trucksnearme
Шайби і чіпи по Україні
Новые сообщения
Количество постов 31
Автор
Сообщение

Сьогодні мій водій завантажився з Львівської обл. на Київ.Машина на чіпі.На доїзд до місця завантаження та на дорогу до Києва використав весь робочий час,до Києва не доїхав,крутить 9 в Калинівці.В 22.00 отримую дзвінок від експедитора: " А чому ви мене не попередили,що машина на чіпі, кажіть водію нехай доїде." Відповідаю: "Я,міжнародний перевізник, що мені потім робити з тахо і "запореним" чіпом? "   Резюме розмови таке: коли нарешті експедиції і замовники перевезень перестануть знущатись з перевізників і водіїв. Водії НЕ РОБОТИ, їх також треба поважати.Я своїх поважаю і не жалкую про це,бо у відповідь від них теж маю повагу і розуміння. Я не водій вантажівки але багато часу провів за кермом в Україні та Європі і багато випадків бачив на різних дорогах.Все-таки контроль робочого часу водіїв повинен бути ,заради безпеки на дорогах і безпечної та цілісної доставки вантажів.


Еще

Повністю з Вами згідний!


Еще

ЦитатаЦитата (ТурбоСвіт, 31.05.2018 22:46):
Сьогодні мій водій завантажився з Львівської обл. на Київ.Машина на чіпі.На доїзд до місця завантаження та на дорогу до Києва використав весь робочий час,до Києва не доїхав,крутить 9 в Калинівці.В 22.00 отримую дзвінок від експедитора: " А чому ви мене не попередили,що машина на чіпі, кажіть водію нехай доїде." Відповідаю: "Я,міжнародний перевізник, що мені потім робити з тахо і "запореним" чіпом? "   Резюме розмови таке: коли нарешті експедиції і замовники перевезень перестануть знущатись з перевізників і водіїв. Водії НЕ РОБОТИ, їх також треба поважати.Я своїх поважаю і не жалкую про це,бо у відповідь від них теж маю повагу і розуміння. Я не водій вантажівки але багато часу провів за кермом в Україні та Європі і багато випадків бачив на різних дорогах.Все-таки контроль робочого часу водіїв повинен бути ,заради безпеки на дорогах і безпечної та цілісної доставки вантажів.
Дуже вірно і , до того ж, справедливо!
Рівно так само інструктую своїх водіїв і забороняю їхати з порушенням!
В одному тільки доповню автора: повагу не треба ВИПРОШУВАТИ у всієї цієї свори посередників,
які біля нас кормляться!
Повагу треба вимагати і заслуговувати своїми 
конкретними,
твердими
і, найголовніше, грамотними діями 
під час виконання перевезень.

Дуже радий тому, що багато людей підтримали позицію автора!
І я, також, повністю підтримую.

З повагою, Григорій Іванович.


Еще

Как я и говорил 8 лет назад: и до нас наконец-то дойдет, что мы тоже люди.


Еще
С уважением,
Сергей
--------------------
Мы просто обязаны оберегать и защищать самое ценное, что подарил нам Всевышний
Блог о тахографах для людей! :)

конечно, скоро до всех дойдет, что без "тахо-ошейника" он не може бути "вільною людиною". Ибо кто кроме ошейника заставит его ценить, любить и уважать? Да и в европу без тахо нельзя ... и москали без тахо не пущають ....

ps плюк - пацакская планета, без цака чатланину нельзя ...


Еще
без 100% оплаты не выгружаюсь

конечно, скоро до всех дойдет, что без "тахо-ошейника" он не може бути "вільною людиною". Ибо кто кроме ошейника заставит его ценить, любить и уважать? Да и в европу без тахо нельзя ... и москали без тахо не пущають ....

ps плюк - пацакская планета, без цака чатланину нельзя ...
Честно говоря не понял Ваш посыл "тахо-ошейник"... Вы считаете, что езда по тарифам Украины еще и ночами оправдывает средства?! Наверное нашим перевозчикам как никому нужно задуматься об этом...Разве кому то в кайф ночью ловить ямы на укр дорогах?! Может за ночную езду оплата в двойном тарифе?! А как на счет, того , что водитель подвергает не только свою жизнь опасности но и других?! 

