Прямий договір.
Новые сообщения
Количество постов 30
Автор
Сообщение

Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир


Еще

ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Это называется - ЗАБУДЬ о диспетчерских и о "відправниках вантажів"...
...Владимир - пора взрослеть и набираться опыта предпринимательства!!! :new_russian:



Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:31):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Это называется - ЗАБУДЬ о диспетчерских и о "відправниках вантажів"...
...Владимир - пора взрослеть и набираться опыта предпринимательства!!! :new_russian:



Так тут звами і набираюсь!
Володимир
А нарахунок ваших слів!!! І ТУТ ВИ ПРАВІ:angry:


Еще

ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:33):
ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:31):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Это называется - ЗАБУДЬ о диспетчерских и о "відправниках вантажів"...
...Владимир - пора взрослеть и набираться опыта предпринимательства!!! :new_russian:



Так тут звами і набираюсь!
Володимир
А нарахунок ваших слів!!! І ТУТ ВИ ПРАВІ:angry:

Таков мир бизнеса...
...а многие(95%) до сих пор верят в справедливость и здоровую конкуренцию!!! :pioneer:






Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:37):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:33):
ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:31):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Это называется - ЗАБУДЬ о диспетчерских и о "відправниках вантажів"...
...Владимир - пора взрослеть и набираться опыта предпринимательства!!! :new_russian:



Так тут звами і набираюсь!
Володимир
А нарахунок ваших слів!!! І ТУТ ВИ ПРАВІ:angry:

Таков мир бизнеса...
...а многие(95%) до сих пор верят в справедливость и здоровую конкуренцию!!! :pioneer:






Так це я вже знаю!!! Просто сам перевізник але неможу зрозуміти чи я є..ну..й чи лижі неїдуть!
Володимир


Еще

ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:42):
ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:37):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:33):
ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:31):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Это называется - ЗАБУДЬ о диспетчерских и о "відправниках вантажів"...
...Владимир - пора взрослеть и набираться опыта предпринимательства!!! :new_russian:



Так тут звами і набираюсь!
Володимир
А нарахунок ваших слів!!! І ТУТ ВИ ПРАВІ:angry:

Таков мир бизнеса...
...а многие(95%) до сих пор верят в справедливость и здоровую конкуренцию!!! :pioneer:






Так це я вже знаю!!! Просто сам перевізник але неможу зрозуміти чи я є..ну..й чи лижі неїдуть!
Володимир

В немецкой партии произошел студенческий бунт. За последние 2—3 года множество студентов, литераторов и прочих деклассированных молодых буржуа ринулись в партию и явились как раз вовремя, чтобы занять большинство мест редакторов в новых газетах, которых в Германии хоть пруд пруди; и, как правило, они считают буржуазный университет чем-то вроде социалистической сен-сирской школы, дающей им право вступить в ряды партии в чине офицера, если не генерала. Эти господа — все марксисты, но того сорта, который был вам известен во Франции десять лет назад и о котором Маркс говорил: «Я знаю только одно, что я не марксист!». И весьма вероятно, что об этих господах он сказал бы то же, что Гейне говорил о своих подражателях: «Я сеял драконов, а пожал блох».
— Энгельс, из письма Полю Лафаргу


Забудьте совковые определения...
...Вы - предприниматель, бизнесмен, заробитчанин... прибыль, выгода, доход - вот Ваши термины!!! :tatice_06:



Еще


 

Україна понад усе!

Олександр

ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:33):
ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:31):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Это называется - ЗАБУДЬ о диспетчерских и о "відправниках вантажів"...
...Владимир - пора взрослеть и набираться опыта предпринимательства!!! :new_russian:



Так тут звами і набираюсь!
Володимир
А нарахунок ваших слів!!! І ТУТ ВИ ПРАВІ:angry:

Ребята, а что мне мешает заключить договор с экспом, приехать на загрузку и взять прямые номера для дальнейшего?:victory:
Могу одно сказать...В этом выиграет только посредник...Ответственности "О", не проходит по налогам...:pioneer:


Еще

ЦитатаЦитата (ГИЛЕРА, ООО, 17.03.2013 12:00):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:33):
ЦитатаЦитата (Регина, ЧП, 12.03.2013 22:31):
ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Это называется - ЗАБУДЬ о диспетчерских и о "відправниках вантажів"...
...Владимир - пора взрослеть и набираться опыта предпринимательства!!! :new_russian:



