trucksnearme
ищу перевозчиков работавших через Иванюк МИ
Новые сообщения
Количество постов 28
Автор
Сообщение

Прошу отклинуться перевозчиков, ехавших в апреле 2009г по маршруту Москва(Мытищи)-Харьков(выгрузку перенесли в поле под Чугуевым) через СПД Иванюк МИ.


Еще

Так ми погоджуэмся що перевозка вантажу з Росії за маршрутом Москва. Воронеж , Липецк була надзвичайно складна та потребувала з сторони як замовників так і експедиторів, і звичайно перевізників багато затрат , нервів та здоровя..,. що зробиш така у нас робота.... ми розуміємо і цінуємо роботу кожного, починаючи з водія і закінчуючи менеджером підприємства.. Однак з сторони нашого замовника виникли деякі технічні проблеми які потягли за собою багато днів простою.., які в свою чергу замовник а це ПП ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ директор Женя обіцяв оплатити...,та на жаль він нас підвів і ми змушені були розраховуватися з перевізниками своїми коштами.., і скільки змогли стільки оплатили... і просимо перевізників зрозуміти та піти на зустріч . Звичайно працювати з компанією Транс Експрес непросто,і вирішувати непрості ситуації, але я сподіваюсь що здоровий глузд візме верх над емоціями,. бажаю Успіху!


Еще

Мы тоже из числа потерпевших перевозчиков по этому рейсу. И то что не оплатили простои (что было сразу понятно т.к если машина стоит больше 2-3 дней простои зачастую не платят, ну ед. вариант не выгружаться.) не самое страшное , мне когда водитель привез доки по этому рейсу я чуть не упала как их вообще пропустили через п/п , там же даже смр не было , какой то листик непонятный и все. Так что пусть сумма которую они нам не заплатили будет на ихней совести а нам остается благодарить бога за то , что вообще с этим грузом не орестовали машины.


Еще

У нас совсем другая ситуацыя. С СПД Иванюк зделали семь перевозок но по другому рейсу ( Москва-Киев), никавких притензий неимеем.
По поводу перевозки и оплаты никаких притензий нету.


Еще

Аня Ви помиляэтесь так як автобоміль без документів по тереторії РФ взагалі не зміг рухатись... тим більше пройти погран перехід.. це ви наговорюєте.., і Вам оплатили на завантаженні повну вартість перевезення, та простої правда недоплатили 150 доларів,і якщо Ви Аня пригадуєте я Вам пропонував нерозвантажувати автомобіль однак ви дуже спішили.., і просили якомога швидше розвантажити.., хоча ми погоджуємся що це не вихід із ситуації.., нерозвантажувати автомобіль.,. однак виходячи із ситуації потрібно зрозуміти і замовника .,. що у нього теж є проблеми з розмитненням... і не можна говорити що це тільки його проблеми.., а потрібно розуміти замовника і поступатися своїми теж інтересами.., як ви думаєте що замовник зацікавлений тримати автомобіль на вигрузці 2 неділі?..., звичайно ні.., і те що перевізник недоотримав 150 доларів., всі учасники даного процесу недоотримали кошти , як замовник ... перевізник так і експедитор, ... а кому має жалітись експедитор що за свою роботу неотримав навіть мінімальної винагороди?..,. чи замовник що перевезення вантажу обійшлося у пять раз дорожче?..., про це ніхто не бажає чути...., тому що перевізник думає тільки себе.... і каже це Ваші проблеми... а коли просиш перевізника надати акт простою.., то він цього не знав що потрібно зробити... так ми розуміємо що це не виправдання за неоплачені простої автомобілів але експедитор не може своїми коштами розраховуватись за простої автомобіля якщо він не отримав ці кошти від замовника.,це бізнес , нічого не вдієш.., і потрібно дякувати що основну суму оплачено, та частково простої, і сподіватися що наступний рейс буде набагато КРАЩИЙ!!!! Всім удачі!!!




