140 2,62 367
550 2,0 1100 350 2,30 805 130 2,62 341
340 2,30 782 120 2,62 314
110 2,62 288
100 2,62 262

ТАРИФ в один бік

км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 1,45 1088 550 1,45 798 330 1,67 551
740 1,45 1073 540 1,45 783 320 1,67 534
730 1,45 1059 530 1,46 774 310 1,67 518
720 1,45 1044 520 1,46 759 300 1,67 501
710 1,45 1030 510 1,47 750 290 1,67 484
700 1,45 1015 500 1,50 750 280 1,67 468
690 1,45 1001 490 1,53 750 270 1,67 451
680 1,45 986 480 1,56 749 260 1,67 434
670 1,45 972 470 1,59 747 250 1,67 418
660 1,45 957 460 1,62 745 240 1,67 401
650 1,45 943 450 1,65 743 230 1,67 384
640 1,45 928 440 1,65 726 220 1,67 367
630 1,45 914 430 1,67 718 210 1,67 351
620 1,45 899 420 1,67 701 200 1,67 334
610 1,45 885 410 1,67 685 190 1,67 317
600 1,45 870 400 1,67 668 180 1,67 301
590 1,45 856 390 1,67 651 170 1,67 284
580 1,45 841 380 1,67 635 160 1,67 267
570 1,45 827 370 1,67 618 150 1,9 285
560 1,45 812 360 1,67 601 140 1,9 266
350 1,67 585 130 1,9 247
340 1,67 568 120 1,9 228
110 1,9 209
100 1,9 190


Зерновозники! Кто может выложить тарифы на короткие расстояния?


Еще

На сьогодні нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. На цей час територіальними органами Укртрансбезпеки спільно із службами автомобільних доріг в областях та відповідними підрозділами Національної поліції України в областях розпочато здійснення заходів з габаритно-вагового контролю за допомогою пересувних габаритно-вагових комплексів.
Штрафи нараховують у євро. Ремонт та запчастини у євро. ПММ теж прив"язують до євро. Тож у нових реаліях починаємо змінювати тарифи на грузоперевізки, правильно оцінювати майстерність водіїв рухатися по глобальному українському бездоріжжю. Для зерновозів, спецтехніки тарифи повинні бути рентабельними, на сьогодні саме такі:[/b[/b]

УБОРКА урожая
км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 2,0 1500 550 2,0 1100 330 2,3 759
740 2,0 1480 540 2,0 1080 320 2,3 736
730 2,0 1460 530 2,0 1060 310 2,3 713
720 2,0 1440 520 2,0 1040 300 2,3 690
710 2,0 1420 510 2,0 1020 290 2,3 667
700 2,0 1400 500 2,0 1000 280 2,3 644
690 2,0 1380 490 2,0 980 270 2,3 621
680 2,0 1360 480 2,0 960 260 2,3 598
670 2,0 1340 470 2,04 959 250 2,3 575
660 2,0 1320 460 2,05 943 240 2,3 552
650 2,0 1300 450 2,06 927 230 2,3 529
640 2,0 1280 440 2,10 924 220 2,3 506
630 2,0 1260 430 2,10 903 210 2,3 483
620 2,0 1240 420 2,15 903 200 2,3 460
610 2,0 1220 410 2,20 902 190 2,3 437
600 2,0 1200 400 2,25 900 180 2,3 414
590 2,0 1180 390 2,25 878 170 2,4 408
580 2,0 1160 380 2,25 855 160 2,5 400
570 2,0 1140 370 2,25 833 150 2,62 393
560 2,0 1120 360 2,30 828 140 2,62 367
550 2,0 1100 350 2,30 805 130 2,62 341
340 2,30 782 120 2,62 314
110 2,62 288
100 2,62 262

ТАРИФ в один бік

км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 1,45 1088 550 1,45 798 330 1,67 551
740 1,45 1073 540 1,45 783 320 1,67 534
730 1,45 1059 530 1,46 774 310 1,67 518
720 1,45 1044 520 1,46 759 300 1,67 501
710 1,45 1030 510 1,47 750 290 1,67 484
700 1,45 1015 500 1,50 750 280 1,67 468
690 1,45 1001 490 1,53 750 270 1,67 451
680 1,45 986 480 1,56 749 260 1,67 434
670 1,45 972 470 1,59 747 250 1,67 418
660 1,45 957 460 1,62 745 240 1,67 401
650 1,45 943 450 1,65 743 230 1,67 384
640 1,45 928 440 1,65 726 220 1,67 367
630 1,45 914 430 1,67 718 210 1,67 351
620 1,45 899 420 1,67 701 200 1,67 334
610 1,45 885 410 1,67 685 190 1,67 317
600 1,45 870 400 1,67 668 180 1,67 301
590 1,45 856 390 1,67 651 170 1,67 284
580 1,45 841 380 1,67 635 160 1,67 267
570 1,45 827 370 1,67 618 150 1,9 285
560 1,45 812 360 1,67 601 140 1,9 266
350 1,67 585 130 1,9 247
340 1,67 568 120 1,9 228
110 1,9 209
100 1,9 190


Зерновозники! Кто может выложить тарифы на короткие расстояния?
Поступило предложение,до 10км 95гр.тона.


