Пассажирские перевозки.
Новые сообщения
Количество постов 34
Автор
Сообщение

В мае этого года отпраздновали (ЧП Орлова А.С.) 7 лет деятельности в области пассажирских перевозок. Интересно, есть ли здесь коллеги в этой отрасли перевозок. Хотелось бы пообщаться на эту тему и, возможно, обменяться опытом и услышать и познать для себя что-то новое (или из наработанного старого) интересное и полезное.

Алексей.


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!

Могу рассказать очень,очень много по поводу пасс. перевозок в Крыму Спрашивайте! (было 10 микроавтобусов)!!!!


Еще

Использовали транспорт на маршрутах или работа на заказ? Мы занимаемся перевозками только на заказ + потихонечку (ну оч. тяжко идёт) начали развивать тему такси. Интересует (если это не секрет) уровень з/пл. водителей автобусов и система поиска и наработки заказчиков.

З.Ы. Работа на заказ, да ещё и на автобусах тяжкий труд (имеется ввиду поиск работы). В таком деле нет ни Ларди ни Деллы и т.д. Был ли у Вас интересный маркетинговый план (если что - я готов купить).

С ув. Алексей (ЧП Орлова А.С.).


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!

Алексей добрый вечер,а как у вас смотрят СДАГАИГЛАВИНСПЕКЦИЯна разовые заказные реисы.У нас обслуживание свадеб,похорон,поездка на отдых,и тд.береш акт технического осмотра автобуса и утверждаеш в обл.гаи.Если остановят без акта сотрудники ГЛАВИНСПЕКЦИЙ(кроме ГАИ.ДПС.они не имеют право)штраф 1700грн.


Еще

Добрый, в чём я лично сомневаюсь (М/ф Про Винни Пуха). А если серьезно - дела подобные (согласования эти) меня просто разрывают на куски, выводят из себя и хочется кому-то просто морду набить за писульки эти (подзаконные акты такие т.е). Вот он, собственно, и опус этот:

////////////Про Основні вимоги щодо забезпечення безпеки перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень та порядок узгодження їх виконання

Наказ Міністерства транспорту та зв’язку України,
Міністерства внутрішніх справ України
від 25 травня 2007 року N 450/167

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
12 червня 2007 р. за N 614/13881

З метою забезпечення безпеки перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень та відповідно до Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт", "Про транспорт", постанов Кабінету Міністрів України від 04.03.97 N 204 "Про затвердження Порядку здійснення нагляду за забезпеченням безпеки руху на транспорті", від 08.11.2006 N 1567 "Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті" та від 18.02.97 N 176 "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" НАКАЗУЄМО:

1. Затвердити Основні вимоги щодо забезпечення безпеки перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень та порядок узгодження їх виконання, що додаються.

2. Головній державній інспекції на автомобільному транспорті Мінтрансзв’язку України (Логутов К. В.) у встановленому порядку подати наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Головній державній інспекції на автомобільному транспорті Міністерства транспорту та зв’язку України (Логутов К. В.) та Департаменту Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України (Калинський О. О.):

3.1. Довести вимоги цього наказу до територіальних підрозділів Головавтотрансінспекції і Державтоінспекції та поінформувати підприємства, установи й організації незалежно від форм власності, які займаються перевезенням пасажирів, а також провести роз’яснювальну роботу серед населення.

3.2. На підставі аналізу попиту населення на нерегулярні пасажирські перевезення за окремими напрямками (маршрутами) перевезень інформувати про це замовника перевезень - Раду міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську і Севастопольську державні адміністрації, та Державний департамент автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України.

4. Державному департаменту автомобільного транспорту Міністерства транспорту та зв’язку України (Доброход С. О.) при формуванні маршрутної мережі враховувати інформацію Головавтотрансінспекції Міністерства транспорту та зв’язку України та Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України про здійснення контролю за виконанням нерегулярних пасажирських перевезень;

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра транспорту та зв’язку України Сергієнка Л. Г. та першого заступника Міністра внутрішніх справ України Корнієнка М. В.