Еще

ЦитатаЦитата (СПД Иванюк, 22.07.2009 15:13):

Аня Ви помиляэтесь так як автобоміль без документів по тереторії РФ взагалі не зміг рухатись... тим більше пройти погран перехід.. це ви наговорюєте.., і Вам оплатили на завантаженні повну вартість перевезення, та простої правда недоплатили 150 доларів,і якщо Ви Аня пригадуєте я Вам пропонував нерозвантажувати автомобіль однак ви дуже спішили.., і просили якомога швидше розвантажити.., хоча ми погоджуємся що це не вихід із ситуації.., нерозвантажувати автомобіль.,. однак виходячи із ситуації потрібно зрозуміти і замовника .,. що у нього теж є проблеми з розмитненням... і не можна говорити що це тільки його проблеми.., а потрібно розуміти замовника і поступатися своїми теж інтересами.., як ви думаєте що замовник зацікавлений тримати автомобіль на вигрузці 2 неділі?..., звичайно ні.., і те що перевізник недоотримав 150 доларів., всі учасники даного процесу недоотримали кошти , як замовник ... перевізник так і експедитор, ... а кому має жалітись експедитор що за свою роботу неотримав навіть мінімальної винагороди?..,. чи замовник що перевезення вантажу обійшлося у пять раз дорожче?..., про це ніхто не бажає чути...., тому що перевізник думає тільки себе.... і каже це Ваші проблеми... а коли просиш перевізника надати акт простою.., то він цього не знав що потрібно зробити... так ми розуміємо що це не виправдання за неоплачені простої автомобілів але експедитор не може своїми коштами розраховуватись за простої автомобіля якщо він не отримав ці кошти від замовника.,це бізнес , нічого не вдієш.., і потрібно дякувати що основну суму оплачено, та частково простої, і сподіватися що наступний рейс буде набагато КРАЩИЙ!!!! Всім удачі!!!





Читаю и удивляюсь.
Вроде бы все ок, да вот проблемы всетаки у заказчика - это он не смог сделать так что бы машины прошли без проблем и груз был растаможен.
-Или хотел на ШАРИКА везде, и машины на шарика и груз без разтаможки ?
-
Что то вы где то не договариваете. Уж больно смутно описана ситуация.

Всегда можно найти компромис.

"Ваше благополучие зависит от ваших собственных решений."


Еще
"Ваше благополучие зависит от ваших собственных решений."


От Ви перевізник і звичайно відстоюєте інтереси свої..., це зрозуміло...

заказчиком по даному напрямку була компанія ПП ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ , він і являється перевізником який має свій авто парк який складається з 6 автомобілів.., ось і получається що сам перевізник неоплачує кошти за простой 6 ти автомобілям, хоч сам ним і являється?....
ось і получається замовник-перевізник неоплачує простої своїм колегам перевізникам.... але замовляє автомобілі через експедицію.,і не потрібно казати заказчики не платять , самі перевізники беруться організовувати перевезення, невміючи домовлятись та правильно складати договора., але є велике бажання заробити кошти,от і получається халепа.., тому шановні перевізники не потрібно жалітись., якщо ви перевозите вантаж то не беріться організовувати роботу замовнику, а потім розмови що експедиція нерозраховується,. Для ТРАНС Експрес і Демянцев даю ВАМ номер телефону ПП ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ і своє незадоволення роботою по даному перевезенні можете скидати прямо своєму колезі....вони отримали ваші простойні від російського замовника в повному обсязі..

8044 5660024, 8067 5041704 ЖЕНЯ



Еще

ЦитатаЦитата (СПД Иванюк, 22.07.2009 16:58):


От Ви перевізник і звичайно відстоюєте інтереси свої..., це зрозуміло...

заказчиком по даному напрямку була компанія ПП ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ , він і являється перевізником який має свій авто парк який складається з 6 автомобілів.., ось і получається що сам перевізник неоплачує кошти за простой 6 ти автомобілям, хоч сам ним і являється?....
ось і получається замовник-перевізник неоплачує простої своїм колегам перевізникам.... але замовляє автомобілі через експедицію.,і не потрібно казати заказчики не платять , самі перевізники беруться організовувати перевезення, невміючи домовлятись та правильно складати договора., але є велике бажання заробити кошти,от і получається халепа.., тому шановні перевізники не потрібно жалітись., якщо ви перевозите вантаж то не беріться організовувати роботу замовнику, а потім розмови що експедиція нерозраховується,. Для ТРАНС Експрес і Демянцев даю ВАМ номер телефону ПП ЧУМАЦЬКИЙ ШЛЯХ і своє незадоволення роботою по даному перевезенні можете скидати прямо своєму колезі....вони отримали ваші простойні від російського замовника в повному обсязі..

