Податковий кодекс: знищення спрощеної системи оподаткування мінімум на 5 років
Новые сообщения
Количество постов 7
Автор
Сообщение

Цитата: «В один документ зшили значну кількість розрізнених законів із оподаткування, закони про ПДВ і оподаткування прибутку підприємств та доходів громадян, які, з дати прийняття / за суттю/, значно не змінились»

Найсильнішою загрозою для спрощеної системи в проекті Податкового кодексу є збільшення кількості податків та зборів, які буде змушений платити підприємець, і відповідно, збільшення документообігу підприємця та витрат його часу на податкові процедури

Проект Податкового кодексу фактично зводить нанівець усі переваги спрощеної системи оподаткування і наближає її до загальної системи оподаткування. Фактично запропоновано ЗБІЛЬШИТИ кількість податків та зборів для підприємців, що працюють за спрощеною системою, а також звузити рамки застосування спрощеної системи. Насправді відбувається підміна ідеології спрощеної системи: залишається лише назва, а процедура сплати податків та звітування суттєво ускладнюється.

Для чого Указ Президента № 727/98 запровадив спрощену систему оподаткування? Передусім для того, щоб дати можливість підприємцям-початківцям накопичити первинний капітал для розвитку бізнесу. Бо загальній системі оподаткування властиве не тільки велике податкове навантаження, а й надмірна складність процедур звітності. Тим часом аж ніяк не кожний підприємець-початківець може собі дозволити найняти бухгалтера.

Указ Президента визначає, що за спрощеною системою можуть працювати юридичні особи (фірми), що мають не більше ніж 50 найманих працівників та дохід не більше ніж 1 мільйон гривень на рік, і фізичні особи (приватні підприємці), що мають не більше ніж 10 найманих працівників та дохід не більше ніж 500 тисяч гривень на рік.

В проекті Податкового кодексу зазначено, що за спрощеною системою зможуть працювати юридичні особи (фірми), що мають не більше ніж 50 найманих працівників та дохід не більше ніж 1 мільйон гривень на рік, та фізичні особи (приватні підприємці), що мають не більше ніж 5 найманих працівників та дохід не більше ніж 200 тисяч гривень на рік.

Ставка єдиного податку, яку тепер встановлюють місцеві ради за місцем державної реєстрації підприємств чи підприємців, залежно від виду діяльності, не може становити менше ніж 20 гривень та більше ніж 200 гривень на місяць. В проекті Кодексу передбачено, що ставка єдиного податку для фізичних осіб теж може коливатися в межах від 20 до 200 гривень, але за умови, що дохід підприємця вміщується в певні межі - від 200 до 2000 гривень на місяць, бо ставку податку визначатимуть як 10% від доходу. Запроваджуючи обмеження доходу, проект Податкового кодексу заперечує саму ідею приватного підприємництва - можливість отримати адекватну винагороду за адекватну роботу. У такому разі зникає бажання підприємця докладати більших зусиль задля одержання більших грошей, а ця обставина, цілком зрозуміло, суттєво гальмує економічне зростання.

Проте найсильнішою загрозою для спрощеної системи в проекті Податкового кодексу є збільшення кількості податків та зборів, які буде змушений платити підприємець, і відповідно, збільшення документообігу підприємця та витрат його часу на податкові процедури. Так, тепер підприємця, що працює за єдиним податком, звільнено від 16 видів податків та зборів, а згідно з проектом Податкового кодексу - буде звільнено лише від 4 видів податків та зборів.

Ще одне обмеження підприємницької свободи в Податковому кодексі - обмеження місця провадження підприємницької діяльності. Тепер підприємець може провадити свою діяльність хоч по всій Україні (п. 3 Наказу Державної податкової адміністрації України від 29 жовтня 1999 року № 599 передбачає, що підприємець може провадити діяльність і за місцем реєстрації, і по всій території України). Натомість Кодекс зменшує можливість вибору місця діяльності: ним має стати безпосереднє місце виконання робіт чи надання послуг або місце проживання. У ст. 4014 проекту Кодексу саме так і зазначено: [...] місцем виконання робіт, надання послуг є місце, де особа, яка виконує роботи, надає послуги, організувала свою господарську діяльність або має постійне представництво, яке надає послуги, або (у разі відсутності такого місця) - місце проживання чи постійної адреси такої особи.