Міністр транспорту та зв’язку
України


М. Рудьковський

Міністр внутрішніх справ
України


В. Цушко

ПОГОДЖЕНО:



В. о. Голови Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва



К. О. Ващенко




ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства транспорту та зв’язку України,
Міністерства внутрішніх справ України
від 25 травня 2007 р. N 450/167

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
12 червня 2007 р. за N 614/13881


Основні вимоги
щодо забезпечення безпеки перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень та порядок узгодження їх виконання

1. Загальна частина

1.1. Основні вимоги щодо забезпечення безпеки перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень та порядок узгодження їх виконання (далі - Вимоги) розроблені відповідно до Законів України "Про дорожній рух", "Про автомобільний транспорт" та "Про транспорт".

1.2. Вимоги установлюють єдині вимоги до автомобільних перевізників, автобусів, водіїв та організації перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень та визначають порядок узгодження цих перевезень з Державтоінспекцією МВС України та Головавтотрансінспекцією Мінтрансзв’язку України.

1.3. Вимоги є обов’язковими для виконання усіма автомобільними перевізниками, незалежно від форми власності.

1.4. У Вимогах терміни та визначення вживаються у такому значенні:

автобус - транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше ніж дев’ять з місцем водія включно;

автомобільний перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт нерегулярні пасажирські перевезення;

безпека перевезень - виконання організаційних, технічних та кваліфікаційних заходів, які забезпечують безпечне перевезення пасажирів;

весільні перевезення - поїздки груп людей на автобусах для відзначення заходів під час шлюбу;

водій - особа, яка керує автобусом під час нерегулярних пасажирських перевезень і має відповідне посвідчення встановленого зразка;

замовник транспортних послуг - юридична або фізична особа, яка замовляє транспортні послуги з перевезення пасажирів;

нерегулярні пасажирські перевезення - перевезення пасажирів автобусом, замовленим юридичною або фізичною особою з укладанням письмового договору на кожну послугу, у якому визначають маршрут руху, дату та час перевезень, інші умови перевезень та форму оплати послуги або перевезення за власний кошт;

органи контролю - управління (відділи) Державтоінспекції головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та територіальні управління Головавтотрансінспекції в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі;

послуга з нерегулярних пасажирських перевезень автобусом - замовлення автобуса включно з місцями для сидіння та багажним відділенням для здійснення нерегулярних пасажирських перевезень автобусом на договірних умовах із замовником послуги за плату або перевезення за власний кошт;

ритуальні перевезення - поїздки груп людей на автобусах, пов’язані з похованням небіжчиків;

святкові перевезення - поїздки груп людей (дітей) на автобусах, пов’язані з відзначенням свят (державні, релігійні, сімейні та інші свята);

туристичні та екскурсійні перевезення - цілеспрямовані поїздки груп людей (дітей) на автобусах за заздалегідь визначеними місцями (історичними, культурними, природними та іншими);

узгодження на здійснення нерегулярних пасажирських перевезень - це документ, який містить інформацію про проведення автомобільним перевізником організаційних, технічних та кваліфікаційних заходів для підтвердження можливості забезпечити безпеку нерегулярних пасажирських перевезень.

2. Вимоги до забезпечення безпеки перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень

2.1. До здійснення нерегулярних пасажирських перевезень допускаються автомобільні перевізники, діяльність яких відповідає вимогам статей 30 і 59 Закону України "Про автомобільний транспорт" та вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільним транспортом загального користування (крім надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі) та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів та їх багажу на таксі, затверджених наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва і Міністерства транспорту України від 18.12.2003 N 136/985, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 30.12.2003 за N 1259/8580 та N 1260/8581 (далі - Ліцензійні умови).

2.2. Для здійснення нерегулярних пасажирських перевезень автомобільний перевізник зобов’язаний забезпечити:

укладання з юридичною або фізичною особою письмового договору про послугу з нерегулярних пасажирських перевезень;

проведення передрейсового (післярейсового) медичного огляду водія автобуса, яким буде виконуватись поїздка;

проведення передрейсового контролю технічного та санітарного стану автобуса перед початком роботи;

проведення цільового інструктажу з безпеки дорожнього руху;

водія необхідною документацією.