8044 5660024, 8067 5041704 ЖЕНЯ






Да, как же, как же...


Некоторые "активные" представители Ассоциаций кричавших, что только перевозчик может понять своего БРАТА перевозчика и сейчас объезжающие стоянки рассказывают как они замечательно работают по мин.тарифам и какие ВСЕ экспедиции рвачи и кидалы...

Только для общего дела не хватает чуть-чуть, перекрыть дороги и убрать дармовозов, ну и знамо дело: ВСЕ В АССОЦИАЦИЮ ПЛАТИТЕ ВЗНОСЫ!!!









Александр.


Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

ЦитатаЦитата (СПД Иванюк, 22.07.2009 15:13):

Аня Ви помиляэтесь так як автобоміль без документів по тереторії РФ взагалі не зміг рухатись... тим більше пройти погран перехід.. це ви наговорюєте.., і Вам оплатили на завантаженні повну вартість перевезення, та простої правда недоплатили 150 доларів,і якщо Ви Аня пригадуєте я Вам пропонував нерозвантажувати автомобіль однак ви дуже спішили.., і просили якомога швидше розвантажити.., хоча ми погоджуємся що це не вихід із ситуації.., нерозвантажувати автомобіль.,. однак виходячи із ситуації потрібно зрозуміти і замовника .,. що у нього теж є проблеми з розмитненням... і не можна говорити що це тільки його проблеми.., а потрібно розуміти замовника і поступатися своїми теж інтересами.., як ви думаєте що замовник зацікавлений тримати автомобіль на вигрузці 2 неділі?..., звичайно ні.., і те що перевізник недоотримав 150 доларів., всі учасники даного процесу недоотримали кошти , як замовник ... перевізник так і експедитор, ... а кому має жалітись експедитор що за свою роботу неотримав навіть мінімальної винагороди?..,. чи замовник що перевезення вантажу обійшлося у пять раз дорожче?..., про це ніхто не бажає чути...., тому що перевізник думає тільки себе.... і каже це Ваші проблеми... а коли просиш перевізника надати акт простою.., то він цього не знав що потрібно зробити... так ми розуміємо що це не виправдання за неоплачені простої автомобілів але експедитор не може своїми коштами розраховуватись за простої автомобіля якщо він не отримав ці кошти від замовника.,це бізнес , нічого не вдієш.., і потрібно дякувати що основну суму оплачено, та частково простої, і сподіватися що наступний рейс буде набагато КРАЩИЙ!!!! Всім удачі!!!






То есть, если, не дай Боже, по вине перевозчика произойдёт задержка хоть на 30 секунд, то можно, в принципе, перевозчику вообще не заплатить, мотивируя чем угодно. А что, опоздал, сам виноват, ТВОИ проблемы.(Вот ненавижу эту жлобскую фразу-"это ваши проблемы". До судорог ненавижу).

А вот если у заказчика затруднения, то перевозчик ОБЯЗАН войти в положение, проникнуться и пойти навстречу, ну и что, что себе в убыток... Вы ж оплату получили, радуйтесь, благодарите и ручку поцеловать не забудьте... А простой... Ничего, постоите... У нас ведь проблемы, вы что, не понимаете??? Вы приехали, а у нас тут такое... Вопрос: А МЕНЯ ЭТО ДОЛЖНО Е__ТЬ?!?!?! ВАШИ проблемы, пардон. И ВЫ за них платите. В-С-Ё.

Удобную позицию занял г-н Иванюк... Удобную, но... Как бы это поправильнее назвать... Да ладно, без матюков не получается, а всем и так, я думаю, понятно...

