trucksnearme
"Підкачка" Renault Premium DXI
Новые сообщения
Количество постов 47
Автор
Сообщение

"Підкачка" Renault Premium DXI яка вмонтована в корпус фільтрів має конструктивну хронічну "бочину" і на 8-9 році служби починає виходити з ладу , спочатку по трохи підслинює потім більше, йде підсос воздуха і як наслідок авто починанає погано заводитись і таке інше.

На розборках вкурили цю тему і ціна підкачки корпусу фільтрів Renault Premium DXI різко зросла до 300дол. а іноді й вище. При цьому ціна підкачки на 420 ДЦІ - 300грн. А Магнума Євро -2 (то взагалі бомба !)-100-200грн.

Вирішив для шанованого товариства викласти наш шлях(з фото) по ремонту та усуненню цієї проблеми .

Ітого по дєньгам -500грн.

1. Зняти корпус фільтрів з підкачкою .
2. Видалити механізм підкачки - він не розборний тому сміливо ріжте шток підкачки й вона сама розпадеться.

3. Отвір отриманий від демонтованого механізму заварюємо аргоном. Попередньо викрутивши пласмасову заглушку під шестигранник- під якою знаходиться чорний резиновий шарік , знаходиться біля отвору підкачки .



4. Беремо звичайну підкачку з 420дсі ціна якої 300грн. - врізаємо її в трубку "подачі" ДТ на фільтра та виводимо її в більш удобне місце для водія - за кабіну . Щоб не піднімав кабіну кожен раз коли треба буде підкачати . (Устраняєм конструктивний про... б кострукторів :))






Еще

Поки з цієї проблеми не будо, але дякую!!
Добре, що є "Кулібіни" за допомогою яких ми економимо гроші(безпека на першому місці).


Еще

Смотрите только, чтобы подкачка была не турецкая. Пару месяцев - сверху будет гнать топливо


Еще

Есть еще такой вариант
Феби 22702
Стоит еще дешевле - грн 160-180 примерно
Правда, фильтрика снизу нет грубой очистки.
Крепится снизу двумя болтиками.
Внутри - 2 мембранно-тарельчатых клапана (как и у всех обычно) - держит топливо хорошо.
Сам "солдатик" сменный, резьба на 16.

[img][URL=http://fastpic.ru/][/URL][/img]


Еще

Смотрите только, чтобы подкачка была не турецкая. Пару месяцев - сверху будет гнать топливо


да ну брось
ты шо
турция и кетай наше фсё



Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом

Вы имеете в виду то, что вместо топливного шланга используется полиамидная воздушная трубка?
А чем она хуже?
Масло- и бензостойкость присутствует, ну не гнется, да...
Меня вот тоже спрашивают частенько - "можно же вместо топливного шланга?". Я говорю обычно что-то типа "знаю, что люди ставят, но вообще-то это для воздуха делалось".
Не могу сказать "да" и не могу "нет".
Теоретически - материал полиамидной трубки должен "переваривать" солярку.
Практически - не знаю.

А ну, коллега - объясняйте....


Еще

А! - я понял! - Шланги подведены так, что они перетрутся!


Еще

А! - я понял! - Шланги подведены так, что они перетрутся!


:)


Еще
Я хочу, чтобы в мир вернулась классическая чистота, при которой дерьмо называлось дерьмом, а ангел — ангелом

А! - я понял! - Шланги подведены так, что они перетрутся!


На другому фото там теж сфотографований незачищений отвір від " підкачки ". Перед тим як заврювати його обов"язково треба зачистити.

Щоб шланг підкачки не перетерся підкачка була піднята вгору на 5см.

Взагалі цей творчий процес фоткать, це теж кусок роботи . Для мене головне було передати напрямок думки :) або наш шлях

Буду радий якщо комусь ця тема стане в нагоді та зекономить якісь 250-280дол.

Робіть як ми , робіть з нами , робіть краще нас !

І не забувайте ділитись з товариством своїми напрацюваннями хоча б на сторінках цього форуму
.






Еще

Парни спасибо, за то что на форум выложили, обычно такие вещи не выкладывают на всеобщее обозрение. У меня магнум dxi такая проблема, не знал что сделать так как даже б/у дорогой. Все побежал в гараж снимать.


Еще

Парни спасибо, за то что на форум выложили, обычно такие вещи не выкладывают на всеобщее обозрение. У меня магнум dxi такая проблема, не знал что сделать так как даже б/у дорогой. Все побежал в гараж снимать.


Та нема за що, в нас цих ноу-хау ще вагон і маленька тєлєжка !
Користуйтесь ... Вдосконалюйте ...

Робіть як ми , робіть з нами , робіть краще нас !
Голоне - робіть щось !
:)


Еще

Парни спасибо, за то что на форум выложили, обычно такие вещи не выкладывают на всеобщее обозрение. У меня магнум dxi такая проблема, не знал что сделать так как даже б/у дорогой. Все побежал в гараж снимать.


Та нема за що, в нас цих ноу-хау ще вагон і маленька тєлєжка !
Користуйтесь ... Вдосконалюйте ...

Робіть як ми , робіть з нами , робіть краще нас !
Голоне - робіть щось !
:)


На трубопровод, у топливозаборника, ставится обычная "груша" с клапанами (раньше комплектовались автомобили, теперь можно купить на авторынках) и вся подкачка. Дёшево,всегда под рукой и качает прекрасно.