2.3. Автомобільний перевізник, який здійснює нерегулярні пасажирські перевезення, повинен мати ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом та ліцензійні картки на кожний автобус.

2.4. Автомобільний перевізник для здійснення нерегулярних пасажирських перевезень надає автобуси, які відповідають вимогам безпеки перевезень.

2.5. Письмовий договір, який укладається між замовником перевезень та автомобільним перевізником на кожну послугу з нерегулярних пасажирських перевезень автобусом, повинен обумовлювати дату, час виконання перевезення, маршрут руху, марку автобуса, номерний знак, яким будуть виконуватись ці перевезення, інші умови перевезення.

2.6. У разі, якщо маршрут руху перевищує 500 км або водій буде задіяний для надання послуги більше 10 годин, автомобільний перевізник направляє у рейс двох водіїв.

2.7. Автомобільний перевізник може здійснювати нерегулярні перевезення дітей тільки за умови узгодження маршруту та розкладу руху із замовником - закладом освіти, призначення замовником послуг керівника, відповідального за супроводження дітей під час поїздки, а на групу з 30 і більше дітей - також медичного працівника.

2.8. Водії, які направляються на нерегулярні пасажирські перевезення, повинні відповідати вимогам допуску до керування транспортними засобами, що передбачено Законом України "Про дорожній рух", кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим Ліцензійними умовами, та мати стаж керування автобусами не менше п’яти років.

3. Водій, що здійснює нерегулярні пасажирські перевезення, повинен мати:

посвідчення водія відповідної категорії і талон до нього;

реєстраційні документи на автобус;

ліцензійну картку на автобус;

дорожній лист з проставленими відмітками про проходження передрейсового медичного огляду водія, передрейсової перевірки технічного стану автобуса та цільового інструктажу з безпеки дорожнього руху;

договір із замовником транспортних послуг;

документ, що засвідчує оплату транспортних послуг;

узгодження на виконання нерегулярних пасажирських перевезень.

3.1. При здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень водій автобуса повинен дотримуватись Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.97 за N 176.

3.2. Автобуси, які використовуються для здійснення нерегулярних пасажирських перевезень, повинні бути зареєстровані в установленому законодавством порядку, а їх технічний стан та інші вимоги до них повинні відповідати вимогам Ліцензійних умов.

3.3. При нерегулярних пасажирських перевезеннях максимальна кількість людей не повинна перевищувати кількості місць для сидіння, передбаченої технічною характеристикою автобуса та визначеної в реєстраційних документах на цей автобус.

4. Порядок узгодження виконання нерегулярних пасажирських перевезень

4.1. Автомобільний перевізник перед початком здійснення нерегулярного пасажирського перевезення узгоджує його виконання з органами контролю та отримує узгодження на виконання нерегулярних пасажирських перевезень (далі - Узгодження).

4.2. Для отримання Узгодження автомобільний перевізник звертається до органів контролю із заявами згідно з формами, зазначеними в додатках 1 та 2.

4.3. До заяв додаються засвідчені в установленому порядку копії договору із замовником транспортних послуг, документ, що засвідчує оплату транспортних послуг, а під час нерегулярних перевезень дітей - крім того, маршрут руху, список дітей, П. І. Б. відповідальної особи, П. І. Б. медпрацівника.

Реєстраційний номер заяви є номером вхідної кореспонденції та номером Узгодження відповідного органу контролю.

4.4. Узгодження засвідчується підписом керівників (або їх заступників) органів контролю за місцем реєстрації автомобільного перевізника та скріплюється печатками.

4.5. Узгодження повинно зберігатись у водія автобуса і пред’являтись на вимогу посадових осіб органів контролю.