Сергей


Еще

Для СПД Бахуринский’ я уже ось 6 рік займаю таку позицію,,
і як результат більша частина перевізників та замовників не жаліється.., тому і ми займаємо лідируючі позиції в рейтенгу надійності , і причина дуже проста, я стараюсь не обманювати людей і поступаю з ними так як хотів щоб і зі мною поступали..
неодноразово ми звертались в суди і якщо хтось судився в нашій україні розуміє що краще з людьми домовлятися ніж судитись.., і ми чесно розраховуємося з нашими колегами які нам надають послуги..а відносно матюків я не сомніваюсь що Ви їх знаєте,
я теж їх знаю але стараюсь не висловлюватися. а відносно того що проблеми замовника Вас не хвилюють , це і так зрозуміло.., тому Ви і перевізник..,хоча є достатньо розумних людей які можуть в кожній важкій ситуації порозумітися., і не говорити що це мене не Е-ть!!, адже недарма існує таке прислів"я"" Краще з мудрим загубити , ніж з дурнем знайти!! ...


Еще

[quote name=’СПД Иванюк’ firm_id=’14462787007’ post=’143329’ date=’22.07.2009 19:08’]
Для СПД Бахуринский’ я уже ось 6 рік займаю таку позицію,,
і як результат більша частина перевізників та замовників не жаліється.., тому і ми займаємо лідируючі позиції в рейтенгу надійності , і причина дуже проста, я стараюсь не обманювати людей і поступаю з ними так як хотів щоб і зі мною поступали..
неодноразово ми звертались в суди і якщо хтось судився в нашій україні розуміє що краще з людьми домовлятися ніж судитись.., і ми чесно розраховуємося з нашими колегами які нам надають послуги..а відносно матюків я не сомніваюсь що Ви їх знаєте,
я теж їх знаю але стараюсь не висловлюватися. а відносно того що проблеми замовника Вас не хвилюють , це і так зрозуміло.., тому Ви і перевізник..,хоча є достатньо розумних людей які можуть в кожній важкій ситуації порозумітися., і не говорити що це мене не Е-ть!!, адже недарма існує таке прислів"я"" Краще з мудрим загубити , ніж з дурнем знайти!! ...


Я в шоке от Вашей логики!
Сейчас расплачусь и начну возить бесплатно,чтобы не огорчать заказчиков, у которых столько проблем.
Если с Вами тоже не расчитались,то Вы немного и потеряли.У Вас нетакие затраты, как у перевозчиков.
Не понимаю Вашу писанину! В чём Вы хотите убедить?



Оксана


Еще

ЦитатаЦитата (СПД Иванюк, 22.07.2009 19:08):

Для СПД Бахуринский’ я уже ось 6 рік займаю таку позицію,,
і як результат більша частина перевізників та замовників не жаліється.., тому і ми займаємо лідируючі позиції в рейтенгу надійності , і причина дуже проста, я стараюсь не обманювати людей і поступаю з ними так як хотів щоб і зі мною поступали..
неодноразово ми звертались в суди і якщо хтось судився в нашій україні розуміє що краще з людьми домовлятися ніж судитись.., і ми чесно розраховуємося з нашими колегами які нам надають послуги..а відносно матюків я не сомніваюсь що Ви їх знаєте,
я теж їх знаю але стараюсь не висловлюватися. а відносно того що проблеми замовника Вас не хвилюють , це і так зрозуміло.., тому Ви і перевізник..,хоча є достатньо розумних людей які можуть в кожній важкій ситуації порозумітися., і не говорити що це мене не Е-ть!!, адже недарма існує таке прислів"я"" Краще з мудрим загубити , ніж з дурнем знайти!! ...




