trucksnearme
таможеное свідоцтво
Новые сообщения
Количество постов 23
Автор
Сообщение

Зверувшись до Запорізької митниці із заявою на видачу свідоцтва, мені відмовили, посилаючись на лист Держмитслужби України від 12.09.08р. № 19/1087 – ЕП.
Не можу знайти цей лист у нормативній базі, допоможіть знайти.


Еще
Болівар цього не витримає.
Віталій

http://www.uapravo.net/data2008/base02/ukr02212.htm

как то так :)...
ну или на сайте АсМАП...


Еще
СС :victory:

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Управління контролю за переміщенням вантажів
Л И С Т
12.09.2008 N 19/1087-ЕП
Начальникам регіональних
митниць, митниць
Щодо свідоцтв про допущення дорожніх транспортних засобів до перевезення вантажів під митними пломбами
У зв’язку зі зверненнями суб’єктів господарської діяльності стосовно вимоги до них від митних органів отримати свідоцтво про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення вантажів під митними печатками і пломбами у відповідності до пункту 1.6.2 Положення про порядок здійснення контролю за доставкою вантажів у митниці призначення затвердженого наказом Держмитслужби України від 08.12.98 N 771, роз’яснюємо.
Єдиним на сьогодні затвердженим зразком такого документу є Свідоцтво про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення вантажів під митними печатками й пломбами, передбачене Митною конвенцією про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенція МДП) 1975 року (далі - Свідоцтво).
Форма Свідоцтва, порядок його заповнення, видачі і використання визначені Конвенцією МДП, наказами Держмитслужби України від 21.11.01 N 755 "Про затвердження Порядку реалізації положень Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП" та від 21.05.08 N 528 "Про затвердження Порядку видачі Свідоцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезень вантажів під митними печатками і пломбами на умовах Конвенції МДП".
Відповідно до Конвенції МДП на кожний допущений до перевезення транспортний засіб видається Свідоцтво, яке відповідає зразку, наведеному у Додатку 4 до Конвенції. Це Свідоцтво повинно супроводжувати дорожній транспортний засіб.
Тобто чинні нормативно-правові акти передбачають видачу Свідоцтва тільки у тому разі, якщо перевезення здійснюватимуться:
на умовах Конвенції МДП;
особою, яка має допуск до процедури МДП;
із використанням транспортних засобів, які відповідають вимогам Додатку 2 до Конвенції МДП.
В інших випадках, як от під час здійснення перевезень:
на умовах Конвенції про договір міжнародного дорожнього перевезення вантажів 1956 року (CMR);
із застосуванням заходів гарантування доставки товарів, визначених пунктами 1-3 статті 161 Митного кодексу України;
особами, які не мають допуску до процедури МДП;
особами, які не надають послуги з міжнародних або внутрішніх перевезень і тому не мають відповідних ліцензій Міністерства транспорту і зв’язку України, тощо;
видача свідоцтв про допущення дорожнього транспортного засобу до перевезення вантажів під митними печатками і пломбами цього чи інших зразків не передбачена чинним законодавством.
Начальник Управління контролю за переміщенням вантажів В.Луговець
http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1025.15022.0


Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

дякую за оперативну допомогу. Але все одно мені не зрозуміло, чому Державний Митний орган вимагає від мене свідоцтво приватної асоціації???


Еще
Болівар цього не витримає.
Віталій


дякую за оперативну допомогу. Але все одно мені не зрозуміло, чому Державний Митний орган вимагає від мене свідоцтво приватної асоціації???



Наверно эта приватная ассоциация как-то заинтересовала таможенный Орган!


Еще

Все гораздо проще..

Эта "приватна ассиоциація" и сделала для себя и своих членов вот такое свидетельство. И естественно требует, чтобы его выдавали только членам этой асоциации ...

А вот нашим таможенным органам как всегда нет времени, да и руки не доходят, чтобы разработать и изготовить свидетельство для всех остальных ...

Как говорится, - "Кошка бросила котят, пусть еб..ся как хотят" ...


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (ООО "ОПеКС", 29.10.2010 22:31):

Все гораздо проще..

Эта "приватна ассиоциація" и сделала для себя и своих членов вот такое свидетельство. И естественно требует, чтобы его выдавали только членам этой асоциации ...

А вот нашим таможенным органам как всегда нет времени, да и руки не доходят, чтобы разработать и изготовить свидетельство для всех остальных ...

Как говорится, - "Кошка бросила котят, пусть еб..ся как хотят" ...



А по большому счету зачем? Если перевозка производится под ТИР карнетом, то она осуществляется членом АСМАП, а у них св-во есть и там обязательная пломбировка. Если перевозится без карнета, то пломбировать как почти во всех странах не обязательно, соответственно и св-во не нужно!


Еще


дякую за оперативну допомогу. Але все одно мені не зрозуміло, чому Державний Митний орган вимагає від мене свідоцтво приватної асоціації???