4.6. Бланк, на якому оформляється Узгодження, виготовляється автомобільним перевізником самостійно на аркуші паперу формату А-4 за формою згідно з додатком 3 і містить такі відомості:

- найменування та місцезнаходження перевізника;

- маршрут перевезення;

- відомості про водія (П. І. Б.) та реєстраційні дані автобуса;

- відмітку управління (відділу) Державтоінспекції головного управління, управління МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі про проведення візуального огляду технічного стану автобуса;

- відмітку територіального управління Головавтотрансінспекції в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі про наявність ліцензії і ліцензійної картки на автобус;

- відмітку автомобільного перевізника про забезпечення проведення передрейсового медичного огляду водія автобуса та передрейсового технічного огляду автобуса.

4.7. Узгодження на нерегулярні пасажирські перевезення здійснюється органами контролю у термін, що не перевищує двох робочих днів.

4.8. Ритуальні перевезення Узгодження не потребують.

4.9. Працівниками Державтоінспекції проводиться візуальний огляд технічного стану автобуса та його укомплектованість.

4.10. Головавтотрансінспекцією встановлюється наявність Ліцензії та ліцензійної картки на автобус.

4.11. Узгодження повинно містити всі реквізити та діє на строк виконання перевезення.

4.12. Кожне Узгодження реєструється в журналі обліку виданих Узгоджень за формою згідно з додатком 4.

4.13. У разі незгоди автомобільного перевізника з рішенням органів контролю він може оскаржити їх згідно із законодавством.

4.14. Автомобільний перевізник та водій, що виконують нерегулярні пасажирські перевезення, за порушення законодавства про автомобільний транспорт несуть відповідальність, передбачену Кодексом України про адміністративні правопорушення та Законом України "Про автомобільний транспорт".

Надходження до Головавтотрансінспекції в письмовій формі заяви (повідомлення) про порушення автомобільним перевізником вимог законодавства про автомобільний транспорт, у тому числі цих Вимог, є підставою для проведення позапланової перевірки відповідно до вимог статті 6 Закону України "Про автомобільний транспорт".

(Наказ від 2007.05.25, "Про Основні вимоги щодо забезпечення безпеки перевезень при здійсненні нерегулярних пасажирських перевезень та порядок узгодження їх виконання")////////

Я в глубине души до последнего момента надеялся, что МИНЮСТ не зарегистрирует данное творчество или, хотя бы, Госкомпредпринимательства воспользуется своим правом и зарубит эту бумажку - но нет, чуда не произошло. Попытался я получить данное узгодження, тем более, что у меня всё лето два раза в неделю ходят два автобуса в режиме нерегулярных перевозок по маршруту Черкассы - Алушта - Черкассы. ЦЕЛЫЙ ДЕНЬ ходил по ГАИ дабы найти человека, который бы "провів візуальний огляд технічного стану автобуса та його укомплектованість" и поставил бы узгодження на заяве. Итог похода - во-первых - про подобные девайсы в ГАИ никто и слыхом не слыхивал, во-вторых - человек, который про это что-то может знать сейчас в отпуске, а второй на выезде и будет завтра, в третьих - нет у них штампика для узгодження. Пипец... Пошёл в Главтотранспортную инспекцию - с ходу задал им вопрос - КАКАЯ БЛЯДЬ (извините) придумала эту хренотень, по сути дублирующую порядок прохождения техосмотров и выдачу лицензий и контроль за ними (на кой хер (извините) они тогда (техосмотр и лицензии) вообще нужны, если всё равно каждый раз и так всё согласовывать нужно???). И самый прикол - согласование (даже если я поймаю нужных мне людей в ГАИ и Инспекции) - согласование ДО ДВУХ РАБОЧИХ ДНЕЙ!!!! Обалдеть!!!! Привожу им конкретный пример - выехал автобус, скажем по маршруту Черкассы - Львов и в Умани поломался (в пятницу вечером). Понятное дело, что мне нужно высылать туда резервный автобус - забрать людей. А ФИГ мне!!!! Я должен согласовать движение второго автобуса, т.е. в понедельник приехать в ГАИ, в Инспекцию - показать автобус, документы, подождать два рабочих дня получения узгодження и в среду отправить резервный автобус за людьми??????? ОХУЕТЬ (тысячу раз извините за слова подобные). Или ещё пример - позвонит мне человек сегодня и попросит автобус на воскресение, или даже на завтра, на экскурсию - мне ему рассказывать про весь процесс согласования и про то, что хрен (извините) он куда завтра поедет??? У меня так весь бизнес медным тазом накроется. Ещё вариант - если перевозчик розташован в Умани и хочет осуществить рейс по маршруту - Умань- Монастырище (расстояние max. 120 км. в оба конца и соот-нно цена вопроса, т.е. цены перевозки, а также и прибыля с неё невысоки) - ему ехать в Черкассы в инШпекцию за 200 км., чтобы согласовать данную перевозку?

