ВАЖЛИВО!!!!
Новые сообщения
Количество постов 210
Автор
Сообщение

Еще
"Хорошими делами прославиться нельзя, кто людям помогает тот тратит время зря"
Старуха Шепокляк

зачем Вам это...? международные перевозки всегда были лотареей..., а Вы перед праздниками ....людям....,


Еще
*Богдан .

Тоже мне обрадовали, садить они не будут за еко. преступления так сделали такие, штрафы что проще было-бы и отсидеть.


Еще
"Хорошими делами прославиться нельзя, кто людям помогает тот тратит время зря"
Старуха Шепокляк

всегда так было.........


Еще
*Богдан .

Богдан, окстись...
тебе еще не сказали, что есть четкая установка: штрафы?..


Еще
С уважением :victory:
СС

яж еще неуспел нарушить .................:blink:, пардон понял ...установка... да...да...да ...., извеняюсь впоследнее время торможу ..., исправлюсь...


Еще
*Богдан .

исправляйся :)...
кста, бра - у тебя какое время на часах?..
а то у меня - реальная задница - во всех часах - Европы :)...


Еще
С уважением :victory:
СС

21.39 по Киевскому :)


Еще
*Богдан .

исправляйся :)...
кста, бра - у тебя какое время на часах?..
а то у меня - реальная задница - во всех часах - Европы :)...


Гы! Сан.Саныч, ты случайно не на острове? А то я слыхал в новостях, что какие то папуасы тридцатое число с календаря вообще выбросили!!!:D

С НАСТУПАЮЩИМ НОВЫМ ГОДОМ!!!!!!!!!!!!:)


Еще
С ув. Анатолий Дмитриевич.

именно сейчас по "Интеру" идет "Карнавальная ночь" :)...
Людмилки уже давно нет, а кино - есть :)...

будем жить :)...


Еще
С уважением :victory:
СС

а сейчас по "Украине" идет "Три мушкетера" :)...

всегда говорил: "и, слава Богу, есть друзья..."


Еще
С уважением :victory:
СС

И почему все молчат?

Неужели всё равно и поедут? Или уже все вымерли?


Еще

А от вопрос... оце все, КОМУ ЦЕ ВИГОДНО було? З якой целью це все робилося?


Еще
Болівар цього не витримає.
Віталій

Таможня будет иметь возможность конфисковать любой автомобиль и получить полную сумму возмещения с перевозчика..... но, какой водитель может знать, что находится в паллетированом грузе??? наркота или крахмал... водитель анализы на загрузке сделать не сможет :(((( он только верит тем документам, которые выдаёт грузоотправитель...


Еще

И опять все молчат.... :(((( или ещё не протрезвели, или уже похоронили себя, как перевозчика :(((((((


НЕ МОГУ СКОПИРОВАТЬ СОДЕРЖАНИЕ ССЫЛКИ СЮДА :(((
Помогите, думаю, что многие международники, просто не слышали о надвигающейся беде.....


Еще

бач сістєма прохавала шо вона може нам впарювать шо захоче-і цим самим маніпулювати нами.бо їм це вигодно. але постійно з'являються свідомі люди.


Еще
Болівар цього не витримає.
Віталій

незважаючи, на лексику, відповім, що є закон... і ми маємо його дотримуватись....., або ж домогти його скасувати, щоб вижити... останннне перевезення в 2011р... вантаж на 4 млн.... у митників є підстава : доведи( Це Я!!!!! перевізник!!!! маю довести, що привезла саме той вантаж!!!!!!!!!) ... а в січні ( після вступу Закону в силу) якщо Я НЕ ДОВЕДУ, ЩО ЦЕ саме те привезла, що в супровідних німецьких папірцях, то митники конфіскують МОЄ авто, а також , я буду повинна заплатити вартість товару... тобто ( як в грудневому випадку" 4 млн................ )............ а всі мовчать? невже, я єдиний міжнародний первізник в Україні??????????


Еще

http://www.asmap.org.ua/info/l_radaa.pdf

АсМАП еще 14.12.2011 сообщил о надвигающейся проблеме на своем сайте.
Кому надо я думаю слышали и предприняли то, что было рекомендовано АсМАП.


Еще

У новий рік без упевненості в майбутнє
Традиційно, наприкінці року, учасники Ради АсМАП зібралися на своє підсумкове засідання. На зібранні були підведені підсумки року, тобто, чого вдалося досягти, а що в стадії виконання. Також окреслили і стратегію діяльності в наступному році. Як в нинішніх умовах розвивати бізнес, і що необхідно зробити для тіснішої співпраці з владою, щоб посадовці переймалися проблемами галузі міжнародних автомобільних перевезень, а не лише декларували підтримку.