Точних прогнозів щодо того, наскільки зміняться доходи до бюджету і доходи підприємців після запровадження Податкового кодексу в такій редакції ніхто не склав. Однак немає сумніву, що майже всі підприємці - фізичні особи підуть у тінь. А оскільки переважну більшість суб'єктів підприємницької діяльності за спрощеною системою складають фізичні особи, то можна стверджувати: того мільярду гривень, який бюджет України отримує нині, він вже не отримає.

І останнє: зміни до Податкового кодексу, в разі його ухвалення, не можна вносити протягом наступних 5 років.


Еще
"Хорошими делами прославиться нельзя, кто людям помогает тот тратит время зря"
Старуха Шепокляк

как страшно стало жить...


Еще
СС :victory:

как страшно стало жить...

Чем дальше- тем страшнее...


Еще
"Хорошими делами прославиться нельзя, кто людям помогает тот тратит время зря"
Старуха Шепокляк

ЦитатаЦитата (On-trans, 22.05.2011 21:36):
Цитата: «В один документ зшили значну кількість розрізнених законів із оподаткування, закони про ПДВ і оподаткування прибутку підприємств та доходів громадян, які, з дати прийняття / за суттю/, значно не змінились»

Найсильнішою загрозою для спрощеної системи в проекті Податкового кодексу є збільшення кількості податків та зборів, які буде змушений платити підприємець, і відповідно, збільшення документообігу підприємця та витрат його часу на податкові процедури

Проект Податкового кодексу фактично зводить нанівець усі переваги спрощеної системи оподаткування і наближає її до загальної системи оподаткування. Фактично запропоновано ЗБІЛЬШИТИ кількість податків та зборів для підприємців, що працюють за спрощеною системою, а також звузити рамки застосування спрощеної системи. Насправді відбувається підміна ідеології спрощеної системи: залишається лише назва, а процедура сплати податків та звітування суттєво ускладнюється.

Для чого Указ Президента № 727/98 запровадив спрощену систему оподаткування? Передусім для того, щоб дати можливість підприємцям-початківцям накопичити первинний капітал для розвитку бізнесу. Бо загальній системі оподаткування властиве не тільки велике податкове навантаження, а й надмірна складність процедур звітності. Тим часом аж ніяк не кожний підприємець-початківець може собі дозволити найняти бухгалтера.

Указ Президента визначає, що за спрощеною системою можуть працювати юридичні особи (фірми), що мають не більше ніж 50 найманих працівників та дохід не більше ніж 1 мільйон гривень на рік, і фізичні особи (приватні підприємці), що мають не більше ніж 10 найманих працівників та дохід не більше ніж 500 тисяч гривень на рік.

В проекті Податкового кодексу зазначено, що за спрощеною системою зможуть працювати юридичні особи (фірми), що мають не більше ніж 50 найманих працівників та дохід не більше ніж 1 мільйон гривень на рік, та фізичні особи (приватні підприємці), що мають не більше ніж 5 найманих працівників та дохід не більше ніж 200 тисяч гривень на рік.

Ставка єдиного податку, яку тепер встановлюють місцеві ради за місцем державної реєстрації підприємств чи підприємців, залежно від виду діяльності, не може становити менше ніж 20 гривень та більше ніж 200 гривень на місяць. В проекті Кодексу передбачено, що ставка єдиного податку для фізичних осіб теж може коливатися в межах від 20 до 200 гривень, але за умови, що дохід підприємця вміщується в певні межі - від 200 до 2000 гривень на місяць, бо ставку податку визначатимуть як 10% від доходу. Запроваджуючи обмеження доходу, проект Податкового кодексу заперечує саму ідею приватного підприємництва - можливість отримати адекватну винагороду за адекватну роботу. У такому разі зникає бажання підприємця докладати більших зусиль задля одержання більших грошей, а ця обставина, цілком зрозуміло, суттєво гальмує економічне зростання.

Проте найсильнішою загрозою для спрощеної системи в проекті Податкового кодексу є збільшення кількості податків та зборів, які буде змушений платити підприємець, і відповідно, збільшення документообігу підприємця та витрат його часу на податкові процедури. Так, тепер підприємця, що працює за єдиним податком, звільнено від 16 видів податків та зборів, а згідно з проектом Податкового кодексу - буде звільнено лише від 4 видів податків та зборів.