Короче.... поступил я так - выбрал все даты перевозок (тем более они у меня известны), понаписывал заявы, приложил копии всех документов и отправил их почтой с уведомлением о вручении и с описью вложенных папірців. А в сопроводиловке к заявам попросил выслать(даже конвертик с марочкой на шару приложил) узгодження на указанный адресс или сообщить дату, время и место проведения согласования узгодження. А эти людишкам из Инспекции так и сказал - срал (извините) я на ваше законотворчество - буду ездить всё равно - составляйте протоколы, выносите постановы про штрафы - буду обжаловать в Хоз. суде Черкасской области, а если не обжалую и Суд оставит в силе - буду хоронить их в Исп. службе (для защиты от подобных чудес со стороны гос-ва я давно и навсегда оформил залог на всё имущ-во ЧП Орловой А.С. на себя на сумму в три раза превышающую объёкт залога и потому все движения держвиконавця в сторону ареста имущ-ва ни к чему не приведут, а ловля им денег на счетах, равносильна ловле бабочек лопатой (Банк знает кто ему дороже) - если кому интересно узнать про вполне законные методы защиты своих денег от произвола страны на стадии исполнительного производства - обращайтесь).

З.Ы. По вопросу ЧП Рута - ритуальные перевозки не требуют узгодження, но касается только похорон и всего, что с ними связано.
З.Ы.Ы. Хотите соглашайтесь, хотите нет, но организация и сопровождение грузоперевозок по сравнению с пассажирскими (я не имею ввиду машины их стоимость, обслуживание и т.д.) - это детский сад (по крайней мере для меня).
З.Ы.Ы. Слушали меня эти инШПЕКТоры как кролики - помня о том, что во-первых - я знаю (и они знают о том, что я это знаю), что юрист у них школьник (больше чем 2 с плюсом я ему за его знания не поставлю), во-вторых - они помнят, что вторую лицензию на пассажирские (после окончания срока действия первой) я получил через суд, раздолбав в пух и прах в суде тогда их представителя.....\

ФУУУУххххх........

Алексей (ЧП Орлова А.С.).


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!

Алексей спасибо за поддержку,я так и поступаю ложу на них х...Хотя сколько останавливали за все лето наши доблесные органы, ни кто не заикнулся про это узгодженя.


Еще

У нас каждый рейс по маршруту Черкассы-Алушта педали - 1. Кировоград, 2. Николаев, 3. Армянск, 4. Ангарский перевал. Иншпекотры уже мудрые стали - тормозит гаишник, а потом документы в руки передаёт глававтоинШпектору (очевидно, изучили Закон "Про милицию";). Раз поехал я сам с водителем - после передачи документов инШпектору гаишником я вырвал из рук у него документы, послал его нах. и пошёл в автобус. На его вялые посылы на то, что он "имеет право" я попросил его показать направление на рейдовую внеплановую проверку в данное время и на конкретном участке дороги - он даже не понял о чём я говорю. Я ещё раз послал его и уехал.

З.Ы. Я даю своим пацанам чёткое указание - 50 грн. в руки на хлебушек для голодных детей инШпектора (Закон всё-таки нарушаем, как ни крути, хоть он и идиотский). В случае отказа принять дар - пошёл нах. Пиши свои писульки. Я их позже закопаю указанным выше способом. Или мне не ездить?????

Алексей.


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!