Так и не понял, где плюсы езды по не по шайбе?!:)


Еще

ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 02.06.2018 15:49):
конечно, скоро до всех дойдет, что без "тахо-ошейника" он не може бути "вільною людиною". Ибо кто кроме ошейника заставит его ценить, любить и уважать? Да и в европу без тахо нельзя ... и москали без тахо не пущають ....

ps плюк - пацакская планета, без цака чатланину нельзя ...
Честно говоря не понял Ваш посыл "тахо-ошейник"... Вы считаете, что езда по тарифам Украины еще и ночами оправдывает средства?! Наверное нашим перевозчикам как никому нужно задуматься об этом...Разве кому то в кайф ночью ловить ямы на укр дорогах?! Может за ночную езду оплата в двойном тарифе?! А как на счет, того , что водитель подвергает не только свою жизнь опасности но и других?! 

Так и не понял, где плюсы езды по не по шайбе?!:)
Почему бы в заявке,не писать, просто,(ночами не езжу) Интересно сколько будет плюсиков.


Еще

ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 02.06.2018 15:49):
конечно, скоро до всех дойдет, что без "тахо-ошейника" он не може бути "вільною людиною". Ибо кто кроме ошейника заставит его ценить, любить и уважать? Да и в европу без тахо нельзя ... и москали без тахо не пущають ....

ps плюк - пацакская планета, без цака чатланину нельзя ...
Честно говоря не понял Ваш посыл "тахо-ошейник"... Вы считаете, что езда по тарифам Украины еще и ночами оправдывает средства?! Наверное нашим перевозчикам как никому нужно задуматься об этом...Разве кому то в кайф ночью ловить ямы на укр дорогах?! Может за ночную езду оплата в двойном тарифе?! А как на счет, того , что водитель подвергает не только свою жизнь опасности но и других?! 

Так и не понял, где плюсы езды по не по шайбе?!:)
Почему бы в заявке,не писать, просто,(ночами не езжу) Интересно сколько будет плюсиков.
НОЛЬ.


Еще

ВМЕНЯЕМЫЙ заказчик согласится ,что груз нужен на складе а не в кювете,а вопли эксп -табуретки- в сад


Еще
Страшко В.В.

ВМЕНЯЕМЫЙ заказчик согласится ,что груз нужен на складе а не в кювете,а вопли эксп -табуретки- в сад
...на повестке дня должен стоять один вопрос. Убрать с автоперевозок всяких посредников...


Еще

ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 02.06.2018 15:49):
конечно, скоро до всех дойдет, что без "тахо-ошейника" он не може бути "вільною людиною". Ибо кто кроме ошейника заставит его ценить, любить и уважать? Да и в европу без тахо нельзя ... и москали без тахо не пущають ....

ps плюк - пацакская планета, без цака чатланину нельзя ...
Честно говоря не понял Ваш посыл "тахо-ошейник"... Вы считаете, что езда по тарифам Украины еще и ночами оправдывает средства?! Наверное нашим перевозчикам как никому нужно задуматься об этом...Разве кому то в кайф ночью ловить ямы на укр дорогах?! Может за ночную езду оплата в двойном тарифе?! А как на счет, того , что водитель подвергает не только свою жизнь опасности но и других?! 

Так и не понял, где плюсы езды по не по шайбе?!:)
Почему бы в заявке,не писать, просто,(ночами не езжу) Интересно сколько будет плюсиков.

https://lardi-trans.com/log/photos/album/?album=41122 .. смотрим фотку с текстом ... вот так и пишу, и мне для сего тахо не нужен, кого не устраивает ищут другую машину. 

ps ... а где я писал, что одобряю ночную езду? Я писал, что мне ошейник не к лицу, все остальное додумали каждый по своему мерилу. Не понимаю, как может хвалиться человек тем, что он шаровоз и как можно заявлять о какой-то воле и свободе при этом хвалиться ошейником?  


Еще
без 100% оплаты не выгружаюсь

ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 02.06.2018 15:49):
конечно, скоро до всех дойдет, что без "тахо-ошейника" он не може бути "вільною людиною". Ибо кто кроме ошейника заставит его ценить, любить и уважать? Да и в европу без тахо нельзя ... и москали без тахо не пущають ....

ps плюк - пацакская планета, без цака чатланину нельзя ...
Честно говоря не понял Ваш посыл "тахо-ошейник"... Вы считаете, что езда по тарифам Украины еще и ночами оправдывает средства?! Наверное нашим перевозчикам как никому нужно задуматься об этом...Разве кому то в кайф ночью ловить ямы на укр дорогах?! Может за ночную езду оплата в двойном тарифе?! А как на счет, того , что водитель подвергает не только свою жизнь опасности но и других?! 