Так тут звами і набираюсь!
Володимир
А нарахунок ваших слів!!! І ТУТ ВИ ПРАВІ:angry:

Ребята, а что мне мешает заключить договор с экспом, приехать на загрузку и взять прямые номера для дальнейшего?:victory:
Могу одно сказать...В этом выиграет только посредник...Ответственности "О", не проходит по налогам...:pioneer:


Ну здесь такие были!
Это делается элементарно!
Но потом фиг отмоешься!
Сегодня такой "дядько" есть,а завтра уже в другом месте!
А заказчик УМНЫЙ на одноразового не кинется!
ПРОВЕРЕННО!!!!!!!!!!!!!!:tatice_06:;)


Еще
P.S.
Расстояния не замечаешь, если перед тобой есть определенная цель.

Да уж ,проверено,звонят даже через полгода после перевозки...


Еще

:telephone::victory:Ваша правда!!!!!!!!!100%


Еще
P.S.
Расстояния не замечаешь, если перед тобой есть определенная цель.

В случае Международной перевозки-желательно заключать договор с Экспом.
Почитайте 427 статью Мытного кодекса. Можно и машину и Свободу потерять!


Еще

В случае Международной перевозки-желательно заключать договор с Экспом.
Почитайте 427 статью Мытного кодекса. Можно и машину и Свободу потерять!


старая редакция - Стаття 427. Соціальні гарантії посадовим особам митної служби України
новая редакция - Стаття 427. Зберігання товарів на митному складі

где там про машину и свободу? или я что-то не так понял?


Еще

В случае Международной перевозки-желательно заключать договор с Экспом.
Почитайте 427 статью Мытного кодекса. Можно и машину и Свободу потерять!


старая редакция - Стаття 427. Соціальні гарантії посадовим особам митної служби України
новая редакция - Стаття 427. Зберігання товарів на митному складі

где там про машину и свободу? или я что-то не так понял?


Вышла ошибочка - Теперь Уточняю Статья 322 и
вот это
читаем
Стаття 326. Конфіскація

Конфіскація як стягнення за порушення митних правил полягає у
примусовому вилученні товарів, транспортних засобів, зазначених у
пункті 3 статті 322 цього Кодексу, і безоплатній передачі їх у
власність держави.

Конфіскація товарів, транспортних засобів, зазначених у
пункті 3 статті 322 цього Кодексу, застосовується незалежно від
того, чи є ці товари, транспортні засоби власністю особи, яка
вчинила правопорушення.

Конфіскація може бути застосована виключно за рішенням суду у
випадках, обсязі та порядку, що визначаються цим Кодексом та
іншими законами України.


Еще

в переводе на доступный пониманию язык, сей посыл должен звучать таким образом: я готов нарушить, но отвечать - не хочу...

господин надежный перевозчик, правильно Вас понял?..


Еще
СС :victory:

Ст. 322 біла в старом кодексе - Митний кодекс України
Кодекс України № 92-IV от 11.07.2002
Текст документа по состоянию на 2 июля 2009 года
Потом біло изменение в ст.326.

ЗАКОН УКРАЇНИ
„Про внесення зміни до статті 326 Митного кодексу України”

Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:

І. Частину другу статті 326 Митного кодексу України викласти в такій редакції:

“Конфіскація товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 322 цього Кодексу, застосовується тільки в тому випадку, якщо ці товари, транспортні засоби є власністю особи, яка вчинила правопорушення.”

ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Голова Верховної Ради України В. М. Литвин

А потом был принят новый кодекс -
Митний кодекс України (Розділи X-XIV) (статті 305-403)
Верховна Рада України; Кодекс України, Закон, Кодекс від 13.03.2012 № 4495-VI

И там 322-326 уже про другое.

А вот что в новом кодексе -
Стаття 460. Особливості відповідальності за деякі види порушень митних правил
2. Перевізники несуть відповідальність за переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю шляхом подання митному органу як підстави для переміщення цих товарів документів, що містять неправдиві відомості (стаття 483 цього Кодексу), виключно у разі якщо ці відомості стосуються кількості вантажних місць, їх маркування та номерів, а перевізниками не вжито заходів до перевірки правдивості зазначених відомостей або у разі неможливості такої перевірки не внесено відповідного запису до міжнародної автомобільної накладної (CMR).