Из вышеизложенной информации видно, как Вы стараетесь не обманывать людей. Или плохо стараетесь, или плохо получается. Касательно проникновенных слов о том, что Вы обращаетесь с людьми так, как желали бы, чтобы обращались с Ваими-нонсенс. Вы действительно хотите, чтобы Вам тупо недоплатили, при этом требуя ещё и понимания? Трудно, наверное, понять/принять, что кроме возможности финансово подогреться, Вы, как экспедитор, обязаны взять на себя в том числе и выколачивание денег у заказчика своими силами, средствами и способами, и риски в случае неоплаты? НафиК перевозчикам теперь телефоны ПП "Чумацький шлях", если заказчиком для них являетесь Вы? "Пропонували не розвантажуватись, але вони поспішали..." А в рукопашную идти Вы не предлагали? Ваша прямая обязанность- приехать и разрулить. Безусловно, они спешили... Мало того, что Вы организовали сумасшедший безоплатный простой, есть ещё гораздо более ёмкая вещь- упущенная выгода, слыхали о таком? Конкретно- нехилые убытки. И умыли ручки. То есть, если оплата без проблем, то только через Ваше сито(с соответствующим осадком:)), а если неоплата-то "вот вам телефоны, разбирайтесь сами"? Непрофессиональненько так... А кто знает, может быть, это Вам заказчик простой оплатил, а Вы, как раз, деньгу-то и зажали? Современная медицина этот вопрос не изучила... Если кто-либо из цепочки "заказчик-экспедиция-перевозчик" окажется некомпетентен и создаст затруднения для контрагентов, то все возникшие расходы и затраты он обязан компенсировать. Вы, с ваших же слов, заплатили, сколько смогли. Или сколько захотели? На какое понимание Вы претендуете? "Краще з розумним загубити, чим з дурнем знайти"... Вот я не пойму, всё же, как Вы охарактеризуете произошедшую ситуацию, исходя из этой пословицы?

Да, насчёт лидирующих позиций в рейтинге надёжности. Ещё раз убеждаюсь, что все эти рейтинги- по большей части туфта.




Еще


ЦитатаЦитата (СПД Иванюк, 22.07.2009 16:58):


От Ви перевізник і звичайно відстоюєте інтереси свої..., це зрозуміло...



Я ненавиджу коли мене називають перевізником ))).

Саме слово перевізник , воно зараз у більшості асоціюється з таким собі убогим, сірим , тєрпілою який зтерпить все ...




Вы что, не знаете? "Транзит-К"- не перевозчик, он- БРИГАДА:):):)


Еще


ЦитатаЦитата (СПД Иванюк, 22.07.2009 16:58):


От Ви перевізник і звичайно відстоюєте інтереси свої..., це зрозуміло...



Я ненавиджу коли мене називають перевізником ))).

Саме слово перевізник , воно зараз у більшості асоціюється з таким собі убогим, сірим , тєрпілою який зтерпить все ...





Хорошо... будем называть Вас модным нынче словом - перевожщик...
http://www.lardi-trans.com.ua/forum/index.php?action=show_mess&topic_id=21801&author=&search_word=&page=0

Кстати, когда последний раз в тендерлоХизме принимали участие?


Александр.


Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

А лист простоя я вам прислала и если хотите покажу или пришлю тот листок с которым машины переходили п/п. его документом сложно назвать.
вы долны признать что ваша вина или заказчика которого вы представляете очивидна. а убытки понесли только перевозчики. у нас на тот момент был кредит и машина за те дни кот стояла могла заработать а она служила вам складом . и простоев кот вы даже не оплатили в полном объеме даже водиле на з/п не хватило


Еще

Хочу ще раз дати відповідь для СПД Бахуринский’, я зрозумів що на словах ти Лев Толстой.., а на деле.... ну ти зрозумів.., я не хочу тебе образити.., але у Вас занадто мало досвіду в транспортній галузі щоб адекватно дати оцінку ситуації яка склалася по даному перевезенні., а відносно рейтенгів то на мою думку Ви глибоко помиляєтесь, обовязково при роботі з новим заказчиком звертайте на це увагу.., тому що можете взагалі неотримати і основну вартість перевезення.., це уже з власного досвіду.., і дивлячись на Ваш рейтенг в зоні надійності я б звичайно нікуди з вами не поїхав... і мені теж не дуже приємно Вислуховувати спеца який зареєструвався на ларді транс в минулому році.., і займає 5000 місце в рейтенгу надійності.., я звичайно ціную Ваш час який витрачаєте на ці безглузді дибати.., але я так розумію у вас не надто багато зараз роботи щось зайнятися чимось кориснішим.... але це Ваша справа я буду давати Вам відповідь на Ваші розумні запитання один раз на день..., я думаю що ви не будете сильно ображатись що я не надто веселий співрозмовник...