Так и не понял, где плюсы езды по не по шайбе?!:)
Почему бы в заявке,не писать, просто,(ночами не езжу) Интересно сколько будет плюсиков.

https://lardi-trans.com/log/photos/album/?album=41122 .. смотрим фотку с текстом ... вот так и пишу, и мне для сего тахо не нужен, кого не устраивает ищут другую машину. 

ps ... а где я писал, что одобряю ночную езду? Я писал, что мне ошейник не к лицу, все остальное додумали каждый по своему мерилу. Не понимаю, как может хвалиться человек тем, что он шаровоз и как можно заявлять о какой-то воле и свободе при этом хвалиться ошейником?  
Владіславе!
Вимоги, обмеження та заборони, які викладені Конвенцією ЕСТР
стосуються не лише нічної їзди.
Там бага-а-а-а-то цікавого є і корисного!
Складені вони дуже розумно і логічно.
Просто, ти в них не розібрався і жодного разу , навіть, не прочитав,
а тому не маєш права судити!
"Ошейнік" частіше за все буває у людей на мозгах, 
і свідчить, якраз, про безграмотність, обмеженість, зарозумілість та дрімучість людини.

Тому, перш, ніж приймати участь у полеміці, треба вивчити предмет обговорення!
Треба спробувати попрацювати за правилами,
треба хоча б посидіти за кермом серйозного автомобіля ,
треба хоча б трохи ширше уявляти сам процес автовантажоперевезень!
А тоді вже...


Еще

Будет с шайбами по Украине то же что и с весовыми комплексами. Вез груз. Взвешивали в двух разных областях, а дальше смотрите и думайте как нас дурят https://youtu.be/vbM1C9DRF48


Еще

Будет с шайбами по Украине то же что и с весовыми комплексами. Вез груз. Взвешивали в двух разных областях, а дальше смотрите и думайте как нас дурят https://youtu.be/vbM1C9DRF48
Не валіть, будь ласка, все до однієї купи!
Як говорив колись у моєму селі дід Гнат своїй бабі Харитині (то сусіди наші були):
"Та ні-і-і-і-і-іі-..., Харитино! Ти мені не розказуй! Сало - то сало, а сіно - то сіно!"
Так, що вага та ЄСТР - то трохи різні речі...  але!

Справа з шайбами і чіпами така (до речі, з вагою так само) що по-перше:
щоб ми не витворяли по Україні, чи ще де-інде, а при в'їзді в будь-яку іншу країну, особливо ЄС, з Вас спитають за останні 28 діб!
Але, коли на протязі останньої доби Вас перевіряли транспортники, і у Вас є про це відмітка штампом на шайбі, або розпечатка по чіпу  - ніхто Вас більше не чіпатиме!
І зробили порушення Ви У Миколаєпі, чи у Кропивницькому, чи у Вінниці, відповідатимете однаково!
Тому похерити не вийде, навіть не надійтеся!
Давайте вже звикати потроху(хоча потроху не вийде, треба одразу!) працювати за одними правилами!

І це буде і правильно
і справедливо!!


Еще

Будет с шайбами по Украине то же что и с весовыми комплексами. Вез груз. Взвешивали в двух разных областях, а дальше смотрите и думайте как нас дурят https://youtu.be/vbM1C9DRF48
Не валіть, будь ласка, все до однієї купи!
Як говорив колись у моєму селі дід Гнат своїй бабі Харитині (то сусіди наші були):
"Та ні-і-і-і-і-іі-..., Харитино! Ти мені не розказуй! Сало - то сало, а сіно - то сіно!"
Так, що вага та ЄСТР - то трохи різні речі...  але!

Справа з шайбами і чіпами така (до речі, з вагою так само) що по-перше:
щоб ми не витворяли по Україні, чи ще де-інде, а при в'їзді в будь-яку іншу країну, особливо ЄС, з Вас спитають за останні 28 діб!
Але, коли на протязі останньої доби Вас перевіряли транспортники, і у Вас є про це відмітка штампом на шайбі, або розпечатка по чіпу  - ніхто Вас більше не чіпатиме!
І зробили порушення Ви У Миколаєпі, чи у Кропивницькому, чи у Вінниці, відповідатимете однаково!
Тому похерити не вийде, навіть не надійтеся!
Давайте вже звикати потроху(хоча потроху не вийде, треба одразу!) працювати за одними правилами!