Ще одне обмеження підприємницької свободи в Податковому кодексі - обмеження місця провадження підприємницької діяльності. Тепер підприємець може провадити свою діяльність хоч по всій Україні (п. 3 Наказу Державної податкової адміністрації України від 29 жовтня 1999 року № 599 передбачає, що підприємець може провадити діяльність і за місцем реєстрації, і по всій території України). Натомість Кодекс зменшує можливість вибору місця діяльності: ним має стати безпосереднє місце виконання робіт чи надання послуг або місце проживання. У ст. 4014 проекту Кодексу саме так і зазначено: [...] місцем виконання робіт, надання послуг є місце, де особа, яка виконує роботи, надає послуги, організувала свою господарську діяльність або має постійне представництво, яке надає послуги, або (у разі відсутності такого місця) - місце проживання чи постійної адреси такої особи.

Точних прогнозів щодо того, наскільки зміняться доходи до бюджету і доходи підприємців після запровадження Податкового кодексу в такій редакції ніхто не склав. Однак немає сумніву, що майже всі підприємці - фізичні особи підуть у тінь. А оскільки переважну більшість суб'єктів підприємницької діяльності за спрощеною системою складають фізичні особи, то можна стверджувати: того мільярду гривень, який бюджет України отримує нині, він вже не отримає.

І останнє: зміни до Податкового кодексу, в разі його ухвалення, не можна вносити протягом наступних 5 років.



Откуда вы взяли этот бред, вы прочитайте что предлагают а потом пишите.

Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України

ЦитатаЦитата (, ):
- збільшення обсягів річного доходу та їх прив’язка до розміру мінімальної заробітної плати;
- прив’язка ставок єдиного податку для фізичних осіб до розміру мінімальної заробітної плати:
? для доходів до 150 мінімальних заробітних плат максимальна ставка 10 % мінімальної заробітної плати,
? для доходів до 1000 мінімальних заробітних плат максимальна ставка 20 % мінімальної заробітної плати,
- для фізичних осіб з обсягом доходу до 2000 мінімальних заробітних плат встановлення відсоткової ставки податку (3% від доходу за умови сплати ПДВ, 5% від доходу – без сплати ПДВ);


Еще

ЦитатаЦитата (On-trans, 22.05.2011 21:36):
Цитата: «В один документ зшили значну кількість розрізнених законів із оподаткування, закони про ПДВ і оподаткування прибутку підприємств та доходів громадян, які, з дати прийняття / за суттю/, значно не змінились»

Найсильнішою загрозою для спрощеної системи в проекті Податкового кодексу є збільшення кількості податків та зборів, які буде змушений платити підприємець, і відповідно, збільшення документообігу підприємця та витрат його часу на податкові процедури

Проект Податкового кодексу фактично зводить нанівець усі переваги спрощеної системи оподаткування і наближає її до загальної системи оподаткування. Фактично запропоновано ЗБІЛЬШИТИ кількість податків та зборів для підприємців, що працюють за спрощеною системою, а також звузити рамки застосування спрощеної системи. Насправді відбувається підміна ідеології спрощеної системи: залишається лише назва, а процедура сплати податків та звітування суттєво ускладнюється.

Для чого Указ Президента № 727/98 запровадив спрощену систему оподаткування? Передусім для того, щоб дати можливість підприємцям-початківцям накопичити первинний капітал для розвитку бізнесу. Бо загальній системі оподаткування властиве не тільки велике податкове навантаження, а й надмірна складність процедур звітності. Тим часом аж ніяк не кожний підприємець-початківець може собі дозволити найняти бухгалтера.

Указ Президента визначає, що за спрощеною системою можуть працювати юридичні особи (фірми), що мають не більше ніж 50 найманих працівників та дохід не більше ніж 1 мільйон гривень на рік, і фізичні особи (приватні підприємці), що мають не більше ніж 10 найманих працівників та дохід не більше ніж 500 тисяч гривень на рік.

В проекті Податкового кодексу зазначено, що за спрощеною системою зможуть працювати юридичні особи (фірми), що мають не більше ніж 50 найманих працівників та дохід не більше ніж 1 мільйон гривень на рік, та фізичні особи (приватні підприємці), що мають не більше ніж 5 найманих працівників та дохід не більше ніж 200 тисяч гривень на рік.

