Что на переходах?
Новые сообщения
Количество постов 3
Автор
Сообщение

Дошла инфа, что на переходах столпилась куча груженных машин.
Вроде бы Россия разморозила, заключенные еще несколько лет назад соглашения по Евро-2.

У кого какая информация?

У меня сейчас три машины в Копанях, рефа. ТИРы. Раньше машины ходили только на Россию. Проблем не было.
Год выпуска 1998.
Не знаю, стоит ли грузить или ехать на сертификацию?

Как обстоят дела на границе? Можно ли заплатить штраф и пройти переход?
И еще, знаю что сертификация (проверка) по Евро-2 есть в Киеве, Симферополе...
А в харькове есть? Кто знает координаты. Или к кому позвонить чтобы быстро решить вопросы :)

В общем у кого есть какая то информация - прошу поделиться.


Еще
С ув. Юрий Пекарский

Додатково до інформації від 10.06.2009 р. доводимо до Вашого відома, що Міжнародний сертифікат технічного огляду (МСТО), який введений відповідно вимог Віденської Конвенції 1997 року, з 1 липня 2009 року є обов’язковими при виконанні міжнародних автоперевезень у країнах, які приєднались до цієї Угоди: Австрія, Бельгія, Болгарія, Угорщина, Німеччина, Греція, Данія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Нідерланди, Великобританія, Португалія, Румунія, Словаччина, Фінляндія, Франція, Чехія, Швеція, Естонія, Албанія, Білорусь, Грузія, Молдова, Росія, Україна.

Водій транспортного засобу зобов’язаний мати дійсний та належним чином заповнений сертифікат МСТО. У разі його відсутності контролюючи органи країн, договірних сторін цієї Угоди мають право зупинити транспортний засіб, та повернути у країну реєстрації до моменту отримання МСТО.

Сертификация тут не при чем. Это международный тех.осмотр.


Еще
Александр

спасибо, буду знать.


Еще
С ув. Юрий Пекарский

Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0