Еще

Для Демянцева.... якщо я не помиляюсь то навыть СМР Ви не потрудились мені переслати.., про лист простою я мовчу..відносно збитків які поніс замовник я не можу говорити так як про це потрібно спитати його... наша з Вами розмова заходить в глухий кут .., і це проблема тому що ми бачимо тільки свої проблеми(кредити, Зарплата водія), і навіть не хочемо чути про когось нам це не цікаво.., тому так і живем.., і судячи з нашої з вами розмови ситуація на краще не зміниться.,



Еще

ЦитатаЦитата (СПД Иванюк, 23.07.2009 18:04):

Хочу ще раз дати відповідь для СПД Бахуринский’, я зрозумів що на словах ти Лев Толстой.., а на деле.... ну ти зрозумів.., я не хочу тебе образити.., але у Вас занадто мало досвіду в транспортній галузі щоб адекватно дати оцінку ситуації яка склалася по даному перевезенні., а відносно рейтенгів то на мою думку Ви глибоко помиляєтесь, обовязково при роботі з новим заказчиком звертайте на це увагу.., тому що можете взагалі неотримати і основну вартість перевезення.., це уже з власного досвіду.., і дивлячись на Ваш рейтенг в зоні надійності я б звичайно нікуди з вами не поїхав... і мені теж не дуже приємно Вислуховувати спеца який зареєструвався на ларді транс в минулому році.., і займає 5000 місце в рейтенгу надійності.., я звичайно ціную Ваш час який витрачаєте на ці безглузді дибати.., але я так розумію у вас не надто багато зараз роботи щось зайнятися чимось кориснішим.... але це Ваша справа я буду давати Вам відповідь на Ваші розумні запитання один раз на день..., я думаю що ви не будете сильно ображатись що я не надто веселий співрозмовник...





Не Вам, простите, оценивать мой опыт и адекватность, во всяком случае, в свете имевших место событий, Вашего видения ситуации и представленных обьяснений.

Дело, видите ли, в том, что ответственность и порядочность-они или есть, или не есть, и их наличие либо отсутствие совершенно не зависит от опыта, стажа, масштабов деятельности, оборотов и даты регистрации на сайте "Ларди".

Ещё раз повторяю свою позицию: рейтинги- показатель очень даже вторичный. У Вас рейтинг выше, согласен. Зато меня никто, подчёркиваю, никто и ни разу не назвал непорядочным, нечестным, безответственным... А как насчёт Вас? Но рейтинг, повторюсь, бесспорно, у меня заметно ниже... Так, размышлизм...

Вы, безусловно, со мной никуда и не поедете(не сомневайтесь:)). Да и дЫбаты продолжать я не вижу смысла, не имею желания и не буду. Всего наилучшего.

З.Ы. Подучились бы Вы грамматике, или что, бЫзнесом занимаетесь, типа, по крупному, а правильно написать пару слов не можете, еле понятно, по сравнению с Вашей прозой даже албанский не рулит...:):):)

Ображатись-не буду. Справді не буду. Взагалі не образливий.





Еще

Не, ну почему, как само явление и твёрдое убеждение в своей правоте Иванюк очень интересен!!!

Пусть коряво, но прослеживается аргументация и всё-таки склонность к диалогу...

Коротко ситуацию можно изложить так:


Перевозчик(Чумацкий шлях) не в состоянии сьесть своим транспортом заказчика, обратился к экспедитору(Иванюк), при получении и перевозке груза случился простой, который не был оформлен должным образом.

Хитрый(Чумацкий шлях) забрал все деньги себе рассчитавшись с экспедитором частью фрахта, без учёта простойных, рассудив это тем, что это уже проблема экспедитора, нанявшего для него дополнительный транспорт.


Мне видится эта ситуация так.


И Иванюк, и все остальные участники этой поездки на правильное оформление документов просто начхали... отсюда и взаимные обиды...





Александр.


Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

Ну, тип таво... А вот эта убеждённость в своей правоте и внушает, такссть, некоторые мысли...


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0