Еще

Шевченкове (Кілійський рн) -- Одеса порт
Тариф: 400 грн


Еще

На сьогодні нормативними документами передбачено здійснення перевезення вантажів із загальною масою (разом з масою транспортного засобу) – не більше 40 т. Зазначена норма не відрізняється від норм, передбачених Європейським законодавством. На цей час територіальними органами Укртрансбезпеки спільно із службами автомобільних доріг в областях та відповідними підрозділами Національної поліції України в областях розпочато здійснення заходів з габаритно-вагового контролю за допомогою пересувних габаритно-вагових комплексів.
Штрафи нараховують у євро. Ремонт та запчастини у євро. ПММ теж прив"язують до євро. Тож у нових реаліях починаємо змінювати тарифи на грузоперевізки, правильно оцінювати майстерність водіїв рухатися по глобальному українському бездоріжжю. Для зерновозів, спецтехніки тарифи повинні бути рентабельними, на сьогодні саме такі:[/b[/b]

УБОРКА урожая
км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 2,0 1500 550 2,0 1100 330 2,3 759
740 2,0 1480 540 2,0 1080 320 2,3 736
730 2,0 1460 530 2,0 1060 310 2,3 713
720 2,0 1440 520 2,0 1040 300 2,3 690
710 2,0 1420 510 2,0 1020 290 2,3 667
700 2,0 1400 500 2,0 1000 280 2,3 644
690 2,0 1380 490 2,0 980 270 2,3 621
680 2,0 1360 480 2,0 960 260 2,3 598
670 2,0 1340 470 2,04 959 250 2,3 575
660 2,0 1320 460 2,05 943 240 2,3 552
650 2,0 1300 450 2,06 927 230 2,3 529
640 2,0 1280 440 2,10 924 220 2,3 506
630 2,0 1260 430 2,10 903 210 2,3 483
620 2,0 1240 420 2,15 903 200 2,3 460
610 2,0 1220 410 2,20 902 190 2,3 437
600 2,0 1200 400 2,25 900 180 2,3 414
590 2,0 1180 390 2,25 878 170 2,4 408
580 2,0 1160 380 2,25 855 160 2,5 400
570 2,0 1140 370 2,25 833 150 2,62 393
560 2,0 1120 360 2,30 828 140 2,62 367
550 2,0 1100 350 2,30 805 130 2,62 341
340 2,30 782 120 2,62 314
110 2,62 288
100 2,62 262

ТАРИФ в один бік

км коэф.грн\т км коэф.грн\т км коэф.грн\т
750 1,45 1088 550 1,45 798 330 1,67 551
740 1,45 1073 540 1,45 783 320 1,67 534
730 1,45 1059 530 1,46 774 310 1,67 518
720 1,45 1044 520 1,46 759 300 1,67 501
710 1,45 1030 510 1,47 750 290 1,67 484
700 1,45 1015 500 1,50 750 280 1,67 468
690 1,45 1001 490 1,53 750 270 1,67 451
680 1,45 986 480 1,56 749 260 1,67 434
670 1,45 972 470 1,59 747 250 1,67 418
660 1,45 957 460 1,62 745 240 1,67 401
650 1,45 943 450 1,65 743 230 1,67 384
640 1,45 928 440 1,65 726 220 1,67 367
630 1,45 914 430 1,67 718 210 1,67 351
620 1,45 899 420 1,67 701 200 1,67 334
610 1,45 885 410 1,67 685 190 1,67 317
600 1,45 870 400 1,67 668 180 1,67 301
590 1,45 856 390 1,67 651 170 1,67 284
580 1,45 841 380 1,67 635 160 1,67 267
570 1,45 827 370 1,67 618 150 1,9 285
560 1,45 812 360 1,67 601 140 1,9 266
350 1,67 585 130 1,9 247
340 1,67 568 120 1,9 228
110 1,9 209
100 1,9 190
Зерновозники! Кто может выложить тарифы на короткие расстояния?
Поступило предложение,до 10км 95гр.тона.
Урожай 2017г.....


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0