{Статтю 460 доповнено частиною другою згідно із Законом № 4915-VI від 07.06.2012}

Стаття 461. Види адміністративних стягнень за порушення митних правил

1. За порушення митних правил можуть бути накладені такі адміністративні стягнення:

1) попередження;

2) штраф;

3) конфіскація товарів, транспортних засобів комерційного призначення - безпосередніх предметів порушення митних правил, товарів, транспортних засобів із спеціально виготовленими сховищами (тайниками), що використовувалися для приховування товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил від митного контролю (крім транспортних засобів комерційного призначення, які використовуються виключно для перевезення пасажирів і товарів через митний кордон України за визначеними маршрутами та рейсами, що здійснюються відповідно до розкладу руху на підставі міжнародних договорів, укладених відповідно до закону), а також транспортних засобів, що використовувалися для переміщення товарів - безпосередніх предметів порушення митних правил через митний кордон України поза місцем розташування митного органу.

Стаття 465. Конфіскація

1. Конфіскація як адміністративне стягнення за порушення митних правил полягає у примусовому вилученні товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 461 цього Кодексу, і безоплатній передачі їх у власність держави. При цьому моторні транспортні засоби та несамохідні транспортні засоби, що буксируються ними, розглядаються як самостійні об’єкти конфіскації.

2. Конфіскація може бути застосована виключно за рішенням суду у випадках, обсязі та порядку, що визначаються цим Кодексом та іншими законами України.

3. Конфіскація товарів, транспортних засобів, зазначених у пункті 3 статті 461 цього Кодексу, застосовується незалежно від того, чи є ці товари, транспортні засоби власністю особи, яка вчинила правопорушення.


Еще
Александр

В случае Международной перевозки-желательно заключать договор с Экспом.
Почитайте 427 статью Мытного кодекса. Можно и машину и Свободу потерять!


старая редакция - Стаття 427. Соціальні гарантії посадовим особам митної служби України
новая редакция - Стаття 427. Зберігання товарів на митному складі

где там про машину и свободу? или я что-то не так понял?


Вышла ошибочка - Теперь Уточняю Статья 322 и
вот это
читаем
Стаття 326. Конфіскація

Конфіскація як стягнення за порушення митних правил полягає у
примусовому вилученні товарів, транспортних засобів, зазначених у
пункті 3 статті 322 цього Кодексу, і безоплатній передачі їх у
власність держави.

Конфіскація товарів, транспортних засобів, зазначених у
пункті 3 статті 322 цього Кодексу, застосовується незалежно від
того, чи є ці товари, транспортні засоби власністю особи, яка
вчинила правопорушення.

Конфіскація може бути застосована виключно за рішенням суду у
випадках, обсязі та порядку, що визначаються цим Кодексом та
іншими законами України.




Вы цитируете старую, уже недействующую редакцию кодекса
теперь это уже статья 465

но вопрос в другом, как договор с экспедицией а не с заказчиком, спасет от конфискации?

как я понимаю, конфискуется все, что есть объектом нарушения независимо от того, кто собственник и кто нарушитель




Еще

Согласен.
Договор с экспедицией никак не страхует от этих статей.

Сейчас в "кулуарах" АсМАП ходят разговоры о том, что не надо ставить штамп перевозчика в п.13-16 книжки МДП., а чтобы там ставил штамп тот, кто оформляет карнет - либо брокер, либо экспедитор и типа он и несет ответственность за указанную информацию.

Типа этот пункт - есть принятие ответственности перевозчиком за указанные в карнете сведения.

Сам АсМАп разрешает не ставить в этом пункте штамп перевозчика, но таможенные органы отказываются (в некоторых случаях) оформлять карнет.

На мое мнение наличие или отсутствие штампа в этом пункте никак не снимает ответственность перевозчика, но может я и ошибаюсь.

Равно как и договора - либо прямой с заказчиком, либо с экспедитором не освобождают от ответственности перевозчика.
Эта тема обсуждалась в период принятия кодекса.


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (Кадет, ООО, 12.03.2013 22:26):
Шановні водії, диспетчери і відправники вантажів як ви ставитись до прямих договорів між відправником і перевізником? При умові оплати диспетчерських!
Володимир

Караул. Водii с каких пор у нас заключают договор?