У новий рік вітчизняні міжнародні автоперевізники йдуть без повної впевненості у своє професійне майбутнє. Принаймні, такий настрій панував на цьогорічному заключному засіданні Ради АсМАП.

Протягом двох минулих тижнів було прийнято зміни до низки законодавчих актів. Зокрема, вони стосуються гуманізації відповідальності за правопорушення у сфері господарської діяльності. Окрім того головою Верховної Ради України було підписано остаточну редакцію Митного кодексу України. Саме ці документи можуть серйозно ускладнити життя міжнародникам. Йдеться про повну відповідальність далекобійника за невідповідність декларації вантажу, який він перевозить. У трактуванні нового Митного кодексу будь-яка помилка в документах буде трактуватися як неправдиво надана інформація.

Необхідно відзначити, що представники Секретаріату та ради АсМАП тривалий час ґрунтовно роз’яснювали під час численних засідань та зустічей з представниками влади, митниками тощо, що водій приймає вантаж запакованим і не має можливості звірити те, що знаходиться, скажімо в коробках, чи, тим паче, в морських контейнерах. Тож і бути на всі сто відсотків переконаним, що везе саме той товар, який записаний у декларації, водій не може.

Велике занепокоєння учасників засідання викликають і покарання, які передбачені змінами до закону. Якщо далекобійника перший раз, так би мовити, упіймають на наданні неправдивої інформації, то його підприємство має сплатити штраф у розмірі ста відсотків вартості вантажу. Якщо другий раз, то вже двісті відсотків, і це при тому, що можливість конфіскації сідельного тягача разом з напівпричепом ніхто не виключає. Президент АсМАП України Леонід Костюченко так розцінив подібні ініціативи: «Необхідно наголосити, що жодна країна не має такого драконівського закону. Жоден Митний Кодекс не передбачає конфіскації автомобіля, чи товару та ще й додатково притягнення до фінансової відповідальності. Тобто одразу три покарання в один момент.



Українські міжнародники не збираються заспокоюватися і мовчки спостерігати, як буде знищуватися їхній бізнес. Вони активно намагаються достукатися до найвищих посадовців нашої країни. Президент АсМАП України Леонід Костюченко розповів - ми ще раз обговорили це питання в регіонах. І регіони звертаються до Президента країни, Уряду, щоб вони заветували ці три статті. Тому я впевнений, що члени ради підпишуть звернення до адміністрації Президента, особисто до Президента. Ми будемо звертатися з відкритим листом: такого закону не повинно бути в нашій державі. Державі, яка орієнтується на Євроспільноту. Державі, яка веде переговори про вступ до Європи. У Європі таких диких законів не сприйме ніхто.

Вже в січні міжнародні автоперевізники вирішили зібратися на позапланову конференцію і запросити туди представників влади, щоб донести до них абсурдність таких законодавчих норм.

На засіданні Ради асоціації,серед інших питань, обговорили також і ситуацію з дозволами. Цього року додатково було отримано понад тридцять дві тисячі дозволів. Це досить суттєво. Однак найбільш дефіцитними традиційно залишалися італійські та угорські. Вперше не вистачило румунських. Новопризначений голова Державної інспекції на наземному транспорті Євген Пронченко розповів присутнім, який стан справ з дозволами на наступний рік: «До нового року всі дозволи квоти 2012 року будуть в Україні. За винятком російських. Вони видаються поквартально. Угорські дозволи будуть видаватися не відразу в повному обсязі на весь рік, а поквартально або на півріччя».



З позитиву також можна зазначити збільшення у наших міжнародників майже на дві тисячі одиниць рухомого складу. Це свідчить про бажання розвиватися і йти вперед. От, якби тільки не заважали.

Також Рада АсМАП вирішила поновити практику проведення конкурсів водійської майстерності. Адже це гарний привід для водіїв не лише продемонструвати присутнім свій професіоналізм, а й поспілкуватися, обмінятися досвідом, врешті, й активно пропагувати професію водія-далекобійника також не завадить.



Леонід Дудко

2011-12-25


Еще

а текст письма подписанного 8-ю областями?


Адонис, спасибо огромное, за любую информацию...... но, я не могу разместить текст письма Ас- МАПА :((((((( (технически не получается)


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0