Использовали транспорт на маршрутах или работа на заказ? Мы занимаемся перевозками только на заказ + потихонечку (ну оч. тяжко идёт) начали развивать тему такси. Интересует (если это не секрет) уровень з/пл. водителей автобусов и система поиска и наработки заказчиков.

З.Ы. Работа на заказ, да ещё и на автобусах тяжкий труд (имеется ввиду поиск работы). В таком деле нет ни Ларди ни Деллы и т.д. Был ли у Вас интересный маркетинговый план (если что - я готов купить).

С ув. Алексей (ЧП Орлова А.С.).



Транспорт работал на маршрутах по городу зимой, летом на межгород (по Крыму) здесь сезонность, тяжело работать зимой можно например в Ялту из Симферополя 4 человек отвезти и обратно также ,вот и считай ,так что только так работали .
Зарплата сдельная так называем "план" каждый день сдают, по разным маршрутам разные ставки это что касается города. По межгор.,- там ведь продажа через кассу, деньги получаем (из кассы) раз в неделю согласно ежедневных ведомостей зарплата водителя тоже разная : 1.заправка за его счет 2.В зависимости от маршрута зп либо 100 грндень либо нет вообще т.е. поток народа огромный - касса продает ведь только по местам а ходят битком...
насчет заказов ,сам знаешь как найдешь


Еще



Добрый день. нас интерисует такой вопрос если микроавтобус 8 мест он подпадает под нерегулярные перевозки? или его лучше оформить как такси?
подскажите пожайлуста!
заранее багодарен за ответ
Юрий


Причём тут одно к другому? :(

Правила для перевозчиков
Кабинет Министров Украины принял новую редакцию Правил предоставления услуг пассажирского автомобильного транспорта

http://www.urist.org.ua/issue/dai/102455031207

Лучше под такси, только назовите его правильно:



:)Игорь.


Еще
:)Игорь. (уже не "Рапид";)

Правильный ответ на неправильно поставленый вопрос - семьписят.


Объясните толком - что Вы хотите узнать или сделать?



Алексей.

P.S. С наступающим!


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!

[quote name=’ЧП Сидоренко’ firm_id=’91593’ post=’76629’ date=’10.12.2008 17:23’]



Правильный ответ на неправильно поставленый вопрос - семьписят.


Объясните толком - что Вы хотите узнать или сделать?



Алексей.
если нерегулярные перевозки брать "легально" с каждого пассажира нельзя
а как в такси можно ли брать и везти нескольких пассажиров?
юрий


Аааааа - нелегальные перевозки в обход конкурса на маршрут? )))

Консультации - в 10 раз дороже. )))


Алексей.




P.S. С наступающим!


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!




Здравствуйте!

Самый крупный пассажирский перевозчик в Луганской области, всегда рады будем поделиться опытом :)

С уважением,

Котенко Антон



Делитесь. )))



Алексей.

P.S. С наступающим!


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!



Аааааа - нелегальные перевозки в обход конкурса на маршрут? )))

Консультации - в 10 раз дороже. )))


Алексей.



P.S. С наступающим!


Я, если шо, дэшэвшэ обясню...:)


Еще
:)Игорь. (уже не "Рапид";)

[ - если кому интересно узнать про вполне законные методы защиты своих денег от произвола страны на стадии исполнительного производства - обращайтесь).

Здравствуйте.
интересует вопрос борьбы с исполнительной службой. С судом меня лихо прокатили, как говорит адвокат, был сговор с судьей.
Претензию получил гдето в середине лета, вроде бы по телефону мирно все решили, я и успокоился.
Тут вдруг приходит ухвала про провадження справы. На первое заседание я не смог прийти, был в отъезде.
О назначении второго и последнего я узнал в один день с решением суда, по истечении 10 дней с момента вынесения решения. Причем на втором слушании небыло ни исца ни меня(ответчика). Суд принял решение в пользу исца. Аппеляцию подать уже не смог. Адвокат говорит - надо договариваться в исполнительной службе. Помогите советом, что делать.
По сути вопроса - не оплата перевозки по причине недостачи груза на сумму превышающую фрахт в 3 раза.Причем в устном порядке разобрались. Но - у исца нет ни одного оригинала документов, только факсокопии и СМРка в которой фигурируют Отправитель-Получатель и Перевозчик. Меня там нет вообще.

