trucksnearme
Всеукраїнський страйк перевізників України з 01.05.2018!!!
Новые сообщения
Количество постов 13
Тема закрыта
Автор
Сообщение

СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.


Еще

СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
не в нашій державі. хто хоче той і їде по нормальних розцінках. а кого и 3 копійки влаштовуе. краще давайте за розбиті дороги страйк проведемо. а то налоги платимо а херсобачий з цього маемо.


Еще
Госолка лотвка

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток
Вот-вот...начните тут копать...


Еще

доброго времени суток всем. А подскажите кто вы, кто организатор и кто будет роспредилять роли участников данного мероприятия.


Еще

Очень интерестно как все должно происходить. Такая акция уже была. В 2002 -2005 -2011 в одессе. Все обещало быть в пользу перевозчиков а не крысящих экспедицый.................. но пострадали именно перевозчики.Всех дрю .....ли и гаишники и охрана порта . А куча киевских .закарпатских.и днепрпопетровских машин вклинилась в порт и нас начали вытеснять.


Еще

СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
    По- перше, пан Страйковенко потрібно звертатись особисто від себе, а не від "темної конячки". 
    А в іншому панове думка цілком слушна, що до тарифів. Маю впевненність, що у випадку коли ніхто не поїде дешевше встановленного мінімума замовнику прийдеться платити нормальну ціну. Повірте-  ні порти з паромами не зупиняться, не закінчаться будівництва, не перестануть їсти та пити, та інше.
   Не везіть безкоштовно!!! Не вмієте працювати-не заважайте іншим!!!
   Ви в ттн взагалі заглядаєте ? Ви ціни на товар  бачите? Ви несете матеріальну відповідальність за мільйонний або півмільйонний товар і нічого не отримуєте на виході. Схаменіться! Почніть поважати себе та свою працю!!!
   І шановні перевізники не будьте пасивними, це Ваш бізнес і Ваші доходи які залежать тільки від вас...УСПІХІВ!!!


Еще

СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
    По- перше, пан Страйковенко потрібно звертатись особисто від себе, а не від "темної конячки". 
    А в іншому панове думка цілком слушна, що до тарифів. Маю впевненність, що у випадку коли ніхто не поїде дешевше встановленного мінімума замовнику прийдеться платити нормальну ціну. Повірте-  ні порти з паромами не зупиняться, не закінчаться будівництва, не перестануть їсти та пити, та інше.
   Не везіть безкоштовно!!! Не вмієте працювати-не заважайте іншим!!!
   Ви в ттн взагалі заглядаєте ? Ви ціни на товар  бачите? Ви несете матеріальну відповідальність за мільйонний або півмільйонний товар і нічого не отримуєте на виході. Схаменіться! Почніть поважати себе та свою працю!!!
   І шановні перевізники не будьте пасивними, це Ваш бізнес і Ваші доходи які залежать тільки від вас...УСПІХІВ!!!
ну так на вскидочку, я забрал груз  800 кг 13 палет по 11 гр/км. туда же, с этого места уехало 9 тонн по 7 гр/км. ну не падлюка?  это мне сам грузоотправитель сказал за сколько тот мудень согласлся. а вы говорите страйк. 


Еще
Госолка лотвка

СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
+


Еще

СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
:rtfm::rofl::new_russian::D:rofl::rofl::rofl: 
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого”  -"ПОТОПАЮЧОГО"
У вас, помилка в лозунгах. Не соромно буде по телебаченню виступати?
Страйковий комітет- "СТРАЙКОВЕНКО" ,розсмішили зранку, дякую.
Дам вам пораду-заспокойтесь, це вже все було.Плагіат


Еще

ЦитатаЦитата (CARGO LINE, 27.03.2018 07:37):
СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
:rtfm::rofl::new_russian::D:rofl::rofl::rofl: 
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого”  -"ПОТОПАЮЧОГО"
У вас, помилка в лозунгах. Не соромно буде по телебаченню виступати?
Страйковий комітет- "СТРАЙКОВЕНКО" ,розсмішили зранку, дякую.
Дам вам пораду-заспокойтесь, це вже все було.Плагіат


Еще

Пан Страйковенко - це не особа, а спільнота тисяч вантажних перевізників!!!


Для "знавців" української мови:
- слова УТОПАЮЧИЙ, ПОТОПАЮЧИЙ - синоніми (див. словник "Як ми говоримо" Антоненка-Давидовича)!


Хто не вірить в сової сили - той немає майбутнього в бізнесі.


Чому експедитори мають бути проти?!
Очевидно, що експедиторський дохід від вищого фрахту завжди буде більшим!


Еще

ЦитатаЦитата (CARGO LINE, 27.03.2018 07:37):
СТРАЙКОВИЙ   КОМІТЕТ перевізників України
пропонує:

З   1-го травня 2018 року розпочати акцію

під лозунгом:
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого” 

Ні для кого не секрет, що у вантажних перевізників, як уміжнародних, так і тих хто виконує перевезення по Україні, настали дуже важкі часи – «економічна скрута».

Одна із проблем, яка привела дотакого стану – це демпінг тарифів, тобто – робота в збиток. Працюючи в збиток, ми не в змозі оновлювати рухомий склад та платити європейську заробітну платню.
Не дотримуючись цих високих стандартів, ми не втримаємося на ринку перевезень і
наше місце займуть інші перевізники.
Щоб такого не сталося ми маємо самі себе врятувати, сподіватися на те, що хтось прийде інас врятує – марно.      Давайте почнемо з простого:
1.     Згадаємо, що конкуренція – церобота в межах рентабельності, а нев збиток.
2.     Фрахт залежить від перевізника, він такий– за скільки ми їдемо.
3.     Тарифна стелах автозаправок кожноїкраїни (вартість ДП).

Найперше давайте почнемо:
-        в Європу їдемо – не менше 1 євро за км;
-        по Україні – не менше 22 грн. за км. 

Запрошуємо усіх перевізниківпідтримати цю мирну акцію порятунку галузі і самих  себе.

Запрошуємо до співпраці Профспілки, Федерацію роботодавців, експедиторів, експедиційні компанії,
особливо АсМАП України, в якої є можливість інформувати через засоби масової
інформації (телепередача, журнал, сайт АсМАП, Регіональні збори, які починаються
по всій Україні).

Кожен – інформуй колегу, товариша, партнера!

Рятуймося, поки ще не пізно!

Давайте усі разом зробимо цей перший крок до свого порятунку.
:rtfm::rofl::new_russian::D:rofl::rofl::rofl: 
“Спасіння утопаючого –діло рук самого утопаючого”  -"ПОТОПАЮЧОГО"
У вас, помилка в лозунгах. Не соромно буде по телебаченню виступати?
Страйковий комітет- "СТРАЙКОВЕНКО" ,розсмішили зранку, дякую.
Дам вам пораду-заспокойтесь, це вже все було.Плагіат
Для "знавців" української мови: 
- слова УТОПАЮЧИЙ, ПОТОПАЮЧИЙ - синоніми (див. словник "Як ми говоримо" Антоненка-Давидовича)!


Еще

Вот это прикол...   Крузенштерн - человек-пароход тут отдыхает...   У нас человек-страйковый комитет появился. 

Киевстар хорошо работает, что сигнал мобильного интернета, через стены спецбольницы проходит.

Крузенштерн, цену для Европы и Украины вы заявили, огласите пожалуйста ваше видение ситуации по всему списку, вы же как-никак тысячи перевозчиков:

-Кавказ;
-Турция;
-Россия;
-Белорусь;
-Молдова;
-Казахстан и т.д.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0