Ставка єдиного податку, яку тепер встановлюють місцеві ради за місцем державної реєстрації підприємств чи підприємців, залежно від виду діяльності, не може становити менше ніж 20 гривень та більше ніж 200 гривень на місяць. В проекті Кодексу передбачено, що ставка єдиного податку для фізичних осіб теж може коливатися в межах від 20 до 200 гривень, але за умови, що дохід підприємця вміщується в певні межі - від 200 до 2000 гривень на місяць, бо ставку податку визначатимуть як 10% від доходу. Запроваджуючи обмеження доходу, проект Податкового кодексу заперечує саму ідею приватного підприємництва - можливість отримати адекватну винагороду за адекватну роботу. У такому разі зникає бажання підприємця докладати більших зусиль задля одержання більших грошей, а ця обставина, цілком зрозуміло, суттєво гальмує економічне зростання.

Проте найсильнішою загрозою для спрощеної системи в проекті Податкового кодексу є збільшення кількості податків та зборів, які буде змушений платити підприємець, і відповідно, збільшення документообігу підприємця та витрат його часу на податкові процедури. Так, тепер підприємця, що працює за єдиним податком, звільнено від 16 видів податків та зборів, а згідно з проектом Податкового кодексу - буде звільнено лише від 4 видів податків та зборів.

Ще одне обмеження підприємницької свободи в Податковому кодексі - обмеження місця провадження підприємницької діяльності. Тепер підприємець може провадити свою діяльність хоч по всій Україні (п. 3 Наказу Державної податкової адміністрації України від 29 жовтня 1999 року № 599 передбачає, що підприємець може провадити діяльність і за місцем реєстрації, і по всій території України). Натомість Кодекс зменшує можливість вибору місця діяльності: ним має стати безпосереднє місце виконання робіт чи надання послуг або місце проживання. У ст. 4014 проекту Кодексу саме так і зазначено: [...] місцем виконання робіт, надання послуг є місце, де особа, яка виконує роботи, надає послуги, організувала свою господарську діяльність або має постійне представництво, яке надає послуги, або (у разі відсутності такого місця) - місце проживання чи постійної адреси такої особи.

Точних прогнозів щодо того, наскільки зміняться доходи до бюджету і доходи підприємців після запровадження Податкового кодексу в такій редакції ніхто не склав. Однак немає сумніву, що майже всі підприємці - фізичні особи підуть у тінь. А оскільки переважну більшість суб'єктів підприємницької діяльності за спрощеною системою складають фізичні особи, то можна стверджувати: того мільярду гривень, який бюджет України отримує нині, він вже не отримає.

І останнє: зміни до Податкового кодексу, в разі його ухвалення, не можна вносити протягом наступних 5 років.



Откуда вы взяли этот бред, вы прочитайте что предлагают а потом пишите.

Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України

ЦитатаЦитата (, ):
- збільшення обсягів річного доходу та їх прив’язка до розміру мінімальної заробітної плати;
- прив’язка ставок єдиного податку для фізичних осіб до розміру мінімальної заробітної плати:
? для доходів до 150 мінімальних заробітних плат максимальна ставка 10 % мінімальної заробітної плати,
? для доходів до 1000 мінімальних заробітних плат максимальна ставка 20 % мінімальної заробітної плати,
- для фізичних осіб з обсягом доходу до 2000 мінімальних заробітних плат встановлення відсоткової ставки податку (3% від доходу за умови сплати ПДВ, 5% від доходу – без сплати ПДВ);

http://tviybiznes.com/main/0_1_4_1/655


Еще
"Хорошими делами прославиться нельзя, кто людям помогает тот тратит время зря"
Старуха Шепокляк

Податковий кодекс: знищення спрощеної системи оподаткування мінімум на 5 років - Боюсь, что не на пять, а навсегда
по крайней мере в области внешнеэкономической деятельности.
С уважением,
Александр


Еще


Модератор! Пожалуйста следи за соблюдением правил на форуме! http://www.lardi-trans.com/rules/forum_rules.php

www.tetra.in.ua

Привіт усім!!!! Багато запитань щодо реєстрування приватного підприємства і не тільки........я вже 3 роки підприємець,мені як нікому відомі всі труднощі з якими можливо зіштовхнутися.Мені багато в чому допомогла газета "Все про бухгалтерський облік" Адреса на неї [ . Повірте ви не пожалкуєте,дуже класно написано)) Бажаю успіхів у бізнесі!!))


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0