P.S. Убегаю с работы, зараннее извиняюсь, сегодня не смогу просмотреть Ваш ответ (если конечно ... )


Еще
Александр

Прошу прощения, что не в тему ветки, но автор сам предложил помощь ...


Еще
Александр



скажите пожайлуста как лучше зделать у меня 8 мест микроавтобус
на что зделать лучше лицензию
если на такси то как быть с оплатой за проезд с каждого пассажира
юрий


Если Вы ЧП, то легко...:) (совет, кстати, дал совершенно бесплатно)



:)Игорь.


Еще
:)Игорь. (уже не "Рапид";)

ЦитатаЦитата (ООО "ОПеКС", 10.12.2008 19:14):

Прошу прощения, что не в тему ветки, но автор сам предложил помощь ...


Бесплатно? )))


З.Ы. Пишите ситуацию... подробнее.


Алексей.

P.S. С наступающим!


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!



а если по подробнее
сколько будет стоить




Блин, ну Вы даёте...:(

Вроде ж уже всё по палочкам разложили, разъяснение по закону дали...:)
(осталось только внимательно прочитать и выписать себе памятку...)

З.Ы. Вы что, квитанции заполнить не можете?


:)Игорь.


Еще
:)Игорь. (уже не "Рапид";)




а если по подробнее
сколько будет стоить




Блин, ну Вы даёте...:(

Вроде ж уже всё по палочкам разложили, разъяснение по закону дали...:)
(осталось только внимательно прочитать и выписать себе памятку...)

З.Ы. Вы что, квитанции заполнить не можете?


:)Игорь.



Морды надо бить таким людям.

УВАЖАЕМЫЙ БУДУЩИЙ (не дай Бог) ПАСС, ПЕРЕВОЗЧИК! ВЫ СОБИРАЕТЕСЬ ПЕРЕВОЗИТЬ ЛЮДЕЙ! НЕ ДРОВА И НЕ ТНП! ЛЮДЕЙ !!!

Отнеситесь к этому делу более серьёзно. А, лучше, не относитесь к нему воообще...


З.Ы. А если грамотно - гляньте требования к пасс. транспорту М1 и М2. И сопоставьте это с лиц. условиями и Правилами предоставления услуг пасс. авто + ЗУ "Об автом. транспорте"...

Стрелял бы таких лохмандеев...



Алексей.


P.S. С наступающим!


Еще
Не уповайте на чудеса - чудите сами!




Морды надо бить таким людям.

УВАЖАЕМЫЙ БУДУЩИЙ (не дай Бог) ПАСС, ПЕРЕВОЗЧИК! ВЫ СОБИРАЕТЕСЬ ПЕРЕВОЗИТЬ ЛЮДЕЙ! НЕ ДРОВА И НЕ ТНП! ЛЮДЕЙ !!!

Отнеситесь к этому делу более серьёзно. А, лучше, не относитесь к нему воообще...


З.Ы. А если грамотно - гляньте требования к пасс. транспорту М1 и М2. И сопоставьте это с лиц. условиями и Правилами предоставления услуг пасс. авто + ЗУ "Об автом. транспорте"...

Стрелял бы таких лохмандеев...



Алексей.


P.S. С наступающим!


Ну-ну, морды бить собрались...:) Можно и споткнутся по дороге, очнутся, гипс...:)

Грамотно я сам знаю как...:) и знаю как обойти эту грамотность...:)

А стрелять надо тех "лохмандеев", которые эти законы сочиняли, сами себе противоречат!:(


:)Игорь. (советую на ночь травки успокаивающей покурить (пардон) попить...:) )

Пы.Сы. Правда нихрена не понял кому Вы адресовали ответ, ну для профилактики нехай будет...:):):)


Еще
:)Игорь. (уже не "Рапид";)
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0