І це буде і правильно
і справедливо!!
Все вірно сказано! Потрібно дотримуватися европейського режиму праці водіїв. Ці правила прописани не даремно. Завдяки цьому, підвищується безпека на дорозі і зберігається здоров’я наших водіїв. І обов’язково потрібно доносити цю інформацію до замовників та експедиторів. Дуже багато тих, хто навіть не розуміє про що іде мова, коли пояснюєш, що у водія закінчився робочий час і він має робити відпочинок 9 годин. Було б добре, аби експедиторів та логістів, змушували проходити курси підвищення кваліфікації у транспортній галузі. Може тоді ми змогли б говорити на одній мові та розумітися без довгих роз’яснень ситуації.


Еще

Шайбы нужны но пока нет дорог не получится придерживаться режима труда. Дорог нет. Стоянок тоже. А по поводу того что я на весах нарушил то Вы Евдомаха посмотрите видео. Как же тогда веса проходят поверку если они не правильный вес показывают?Как может быть разница почти в три тонны? Наверное мне на ходу кто то свой груз догрузил. ))))


Еще

Шайбы нужны но пока нет дорог не получится придерживаться режима труда. Дорог нет. Стоянок тоже. А по поводу того что я на весах нарушил то Вы Евдомаха посмотрите видео. Как же тогда веса проходят поверку если они не правильный вес показывают?Как может быть разница почти в три тонны? Наверное мне на ходу кто то свой груз догрузил. ))))
Ви, Гавриленко, зовсім (ну абсолютно!!!) нічого не зрозуміли з того, про що я написав!
                                                            Повторюю!
Почну з того, що повторно на протязі однієї поїздки Вас не мали права зважувати.
Ви, просто, пред'являєте квиток минулого зважування, і все, питання закрите!
                                                                  Далі.
Тим, що Ваш автомобіль, таки, зважили повторно і отримали занадто різні дані, транспортники дуже сильно підставилися, і при правильному використанні Ваших документів про зважування, їх можна добряче присадити!
Але для цього не на форумі (та ще й не в тему) писати, а звернутися у ту ж Укртрансбеспеку зі скаргою, доклавши копії документів про зважування.
Повірте, це дуже серйозний аргумент!
Та тільки Ви ж цього не зробили і не зробите, я знаю.
Замість цього, Ви апелюєте до нас, своїх колег, які нічим, окрім поради, допомогти Вам не можуть.
До того ж, розмова тут ведеться про норми робочого часу, а не про ваговий контроль.
Хоча, зрозуміти Вас можна і обурення Ваше має підстави.

А , щодо шайб і чіпів, то їх, так само, два рази за зміну перевіряти не мають права, і в ЄС, як правило так і поступають.
Мало того, так і треба поступати, це буде правильно!
Але , для початку водій має про це ЗНА-ТИ!

                                                                    І ще одне:
"З'їжджати" на якість доріг і відсутність парковок - то зайва і тупа розмова,
і зветься вона одним словом - ДЕ-МА-ГО-ГІ-Я!
Я із 78-го року проїздив за кермом,
і слухати про те, що на протязі  9-годинної зміни на відстані 400 - 600 км водій не зміг визначити для себе місце нормальної парковки - то дурна балачка!


Еще

Начнем с того что я специально заехал на веса. Часто езжу в этом направлении и уже не раз после их взвешивания видел разницу в весе.


Еще

А почему действительно не предупредить заказчика, что машина на чипе? Тем более, что впереди выходные. Недавно у меня был аналогичный случай. Позвонил львовский перевозчик по моей заявке Хмельницкий - Львов и первый вопрос который он задал : " когда должен быть доставлен груз?". Это было не принципиально. Предложили водителю отдохнуть на территории. Так работают нормальные перевозчики, которые уважают и считаются с заказчиком.


Еще

Начнем с того что я специально заехал на веса. Часто езжу в этом направлении и уже не раз после их взвешивания видел разницу в весе.
Ну, тоді це інша справа.
Ви своєї мети досягли, різницю показників зафіксували і задокументували.
Ну і вперед!
Розкрутіть хлопців! В чім проблема?
Інакше, для чого Ви це робили?

Але тут ми говоримо не про вагові режими, а про норми робочого часу.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0