Еще
С уважением, Павел.
Мы столько можем, сколько знаем. Знание-сила.

А как быть с клапаном (позиция 11) на схеме? В каком месте вы врезали в магисталь ручной подкачивающий насос?


Еще

А как быть с клапаном (позиция 11) на схеме? В каком месте вы врезали в магисталь ручной подкачивающий насос?


Топливозаборник в баке , выход магистрали подачи. Поз 11 при этом не нужна, т.к. клапаны есть в груше.


Еще
С уважением, Павел.
Мы столько можем, сколько знаем. Знание-сила.


Нет я имею в виду вариант без груши.


Еще


Нет я имею в виду вариант без груши.

По цій схемі підкачка була врізана в паливопровід який відмічений чорним кольором (пластікова трубка в резиновому щлангу довжиною близько 30 см) був розрізаний , з нього було використано лише концовики , на які з допомогою гарячої води (це має бути кип"яток - фєн краще не використовувати бо він розплавляє трубку ) було надіто пластікові трубки довжиною до 2-хметрів. Які було виведено в удобне для водія місце. Про позицію 11 нічого сказати не можу-вона нам нічим не заважала. В нас вийшло так що підкачка давить (подає) через фільтр на насос низького тиску. І все працює дуже гарно.


Еще

Парни спасибо, за то что на форум выложили, обычно такие вещи не выкладывают на всеобщее обозрение. У меня магнум dxi такая проблема, не знал что сделать так как даже б/у дорогой. Все побежал в гараж снимать.


Та нема за що, в нас цих ноу-хау ще вагон і маленька тєлєжка !
Користуйтесь ... Вдосконалюйте ...

Робіть як ми , робіть з нами , робіть краще нас !
Голоне - робіть щось !
:)


На трубопровод, у топливозаборника, ставится обычная "груша" с клапанами (раньше комплектовались автомобили, теперь можно купить на авторынках) и вся подкачка. Дёшево,всегда под рукой и качает прекрасно.

Кстаті , да. Теж варіант, ще дешевший, гривень 60 обійдеться - шланг з грушою плюс пару хомутів і пів години роботи .

Це якби на доїхать - нормальний варіант , а постійно їздити на груші теж якось не того. Хоча якщо немає інших варіантів - то й на груші можна їздити


Еще

Парни спасибо, за то что на форум выложили, обычно такие вещи не выкладывают на всеобщее обозрение. У меня магнум dxi такая проблема, не знал что сделать так как даже б/у дорогой. Все побежал в гараж снимать.


Та нема за що, в нас цих ноу-хау ще вагон і маленька тєлєжка !
Користуйтесь ... Вдосконалюйте ...

Робіть як ми , робіть з нами , робіть краще нас !
Голоне - робіть щось !
:)


На трубопровод, у топливозаборника, ставится обычная "груша" с клапанами (раньше комплектовались автомобили, теперь можно купить на авторынках) и вся подкачка. Дёшево,всегда под рукой и качает прекрасно.

Кстаті , да. Теж варіант, ще дешевший, гривень 60 обійдеться - шланг з грушою плюс пару хомутів і пів години роботи .

Це якби на доїхать - нормальний варіант , а постійно їздити на груші теж якось не того. Хоча якщо немає інших варіантів - то й на груші можна їздити



Она (подкачка) только и нужна при замене фильтров, если нет нигде подсоса воздуха. А того или не того, свою функцию выполняет на "отлично".


Еще
С уважением, Павел.
Мы столько можем, сколько знаем. Знание-сила.


Нет я имею в виду вариант без груши.

По цій схемі підкачка була врізана в паливопровід який відмічений чорним кольором (пластікова трубка в резиновому щлангу довжиною близько 30 см) був розрізаний , з нього було використано лише концовики , на які з допомогою гарячої води (це має бути кип"яток - фєн краще не використовувати бо він розплавляє трубку ) було надіто пластікові трубки довжиною до 2-хметрів. Які було виведено в удобне для водія місце. Про позицію 11 нічого сказати не можу-вона нам нічим не заважала. В нас вийшло так що підкачка давить (подає) через фільтр на насос низького тиску. І все працює дуже гарно.


Понятно при стоимости корпуса фльтров 5300-5700 грн, вариант не плохой.Но фильтр сепаратор не предназначен для нагнетания в него давления,возможно лучше врезать подкачку между сепаратором и ТННД.


Еще


Нет я имею в виду вариант без груши.

По цій схемі підкачка була врізана в паливопровід який відмічений чорним кольором (пластікова трубка в резиновому щлангу довжиною близько 30 см) був розрізаний , з нього було використано лише концовики , на які з допомогою гарячої води (це має бути кип"яток - фєн краще не використовувати бо він розплавляє трубку ) було надіто пластікові трубки довжиною до 2-хметрів. Які було виведено в удобне для водія місце. Про позицію 11 нічого сказати не можу-вона нам нічим не заважала. В нас вийшло так що підкачка давить (подає) через фільтр на насос низького тиску. І все працює дуже гарно.


Понятно при стоимости корпуса фльтров 5300-5700 грн, вариант не плохой.Но фильтр сепаратор не предназначен для нагнетания в него давления,возможно лучше врезать подкачку между сепаратором и ТННД.


Да ставить можно где угодно, назначение: прокачать систему после замены фильтров.


Еще
С уважением, Павел.
Мы столько можем, сколько знаем. Знание-сила.
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0