Документ обозначен как ЛИСТ не НАКАЗ, а именно ЛИСТ.
ЛИСТ - это всего мнение или рекомендация конкретного чиновника.

Подавайте в суд или найдите хорошего таможенного брокера.

Евгений.


Еще

Абсолютно согласен ...

Но это в других странах ...

а в нашей - либо дай свидетельство, либо просто дай ...

Как в старой поговорке про "казнить/помиловать"

"Надо ж/дать" ...


Еще
Александр

Документ обозначен как ЛИСТ не НАКАЗ, а именно ЛИСТ.
ЛИСТ - это всего мнение или рекомендация конкретного чиновника.

Подавайте в суд или найдите хорошего таможенного брокера.

Евгений.



Можно еще выйти на улицу с плакатом ...

Вы "таможенное свидетельство" в живую видели?

Там четко написано, что оно используется для перевозчиков, членов АсМАП (IRU) ...

Скажите, если у вас абонемент на футбол, вы и в с бассейн с ним пойдете?

А потом будет подавать в суд, что вас в майке, шортах, гетрах и бутсах не пускают ...


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (ООО "ОПеКС", 29.10.2010 23:15):

Документ обозначен как ЛИСТ не НАКАЗ, а именно ЛИСТ.
ЛИСТ - это всего мнение или рекомендация конкретного чиновника.

Подавайте в суд или найдите хорошего таможенного брокера.

Евгений.



Можно еще выйти на улицу с плакатом ...

Вы "таможенное свидетельство" в живую видели?

Там четко написано, что оно используется для перевозчиков, членов АсМАП (IRU) ...

Скажите, если у вас абонемент на футбол, вы и в с бассейн с ним пойдете?

А потом будет подавать в суд, что вас в майке, шортах, гетрах и бутсах не пускают ...


Я не являюсь членом, но свидетельство получу без проблем.

Евгений.


Еще

Ню ню ...

На что поспорим ...


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (ООО "ОПеКС", 29.10.2010 23:28):

Ню ню ...

На что поспорим ...



Александр, покажите деньги, а потом я подумаю.
А если по сути.. Много не членов, и не только в Киеве имеют свидетельство. Сегодня самый обычный перевозчик НЕ ЧЛЕН загрузился и затаможился в Киеве на ТГО-3. А без свидетельств я машины не нанимаю.

Александр, у Вас слова, а у меня свежайший факт.
С говорунами, даже очень умными, я дел не имею.

Евгений.


Еще

ЦитатаЦитата (ООО "ОПеКС", 29.10.2010 23:28):

Ню ню ...

На что поспорим ...





Александр, не горячитесь! Такой "прибамбас" в основном у нас в Одессе, даже в районах области сегодня можно без проблем его получить! А в Одессе низя!


Еще

А без свидетельств я машины не нанимаю.


А что Вам дает это свидетельство если Вы так принципиально подходите к этому вопросу?


Еще


ЦитатаЦитата (ООО "ОПеКС", 29.10.2010 23:28):

Ню ню ...

На что поспорим ...





Александр, не горячитесь! Такой "прибамбас" в основном у нас в Одессе, даже в районах области сегодня можно без проблем его получить! А в Одессе низя!


Ещё Хмельницкие таможенники дурью маятся.

Евгений.


Еще


А без свидетельств я машины не нанимаю.


А что Вам дает это свидетельство если Вы так принципиально подходите к этому вопросу?


Не знаю, к сожалению, как Вас зовут.
Вопрос упирается в ответственность за контрабанду. Если грузовой отсек опломбирован - виноват перевозчик. Если грузовой отсек не опломбирован и в грузовом отсеке при досмотре случайно оказалось ведро или лестница, брошенные туда водителем, - виноват отправитель. Я это сам с трудом перевариваю, но такова страна которую неправильно назвали.

Евгений.

P.S.
Если Вам очень интересно, я узнаю у брокера более подробно.


Еще

Каким нормативным документом это регламентируется? Это домыслы брокеров.


Еще


Каким нормативным документом это регламентируется? Это домыслы брокеров.

1. Мой кум, которого я знаю много лет, не станет пичкать меня своими брокерскими домыслами.
2. 29 октября машина зашла на таможню в 12 часов, а вышла с таможни в 16 часов. И если для нормальной, быстрой затаможки брокер требует таможенное свидетельство, я его понимаю.

Евгений.


Еще

я не розумію до чого тут Асмап.На свідоцтві не зазначено, що воно використовується тільки для членів асмап, на ньому написано Про допущення транспортного засобу до перевезень вантажів під митними печатками і плом-

бами, а ще на ньому знаходиться державний символ України і засвідчується гербовою печаткою.

це те саме, що звернувшись у паспортний стіл з вас потребують партійний квиток.


Еще
Болівар цього не витримає.
Віталій
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0