Эх, дороги...
Новые сообщения
Количество постов 6
Автор
Сообщение



В Україні лише 40% доріг придатні для їзди

Близько 60% українських доріг вимагають капітального ремонту, вартість якого по міжнародних стандартах досягатиме в середньому 500 тис. євро на 1 км., повідомив під час прес-конференції голова Укравтодора Вадим Гуржос, передає кореспондент РБК-Украина.

"Якщо узяти 70% від 170 тис. км і помножити їх на 500 тис., то вийде сума, яку було страшно показувати на слайді", - сказав В.Гуржос. Він відзначив, що реконструкція доріг в Україні буде вимагати концентрації зусиль усіх гілок влади.

Гуржос повідомив, що складні погодні умови цієї зими значно погіршили стан доріг. "Протягом зими у нас було 46 днів замерзання і відтавання, 74 дні були опади, які тривають і в березні", - зазначив чиновник. За його словами, причиною збільшення ямності доріг є не тільки погода, а й інтенсивне використання вантажних автомобілів і низький обсяг капітальних ремонтів доріг у результаті недофінансування.

"В даний час ми проводимо аварійні ремонти. Це дозволяється нашими відомчими нормами. У нас є техніка, є відповідні ресурси. Проте в першому півріччі потрібно збільшити обсяги фінансування за рахунок підвищення акцизів на нафтопродукти, використання векселів і держгарантій для іноземних інвесторів, щоб мати фінансові ресурси для капітального ремонту. Також потрібно додатково залучити приватні компанії для ремонту, адже ми не встигнемо з такою кількістю робіт ", - відзначив Гуржос.

На його думку, потрібно також посилити контроль на дорогах за транзитом вантажного транспорту. Він також нагадав, що догляд за міськими і сільськими дорогами проводить місцева влада, яка отримує кошти на це від транспортного збору, але отриманого 1 млрд грн не вистачає на 12 тис. населених пунктів, тому подібна схема фінансування є неефективною.

В.Гуржос також повідомив, що планується створити Держдорінспекцію для забезпечення державного контролю за відповідністю вимогам стандартів, норм та правил технічного стану автомобільних доріг загального користування. У 2011-2012 рр. планується здійснити розмежування системи керування автомобільними дорогами державного і місцевого значення та системи їх змісту.

Що стосується підготовки до Євро-2012, то Укравтодор планує у 2010 р. направити на ці цілі понад 9 млрд грн. З цих коштів, 3,9 млрд грн повинно бути спрямовано з держбюджету, 5,7 млрд грн - з кредитів міжнародних фінансових організацій (МФО). Як відзначив В. Гуржос, очікувати ці кошти можна лише за умови ухвалення держбюджету-2010 і надання державних гарантій для світових інвестиційних банків та інвестиційних фондів.

Він підкреслив, що в підготовку до Євро-2012 в 2009 р. внесла свої корективи економічна криза, в результаті чого фінансування було скорочено на 50%, залучити кошти під державні гарантії не вдалося, тоді як раніше залучені кошти були спрямовані на дострокове погашення раніше взятих кредитів.

Всього у 2009 р. в рамках проектів з підготовки до Євро-2012 Укравтодор виконав робіт на 3,9 млрд грн, з яких з держбюджету виділено 2,5 млрд грн, 1,5 млрд грн - кошти МФО.

"У 2009 р. роботи по капітальних ремонтах та реконструкції виконано на 65% від планів початку минулого року. Бюджет фінансував ці проекти на 50%, тому ми використали вексельну форму розрахунків", - повідомив Гуржос.

Зокрема, у рамках проектів Євро-2012 ведуться роботи на міжнародних дорогах № 2, 3, на трасі Харків - Довжанський, Київ - Чоп, почалися роботи на кільцевій дорозі навколо Києва. "Проект кільцевої дороги вимагає значних коштів, тому ми продовжимо переговори з міжнародними фінансовими організаціями щодо участі в цьому проекті", - повідомив В.Гуржос.
http://vidgolos.com/16514-v-ukrayini-lishe-40-dorig-pridatni-dlya-yizdi.html



Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

Не знаю как остальные дороги, а вот Киев-Чоп делают, довольно таки качественно, но долго. И почему-то турки, у которых дома з/п составляет от 6000-8000 евро (по их словам), НО им у нас - в "бедной" стране ПЛОТЮТЬ БОЛЬШЕ (опять по их словам). А еще мне интересно, когда доделают участок в Бродах, Корысть-Житомир-Киев. Его даже не латают и не планируют, а асфальт там растаял вместе со снегом. Ехала с Киева на Львов неделю назад, ситуация очень грустная.
И ГАИшники там теперь "пасутся", как на газоне. Пристают с глупыми вопросами типа: "А почему на разделительную полосу выехали?" :( вот, что на такое можно ответить, только хамить остается :(


Еще

Интересно то что дорог нет вообще , но в Харьковской губернии доблесная ГНАУ категорически просят оплатить налог с транспортных средств за 2010 год уже до начала второго квартала ! Ещё есть ноухау у тойже ГНАУ предоставить копию договора купли - продажи грузового авто проданого мною в 2009 году , внятно так и не объяснив зачем .


Еще

Столько "умов" парится, а проблема проще-простого!

Делаеться елементарно!
Взрываем все оствшиеся участки дороги, объвляем немцам войну. Они приходят, ремонтируют дороги... Мы ждем (армия тоже ждать (прятаться) будет). Как только инженерные войска немцов построят нам несколько автобанов, мы все переходим в ПАРТИЗАНЫ!!! :)

П.с. Если сами не уйдут, напугаем что дойдем до Берлина!


Еще


Интересно то что дорог нет вообще , но в Харьковской губернии доблесная ГНАУ категорически просят оплатить налог с транспортных средств за 2010 год уже до начала второго квартала ! Ещё есть ноухау у тойже ГНАУ предоставить копию договора купли - продажи грузового авто проданого мною в 2009 году , внятно так и не объяснив зачем .



А договор они спрашивают для того что б "поиметь" с Вас налог на прибыль с физического лица от продажи Вашего авто задним числом в размере 15% от стоимости авто заявленной в биржевом соглашении.


Еще

После этой зимы дорогам вообще кранты, мягко говоря, грубо выражаясь. Проблема решается проще простого, передать все дороги БЕСПЛАТНО в частную собственность (желающие найдутся), и сделать их платными. Все равно мы платим за бездорожье, убитой ходовой, повышенным расходом топлива, безопасностью нашей, и наших детей, повышенной аварийностью. Естественно должны быть определенные стандарты дорог. Убрать к чертовой матери так называемый налог с владельцев транспортных средств (очередная кормушка государства). Может даже провести тендер среди Европейских фирм, может теже турки возьмут дороги Украины себе, но к сожалению я прекрасно понимаю, что такого не будет никогда!!!
Так-что будем дальше работать по направлениям.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0