trucksnearme
Течь масла MAGNUM DXi 440 2005 г.в.
Новые сообщения
Количество постов 8
Автор
Сообщение

На головке слева вверху по ходу движения расположен вход кабеля с блока управления на форсунки. Из головки внутрь защитного кожуха кабеля попадает масло. Кто и как решил данную проблему? 067 514 51 10 Сергей.


Еще

На головке слева вверху по ходу движения расположен вход кабеля с блока управления на форсунки. Из головки внутрь защитного кожуха кабеля попадает масло. Кто и как решил данную проблему? 067 514 51 10 Сергей.


Стикався з такою проблемою на Renault Premium 440 DXI.

Було знято клапанну кришку .

Проводка входить через пластмассову проставочну втулку і все це діло залито (замазано) герметиком(тобто на головці відсутнє з"єднання папа/мама через яку можна від"єднати проводку) .

Тому отвір та проводку було просто зачищено від старого герметика, обезжирено антісиліконом і залито новим. Використовували герметик Віктор Рейнз (головне щоб був маслостойкий та тримав температуру + 110 С)



З проводкою форсунок Renault Premium 440 DXI може виникнути інше проблема . Ізоляція проводів що йдуть до форсунок має бочину : якщо провід зігнути ізоляція обсипається . Поки туди ніхто не лазить, вона не обсипається - а варто лише один раз зігнути провід і все ...

На розборках за дану проводку просять від 300дол. до 7 000грн. Але ж вона теж обсипається .

Цікаво як коллеги вирішують дану проблему !





Еще

Есть те кто уже решил вопрос с обсыпавшейся изоляцией проводки? Или только замена всего жгута по двигателю?


Еще

Зайдите в ютуб.Там есть видео с сто"ковш"в городе Херсон.Там у страныли такую проблему.малыми потерями денег.


Еще

Есть те кто уже решил вопрос с обсыпавшейся изоляцией проводки? Или только замена всего жгута по двигателю?


Є, вирішили ! Обмотоли кожен провід ізолєнтою але не простою а маслотермостойкою фірми 3М. Десь по 150грн. рулончик був при курсі 8 .

Можу поділитись назвою продукта і телефоном діллера який нам присилав її Новою поштою .

Але Ви ж з Донецька , там же террористи Денере , туди ж навряд чи хтось щось відправить ...


Еще

Та же проблема и у меня.
А можно ссылочку из ютуба кинуть, а то я не могу её найти.


Еще

На головке слева вверху по ходу движения расположен вход кабеля с блока управления на форсунки. Из головки внутрь защитного кожуха кабеля попадает масло. Кто и как решил данную проблему? 067 514 51 10 Сергей.


Стикався з такою проблемою на Renault Premium 440 DXI.

Було знято клапанну кришку .

Проводка входить через пластмассову проставочну втулку і все це діло залито (замазано) герметиком(тобто на головці відсутнє з"єднання папа/мама через яку можна від"єднати проводку) .

Тому отвір та проводку було просто зачищено від старого герметика, обезжирено антісиліконом і залито новим. Використовували герметик Віктор Рейнз (головне щоб був маслостойкий та тримав температуру + 110 С)



З проводкою форсунок Renault Premium 440 DXI може виникнути інше проблема . Ізоляція проводів що йдуть до форсунок має бочину : якщо провід зігнути ізоляція обсипається . Поки туди ніхто не лазить, вона не обсипається - а варто лише один раз зігнути провід і все ...

На розборках за дану проводку просять від 300дол. до 7 000грн. Але ж вона теж обсипається .

Цікаво як коллеги вирішують дану проблему !



В Херсоне есть фирма, занимается профессионально ремонтом, диагностикой и в том числе восстановлением проводки на Рено Премиум DXI. Называются - Ковш, в ютюбе много роликов, реальные профи. 


Еще

новая проводка на вольво сервис. и на 800000т.ее хватает. А рейны изоленты все херня.


Еще
Кто читает тему
Пользователей 0
Гостей 0