Еще

З метою попередження юридичної відповідальності за ст. 352 МКУ внаслідок можливих зловживань з боку третіх осіб (відправник, брокер і т.п.) рекомендуємо перевірити та за необхідності внести відповідні зміни в договори на перевезення в яких чітко оговорити обов’язки та відповідальність сторін договору щодо:

- оформлення товарно-супровідних документів на товар;

- упакування, завантаження, розміщення товарів в транспортному засобі;

- відповідності товару даним заявленим в товарно-супровідних документах (по кількості, ціні, вазі, кольору, коду товару згідно УКТЗЕД та іншим характеристикам);

У випадку складання відносно перевізника протоколу про порушення митних правил за ст. 352 МКУ, при наданні пояснень та в протоколі про ПМП необхідно зазначати наступне:

«Я (П.І.Б.) приймав вантаж до перевезення відповідно ст. 8 Конвенції КДПВ, а саме перевірив:

- точність вказівок, зроблених в накладній (CMR) відносно числа вантажних місць, а також їх маркування та нумерації місць;

- зовнішній стан вантажу і його упакування, про що зроблена відмітка в графі 18 CMR, яка завірена підписом та штампом відправника.



Эти рекомендации АсМАП давал еще при старом кодексе, но их можно использовать и при новом кодексе, хотя в любом случае, по новому кодексу, все решается через суд, а в нашем суде - прав тот у кого больше прав ...


Еще
Александр

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 19.03.2013 13:36):
Согласен.
Договор с экспедицией никак не страхует от этих статей.

Сейчас в "кулуарах" АсМАП ходят разговоры о том, что не надо ставить штамп перевозчика в п.13-16 книжки МДП., а чтобы там ставил штамп тот, кто оформляет карнет - либо брокер, либо экспедитор и типа он и несет ответственность за указанную информацию.

Типа этот пункт - есть принятие ответственности перевозчиком за указанные в карнете сведения.

Сам АсМАп разрешает не ставить в этом пункте штамп перевозчика, но таможенные органы отказываются (в некоторых случаях) оформлять карнет.

На мое мнение наличие или отсутствие штампа в этом пункте никак не снимает ответственность перевозчика, но может я и ошибаюсь.

Равно как и договора - либо прямой с заказчиком, либо с экспедитором не освобождают от ответственности перевозчика.
Эта тема обсуждалась в период принятия кодекса.

ЦитатаЦитата (ОПеКС, ООО, 19.03.2013 13:46):
З метою попередження юридичної відповідальності за ст. 352 МКУ внаслідок можливих зловживань з боку третіх осіб (відправник, брокер і т.п.) рекомендуємо перевірити та за необхідності внести відповідні зміни в договори на перевезення в яких чітко оговорити обов’язки та відповідальність сторін договору щодо:

- оформлення товарно-супровідних документів на товар;

- упакування, завантаження, розміщення товарів в транспортному засобі;

- відповідності товару даним заявленим в товарно-супровідних документах (по кількості, ціні, вазі, кольору, коду товару згідно УКТЗЕД та іншим характеристикам);

У випадку складання відносно перевізника протоколу про порушення митних правил за ст. 352 МКУ, при наданні пояснень та в протоколі про ПМП необхідно зазначати наступне:

«Я (П.І.Б.) приймав вантаж до перевезення відповідно ст. 8 Конвенції КДПВ, а саме перевірив:

- точність вказівок, зроблених в накладній (CMR) відносно числа вантажних місць, а також їх маркування та нумерації місць;

- зовнішній стан вантажу і його упакування, про що зроблена відмітка в графі 18 CMR, яка завірена підписом та штампом відправника.



Эти рекомендации АсМАП давал еще при старом кодексе, но их можно использовать и при новом кодексе, хотя в любом случае, по новому кодексу, все решается через суд, а в нашем суде - прав тот у кого больше прав ...


манипуляции со штампом в карнете вряд ли помогут, как и договор с экспедицией, а вот четко прописанная ответственность в договоре и правильно написанное объяснение в протоколе, по крайней мере, хоть дают шанс в суде побороться. Только, опять же, должно быть четко прописано не только то, что "вася" отвечает за правильность оформления документов, но и то, что "вася" возмещает все убытки причененные его нерадивыми действиями.









Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0